Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Nie będę się rozpisywał. W googlach znalazłem obrazek:

imperator0251ss.jpg

Pomyślałem że możnaby coś z niego wykombinować. Jak na razie zrobiłem tyle:

ca1b5fp.jpg

ca18ns.jpg

  • Odpowiedzi 124
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

bardzo ładnie się zapowiada - powodzenia

 

 

 

-edit

a może by środkiem puścić linie kolejki magnetycznej w dwu kierunkach,

unoszącą się lekko ponad tymi rurami po dwu stronach, nad lekką niebieką poświatą.

Napisano

Nie pytałem autora. Sprawdziłem adres z którego zassałem obraz(ten). Ten obrazek to art work gry imperator(link). Chyba nie ma podanego e-maila do autora ale w faq strony pisze że:

You are not the owner of the characters you have drawn. They, and their poses, design, and likeness are copyright to their respective designers. For example, if you draw Lulu from Final Fantasy X with her dress up to her hip checking her stocking you own that composition, that picture. However, Lulu as a character still belongs to Square and the design still belongs to them. You only own the picture you drew, nothing more.
Więc, o ile dobrze zrozumiałem, chyba mogę z niego skorzystać
Napisano

jak n a razie mi się bardzo podoba ;) może być ciekawie... podoba mi się pomysł z pociągim magnetycznym tylko ber szyny... żeby tak latał sobie

Napisano

przypominaja mi sie stare czasy robienia z conceptartow, pamietam nanotech, i turbine :)

niestety nawet nie pamietam kto to robil :(

Napisano

dodałem tylko 1 budynek i próbowałem coś zrobić z teksturami. Myślę że pierwszy budynbek z prawej pozostanie tak "pokolorowany" jak jest tylko dodam mapę brudu.

render9tu.jpg

Napisano

Materiały jednak narazie odpuszczę sobie. P:o awarii sprzętu wrzucam niewielki Update. Właściwie to dodałem tylko nieskończoną bramę. Scena żeczywiście jest trochę statyczna więc chcę dodać do niej pościg. Później wrzuce "projekt" pojazdów. Nie wiem czy nie zmienić oświetlenia na wieczór. Co do materiałów to trochę brak mi pomysłów.

ca2go5.th.jpg

Napisano

Ten materiał "brudu" - cokolwiek to oznacza... to zwykły bump jest! Na twoim miejscu wydłuzyłbym scene i zastosował dobrą kamerę...:) Bo może to wyglądać jak zwykły modelik miniaturka:P Kamera dałaby dużo:) Powodzenia:)

Napisano

Skończyłem kolejny budynek. Teraz chciałbym się zająć teksturami ale mam z tym problem. Nie mam pojęcia jak się do tego zabraż. Do tego rendera wrzuciłem przez przypadek mapę brudu do bumpa. Przez najbliższe 2 tyg. nic nie będę wrzucał.

 

budynek2sn3.th.png

Napisano

Narazie nie będzie lakieru, strasznie długo się renderóje. Wrzucam auto ze zwykłym vray material i obrazkiem płomieni. światła same zmieniły rozmiar, dopiero teraz to zauważyłem.

 

 

render może dlatego słaby bo używam hdri.

aaaqf2.th.jpg

Napisano

...a mi sie nie podoba :) - tzn pomysl na fure moze i niezly ale slabo nieco wykonane - ogolnie to wyglada jakbys przerobil siakiegos starszego Jaguara (np E-type) stad mowie ze pomysl dobry ale strasznie go pokaleczyles (nie Jaguara - ogolnie model)i dlatego mi sie srednio widzi...

Napisano

render2zh9.th.jpg

Teraz lakier. Zastanawiam się co jeszcze dodać/zmienić. Szukam jakiś dobrych tutoriali.

Scena wydaje się za krótka, postaram się to poprawić. Narazie zmieniłem światło i ustawiłem kamerę:

renderkm6.th.jpg

Napisano

Nałożyłem materiał na domy po lewej. Niestety scena nie chce się teraz renderować! Zostawiłem ją na 3h i wyszedłem. Wracam a tu tylko info o niewystarczającej ilości pamięci i 3 pola wyrenderowane.

 

tak przy okazji chciałem się spytać o maxa 9. Czy jest jakaś wersja vraya która pojechałaby na max 9 x64? mam 64 bit procka, miejsce na winde, tylko niee wiem czy warto.

 

mam 1024 mb kingstona. dotąd mi na wszystko wystarczało. W materiałach jakie dodałem są tylko 3 czy 4 tekstury.

Napisano

kurcze... jak tak patrzę to wg. mnie jeśli wsadzisz taki samochodzik w tę scenę to ją kompletnie zepsujesz

na pierwszy rzut oka odstaje jakościowo od otoczenia.

fakt, może przez to, że scena jest prosta jeśli chodzi o złozoność siatki, ale mimo wszystko widać różnicę

a zamiast tego samochodzika co mógłbyś spróbować wanąć tam retro-sf // ie wiem jak to nazwać

ciufę jak z final fantasy:

http://www.doupe.cz/vaulty/finalfantasy/pictures/midgartrain3.jpg

http://www.doupe.cz/vaulty/finalfantasy/pictures/midgartrain.jpg

http://membres.lycos.fr/ff8net/images/train_face.gif

http://cloudff7.chez-alice.fr/images/imagesff8/imagesjeu/train02.jpg

 

może nie koniecznie tak skomplikowaną, ale coś w ten deseń, będzie imo o wiele bardziej pasować

Napisano

Z tym nie robiącym się renderem to jest trochę innaczej niż myślałem. Dziś znów go odpaliłem i wyskoczył mi błąd v-ray'a po czym wyrenderowało się tylko kilka części. Wczoraj pewnie przeoczyłem ten błąd. Nie wyrenderował się żaden z oteksturowanych budynków. nmiektóre obiekty mają zaznaczone "display as a box".

 

renderpq3.th.jpg

Napisano

Problemem renderingu zajmę się później. Problemy najlepiej zawsze odkładać na jutro, zawsze istnieje nadzieja że same się rozwiążą:). Tymczasem będę zajmował się teksturowaniem pojedyńczych budynków. Dwa pierwsze z lewej:

Teksturowanie zawsze sprawiało mi największe problemy

Rendery na niskich ustawieniach. Budynki w trybie izolated mode.

 

 

- chciałem go zrobić z płyty ale coś nie wyszło:( kiedy już skończe materiał chcę wstawić do tych prostokątów na dole jakiś kształt przez displacement wiem że narazie budynek nie wygląda najlepiej, ale nie mam pojęcia jak go poprawić.

renderfc8.th.jpg

 

-To na góze miałobyć z metalu, ale ten materiał którego użyłem jest do *upy.

Tylnia część budynku nie jest widoczna więc się nią nie zajmowałem.

 

render2lv0.th.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności