RK Napisano 2 Lipiec 2006 Napisano 2 Lipiec 2006 W ramach odświeżania zapleśniałych umiejętności (niedługo zapomnę jak się modeluje) zacząłem robić "z taśmy", jeden po drugim modele samolotów japońskich. Nie ustawiam sobie jakichś strasznych limitów (podobno w najnowszych symulatorach 20 000 poly nie jest zadnym osiągnięciem- póki co nie wyszedłem ponad 2), po prostu dłubię ... i tyle.
w!e8 Napisano 2 Lipiec 2006 Napisano 2 Lipiec 2006 ok ok, ale nie widze zadnego zalacznika pole miniaturka zalacznika jest puste ?!
RK Napisano 2 Lipiec 2006 Autor Napisano 2 Lipiec 2006 A fakt- jak widać coś Max3dna stronie się rypło :) Tu jest: {img}www.rkgalery.com/armour/suisei1.jpg{/img}
Gość User190 Napisano 2 Lipiec 2006 Napisano 2 Lipiec 2006 popraw sobie na http://www.rkgalery.com/armour/suisei1.jpg - modelik prosty.. narazie nic specjalnego, zresztą co ja Ci bedę pisał :P Więcej błędów nie pamiętam :)
RK Napisano 2 Lipiec 2006 Autor Napisano 2 Lipiec 2006 To prawda, i dlatego ze normalny załącznik nie działa zrobiłem zgodnie z FAQ strony. Jak widać albo FAQ jest do faq albo ze mną coś nie tak :). W każdym razie wielkie dzięki za pomoc. Update (o ile załącznik zadziała)
_michal Napisano 2 Lipiec 2006 Napisano 2 Lipiec 2006 Zanosi się na ładny samolocik, nie znam się na japońskich maszynach niestety, zatem nie powiem nic o zgodności z oryginałem. Ciekaw jestem jak modeluje się golenie głównego podwozia, można poprosić na close up tego miejsca, jak już będzie skończone?
RK Napisano 4 Lipiec 2006 Autor Napisano 4 Lipiec 2006 Jasne, nie ma sprawy- powinno być w załączniku. Co prawda wnęka jeszcze nie wycięta ale goleń już się raczej nie zmieni. Zacząłem rysować krawędzie blach żeby mieć podkład przed teksturowaniem.
nielot007 Napisano 4 Lipiec 2006 Napisano 4 Lipiec 2006 WitaM!! piekna robota :) mam pare pytan :) moglbys pokazac unwrapa?? ten podklad pod texturki malowany w photoshopie?? moglbys pokazac tego unwrapa z tym podkladem :) i kolejne pytanie rysowales go normalnie liniami?? :D wiem glupie pytanie hehe jaka rozdzielczosc tego podkladu ze te kreski ci sie nie romywaja?? chyba wszystko jak cos to bede pytal :) swietny ten podklad pozdro powodzenia
RK Napisano 4 Lipiec 2006 Autor Napisano 4 Lipiec 2006 Dzięki za dobre słowo. Unwrap w załączniku (przepraszam, jest na nim trochę śmieci bo nieskończony). Linie blach montuję ze skanów jak mam (tu dla części miałem), czego nie mam rysuję w Corelu 7 w 4096 x 4096 liniami 2 pix szerokości i potem skaluję w dół. Update- wylane na płasko kolory.
mort Napisano 5 Lipiec 2006 Napisano 5 Lipiec 2006 hehe, tekstura jak w modelu kartonowym :d podoba mi się! pozdrawiam
RK Napisano 6 Lipiec 2006 Autor Napisano 6 Lipiec 2006 Cieszę się że się podoba. Pierwsze zabrudzenia
Por@szek Napisano 6 Lipiec 2006 Napisano 6 Lipiec 2006 Mam nadzieje ze bedzie wnetrze ;) Widze ze teraz Ty przechodzisz etap lotniczy :D
heZrou Napisano 13 Lipiec 2006 Napisano 13 Lipiec 2006 wygląda git, ale zastanawia mnie jedno, czy to ma być MODEL[zrobiony w programie graficznym] modelu[z kartonu, który można sobie skleić], czy MODEL samolotu ?? bo jeśli to ma być odzworowanie rzeczywistego samolotu, to właśnie na to nie wygląda, tylko jak kartonowy, a zastanawiam się nad tym w ogóle bo te zabrudzenia stwarzają wrażenie jakby miały symulować realistyczny samolot, chyba, że to ma być realistyczny model z kartonu, ale wtedy to dziwnie wyglądają same zabrudzenia, jakby model był z plaskitu i jakiś smarkacz podpalał go zapalniczką..
RK Napisano 14 Lipiec 2006 Autor Napisano 14 Lipiec 2006 Heh- Por@szek- musze zrobić coś innego niż rzeczy do roboty bo inaczej mi coś wreszcie od... tego... ;)
RK Napisano 14 Listopad 2006 Autor Napisano 14 Listopad 2006 No i tyle- koniec. Będą jeszcze bump mapy ale ich w realtime mayowym tak czy tak nie pokaże także zostaje jak jest. Dzięki za oglądanie i do następnego razu.
KLICEK Napisano 14 Listopad 2006 Napisano 14 Listopad 2006 swietny samolocik :) koniecznie pokaz z bumpem
gutekfiutek Napisano 16 Listopad 2006 Napisano 16 Listopad 2006 1 za działkami okopcenia 2 na skrzydle odrapana blacha (bo tam piloci buciskami łażom 3 na krawędziach natarcia farbę mógłbyś pozdrapywać Brudu więcej dodaj i okopceń za rurami wydechowymi. Spokojnie możesz dać ambient occlusion na texa ogólnie dobrze jest jak najbardziej zużyć chamolot - teraz jest zbyt sterylny. Brud, zdrapania, okopcenia itp. Sprawdż textury do IL2 Sturmowik - można bodajrze nawet skiny ściągnąć i sobie obejrzeć:) O znalazłem moze sie przyda: http://www.checksix-forums.com/showthread.php?t=103983 ciekawe rzeczy sie na 2 stronie zaczynają ten tutek jest świetny http://france-simulation.ipbhost.com/index.php?showtopic=2254 generalnie jeszcze bym go pomęczył dla mnie tekstura nie skończona jest oo jeszcze to http://zargos-skins.checksix-fr.com/Tutoriels/PDF/nzsf-tutoriel-textures.pdf
RK Napisano 17 Listopad 2006 Autor Napisano 17 Listopad 2006 Dzięki wielkie stary. Co do otarć na skrzydłach (przy kabinie)- są jak najbardziej. Działka... no to będzie problem bo nie mają wylotów na kadłubie ;). Co do krawędzi natarcia za to zgodzę się- moja głupota, zapomniałem. Masz święta rację- do Twoich tekstur dużo mi brakuje.
gutekfiutek Napisano 17 Listopad 2006 Napisano 17 Listopad 2006 ej to nie były moje texturki:) Po prostu jak pobrudzisz go to będzie wypas samolocik a co do otarć, to nie widać ich:) I wypal cienie - jakiś ambient occlusion, nie wiem co w mayce jest (bo to w majce robiłeś?) Jeszcze teoria: http://ezinearticles.com/?Weathering-Model-Airplanes&id=88915 http://www.simmerspaintshop.com/forums/photoshop/478-step-step-weathering.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się