Marek G Napisano 20 Sierpień 2006 Napisano 20 Sierpień 2006 Witam wszystkich, chciałbym przedstawić kolejną moją wizke.Na dole mieści się recepcja obok niej jest mała poczekalnia dla klientów, za ladą są 3 stanowiska pracy.W górnej częsci(antresoli) znajduje się sala konferencyjna.Scena jest dosyć spora ponad 2mln poly ,kazde ujęcie liczyło się dosyć długo około 20h.Czekam na komentarze.Pozdrawiam Marek
MaGuu Napisano 20 Sierpień 2006 Napisano 20 Sierpień 2006 Ostre to to :D Irytuja te białe kropeczki, ale poza tym to po rpstu miodne materiały i render! I bardzo podoba mi sie ta pomarańczowa ściana z fajnym bumpem :D
SWRSC Napisano 20 Sierpień 2006 Napisano 20 Sierpień 2006 20h/ ujęcie? Czym i jak to liczylesz? wizka bardzo ładna, wyraźna, postarałbym się jednak wymazać te kropeczki, bo naprawde duzo psują. 9/10 ogólnie mi się bardzo podoba
Marek G Napisano 20 Sierpień 2006 Autor Napisano 20 Sierpień 2006 20h/ ujęcie? Czym i jak to liczylesz? wizka bardzo ładna, wyraźna, postarałbym się jednak wymazać te kropeczki, bo naprawde duzo psują. 9/10 ogólnie mi się bardzo podoba vray : iriadance map -3/0 light cache subd 600 adaptive QMC rQMC sampler : noise thr.- 0,001 te kropeczki napewno są z gloosinesa, ja już nie miałem sił aby to renderować jeszcze raz MaGuu, KLICEK-dzięki chłopaki
mrkrzysiek Napisano 20 Sierpień 2006 Napisano 20 Sierpień 2006 rendery bardzo przyjemne, ale pierwszy najfajniejszy to chyba przez obraz na ścianie:)
Tores Napisano 20 Sierpień 2006 Napisano 20 Sierpień 2006 Ponad 2 mln poly? Co ci tyle zajmuje? Wizka ładniutka. Naprawdę realana. Też mi się podoba ta czerwona ściana. Czy jako jej podkład użyłeś może tekstury płyty osb? No i mam jeszcze pytanie co do stopni schodów. Jak są zamocowane bo nie widzę od strony balustrady żadnego mocowania.
Chalek Napisano 20 Sierpień 2006 Napisano 20 Sierpień 2006 Fajne, kazda Twoja wizka jest coraz lepsza. Trosze faktycznie te kropeczki nie wplywaja na +. Czy schody nie sa za cienkie? Znowu masz te ostre cienie, ktore nie wyglaja najlepiej. Czepne sie, ale jak dla mnie troche wszystko jest zbyt rownomiernie oswietlone, nie czuc skad wpada swiatlo, ale to juz na prawde czepialstwo. Ogolnie robi to dobre wrazenie Tores: tu sa archmodelsy z tego co widze, a one maja strasznie gesta siate. PS mam nadzieje, ze nie modelowales plytek na podlodze? ;)
siwy Napisano 20 Sierpień 2006 Napisano 20 Sierpień 2006 Bardzo ładnie. Jedno co razi to stopnie schodów nie trzymające się przy balustradzie. pozdr
Ifonka Napisano 20 Sierpień 2006 Napisano 20 Sierpień 2006 cycuś mój Mistrzu, nawet te kropeczki mają w sobie coś:o) nie musisz dziekować za pomoc w wybraniu kolorystyki ściany:D
Quadysz Napisano 21 Sierpień 2006 Napisano 21 Sierpień 2006 ładnie, choć tak jak chałek napisal mdłe oswietlenie, ale może to przez to że masz LCD, one maja duzy kontrast, jak sie zwiekszy samemu w ps to jest lepiej, przynajmniej u mnie. Schody maja bardzo cienkie stopnie, bez spocznika chyba nie utrzymaja ludzia jedno mnie caly czas irytuje :) patrze patrze i caly czas widze linki wychodzace prosto z sufitu :) a tak to cool :) greets ps aa no i jeszcze widok za oknem...
RA Napisano 21 Sierpień 2006 Napisano 21 Sierpień 2006 Oświetlenie zacne. Ostatni render - super kolorystyka. Materiał ciemnego drewna rasta, to jest to. Meble mnie osobiście się nie podobają, ale takie już to życie jest. ;) Coś pomarańczowa ścianka na kantach się rozjeżdza, displ.? Nie ufam tym schodom, ;) pozdrawiam
Marek G Napisano 21 Sierpień 2006 Autor Napisano 21 Sierpień 2006 mkrzysiek,piotrek - dzięki Tores -dzięki, jest troche detali na biurkach i robiłem jeszcze piórnik w kontenerze Chalek - dzięki, stopnie schodów mają grubość 13mm szkło hartowane więc nie powinny być za cienkie,nie no płytki sobie podarowałem zrobione są na mapie tiles siwy - dzięki ,ups:-) Ifonka - ty jesteś moim natchnieniem:-) dziękuje ci że jeszcze masz cierpliwość do mnie i jeszcze mnie nie wywaliłaś z tym komputerem za drzwi Master Kiełbaster,tomeg- dzięki chlopaki Quadysz- mam rzeczywiście lcd pozdrawiam Marek
Marek G Napisano 22 Sierpień 2006 Autor Napisano 22 Sierpień 2006 Phi a mi to nie odpowiedział :P jak moglem o tobie zapomniec :-) dzieki, a ta pomaranczowa sciana ma nalozonego displecmenta .pozdr
Nawrot12 Napisano 22 Sierpień 2006 Napisano 22 Sierpień 2006 Stopnie są przymocowane tylko do ściany. Wygląda to dość dziwnie (jak dla mnie), ale scenka bardzo ładna (prócz tych kropek oczywiście) 9/10
kannu Napisano 22 Sierpień 2006 Napisano 22 Sierpień 2006 serwus :) fajne to :) Bardzo mi sie podoba zielone szkło :) pozdrawiam i zycze powodzenia :)
Zbychowaty Napisano 23 Sierpień 2006 Napisano 23 Sierpień 2006 Witam! Jestem pod wrazeniem! Fakt faktem po tych schodach raczej bym nie dal rady wejsc nawet przy szybach hartowanych;) Mam pytanie, bowiem dopiero zaczynam z grafika 3d : jak ustawiales swiatla i jakie one sa? Jezeli moglbys jeszcze mi powiedziec cos o ustawieniach samego renderera no to po prostu masz u mnie dobry trunek :D Pozdrawiam i zycze kolejnych, rownie udanych prac:)
Marek G Napisano 23 Sierpień 2006 Autor Napisano 23 Sierpień 2006 Nawrot12- no coz zapomnialo mi sie :-),dzieki kannu - wielkie dzieki Z-Brusch - dzieki, jezeli chodzi o ustawienia to tak jak pisalem wyzej vray : iriadance map -3/0 0,3/0,3/0,3 light cache subd 600 sample size - 0,02 adaptive QMC rQMC sampler : noise thr.- 0,001 natomiast jezeli chodzi o ustawienia swiatel i ich moc
Zbychowaty Napisano 23 Sierpień 2006 Napisano 23 Sierpień 2006 Wieeelkie dzieki!!!! jeszcze jak moze wyzebrac o ustawienia parametrow cieni to w ogole juz bajka :) Pozdrawiam i powodzenia:D
Marek G Napisano 24 Sierpień 2006 Autor Napisano 24 Sierpień 2006 Wieeelkie dzieki!!!! jeszcze jak moze wyzebrac o ustawienia parametrow cieni to w ogole juz bajka :) Pozdrawiam i powodzenia:D zaznaczone - store with iriadance map, bnore light normal, invisible,sub 8 pozdrawiam
hcpiter Napisano 24 Sierpień 2006 Napisano 24 Sierpień 2006 vizka pod wzgledem modelu jak i renderu, oswietlenia i materiałow wymiata !Pomysł z pomaranczową scianką naprawde jest fajny tym bardziej ze ma displejsa, no i to ciemne drewno mi sie podoba :D Pozdrawiam !
!Ewert Napisano 25 Sierpień 2006 Napisano 25 Sierpień 2006 super skóra tylko na brazowych fotelach mi nie przypadła ale i tak recpect Pozdrawiam
Georgas Napisano 26 Sierpień 2006 Napisano 26 Sierpień 2006 bardzo fajna wizka ale szkoda ze nie qmc :]
Zbychowaty Napisano 26 Sierpień 2006 Napisano 26 Sierpień 2006 Marq mam jeszcze jedno pytanko. Na scianach i w niektorych miejscach swiatlo rozmywa lekko calosc.Czy to robota Fotoszopika czy po prostu juz same ustawienie tak zadzialaly?
Marek G Napisano 26 Sierpień 2006 Autor Napisano 26 Sierpień 2006 hcpiter3d,Nosenation,Tomuś,Georgas - wielkie dzięki chłopaki Z-Brush- fotoszopik :-)
Touch Napisano 27 Sierpień 2006 Napisano 27 Sierpień 2006 ...super jakość, palce lizać, może przeszkadzać tylko ten lekki glow, chyba że tylko ja go widzę;) ...zagięliście mnie z tymi białymi kropeczkami, chyba 15 minut ich szukałem;P
Rekomendowane odpowiedzi