madman1987 Napisano 21 Wrzesień 2006 Napisano 21 Wrzesień 2006 Witam. Ostatnio sporo osób prosi mnie o pomoc w związku z normal mapami, tworzeniem ich, edycją etc. Zastanawiam się aktualnie, czy taki tutek faktycznie jest bardzo potrzebny? Jeśli tak, chciałbym spróbować zrobić swój pierwszy VT na ten właśnie temat. Napiszcie prosze czy bylibyście zainteresowani i jeśli tak, to co chcielibyście, żeby taki videotutek zawierał? Z góry piszę, że każda opinia się przyda :) Pozdrówki
Vorek Napisano 21 Wrzesień 2006 Napisano 21 Wrzesień 2006 video-tutków nigdy dość, jeżeli masz chęć podzielenia się swoją wiedzą to się nie wachaj ;] Pozdrawiam
ftorek Napisano 21 Wrzesień 2006 Napisano 21 Wrzesień 2006 je bejbi, jeee - dajesz - mi sie przyda jak gar zuota :) bo z normalnymi to ja duzo wspoolnego nie mam a przydaloby sie :) p[appa
zaki79 Napisano 21 Wrzesień 2006 Napisano 21 Wrzesień 2006 Takich tutków jest już sporo, ale przydałby się jakiś, w którym ktoś pokazuje, jak radzi sobie z małymi seam'ami podmalowując je odpowiednio :) -najlepiej w bodypaint 3d/ zbrushu itp. :P hehe
KLICEK Napisano 21 Wrzesień 2006 Napisano 21 Wrzesień 2006 dobrze wypalona norma nie ma seemow tak mi sie zdaje ;] Rob tutka :)
madman1987 Napisano 21 Wrzesień 2006 Autor Napisano 21 Wrzesień 2006 ledyr ma racje, jak norma ldobry to seamow nie ma :]
kurt_hectic Napisano 21 Wrzesień 2006 Napisano 21 Wrzesień 2006 hmmm, spoko tylko pokaz cos nowego, bo tutkow pokazujacych same podstawy czy edycje w ZB jest masa...
madman1987 Napisano 22 Wrzesień 2006 Autor Napisano 22 Wrzesień 2006 hmm, okey, zatem wezme sie za ten tutek, jak skoncze na pewno dam znak :] generalnie nie chce pokazywac jak rozwiazywac problemy, tylko jak robic, zeby one nie wystapily, moze to dziwne, ale od poczatku swojej przygody z normalami nigdy nie mialem zadnych problemow (pomijajac edycje w maya :]), a poza to nie bedzie nic o ZB bo obiekty do 3mln i tak exportuje do maxa :] chce sie skupic na edycji cage i ew poprawkach w photoshopie, wspomniec o tym jak zmapowac element zeby nie bylo seamow (tak, tak, przewaznie seamy to wina mapowania) etc, coz, trzymajcie kciuki :) pozdrowki
PAINbringer Napisano 22 Wrzesień 2006 Napisano 22 Wrzesień 2006 R2d2 działaj, nie kokietuj ;D Pozdrawiam
zaki79 Napisano 22 Wrzesień 2006 Napisano 22 Wrzesień 2006 a poza to nie bedzie nic o ZB bo obiekty do 3mln i tak exportuje do maxa :] c no u mnie ZB odmawia wspolpracy w czasie exportu do .obj, a model ma 2.5 mln :-\ (p4 3.4 1gb ram) - pewnie za malo pamieci :(
madman1987 Napisano 23 Wrzesień 2006 Autor Napisano 23 Wrzesień 2006 zaimportuje, mam podoby sprzet, tylko max potrafi ebiety importowac do kilkunastu minu, ja daje import i ide sie myc np :]
kap00ch Napisano 24 Wrzesień 2006 Napisano 24 Wrzesień 2006 hmmm...od czasu jak jest z mapper to nie widze sensu w importowaniu tego do maxa...no ale jesli juz by sie uprzec to warto korzystac z xrefow ;]
KLICEK Napisano 24 Wrzesień 2006 Napisano 24 Wrzesień 2006 hmmm...od czasu jak jest z mapper to nie widze sensu w importowaniu tego do maxa...no ale jesli juz by sie uprzec to warto korzystac z xrefow ;] toz dokladnie tak, zmapper generuje identyczna mape jak max jakosciowo boje sie uzyc slowa "lepsza" bo nikiedy mapki z "dobrego" modelu w maxie wygladaja bajecznie :)
madman1987 Napisano 25 Wrzesień 2006 Autor Napisano 25 Wrzesień 2006 tak czy owak, tutek sie spuzni i to solideni, bom chory, a charczec do mikrofonu nie bede :)
Ardeni Napisano 25 Wrzesień 2006 Napisano 25 Wrzesień 2006 Jest jeszcze IVONA :P to będzie jak z filmików na youtube, mogłoby fun być :p
madman1987 Napisano 29 Wrzesień 2006 Autor Napisano 29 Wrzesień 2006 jum jest zdrowy, od poniedzialk ruszam, wiec na przyszly weekend powinienem sie wyrobic:) pozdrowki
arcade Napisano 30 Wrzesień 2006 Napisano 30 Wrzesień 2006 dawaj dawaj, mój tutek w wielu miejscach ma poważne bugi (heh, wieki temu to robiłem, mało się jeszcze wiedziało) a ludzie cały czas się z niego uczą, więc zapotrzebowanie jest. Nawet myślałem czyby nie zrobić tego tuta v.2, ale jak zrobisz porządnie to nie będzie już takiej potrzeby. Najlepiej jakbyś pokazał cały swój pipeline przy robieniu takich modeli jak ten ostatni konik - przynajmniej tak w skrócie - bardzo chciałbym zobaczyć jak to robisz :) pozdrawiam i czekam na tego tuta - na pewno jest na co :)
Kuba Napisano 8 Październik 2006 Napisano 8 Październik 2006 Czy są jakieś postępy w pracy? Z chęcią obejrzałbym ten tutorial żeby porównać/uzupełnić elementy z tutoriala przedmówcy, za który kolejny raz dziękuję :D
madman1987 Napisano 8 Październik 2006 Autor Napisano 8 Październik 2006 przepraszam, ze mecze kota z tym tutkiem, ale aktualnie wykanczam modele do niego, chce go zrobic mozliwie dobrze, prace ida do przodu, jak tylko sie pojawi napewno dam znac pozdrowki
arcade Napisano 2 Listopad 2006 Napisano 2 Listopad 2006 Nie to żebym się dopominał ;) ale taki mały dopping :)
Por@szek Napisano 2 Listopad 2006 Napisano 2 Listopad 2006 Robi widzialem postepy, ale to tak jak w zyciu, nie zawsze na czas ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się