Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 20
  • Wyświetleń 44,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

polecam taki prosty programik terragen - mozna sobie w nim wygenerowac niebo jakie tylko nam sie zamazy :) - potem tylko pstrykamy 4 obrazki i fruu do fotoszpka zeby do kupy skleic :)

Napisano

posprzątane :)

 

zachęcam do postowania jakichś ciekawych linków do panoramicznych teł :]

 

Pozdrawiam

Napisano

a prosze bardzo Tweet :)

nie wiem czy ktos zauwazy, ale wrzucam

 

Chmury - panoramki, wysoka rozdzielczosc (niektore 10000x2600)

mam nadzieje ze sie przydadzą. Niektore robione w vue, niektore prawdziwe. Na razie leci pack 1, za niedlugo pozbieram reszte mapek ktore mam na dysku i wrzuce w pack 2

 

 

Clouds PACK 1 - size

6b8d9ce4f726055b.jpg

DOWNLOAD :

 

http://rapidshare.com/files/72206738/chmury_pack1.zip.html

Napisano

Ma ktoś może te tła z pierwszego linku i jest chętny się podzielić?

 

ReflectVision: Byłbyś tak dobry i wrzucił chmuropaki na inny serwer niż rapidshare? Jestem w sporej sieci i ciężko trafić na wolną dziurę na rapidshare.

Napisano

Miałem kiedyś linka do świetnej strony z tłami. Były do wyboru kubiczne, cylindryczne, sferyczne w wysokiej rozdzielczości(w najwyższej tylko płatne, darmowe do 8000 do 2000px).

Dziennie można było za darmo ściągnąć chyba 10MB tekstur.

 

Problem taki, że zgubiłem linka po formacie. Mam kilka w katalogu "fullskies", nazwy np "FullskiesAltostratus0001_1_L". Ale w googlach nie mogę znaleźć. Pamięta ktoś nazwę tego serwisu (było o nim info w newsach w ciągu ostatniego roku, ale na 31 stronach archiwum nie znalazłem)

Napisano

Zdaje się że mówisz o stronie http://www.cgtextures.com/skies.php

 

Dziennie można pobrać 15 MB.

 

Może przy okazji zapytam jak najlepiej wrzucić taką panoramiczną teksturkę do sceny? Chodzi głównie o to żeby tło się zmieniało w momencie obrotu kamery.

 

A może są lepsze sposoby na tło? Pomóżcie...

Edytowane przez simin

Napisano

Hmm, przecież są łatwiejsze sposoby na to:) Jak się zrobi cylinder z odwróconymi normalnymi to na to samo wyjdzie, a najlepiej to chyba wrzucić texturę do environment, tyle, że z mapowaniem "environmental"->spherical lub cylindical.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności