Napisano 19 Wrzesień 200321 l hmm na poczatku chcialem stworzyc zwykly kosciolek ale jakos nie w moim stylu to bylo wiec postanowilem zrobic klasztor, ktory nalezy do mrocznej sekty, praca idzie mi powoli wiec jesli w dalekiej przyszlosci uda mi sie skonczyc to chcialbym zrobic jakas kilku minutowa, moze ze 2minutki animacyjke, pozatym to pierwsza praca ktora pokazuje na forum:)
Napisano 19 Wrzesień 200321 l No i iponujaco sie przentuje , bardzo mrocznie ze tak ujme biorac pod uwage te szkiety na górze :D Pozatym ciekno i chyab nie jest to pokuj a komnata no nie ? Mis ie oczywiscie to podoba i to bardzo , bravo :D Ale co do swiatla mialbym zastrzezenia , hmm nie wiem nie podoba mi jakos , moze lepiej bedzi ejak dasz na kolumnach swieczki jakies , albo no nie wiem inaczej musi wpadac bo tworzy mgle i taki dziwny nastruj , no sam nie wiem to wkarzym badz razie moje zdanie :D
Napisano 19 Wrzesień 200321 l Autor wlasnie ze swiatlem mam najwiekszy problem, bo niewiem jakie dac mam z 10 roznych renderingow ze swiatlem i to podobalo mi sie najbardziej, chcialem jakies pochodznie zrobic ale nie pasuja do filarow a pozatym cos mi sie z phoenixem stalo i jak urzywam to wychodzi z maxa do windowsa po przeinstalowaniu maxa powinno byc dobrze:/
Napisano 19 Wrzesień 200321 l Ale sam nie uwarzasz aby to bylo skonczone , no sam mi przyznaj czego tu naprawde brakuje , no nie ?? Ale czego tego wlasnie nie wiem , moze ty wiesz ... a moze tak polorzyc nartwego zakonnika na podlodze w plamie jego wlasnej krwi z norzem w plecach, taka intryga w kalsztorze i wogle jak by to wygladalo no nie wiem , chcialbym ci pomuc ale nie wiem jak ty uwarzas zi co chcesz z tym zrobic hehehe :) :) Powodzenia :D
Napisano 20 Wrzesień 200321 l Autor jest GI ale i tak cos mi sie nie podoba a niewiem jakie swiatlo dac to cvo jest w innym umiejscowieniu kamery wyglada beznadziejnie a mianowicie tak, to jest widok mniej wiecej z polowy sali od gory :(
Napisano 20 Wrzesień 200321 l Bardzo fajna paca :) Widzę, że idziesz po dobrej drodze...Właśnie brakowało świateł wolumerycznych ( a do tego jeszcze witraże...:) ) Eksperymentuj dalej... PS. Dawaj renderki z poprzedniej kamery Pozdr
Napisano 20 Wrzesień 200321 l Te identyczne szkielety na identycznych kolumnach, przy identycznych krzeslach wygladaja bardzo identycznie ;)
Napisano 20 Wrzesień 200321 l hmm moze ten link Ci pomoze (nie jest to co prawda klasztor ale....) : http://www.3dtotal.com/team/Tutorials/vaults/vaults_01.asp chyba że juz tu byles to sorrka :)
Napisano 20 Wrzesień 200321 l Autor Drug- wim ze identyczne to sie pozmienia tylko jeszcze niemam koncepcji jak, ale tez ta monotonia mnie denerwoje :( Pionier- nie widzialem tutka wczesniej, dzieki cos mi zaswitalo w golwie:) po pierwsze to sproboje te szkielety jakos rozsadnie przymocowac do sufitu bo same raczej by sie nie utrzymaly i calkowice zmienie krzesla :)
Napisano 22 Wrzesień 200321 l Autor jako iz komnata juz w 99% skonczona, postanowilem pomyslec nad samym umiejscowieniem katedry, wymyslilem ze bedzie miescila sie na wysepce dookola ktorej bedzie przepasc, wysepka polaczona bedzie 4 mostami, narazie to wyglada tak, prosze o opinie :)
Napisano 22 Wrzesień 200321 l Autor wysepka to dopiero jest jednolity obiekt nad ktorym nic nie robilem, zamierzam na krawedzi wysepki zrobic popekany plot z desek albo niski kamienny murek jeszcze niewiem dokladnie na co sie zdecydjue:)
Napisano 22 Wrzesień 200321 l Autor zaczynam budowe klasztoru a szczegulikami zajme sie na koncu:) oto renderek!! czy nikt juz nie komentuje:(
Napisano 23 Wrzesień 200321 l Świetny pomysł. Przęsła bardzo solidne ale taki cieniutki podest za chińskiego boga do nich nie pasuje (chyba że olewasz ograniczenia techniczne i robisz co Ci w duszy gra). Inna rzecz- jeden most przez rzekę- ok, drugi też- ok, trzeci (dwupasmówka) środkiem ? Dziwne... Geometrie lanscape chyba nieźle byłoby zaimportować z Terragena (darmowy), Bryce albo Vue- oszczędzisz sobie mnostwo pracy- ewentualnie zrobić na displacement z mapy szarości. Gdybyś potrzebował materiałów na temat klasztorów i architektury średniowiecza: http://www.bc.edu/bc_org/avp/cas/fnart/arch/contents_europe.html http://www.bc.edu/bc_org/avp/cas/fnart/Artweb_frames.html
Napisano 23 Wrzesień 200321 l Autor dzieki wielkie materialy strasznie pomogly, liczbe mostow ogranicze do 2 jak radzisz bo to w sumie co jest to zbyt przesadzone, a teren znieksztalcilem tylko tak aby cos w tle nierownego bylo widac, a zaimportuje z bryca. A nad ta skalka na ktorej znajduje sie budowla jeszcze popracuje:)
Napisano 23 Wrzesień 200321 l ja w srawie kaplicy: Nie no te krzeselka wygladaja idiotycznie i te stoliki! Co oni tam beda pisac testy na prawo jazdy albo notatki sluzbowe ?! Naprawde mnie to rozbawilo... Skoro juz tam maja sie gromadzic na siedzaco to prosciej i wygodniej wstawic tam typowe lawki jak w kosciele, mozna je dodatkowo wzbogacic w jakies diabelskie ornamenty itd. Kwestia identycznosci juz zostala powiedziana. Sorry ze ostatnio tak ostro komentuje, ale widzac takie absurdy wole to wytknac (w dobrej wierze) niz napisac \"taa wyglada git\" czy cos w tym stylu - skoro nie wyglada a jest szansa to poprawic! Co do katedry i otoczenia - nie lada trudne zadanie przed Toba - to bardzo duze obiekty wiec bedziesz musial sie przylozyc do precyzji, detalu i jakosci / szczegolowosci tekstur! Duze to wyzwanie, mam nadzieje ze bedzie OK! pozdrawiam Marek
Napisano 25 Wrzesień 200321 l Autor dzieki za krytyke krzeselka juz prawie zrobilem, a teraz zamieszczam kolejny rendering klasztou, musze poprawic pare rzeczy i dorobie jeszcze 2 wierzyczki z tylu. Co sadzicie o takim ksztalcie ??
Napisano 25 Wrzesień 200321 l Autor noo katedra mysle ze nie tylko mnie zainspirowala do pracy, dzieki niej jestem pewien ze warto kazdy projekt doprowadzic do konca, zrealizowac to co chcialo sie osiagnac, hehe :)
Napisano 26 Wrzesień 200321 l Przyznam że zrobiłeś na mnie duże wrażenie tą katedrą! Z góry widze, że będzie bardzo klimatyczna. No pod warunkiem że \"akcja\" bedzie się działa w nocy, przy bladozielonym świetle księżyca :) Mile widziana by była lekka mgła unosząca się nad otchłanią. W napięciu czekam na kolejny render!
Napisano 26 Wrzesień 200321 l Nonono barzdo fajnie ci to wychodzi :D ja czekam na wersję z teksturkami :D Pozdr Giorgione
Napisano 26 Wrzesień 200321 l Autor Co myslicie o takiej cegle, nad doborem odpowiedniej siedzialem caly dzien i ta najbardzej mi sie podoba:)
Napisano 29 Wrzesień 200321 l Wydaje mi się, że mógłyś zrobić coś z drzwiami, bo wyglądają trochę płasko..
Napisano 29 Wrzesień 200321 l Autor hmm.. to juz kosmetyka ze tak powiem, narazie niemoge duzo pracowac bo cos sie z kompem dzieje(jak pracuje 20 minut w maxie to sie resetuje sam albo wiesza), a pozatym sie uczelnia zaczela :(
Napisano 30 Wrzesień 200321 l Aaaaaaaaaaalllllleeeeeeeeee Wieeeeeelllllkiieeeeeee!!!! :D:D:D :o:o:o:o :D:D:D
Napisano 1 Październik 200321 l Autor kolejny renderek, tym razem boczna scianka i okienka, jeszcze mapke bumpow dopracuje, a renderek bez GI wiec moze kiepsko wygladac:)
Napisano 1 Październik 200321 l Autor teraz dodalem GI, odrazu bardziej mi sie podoba, jeszcze potem zrobie jakis z cieniami :)
Napisano 1 Październik 200321 l moze te spekania troszke bardziej polam bo narazie sa dosc gladkie p.s powodzenia w dalszej pracy !!!
Napisano 2 Październik 200321 l Okienka wygl▒daj▒ strasznie nierealistycznie- albo daj im pe│ny │uk albo zako˝cz prosto- te trˇjk▒tne zwie˝czenia nijak nie siedz▒ w klimacie. W miejscu gdzie Âciana przechodzi w dach powinien byŠ jaki gzyms. Ten dziwny p│aski tˇjk▒t przy przyporze (na dole) jest... niearchitektoniczny po prostu. Ceg│a fajna tylko troszkŕ widaŠ na niej artefakty kompresji. Dawaj dalej.
Napisano 2 Październik 200321 l PowtarzalnoŠ tekstury bardzo zauwa┐alna. Dodatkowo dziwnie to spŕkanie wygl▒da z tekstur▒, ktˇra siŕ jakby nie pokrywa z pŕkniŕciem (ta jasna smuga). Dodatkowo widaŠ j▒ w innym miejscu. Tekstruami zajmij siŕ dopiero jak model sko˝czysz. Tak jest lepiej. P.S. Ka┐dy jednak pracuje jak mu wygodniej :D I jeszcze jedo co chyba hdr ma niew│aÂciwe wspˇ│rzŕdne w enviromencie.
Napisano 2 Październik 200321 l Resorry, że będę się czepiał, ale z tego co wiem to okna powinny mieć u góry zwięczenie łukowe a nie trójkątne, poza tym dach nie powinien być na samej górze płaski, bo takie budowle były kryte dachówkami, czy nawet przyjmując przekrycie z blachy, nie może to być płaskie. Tak jak budowle tego typu musiały być przekrywane sklepieniem, na skelpieniu tym była oparta więźba dachowa i te dachy były z reguły strome na całej powierzchni (no trójkątne po prostu czy też badrdziej wielospadowe) Siłą rzeczy odprowadzenie wody z dachu = rynny. Oczywiście są to uwagi czysto formalne wynikające z tego, że jestem w temacie dachów. A jak chodzi o całość to bardzo mi się podoba. Czekamy na wersję z pełnym oteksturowaniem. Pozdrowka - Powodzonka:):):)
Napisano 2 Październik 200321 l Trzy budziki- tak z ciekawości- naprawdę widziałeś gdzieś więźbę która była OPARTA na sklepieniu ? :)
Napisano 2 Październik 200321 l Autor wielkie dzieki za uwagi, zabieram sie za zaokraglanie okien( czy jak to sie tam nazywa ), a jak mowilem to jest tylko wstepna robocza teksturka, przyjemniej mi sie pracuje. ps. macie moze zdjecia jak takie zwieczenia dachow wygladaja, albo jak ida rynny bo nigdzie nie moge znalezc, a taki dach znalazlem na jednym zdjeciu (zdjecie jest na stronce do ktorej link podal mi RK wczesniej) :)
Napisano 2 Październik 200321 l ta boczna sciana jakos tak dziwnie wyglada(mam na mysli rozplanowanie okien)
Napisano 2 Październik 200321 l architektem to ty chyba ne zostaniesz;) dosc amlo ciekawa bryla tego hmm klasztoru jak mnniemam [ nie che mi sie czytac;p ] poza tym powierzchnia dachu.. jest wielka, pewnie boisko pilkarskie by sie na nim zzmiescilo, jak juz masz takie szerokie mury - tj daleko od siebie, to powinienes zrobic jakis dziedzieniec w srodku albo cos takiego:) popracuj nad bryla:) dwa dlaczego jakies 2 malutkie pomosty ida zz bokow, a z frontu nei ma mostu?:D 3. tiling na texturach :((( no ale zobaczmy co ci z tego wyjdzie;)
Napisano 2 Październik 200321 l Autor ida z boku bo to da lepsze wrazenie, to bedzie osadzone w klimacie fantasy lekko wiec troszke nagiec moze byc, zaokraglilem okna i chyba jednak lepiej wygladaja, jesli uda mi sie polaczyc cala moja wizje z tym co robie to bedzie to wygladac znacznie lepiej :)
Napisano 3 Październik 200321 l Ladnie Ci ten klasztor wychodzi, fajny pomysl (tylko troche nie podoba mi sie to uksztaltowanie terenu specjalnie pod ten obiekt). Proponuje zamienic matrial bazowy witrazy ze \'standard\' na \'raytraced\' i w reflecta (i w jeszcze cos) wstawic tego jpg\'a z witrazem.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto