Napisano 15 Sierpień 200618 l Witkaa, W tym temacie wrzucane beda niekiedy modele z projektu Forlorn World. pierwszy zarzuce sobie cos ja, co udalo mi sie dla owego projektu wyskrobac... jest to postać żołnierzyka, ok 2480tri text 1024 + 512 (na glowe - taki wymog) + wszelkie normale i spece pierwsza postac jaka w pelni na powaznie skonczylem - normalki w 70% malowane w psie
Napisano 15 Sierpień 200618 l bardzo fajny modelik :) dawaj wiecej , szkoda ze normale malo widoczne ALE w ruchu powinno byc bardzo fajnie;]
Napisano 15 Sierpień 200618 l nice, troche model gdzie nie gdzie jest dziwny a co do projektu slyszalem juz kiedys, czemu tak cicho o nim? jest od dawna strona a zero reklamy z waszej strony, troche dziwne dzialanie
Napisano 15 Sierpień 200618 l OO widze że dalej działacie, cisza była od jakiegoś czasu i myslałem że już projekt upadł. Co do modelu to jak dla mnie jest on poprawny, nie wiem z jakiego punktu będą one widoczne w grze więc ciężko jest coś więcej napisać. Edit> Jeśli kamera ma być podobna do Neverwintera to ludzik powinien wystarczyć pozdrawiam
Napisano 16 Sierpień 200618 l Normal mapy nie widać wcale :( Daj jakieś zmarszczki na wdzianku... jw. :( Poza tym powodzenia w projekcie :) Pozdr
Napisano 16 Sierpień 200618 l troche workowaty, ale daje rade. Normalki rowniez nie widze. Powodzenia Chlopaki!
Napisano 16 Sierpień 200618 l Autor fakt faktem normalnie nie zachwycaja, ale trening czyni mistrza i mysle ze bede robil je coraz lepiej :) (apropos to moje pierwsze normale są :D)
Napisano 18 Październik 200618 l auch.... zabolalo... :D hehe - naprawde wbija w glebe moim zdaniem :) - na czolgach sie nie znam wiec wszystko wydaje sie byc na swoim miejscu a czepic sie nie mam czego w sumie... :) bajera... ps. choc jak sie przyjzalem miejscami troche za bardzo fotkami uderza - np. ten taki czarniawy 'fartuch' nad gasienica - tam gdzie ma laczenia widac ze jakby tak niespasowane... ale tak czy siak - miodnie... :)
Napisano 18 Październik 200618 l ale hardzior :D - rispekt (jak to mówią w kraju lejacej sie Coli) ja bym tak nie zrobił.. ale pokaz teksturki (diff i normale) jesli mozesz kurde no wchodze spobie po szkole na forum a tu takie coś :d kto by pomyslał :D:D
Napisano 18 Październik 200618 l profesjonalizm, podpisuje sie pod prośby o textórki i siatke, napisz ile poly mają modele
Napisano 18 Październik 200618 l Dzieki za komenty, jednak do poziomu pro temu czemus jeszcze baaaardzo daleko. Oto siatka: Razem 3687 trojkatow. I troche textur (oddzielnie dla podwozia i wiezy), w oryginale na razie 2k, czy takie zostana czas pokaze: Normal mapa robiona tylko w PS'ie, bez bake'owania wersji hi-res czy ZBrusha.
Napisano 18 Październik 200618 l Nie marudź, bardzo dobra robota (na tyle na ile się znam na czołgach ;)). Wybacz ignorancję, Forlorn World to TPP?
Napisano 18 Październik 200618 l eeee, no miodzik, jak postac mnie odstraszyla tak czolg na prawde dobry :) pozdrowki
Napisano 19 Październik 200618 l Yep, czolg daje rade. Moja jedyna uwaga to ustawienie proproscji w uzyciu przestrzeni na texturze. Ale nie jest to bardzo widoczne na renderach wiec w sumie nie boli.
Napisano 20 Październik 200618 l Tak empeck, FW to TPP. Por@szek- rzeczywiscie sa tu pewne problemy z proporcjami, coz, nastepnym razem bedzie z tym lepiej. Pozdrawiam
Napisano 24 Październik 200618 l Heja! Modelik spoko nie mam nic do zarzucenia, jednak malo spójny z kolesiem który był powyżej:] P.S. S1117 mam pytanko na GG do Ciebie jakbyś mógł to się odezwij:] Też jestem z Białegostoku:] Moje GG: 5298835 jestem całyczas praktycznie tylko ukryty.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto