Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jak zwykle zabieram sie za robote do której znalezienie referek graniczy z cudem.

 

Będzie to pan w turbanie z tradycyjną radżastańską brodą.

O ubiorze pomyśle ale napewno będzie miał turban na głowie.

Będzie to zapewne długa walka z Zbrushem i tabletem.

trlgv71hs.jpg

 

 

 

Wątek zaczynam żeby mieć jakąś motywacje. Zrobiłem już twarz ale musze ją podszlifowac.

  • Odpowiedzi 24
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

heh, chodziło mi bardziej o to że zrobiłem prawie twarz low-poly które będe importował do ZB...

Oczywiście twarzy araba/hindusa z profilu w necie znaleźć to jak diament w kupce sami_wiecie_czego. Więc użyłem twarzy murzyna z równie płaskim nosem:P

Do brody użyje Hair and Fur,bo niemam żadnych pluginów do maxa.

Wczoraj się z tym modyfikatorem zaprzyjaźniłem.

Progres:

twarz7ng.jpg

twarzmurzyn9vg.jpg

Napisano

Oczywiście twarzy araba/hindusa z profilu w necie znaleźć to jak diament w kupce sami_wiecie_czego. Więc użyłem twarzy murzyna z równie płaskim nosem:P

 

hindus hindus hindus... juz gdzies widzialem ten "napis" na tym forum ;P

 

a tak ogolnie to modelik zapowiada sie bajerka :)

Napisano

Tzn. nie wiem po co mu zmarszczki na czole robisz na bazowej formie, skoro i tak do zb bediesz importował.

Napisano

Właśnie co sie stało z hindusem? Dawno go tu nie było. On na pewno załatwiłby fajne referki (i pewnie mnie zabije/zbanuje jak wróci xD)

 

Model jak na razie fajny. Robisz całą postać, czy tylko głowę? Fajne zdjęcie taliba/araba masz TU

 

 

Pozdro i powodzenia

Napisano
  • Autor

_kuba_ --> Sam niewiem po co zmarszczki. Będe mógł się dzięki nim lepiej połapać już w ZB.

Zmarszczki przyuważyłem na modelu starucha drużyny Aktimela i tak sie zainspirowałem:)

 

voyager --> Robie całą postać, w tradycyjnym hinduskim stroju.

 

BTW. To nie talib:P. hehe ale wszyscy co na niego spojrzeli odrazu : "talib!";)

Napisano

w encyklopedi gutenberga sa podane zdjecia i rysunki ludzi kazdego rodzaju z pyska i z profilu (to ta zielona co w tomach wyszla)

Napisano
  • Autor

Dzięki wszystkim za komentarze!

 

vv3k70r -->Dzięki za rade. Nie mam gutenberga, ale zobacze w PW

Napisano
  • Autor

Ehh... Niestety połowa pracy dzisiejszej w Zbrushu nad głową poszła do lasu, bo nie wiedziałem o konsekwencjach dodawania subdividów kiedy część obiektu jest ukryta... Do tego jeszcze kupa overlapowanych faców, Dziwny system texturowania w ZB....

Nie mam wogule doświadczenia z organiką, to mój pierwszy raz, oprócz jednego szczuro-człowieka. Dlatego właśnie usta wyglądają tak beznadziejnie. Pewnie poprawie nie długo. Jutro głowa powinna być gotowa.

 

Uszy też będą poprawione. Będą zgniecione do dołu przez turban.

 

Daje jednak to do czego doszedłem (zmarszczki głównie robiłem(std+pinch))

 

zbrushdocument7qg.jpg

zbrushdocument23lj.jpg

Napisano

Dla mnie bomba!! Jak mowisz ze nigdy sie nie bawiles organika to ja mowie ze masz talent i wyczucie! Zapowiada sie super fajnie :) No nad ustami popracuj i bedzie OK. Czolo i nos sa bardzo dobre.

Napisano

Broda za szeroka, usta nijakie i nos lepiej jak by wyglądał jak na tej referce w pierwszym poście.

Ale pozatym bardzo mi się podoba. :)

 

 

pozdrawiam

Napisano

WitaM!!

wiec tak jak pisza poprzednicy usta do wymiany popracuj nad kacikami ust pooglada rozne fory :)

nos tez "zly" dziurki od nosa maja za ostre krawdzie nawet na referce widac ze sa miekie

aha i kaciki oczu cos nie tak :) wyglada jak bug niz na zmarszczeke :)

super material skory :D

pozdro

Napisano
  • Autor

Dzięki za komentarze!

 

Nos poprawie, jego kształt jest winą tego że z boku korzystałem z referki murzyna, a jak wiadomo oni mają dosyć specyficzne nosy:)

 

Mam zamiar to poprawiać już w Zbrushu bo dużo wygodniej mi sie tam pracuje, niestety są to błędy wykonane na samym początku więc w samym maksie (push'n'pull?!?) poprawianie ich zajeło by mi wieki.

 

18165889oldmancolourforweb4if.jpg

Napisano
  • Autor

Poprawiłem usta i boki nosa:P

Porównanie i nos:

Oczywiście jest to model bazowy ze smoothem nie wrzucany do Zbrusha!

porwnanie6nq.jpg

porwnanie0ar.jpg

Napisano
  • Autor

Brrrrr.... Siedziałem prawie cały dzień nad Zbrushem. Zakończyłem sculpting i przypomniałem sobie że warto dodać UVW Unwrapa przed wrzuceniem do Zbrusha. Yhhhhhhhhh...

 

Prosze jeżeli ktoś umie ładnie przerzucić model z Zbrusha do Maxa. Tak aby można było go oglądać z normal mapami i texutrami?

 

Nie mam mapowanych tekstur, czy da sie wyjąć model z Zbrusha dodać mapping UVW wrócić do Zbrusha i dodać Normale?

Każde mapowanie Zbrusha ssie! więc niewiem co zrobić, AUV i GUV tiles są beznadziejne....

 

Prosze pomocy!

Napisano
  • Autor

:P:P:P mówiłem że ucho będzie newidoczne i zagięte.

 

Modeling na wykończeniu, jeszcze tekstury będą...

 

radastan4yj.jpg

Napisano
  • Autor

Prace znalazłem więc musze zawiesić na pewien czas pracke, pewnie za tydzień powróce do walki z modelem

Napisano

po co ci praca, lepiej skończ ten model, fajny jest:)

edit:

nie no jak ja coś napiszę, to po mnie zawsze grobowa cisza... lol

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności