Skocz do zawartości

Model3d : D4Y4 "Judy"


RK

Rekomendowane odpowiedzi

W ramach odświeżania zapleśniałych umiejętności (niedługo zapomnę jak się modeluje) zacząłem robić "z taśmy", jeden po drugim modele samolotów japońskich. Nie ustawiam sobie jakichś strasznych limitów (podobno w najnowszych symulatorach 20 000 poly nie jest zadnym osiągnięciem- póki co nie wyszedłem ponad 2), po prostu dłubię ... i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 25
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

To prawda, i dlatego ze normalny załącznik nie działa zrobiłem zgodnie z FAQ strony. Jak widać albo FAQ jest do faq albo ze mną coś nie tak :). W każdym razie wielkie dzięki za pomoc.

 

Update (o ile załącznik zadziała)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanosi się na ładny samolocik, nie znam się na japońskich maszynach niestety, zatem nie powiem nic o zgodności z oryginałem.

 

Ciekaw jestem jak modeluje się golenie głównego podwozia, można poprosić na close up tego miejsca, jak już będzie skończone?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne, nie ma sprawy- powinno być w załączniku. Co prawda wnęka jeszcze nie wycięta ale goleń już się raczej nie zmieni.

 

Zacząłem rysować krawędzie blach żeby mieć podkład przed teksturowaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WitaM!!

piekna robota :)

mam pare pytan :)

moglbys pokazac unwrapa??

ten podklad pod texturki malowany w photoshopie??

moglbys pokazac tego unwrapa z tym podkladem :)

i kolejne pytanie

rysowales go normalnie liniami?? :D wiem glupie pytanie hehe

jaka rozdzielczosc tego podkladu ze te kreski ci sie nie romywaja??

chyba wszystko jak cos to bede pytal :)

swietny ten podklad

pozdro

powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za dobre słowo.

 

Unwrap w załączniku (przepraszam, jest na nim trochę śmieci bo nieskończony). Linie blach montuję ze skanów jak mam (tu dla części miałem), czego nie mam rysuję w Corelu 7 w 4096 x 4096 liniami 2 pix szerokości i potem skaluję w dół.

 

Update- wylane na płasko kolory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wygląda git, ale zastanawia mnie jedno, czy to ma być MODEL[zrobiony w programie graficznym] modelu[z kartonu, który można sobie skleić], czy MODEL samolotu ?? bo jeśli to ma być odzworowanie rzeczywistego samolotu, to właśnie na to nie wygląda, tylko jak kartonowy, a zastanawiam się nad tym w ogóle bo te zabrudzenia stwarzają wrażenie jakby miały symulować realistyczny samolot, chyba, że to ma być realistyczny model z kartonu, ale wtedy to dziwnie wyglądają same zabrudzenia, jakby model był z plaskitu i jakiś smarkacz podpalał go zapalniczką..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 za działkami okopcenia

2 na skrzydle odrapana blacha (bo tam piloci buciskami łażom

3 na krawędziach natarcia farbę mógłbyś pozdrapywać

Brudu więcej dodaj i okopceń za rurami wydechowymi.

Spokojnie możesz dać ambient occlusion na texa

ogólnie dobrze jest jak najbardziej zużyć chamolot - teraz jest zbyt sterylny. Brud, zdrapania, okopcenia itp.

Sprawdż textury do IL2 Sturmowik - można bodajrze nawet skiny ściągnąć i sobie obejrzeć:)

 

 

O znalazłem moze sie przyda:

http://www.checksix-forums.com/showthread.php?t=103983 ciekawe rzeczy sie na 2 stronie zaczynają

ten tutek jest świetny

http://france-simulation.ipbhost.com/index.php?showtopic=2254

generalnie jeszcze bym go pomęczył

dla mnie tekstura nie skończona jest

 

oo jeszcze to

http://zargos-skins.checksix-fr.com/Tutoriels/PDF/nzsf-tutoriel-textures.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie stary. Co do otarć na skrzydłach (przy kabinie)- są jak najbardziej. Działka... no to będzie problem bo nie mają wylotów na kadłubie ;). Co do krawędzi natarcia za to zgodzę się- moja głupota, zapomniałem. Masz święta rację- do Twoich tekstur dużo mi brakuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ej to nie były moje texturki:)

Po prostu jak pobrudzisz go to będzie wypas samolocik

a co do otarć, to nie widać ich:)

I wypal cienie - jakiś ambient occlusion, nie wiem co w mayce jest (bo to w majce robiłeś?)

Jeszcze teoria:

http://ezinearticles.com/?Weathering-Model-Airplanes&id=88915

http://www.simmerspaintshop.com/forums/photoshop/478-step-step-weathering.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności