Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich, chciałbym przedstawić kolejną moją wizke.Na dole mieści się recepcja obok niej jest mała poczekalnia dla klientów, za ladą są 3 stanowiska pracy.W górnej częsci(antresoli) znajduje się sala konferencyjna.Scena jest dosyć spora ponad 2mln poly ,kazde ujęcie liczyło się dosyć długo około 20h.Czekam na komentarze.Pozdrawiam Marek

 

officecam1je2.jpg

 

cam2ni2.jpg

 

cam3gb4.jpg

  • Odpowiedzi 32
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ostre to to :D

 

Irytuja te białe kropeczki, ale poza tym to po rpstu miodne materiały i render! I bardzo podoba mi sie ta pomarańczowa ściana z fajnym bumpem :D

Napisano

20h/ ujęcie? Czym i jak to liczylesz? wizka bardzo ładna, wyraźna, postarałbym się jednak wymazać te kropeczki, bo naprawde duzo psują. 9/10 ogólnie mi się bardzo podoba

Napisano
20h/ ujęcie? Czym i jak to liczylesz? wizka bardzo ładna, wyraźna, postarałbym się jednak wymazać te kropeczki, bo naprawde duzo psują. 9/10 ogólnie mi się bardzo podoba

 

vray :

iriadance map -3/0

light cache subd 600

adaptive QMC

rQMC sampler : noise thr.- 0,001

 

te kropeczki napewno są z gloosinesa, ja już nie miałem sił aby to renderować jeszcze raz

 

MaGuu, KLICEK-dzięki chłopaki

Napisano

Ponad 2 mln poly? Co ci tyle zajmuje? Wizka ładniutka. Naprawdę realana. Też mi się podoba ta czerwona ściana. Czy jako jej podkład użyłeś może tekstury płyty osb? No i mam jeszcze pytanie co do stopni schodów. Jak są zamocowane bo nie widzę od strony balustrady żadnego mocowania.

Napisano

Fajne, kazda Twoja wizka jest coraz lepsza.

 

Trosze faktycznie te kropeczki nie wplywaja na +. Czy schody nie sa za cienkie? Znowu masz te ostre cienie, ktore nie wyglaja najlepiej. Czepne sie, ale jak dla mnie troche wszystko jest zbyt rownomiernie oswietlone, nie czuc skad wpada swiatlo, ale to juz na prawde czepialstwo.

 

Ogolnie robi to dobre wrazenie

 

Tores: tu sa archmodelsy z tego co widze, a one maja strasznie gesta siate.

 

PS

mam nadzieje, ze nie modelowales plytek na podlodze? ;)

Napisano

ładnie, choć tak jak chałek napisal mdłe oswietlenie, ale może to przez to że masz LCD, one maja duzy kontrast, jak sie zwiekszy samemu w ps to jest lepiej, przynajmniej u mnie. Schody maja bardzo cienkie stopnie, bez spocznika chyba nie utrzymaja ludzia

 

jedno mnie caly czas irytuje :) patrze patrze i caly czas widze linki wychodzace prosto z sufitu :)

 

a tak to cool :)

 

greets

 

ps aa no i jeszcze widok za oknem...

Napisano

Oświetlenie zacne.

Ostatni render - super kolorystyka.

Materiał ciemnego drewna rasta, to jest to.

Meble mnie osobiście się nie podobają, ale takie już to życie jest. ;)

Coś pomarańczowa ścianka na kantach się rozjeżdza, displ.?

Nie ufam tym schodom, ;)

 

 

pozdrawiam

Napisano

mkrzysiek,piotrek - dzięki

Tores -dzięki, jest troche detali na biurkach i robiłem jeszcze piórnik w kontenerze cam5wv5.jpg

Chalek - dzięki, stopnie schodów mają grubość 13mm szkło hartowane więc nie powinny być za cienkie,nie no płytki sobie podarowałem zrobione są na mapie tiles

siwy - dzięki ,ups:-)

Ifonka - ty jesteś moim natchnieniem:-) dziękuje ci że jeszcze masz cierpliwość do mnie i jeszcze mnie nie wywaliłaś z tym komputerem za drzwi

Master Kiełbaster,tomeg- dzięki chlopaki

Quadysz- mam rzeczywiście lcd

pozdrawiam Marek

Napisano

Witam! Jestem pod wrazeniem! Fakt faktem po tych schodach raczej bym nie dal rady wejsc nawet przy szybach hartowanych;) Mam pytanie, bowiem dopiero zaczynam z grafika 3d : jak ustawiales swiatla i jakie one sa? Jezeli moglbys jeszcze mi powiedziec cos o ustawieniach samego renderera no to po prostu masz u mnie dobry trunek :D Pozdrawiam i zycze kolejnych, rownie udanych prac:)

Napisano

Nawrot12- no coz zapomnialo mi sie :-),dzieki

kannu - wielkie dzieki

Z-Brusch - dzieki, jezeli chodzi o ustawienia to tak jak pisalem wyzej

vray :

iriadance map -3/0 0,3/0,3/0,3

light cache subd 600 sample size - 0,02

adaptive QMC

rQMC sampler : noise thr.- 0,001

 

natomiast jezeli chodzi o ustawienia swiatel i ich moc

lightingeh9.jpg

Napisano
Wieeelkie dzieki!!!! jeszcze jak moze wyzebrac o ustawienia parametrow cieni to w ogole juz bajka :) Pozdrawiam i powodzenia:D

 

zaznaczone - store with iriadance map, bnore light normal, invisible,sub 8

pozdrawiam

Napisano

vizka pod wzgledem modelu jak i renderu, oswietlenia i materiałow wymiata !Pomysł z pomaranczową scianką naprawde jest fajny tym bardziej ze ma displejsa, no i to ciemne drewno mi sie podoba :D

Pozdrawiam !

Napisano

...super jakość, palce lizać, może przeszkadzać tylko ten lekki glow, chyba że tylko ja go widzę;) ...zagięliście mnie z tymi białymi kropeczkami, chyba 15 minut ich szukałem;P




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności