Napisano 29 Czerwiec 200618 l Jak zwykle zabieram sie za robote do której znalezienie referek graniczy z cudem. Będzie to pan w turbanie z tradycyjną radżastańską brodą. O ubiorze pomyśle ale napewno będzie miał turban na głowie. Będzie to zapewne długa walka z Zbrushem i tabletem. Wątek zaczynam żeby mieć jakąś motywacje. Zrobiłem już twarz ale musze ją podszlifowac.
Napisano 29 Czerwiec 200618 l Autor heh, chodziło mi bardziej o to że zrobiłem prawie twarz low-poly które będe importował do ZB... Oczywiście twarzy araba/hindusa z profilu w necie znaleźć to jak diament w kupce sami_wiecie_czego. Więc użyłem twarzy murzyna z równie płaskim nosem:P Do brody użyje Hair and Fur,bo niemam żadnych pluginów do maxa. Wczoraj się z tym modyfikatorem zaprzyjaźniłem. Progres:
Napisano 29 Czerwiec 200618 l Oczywiście twarzy araba/hindusa z profilu w necie znaleźć to jak diament w kupce sami_wiecie_czego. Więc użyłem twarzy murzyna z równie płaskim nosem:P hindus hindus hindus... juz gdzies widzialem ten "napis" na tym forum ;P a tak ogolnie to modelik zapowiada sie bajerka :)
Napisano 29 Czerwiec 200618 l Tzn. nie wiem po co mu zmarszczki na czole robisz na bazowej formie, skoro i tak do zb bediesz importował.
Napisano 29 Czerwiec 200618 l Właśnie co sie stało z hindusem? Dawno go tu nie było. On na pewno załatwiłby fajne referki (i pewnie mnie zabije/zbanuje jak wróci xD) Model jak na razie fajny. Robisz całą postać, czy tylko głowę? Fajne zdjęcie taliba/araba masz TU Pozdro i powodzenia
Napisano 29 Czerwiec 200618 l Autor _kuba_ --> Sam niewiem po co zmarszczki. Będe mógł się dzięki nim lepiej połapać już w ZB. Zmarszczki przyuważyłem na modelu starucha drużyny Aktimela i tak sie zainspirowałem:) voyager --> Robie całą postać, w tradycyjnym hinduskim stroju. BTW. To nie talib:P. hehe ale wszyscy co na niego spojrzeli odrazu : "talib!";)
Napisano 29 Czerwiec 200618 l w encyklopedi gutenberga sa podane zdjecia i rysunki ludzi kazdego rodzaju z pyska i z profilu (to ta zielona co w tomach wyszla)
Napisano 29 Czerwiec 200618 l Autor Dzięki wszystkim za komentarze! vv3k70r -->Dzięki za rade. Nie mam gutenberga, ale zobacze w PW
Napisano 30 Czerwiec 200618 l Autor Ehh... Niestety połowa pracy dzisiejszej w Zbrushu nad głową poszła do lasu, bo nie wiedziałem o konsekwencjach dodawania subdividów kiedy część obiektu jest ukryta... Do tego jeszcze kupa overlapowanych faców, Dziwny system texturowania w ZB.... Nie mam wogule doświadczenia z organiką, to mój pierwszy raz, oprócz jednego szczuro-człowieka. Dlatego właśnie usta wyglądają tak beznadziejnie. Pewnie poprawie nie długo. Jutro głowa powinna być gotowa. Uszy też będą poprawione. Będą zgniecione do dołu przez turban. Daje jednak to do czego doszedłem (zmarszczki głównie robiłem(std+pinch))
Napisano 30 Czerwiec 200618 l Dla mnie bomba!! Jak mowisz ze nigdy sie nie bawiles organika to ja mowie ze masz talent i wyczucie! Zapowiada sie super fajnie :) No nad ustami popracuj i bedzie OK. Czolo i nos sa bardzo dobre.
Napisano 30 Czerwiec 200618 l Broda za szeroka, usta nijakie i nos lepiej jak by wyglądał jak na tej referce w pierwszym poście. Ale pozatym bardzo mi się podoba. :) pozdrawiam
Napisano 30 Czerwiec 200618 l WitaM!! wiec tak jak pisza poprzednicy usta do wymiany popracuj nad kacikami ust pooglada rozne fory :) nos tez "zly" dziurki od nosa maja za ostre krawdzie nawet na referce widac ze sa miekie aha i kaciki oczu cos nie tak :) wyglada jak bug niz na zmarszczeke :) super material skory :D pozdro
Napisano 1 Lipiec 200618 l Autor Dzięki za komentarze! Nos poprawie, jego kształt jest winą tego że z boku korzystałem z referki murzyna, a jak wiadomo oni mają dosyć specyficzne nosy:) Mam zamiar to poprawiać już w Zbrushu bo dużo wygodniej mi sie tam pracuje, niestety są to błędy wykonane na samym początku więc w samym maksie (push'n'pull?!?) poprawianie ich zajeło by mi wieki.
Napisano 1 Lipiec 200618 l Autor Poprawiłem usta i boki nosa:P Porównanie i nos: Oczywiście jest to model bazowy ze smoothem nie wrzucany do Zbrusha!
Napisano 1 Lipiec 200618 l Autor Brrrrr.... Siedziałem prawie cały dzień nad Zbrushem. Zakończyłem sculpting i przypomniałem sobie że warto dodać UVW Unwrapa przed wrzuceniem do Zbrusha. Yhhhhhhhhh... Prosze jeżeli ktoś umie ładnie przerzucić model z Zbrusha do Maxa. Tak aby można było go oglądać z normal mapami i texutrami? Nie mam mapowanych tekstur, czy da sie wyjąć model z Zbrusha dodać mapping UVW wrócić do Zbrusha i dodać Normale? Każde mapowanie Zbrusha ssie! więc niewiem co zrobić, AUV i GUV tiles są beznadziejne.... Prosze pomocy!
Napisano 2 Lipiec 200618 l Autor :P:P:P mówiłem że ucho będzie newidoczne i zagięte. Modeling na wykończeniu, jeszcze tekstury będą...
Napisano 2 Lipiec 200618 l Nie no bajeczka :) Mi sie to podoba... Ciekaw jestem tej brody - tzn jak wyjdzie w finale :)
Napisano 7 Lipiec 200618 l Autor Prace znalazłem więc musze zawiesić na pewien czas pracke, pewnie za tydzień powróce do walki z modelem
Napisano 7 Lipiec 200618 l po co ci praca, lepiej skończ ten model, fajny jest:) edit: nie no jak ja coś napiszę, to po mnie zawsze grobowa cisza... lol
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto