Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witkaa,

 

W tym temacie wrzucane beda niekiedy modele z projektu Forlorn World.

 

pierwszy zarzuce sobie cos ja, co udalo mi sie dla owego projektu wyskrobac... jest to postać żołnierzyka, ok 2480tri text 1024 + 512 (na glowe - taki wymog) + wszelkie normale i spece

 

pierwsza postac jaka w pelni na powaznie skonczylem - normalki w 70% malowane w psie

 

 

gogogq0.jpg

  • Odpowiedzi 26
  • Wyświetleń 7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nice, troche model gdzie nie gdzie jest dziwny a co do projektu slyszalem juz kiedys, czemu tak cicho o nim? jest od dawna strona a zero reklamy z waszej strony, troche dziwne dzialanie

Napisano

OO widze że dalej działacie, cisza była od jakiegoś czasu i myslałem że już projekt upadł.

 

Co do modelu to jak dla mnie jest on poprawny, nie wiem z jakiego punktu będą one widoczne w grze więc ciężko jest coś więcej napisać.

 

Edit> Jeśli kamera ma być podobna do Neverwintera to ludzik powinien wystarczyć

pozdrawiam

Napisano
Normal mapy nie widać wcale :( Daj jakieś zmarszczki na wdzianku...

jw. :(

 

Poza tym powodzenia w projekcie :)

Pozdr

Napisano
  • Autor

fakt faktem normalnie nie zachwycaja, ale trening czyni mistrza i mysle ze bede robil je coraz lepiej :) (apropos to moje pierwsze normale są :D)

Napisano

auch.... zabolalo... :D hehe - naprawde wbija w glebe moim zdaniem :) - na czolgach sie nie znam wiec wszystko wydaje sie byc na swoim miejscu a czepic sie nie mam czego w sumie... :)

 

bajera...

 

ps. choc jak sie przyjzalem miejscami troche za bardzo fotkami uderza - np. ten taki czarniawy 'fartuch' nad gasienica - tam gdzie ma laczenia widac ze jakby tak niespasowane...

 

ale tak czy siak - miodnie... :)

Napisano

ale hardzior :D - rispekt (jak to mówią w kraju lejacej sie Coli) ja bym tak nie zrobił.. ale pokaz teksturki (diff i normale) jesli mozesz

kurde no wchodze spobie po szkole na forum a tu takie coś :d kto by pomyslał :D:D

Napisano

profesjonalizm, podpisuje sie pod prośby o textórki i siatke, napisz ile poly mają modele

Napisano

geez, tekstura rzuca na kolana! Wypas, detale miodzio,

 

powodzenia!

Napisano

Dzieki za komenty, jednak do poziomu pro temu czemus jeszcze baaaardzo daleko. Oto siatka:

tankmesh800tq7.jpg

Razem 3687 trojkatow.

 

I troche textur (oddzielnie dla podwozia i wiezy), w oryginale na razie 2k, czy takie zostana czas pokaze:

podwoziediffuse768gj8.jpg

 

wiezadiffuse768pl6.jpg

podwozienormal768pm7.jpg

Normal mapa robiona tylko w PS'ie, bez bake'owania wersji hi-res czy ZBrusha.

Napisano

Nie marudź, bardzo dobra robota (na tyle na ile się znam na czołgach ;)).

 

Wybacz ignorancję, Forlorn World to TPP?

Napisano

Yep, czolg daje rade.

Moja jedyna uwaga to ustawienie proproscji w uzyciu przestrzeni na texturze. Ale nie jest to bardzo widoczne na renderach wiec w sumie nie boli.

Napisano

Tak empeck, FW to TPP.

Por@szek- rzeczywiscie sa tu pewne problemy z proporcjami, coz, nastepnym razem bedzie z tym lepiej.

Pozdrawiam

Napisano

Heja!

Modelik spoko nie mam nic do zarzucenia, jednak malo spójny z kolesiem który był powyżej:]

P.S. S1117 mam pytanko na GG do Ciebie jakbyś mógł to się odezwij:]

Też jestem z Białegostoku:]

 

Moje GG: 5298835 jestem całyczas praktycznie tylko ukryty.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności