Napisano 21 Wrzesień 200618 l Witam. Ostatnio sporo osób prosi mnie o pomoc w związku z normal mapami, tworzeniem ich, edycją etc. Zastanawiam się aktualnie, czy taki tutek faktycznie jest bardzo potrzebny? Jeśli tak, chciałbym spróbować zrobić swój pierwszy VT na ten właśnie temat. Napiszcie prosze czy bylibyście zainteresowani i jeśli tak, to co chcielibyście, żeby taki videotutek zawierał? Z góry piszę, że każda opinia się przyda :) Pozdrówki
Napisano 21 Wrzesień 200618 l video-tutków nigdy dość, jeżeli masz chęć podzielenia się swoją wiedzą to się nie wachaj ;] Pozdrawiam
Napisano 21 Wrzesień 200618 l je bejbi, jeee - dajesz - mi sie przyda jak gar zuota :) bo z normalnymi to ja duzo wspoolnego nie mam a przydaloby sie :) p[appa
Napisano 21 Wrzesień 200618 l Takich tutków jest już sporo, ale przydałby się jakiś, w którym ktoś pokazuje, jak radzi sobie z małymi seam'ami podmalowując je odpowiednio :) -najlepiej w bodypaint 3d/ zbrushu itp. :P hehe
Napisano 21 Wrzesień 200618 l hmmm, spoko tylko pokaz cos nowego, bo tutkow pokazujacych same podstawy czy edycje w ZB jest masa...
Napisano 22 Wrzesień 200618 l Autor hmm, okey, zatem wezme sie za ten tutek, jak skoncze na pewno dam znak :] generalnie nie chce pokazywac jak rozwiazywac problemy, tylko jak robic, zeby one nie wystapily, moze to dziwne, ale od poczatku swojej przygody z normalami nigdy nie mialem zadnych problemow (pomijajac edycje w maya :]), a poza to nie bedzie nic o ZB bo obiekty do 3mln i tak exportuje do maxa :] chce sie skupic na edycji cage i ew poprawkach w photoshopie, wspomniec o tym jak zmapowac element zeby nie bylo seamow (tak, tak, przewaznie seamy to wina mapowania) etc, coz, trzymajcie kciuki :) pozdrowki
Napisano 22 Wrzesień 200618 l a poza to nie bedzie nic o ZB bo obiekty do 3mln i tak exportuje do maxa :] c no u mnie ZB odmawia wspolpracy w czasie exportu do .obj, a model ma 2.5 mln :-\ (p4 3.4 1gb ram) - pewnie za malo pamieci :(
Napisano 23 Wrzesień 200618 l Autor zaimportuje, mam podoby sprzet, tylko max potrafi ebiety importowac do kilkunastu minu, ja daje import i ide sie myc np :]
Napisano 24 Wrzesień 200618 l hmmm...od czasu jak jest z mapper to nie widze sensu w importowaniu tego do maxa...no ale jesli juz by sie uprzec to warto korzystac z xrefow ;]
Napisano 24 Wrzesień 200618 l hmmm...od czasu jak jest z mapper to nie widze sensu w importowaniu tego do maxa...no ale jesli juz by sie uprzec to warto korzystac z xrefow ;] toz dokladnie tak, zmapper generuje identyczna mape jak max jakosciowo boje sie uzyc slowa "lepsza" bo nikiedy mapki z "dobrego" modelu w maxie wygladaja bajecznie :)
Napisano 25 Wrzesień 200618 l Autor tak czy owak, tutek sie spuzni i to solideni, bom chory, a charczec do mikrofonu nie bede :)
Napisano 25 Wrzesień 200618 l Jest jeszcze IVONA :P to będzie jak z filmików na youtube, mogłoby fun być :p
Napisano 29 Wrzesień 200618 l Autor jum jest zdrowy, od poniedzialk ruszam, wiec na przyszly weekend powinienem sie wyrobic:) pozdrowki
Napisano 30 Wrzesień 200618 l dawaj dawaj, mój tutek w wielu miejscach ma poważne bugi (heh, wieki temu to robiłem, mało się jeszcze wiedziało) a ludzie cały czas się z niego uczą, więc zapotrzebowanie jest. Nawet myślałem czyby nie zrobić tego tuta v.2, ale jak zrobisz porządnie to nie będzie już takiej potrzeby. Najlepiej jakbyś pokazał cały swój pipeline przy robieniu takich modeli jak ten ostatni konik - przynajmniej tak w skrócie - bardzo chciałbym zobaczyć jak to robisz :) pozdrawiam i czekam na tego tuta - na pewno jest na co :)
Napisano 8 Październik 200618 l Czy są jakieś postępy w pracy? Z chęcią obejrzałbym ten tutorial żeby porównać/uzupełnić elementy z tutoriala przedmówcy, za który kolejny raz dziękuję :D
Napisano 8 Październik 200618 l Autor przepraszam, ze mecze kota z tym tutkiem, ale aktualnie wykanczam modele do niego, chce go zrobic mozliwie dobrze, prace ida do przodu, jak tylko sie pojawi napewno dam znac pozdrowki
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto