Napisano 2 Lipiec 200618 l W ramach odświeżania zapleśniałych umiejętności (niedługo zapomnę jak się modeluje) zacząłem robić "z taśmy", jeden po drugim modele samolotów japońskich. Nie ustawiam sobie jakichś strasznych limitów (podobno w najnowszych symulatorach 20 000 poly nie jest zadnym osiągnięciem- póki co nie wyszedłem ponad 2), po prostu dłubię ... i tyle.
Napisano 2 Lipiec 200618 l ok ok, ale nie widze zadnego zalacznika pole miniaturka zalacznika jest puste ?!
Napisano 2 Lipiec 200618 l Autor A fakt- jak widać coś Max3dna stronie się rypło :) Tu jest: {img}www.rkgalery.com/armour/suisei1.jpg{/img}
Napisano 2 Lipiec 200618 l popraw sobie na http://www.rkgalery.com/armour/suisei1.jpg - modelik prosty.. narazie nic specjalnego, zresztą co ja Ci bedę pisał :P Więcej błędów nie pamiętam :)
Napisano 2 Lipiec 200618 l Autor To prawda, i dlatego ze normalny załącznik nie działa zrobiłem zgodnie z FAQ strony. Jak widać albo FAQ jest do faq albo ze mną coś nie tak :). W każdym razie wielkie dzięki za pomoc. Update (o ile załącznik zadziała)
Napisano 2 Lipiec 200618 l Zanosi się na ładny samolocik, nie znam się na japońskich maszynach niestety, zatem nie powiem nic o zgodności z oryginałem. Ciekaw jestem jak modeluje się golenie głównego podwozia, można poprosić na close up tego miejsca, jak już będzie skończone?
Napisano 4 Lipiec 200618 l Autor Jasne, nie ma sprawy- powinno być w załączniku. Co prawda wnęka jeszcze nie wycięta ale goleń już się raczej nie zmieni. Zacząłem rysować krawędzie blach żeby mieć podkład przed teksturowaniem.
Napisano 4 Lipiec 200618 l WitaM!! piekna robota :) mam pare pytan :) moglbys pokazac unwrapa?? ten podklad pod texturki malowany w photoshopie?? moglbys pokazac tego unwrapa z tym podkladem :) i kolejne pytanie rysowales go normalnie liniami?? :D wiem glupie pytanie hehe jaka rozdzielczosc tego podkladu ze te kreski ci sie nie romywaja?? chyba wszystko jak cos to bede pytal :) swietny ten podklad pozdro powodzenia
Napisano 4 Lipiec 200618 l Autor Dzięki za dobre słowo. Unwrap w załączniku (przepraszam, jest na nim trochę śmieci bo nieskończony). Linie blach montuję ze skanów jak mam (tu dla części miałem), czego nie mam rysuję w Corelu 7 w 4096 x 4096 liniami 2 pix szerokości i potem skaluję w dół. Update- wylane na płasko kolory.
Napisano 6 Lipiec 200618 l Mam nadzieje ze bedzie wnetrze ;) Widze ze teraz Ty przechodzisz etap lotniczy :D
Napisano 13 Lipiec 200618 l wygląda git, ale zastanawia mnie jedno, czy to ma być MODEL[zrobiony w programie graficznym] modelu[z kartonu, który można sobie skleić], czy MODEL samolotu ?? bo jeśli to ma być odzworowanie rzeczywistego samolotu, to właśnie na to nie wygląda, tylko jak kartonowy, a zastanawiam się nad tym w ogóle bo te zabrudzenia stwarzają wrażenie jakby miały symulować realistyczny samolot, chyba, że to ma być realistyczny model z kartonu, ale wtedy to dziwnie wyglądają same zabrudzenia, jakby model był z plaskitu i jakiś smarkacz podpalał go zapalniczką..
Napisano 14 Lipiec 200618 l Autor Heh- Por@szek- musze zrobić coś innego niż rzeczy do roboty bo inaczej mi coś wreszcie od... tego... ;)
Napisano 14 Listopad 200618 l Autor No i tyle- koniec. Będą jeszcze bump mapy ale ich w realtime mayowym tak czy tak nie pokaże także zostaje jak jest. Dzięki za oglądanie i do następnego razu.
Napisano 16 Listopad 200618 l 1 za działkami okopcenia 2 na skrzydle odrapana blacha (bo tam piloci buciskami łażom 3 na krawędziach natarcia farbę mógłbyś pozdrapywać Brudu więcej dodaj i okopceń za rurami wydechowymi. Spokojnie możesz dać ambient occlusion na texa ogólnie dobrze jest jak najbardziej zużyć chamolot - teraz jest zbyt sterylny. Brud, zdrapania, okopcenia itp. Sprawdż textury do IL2 Sturmowik - można bodajrze nawet skiny ściągnąć i sobie obejrzeć:) O znalazłem moze sie przyda: http://www.checksix-forums.com/showthread.php?t=103983 ciekawe rzeczy sie na 2 stronie zaczynają ten tutek jest świetny http://france-simulation.ipbhost.com/index.php?showtopic=2254 generalnie jeszcze bym go pomęczył dla mnie tekstura nie skończona jest oo jeszcze to http://zargos-skins.checksix-fr.com/Tutoriels/PDF/nzsf-tutoriel-textures.pdf
Napisano 17 Listopad 200618 l Autor Dzięki wielkie stary. Co do otarć na skrzydłach (przy kabinie)- są jak najbardziej. Działka... no to będzie problem bo nie mają wylotów na kadłubie ;). Co do krawędzi natarcia za to zgodzę się- moja głupota, zapomniałem. Masz święta rację- do Twoich tekstur dużo mi brakuje.
Napisano 17 Listopad 200618 l ej to nie były moje texturki:) Po prostu jak pobrudzisz go to będzie wypas samolocik a co do otarć, to nie widać ich:) I wypal cienie - jakiś ambient occlusion, nie wiem co w mayce jest (bo to w majce robiłeś?) Jeszcze teoria: http://ezinearticles.com/?Weathering-Model-Airplanes&id=88915 http://www.simmerspaintshop.com/forums/photoshop/478-step-step-weathering.html
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto