Napisano 24 Czerwiec 200618 l Witam. Zaczalem z nudow bawic sie boxami i wyszedl pierwszy kontener. Zrobilem kilka kopii poustawialem i stwierdzilem ze zrobie z tego scene. Jeszcze dokladnie nie wiem co bedzie przedstawiac. Ale mysle ze bedzie dobrze:) Soft: XSI, MentalRay i moze cos jeszcze dojdzie do tego.
Napisano 24 Czerwiec 200618 l Autor Maly progress. Zastanawiam sie czy w prawym dolnym rogu nie wstawic kawalka jakiejs furgonetki z otwartymi tylnymi drzwiami.
Napisano 24 Czerwiec 200618 l Autor Zrobile furgonetke. Tzn tylko jej tyl. Nie jest to moze furgonetka najwyzszych lotow ale jest. Po za tym chyba bede chcial zrobic scene nocna wiec piekna nie musi byc. Robiona bez zadnych referek. Prosilbym o jakies komentarze. W koncu komentarze nie bola. Raczej...
Napisano 24 Czerwiec 200618 l Wydaje mi sie ze te fale od kontenerów powinny być mniejszcze. skonfrontuj to ze swoimi referkami ;)
Napisano 24 Czerwiec 200618 l 999 postow... "szatan do gory nogami" :) Co do scenki to spoko, szkoda tylko ze nie wiadomo o co chodzi ;) jednak mam przeczucie ze wyjdzie z tego cos ciekawego :) Powodzenia
Napisano 24 Czerwiec 200618 l Ładne. Będzie z tego całkiem przyzwoita scenka, która może będzie przedstawiać (tutaj snuję domysły) nielegalny przemyt nielegalnego oprogramowania, narkotyków, perfum bądź innych rzeczy. W tle mogliby być ludzie wynoszący z furgonetki skrzynie z owym towarem. W sumie mógłby być to jakiś port należący do narkotykowego bossa zajmującego się jakimiś brudnymi sprawami. Jak widać istnieje wiele konceptów na wykonania owej scenki. Wystarczy troszkę wyobraźni i dobrej woli. Scenka bardzo mi się podoba, ciekawie rozmieściłeś kontenery, chociaż uważam, że kontener po lewej stronie wygląda, jakby miał zaraz spaść.
Napisano 24 Czerwiec 200618 l Autor Kr3tz: Dzieki:) Z czasem napewno wizja sie wyklaruje:) Gedeon: Dzieki:) Myslalem cos o jakichs ludziach ale nie wiem czy dam rade bo mam wlasciwie zerowe doswiadczenie w tym temacie. Ale kto nie probuje ten nie zyskuje:) Na razie bede jeszcze siedzial nad szczegolami a potem bede myslal co by tam jeszcze wstawic. Co do kontenera ktory jest uciety przez kadr to jakby to powiedziec... on juz jedna noga jest na ziemi:)
Napisano 25 Czerwiec 200618 l Zrób może gangsterów wbiegających do ciężarówki z workami z kasą, a na kontenerach policjanci i nad nimi helikopter policyjny... ale będzie jatka!! :D
Napisano 25 Czerwiec 200618 l Autor Cos bym jeszcze wstawil ale nie bardzo mam pomysl co. Na ludzi jeszcze nie pora:) Scena zaczyna juz cos wazyc. Zawiera ponad 135k trojkatow. Ciekawe co powie na to moj ram (mam go tylko 256mb). Zapraszam do komentowania:)
Napisano 25 Czerwiec 200618 l Z każdym dodawanym dodatkiem do tej sceny jest ona coraz lepsza. Ciekaw jestem jak będzie wyglądała po ogólnym wytesturowaniu.
Napisano 26 Czerwiec 200618 l Autor Wydaje mi sie ze starczy juz modelowania chyba ze ktos ma jeszcze jakis pomysl. Moze pozniej wstawie jeszcze jakichs ludzi. Teraz pora przejsc do texturowania. I tu moja prosba do Was. Jak sie do tego w ogole zabrac? Nigdy tego nie robilem i nie mam kompletnie pomyslu jak to ugryzc. Z gory dzieki za pomoc.
Napisano 26 Czerwiec 200618 l fajnie wygląda sądząc po butelkach "nasi" tam byli ------edit troche jak Max Payne
Napisano 26 Czerwiec 200618 l Nie podoba mi się umiejscowienie taj furgonetki w kadrze. Może lepiej byłoby oddalić nieco kamerę i przesunąć w lewo, celując bardziej w prawo? :) Wracając do tekstur, to one dopiero nadadzą klimat tej scenie, więc pracuj nad nimi porządnie :) [edit] pikSar/b] - hehe, też miałem takie skojarzenie :D
Napisano 26 Czerwiec 200618 l Autor PikSar: Niewykluczone ze i tu byli:) Mintrill: Kadru nie chce zmieniac bo wszystko jest robione pod kadr. Ewentualnie moge przesunac troche furgonetke ale tez nie jakos bardzo bo jest zrobiony sam jej tyl. Co do textur to prosze o rady, tutki jak je robic/malowac.
Napisano 27 Czerwiec 200618 l ...dziwnie sie drzwi otwieraja w furgonie - nieco bez sensu bo pod jakims dziwnym katem sa...no i te kontenety jakby w innej skali- cos ogolnie mi ta skala szwankuje
Napisano 27 Czerwiec 200618 l Autor Kontenery poprawie. A co z reszta skali Ci nie pasuje? Co do furgonu to tak mi wyszlo prawa krawedz jest pod jakims tam katem od pionu i zeby teoretycznie zamknely sie tak by stykaly sie rowno w pionie po zamknieciu to tak powinny sie otwierac. Zauwaz tez ze jest tam wybrzuszenie mniej wiecej w polowie wysokosci furgonetki. Ale czy dobrze to zrobilem to nie wiem. Wydaje mi sie to byc fizycznie poprawne. Zapraszam do kometowania.
Napisano 27 Czerwiec 200618 l ...ogolnie to uwazam ze tego typu drzwi powinny byc otwierane mozliwie bez odchylen w pionie ale oczywiesie nie zawsze tak jest (zawiasy zawsze mozna umiescic nizej - jak to widac na fotkach)- chodzi o to ze u ciebie to odchylenie wydaje mi sie za duze- pozwolilem sobie podmalowac moja wersje bazujac na Twoim renderze... a co do skali - to...przynajmniej te butelki sa nieco za bardzo "wypasione" :) - choc takie gabaryty tez mozna spotkac :)
Napisano 25 Sierpień 200618 l Autor W koncu sie zmusilem i usiadlem do tej sceny ponownie. Przedstawiam wam moje pierwsze texturki jakie kiedykolwiek zrobilem. Powiedzcie mi czy ide w dobra strone ewentualnie co poprawic itd. Wszelkie komentarze mile widziane:)
Napisano 25 Sierpień 200618 l No to powiem tak. Modele fajne...ale główna siła tego projektu bedzie chyba twić w teksturach, renderze i klimacie. Czyli jak to zawalisz to będzie kich;) Ale nie ma co sie łamać...alleluja i do przodu XD. Pozdro
Napisano 25 Sierpień 200618 l Autor CzAk1: Bede sie staral:) No to lecimy dalej z tym koksem. Mam nadzieje ze jakos to wyglada. Prosze o komentarze. To nie boli.
Napisano 25 Sierpień 200618 l wygląda ;]. co do textur to zastrzeżenia mam jedynie do tego czegoś dużego, ciemnego po lewej stronie (za ciemny ten jeden kontener).
Napisano 25 Sierpień 200618 l Autor Wlasnie zapomnialem powiedziec ze ten zielony raczej bedzie zmieniony ale jeszcze nie wiem na co. Tylko chyba juz nie dzisiaj:) No i jeszcze moze powiem ze wszystko bedzie w swietle raczej nocnym a teraz jest tak tylko zeby bylo widac co i jak:)
Napisano 26 Sierpień 200618 l a mnie się podoa, lubie te klimaty, taka propozycja to zroic render w nocy w deszczu jak sie uda to yłby zajebisty render
Napisano 27 Sierpień 200618 l Autor Baton: Nie jest wykluczone ze do tej sceny dojdzie jakis element na ktorym bedzie sie skupiac cala uwaga a to co jest teraz bedzie tylko tlem. AGmakonts: Planuje wlasnie oswietlenie nocne. A o deszczu pomysle:) Powoli do przodu. Zrobilem texturki beczek, tylko dwie bo wiecej mi sie nie chcialo, poprawilem kontener po lewej i zrobilem daszek. Nie wiem co dalej zrobie. Komentarze mile widziane.
Napisano 27 Sierpień 200618 l hmm tekstury są dobre, gorzej z ich shaderami, popraw troszke jesczze render i bedzie fajnie, pozdr
Napisano 27 Sierpień 200618 l Podoba sie mi :) Te kontenery sa wporzasiu, beczki tez wygladaja przekonywujaco.
Napisano 27 Sierpień 200618 l Autor hmm tekstury są dobre, gorzej z ich shaderami, popraw troszke jesczze render i bedzie fajnie, pozdr Co dokladniej masz na mysli? Jezeli np refleksy na beczkach to bedzie to poprawione. Wiktor: Dzieki:)
Napisano 28 Sierpień 200618 l "jakies komentarze" ;P hehe Texturuj texturuj a my pomyslimy jeszcze ;)
Napisano 28 Sierpień 200618 l wszystko chyba ok wygląda tylko jest nudno, nic sie nie dzieje w sumie, pozatym bardzo rażą mnie te drzwiczki od furgonetki, weź byle jakie blueprinty albo fotke vana z tyłu i zrób normalne drzwiczki
Napisano 28 Sierpień 200618 l Jak na pierwsze Twoje texturki to dla mnie bomba, troszku spóżniłem się z tym ale zobacz świetnego tutka dotyczącego texturowania http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=373024&page=1&pp=15 PS. może ktoś by przetłumaczył tego tutka myślę że wiele osób by skorzystało łacznie ze mną ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto