ognisty Napisano 15 Sierpień 2006 Napisano 15 Sierpień 2006 Witkaa, W tym temacie wrzucane beda niekiedy modele z projektu Forlorn World. pierwszy zarzuce sobie cos ja, co udalo mi sie dla owego projektu wyskrobac... jest to postać żołnierzyka, ok 2480tri text 1024 + 512 (na glowe - taki wymog) + wszelkie normale i spece pierwsza postac jaka w pelni na powaznie skonczylem - normalki w 70% malowane w psie
KLICEK Napisano 15 Sierpień 2006 Napisano 15 Sierpień 2006 bardzo fajny modelik :) dawaj wiecej , szkoda ze normale malo widoczne ALE w ruchu powinno byc bardzo fajnie;]
ledyr Napisano 15 Sierpień 2006 Napisano 15 Sierpień 2006 nice, troche model gdzie nie gdzie jest dziwny a co do projektu slyszalem juz kiedys, czemu tak cicho o nim? jest od dawna strona a zero reklamy z waszej strony, troche dziwne dzialanie
Ardeni Napisano 15 Sierpień 2006 Napisano 15 Sierpień 2006 OO widze że dalej działacie, cisza była od jakiegoś czasu i myslałem że już projekt upadł. Co do modelu to jak dla mnie jest on poprawny, nie wiem z jakiego punktu będą one widoczne w grze więc ciężko jest coś więcej napisać. Edit> Jeśli kamera ma być podobna do Neverwintera to ludzik powinien wystarczyć pozdrawiam
Master Kiełbaster Napisano 16 Sierpień 2006 Napisano 16 Sierpień 2006 Normal mapy nie widać wcale :( Daj jakieś zmarszczki na wdzianku...
Chris Napisano 16 Sierpień 2006 Napisano 16 Sierpień 2006 Normal mapy nie widać wcale :( Daj jakieś zmarszczki na wdzianku... jw. :( Poza tym powodzenia w projekcie :) Pozdr
intoxicate Napisano 16 Sierpień 2006 Napisano 16 Sierpień 2006 troche workowaty, ale daje rade. Normalki rowniez nie widze. Powodzenia Chlopaki!
ognisty Napisano 16 Sierpień 2006 Autor Napisano 16 Sierpień 2006 fakt faktem normalnie nie zachwycaja, ale trening czyni mistrza i mysle ze bede robil je coraz lepiej :) (apropos to moje pierwsze normale są :D)
S1117 Napisano 18 Październik 2006 Napisano 18 Październik 2006 Witam. Kolejny model, tym razem czolg. Pozdrawiam.
Ardeni Napisano 18 Październik 2006 Napisano 18 Październik 2006 Jeeeej świetne!!, jestem zauroczony :D :D
ftorek Napisano 18 Październik 2006 Napisano 18 Październik 2006 auch.... zabolalo... :D hehe - naprawde wbija w glebe moim zdaniem :) - na czolgach sie nie znam wiec wszystko wydaje sie byc na swoim miejscu a czepic sie nie mam czego w sumie... :) bajera... ps. choc jak sie przyjzalem miejscami troche za bardzo fotkami uderza - np. ten taki czarniawy 'fartuch' nad gasienica - tam gdzie ma laczenia widac ze jakby tak niespasowane... ale tak czy siak - miodnie... :)
ledyr Napisano 18 Październik 2006 Napisano 18 Październik 2006 ale hardzior :D - rispekt (jak to mówią w kraju lejacej sie Coli) ja bym tak nie zrobił.. ale pokaz teksturki (diff i normale) jesli mozesz kurde no wchodze spobie po szkole na forum a tu takie coś :d kto by pomyslał :D:D
LHT Napisano 18 Październik 2006 Napisano 18 Październik 2006 profesjonalizm, podpisuje sie pod prośby o textórki i siatke, napisz ile poly mają modele
nielot007 Napisano 18 Październik 2006 Napisano 18 Październik 2006 rewela pokaz siate i tex :D pozdro
Georgas Napisano 18 Październik 2006 Napisano 18 Październik 2006 wow, piękny czołg, także prosze o siateczke
anJek Napisano 18 Październik 2006 Napisano 18 Październik 2006 geez, tekstura rzuca na kolana! Wypas, detale miodzio, powodzenia!
S1117 Napisano 18 Październik 2006 Napisano 18 Październik 2006 Dzieki za komenty, jednak do poziomu pro temu czemus jeszcze baaaardzo daleko. Oto siatka: Razem 3687 trojkatow. I troche textur (oddzielnie dla podwozia i wiezy), w oryginale na razie 2k, czy takie zostana czas pokaze: Normal mapa robiona tylko w PS'ie, bez bake'owania wersji hi-res czy ZBrusha.
_michal Napisano 18 Październik 2006 Napisano 18 Październik 2006 Nie marudź, bardzo dobra robota (na tyle na ile się znam na czołgach ;)). Wybacz ignorancję, Forlorn World to TPP?
madman1987 Napisano 18 Październik 2006 Napisano 18 Październik 2006 eeee, no miodzik, jak postac mnie odstraszyla tak czolg na prawde dobry :) pozdrowki
Por@szek Napisano 19 Październik 2006 Napisano 19 Październik 2006 Yep, czolg daje rade. Moja jedyna uwaga to ustawienie proproscji w uzyciu przestrzeni na texturze. Ale nie jest to bardzo widoczne na renderach wiec w sumie nie boli.
moss Napisano 19 Październik 2006 Napisano 19 Październik 2006 modelij jak i teskturka wygladaja fajniusio :)
S1117 Napisano 20 Październik 2006 Napisano 20 Październik 2006 Tak empeck, FW to TPP. Por@szek- rzeczywiscie sa tu pewne problemy z proporcjami, coz, nastepnym razem bedzie z tym lepiej. Pozdrawiam
soda Napisano 24 Październik 2006 Napisano 24 Październik 2006 Heja! Modelik spoko nie mam nic do zarzucenia, jednak malo spójny z kolesiem który był powyżej:] P.S. S1117 mam pytanko na GG do Ciebie jakbyś mógł to się odezwij:] Też jestem z Białegostoku:] Moje GG: 5298835 jestem całyczas praktycznie tylko ukryty.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się