Jump to content

Postać 3D: "Radżastan"


Cruzh3r

Recommended Posts

Jak zwykle zabieram sie za robote do której znalezienie referek graniczy z cudem.

 

Będzie to pan w turbanie z tradycyjną radżastańską brodą.

O ubiorze pomyśle ale napewno będzie miał turban na głowie.

Będzie to zapewne długa walka z Zbrushem i tabletem.

trlgv71hs.jpg

 

 

 

Wątek zaczynam żeby mieć jakąś motywacje. Zrobiłem już twarz ale musze ją podszlifowac.

Link to comment
Share on other sites

heh, chodziło mi bardziej o to że zrobiłem prawie twarz low-poly które będe importował do ZB...

Oczywiście twarzy araba/hindusa z profilu w necie znaleźć to jak diament w kupce sami_wiecie_czego. Więc użyłem twarzy murzyna z równie płaskim nosem:P

Do brody użyje Hair and Fur,bo niemam żadnych pluginów do maxa.

Wczoraj się z tym modyfikatorem zaprzyjaźniłem.

Progres:

twarz7ng.jpg

twarzmurzyn9vg.jpg

Link to comment
Share on other sites

Właśnie co sie stało z hindusem? Dawno go tu nie było. On na pewno załatwiłby fajne referki (i pewnie mnie zabije/zbanuje jak wróci xD)

 

Model jak na razie fajny. Robisz całą postać, czy tylko głowę? Fajne zdjęcie taliba/araba masz TU

 

 

Pozdro i powodzenia

Link to comment
Share on other sites

_kuba_ --> Sam niewiem po co zmarszczki. Będe mógł się dzięki nim lepiej połapać już w ZB.

Zmarszczki przyuważyłem na modelu starucha drużyny Aktimela i tak sie zainspirowałem:)

 

voyager --> Robie całą postać, w tradycyjnym hinduskim stroju.

 

BTW. To nie talib:P. hehe ale wszyscy co na niego spojrzeli odrazu : "talib!";)

Link to comment
Share on other sites

Ehh... Niestety połowa pracy dzisiejszej w Zbrushu nad głową poszła do lasu, bo nie wiedziałem o konsekwencjach dodawania subdividów kiedy część obiektu jest ukryta... Do tego jeszcze kupa overlapowanych faców, Dziwny system texturowania w ZB....

Nie mam wogule doświadczenia z organiką, to mój pierwszy raz, oprócz jednego szczuro-człowieka. Dlatego właśnie usta wyglądają tak beznadziejnie. Pewnie poprawie nie długo. Jutro głowa powinna być gotowa.

 

Uszy też będą poprawione. Będą zgniecione do dołu przez turban.

 

Daje jednak to do czego doszedłem (zmarszczki głównie robiłem(std+pinch))

 

zbrushdocument7qg.jpg

zbrushdocument23lj.jpg

Link to comment
Share on other sites

WitaM!!

wiec tak jak pisza poprzednicy usta do wymiany popracuj nad kacikami ust pooglada rozne fory :)

nos tez "zly" dziurki od nosa maja za ostre krawdzie nawet na referce widac ze sa miekie

aha i kaciki oczu cos nie tak :) wyglada jak bug niz na zmarszczeke :)

super material skory :D

pozdro

Link to comment
Share on other sites

Dzięki za komentarze!

 

Nos poprawie, jego kształt jest winą tego że z boku korzystałem z referki murzyna, a jak wiadomo oni mają dosyć specyficzne nosy:)

 

Mam zamiar to poprawiać już w Zbrushu bo dużo wygodniej mi sie tam pracuje, niestety są to błędy wykonane na samym początku więc w samym maksie (push'n'pull?!?) poprawianie ich zajeło by mi wieki.

 

18165889oldmancolourforweb4if.jpg

Link to comment
Share on other sites

Brrrrr.... Siedziałem prawie cały dzień nad Zbrushem. Zakończyłem sculpting i przypomniałem sobie że warto dodać UVW Unwrapa przed wrzuceniem do Zbrusha. Yhhhhhhhhh...

 

Prosze jeżeli ktoś umie ładnie przerzucić model z Zbrusha do Maxa. Tak aby można było go oglądać z normal mapami i texutrami?

 

Nie mam mapowanych tekstur, czy da sie wyjąć model z Zbrusha dodać mapping UVW wrócić do Zbrusha i dodać Normale?

Każde mapowanie Zbrusha ssie! więc niewiem co zrobić, AUV i GUV tiles są beznadziejne....

 

Prosze pomocy!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy