Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano
484ae7a79b.jpg oto początki mojej laguny:D:Dniewiem czy od brze robie jeśli coś żle proszę mówi:)
  • Odpowiedzi 23
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jak na razie za mało do oceniania.... Powodzenia w pracy.

Napisano

zdaje sie ze masz blueprint troche rozciagniety :). Poogubisz proprocje auta przez to.

Napisano

faktycznie blueprint ci sie dosc mocno rozciagnal... zczytaj sobie rozdzielczosc obrazka... a potem zrob tej samej wielkosci plane a, powinno byc wtedy dobrze

Napisano

Tusek - zapoznaj się z regulaminem forum [tutaj] a w szczególności z częścią dotyczącą nazewnictwa wątków w poszczególnych działach i popraw temat wątku poprzez edycje pierwszego (Twojego) postu na 1 stronie - przycisk edit.gif w przeciwnym wypadku wątek zostanie usunięty.

 

Pozdrawiam.

Hindus.

Napisano
  • Autor

A ja niewiem jak to zrobi;];] przepraszam za offtopa

Napisano

No klikasz na edit potem > go to advanced, i zmieniasz nazwę wątku na Model 3D : Renault Laguna lub Pojazd 3D: Renaul Laguna

Napisano
  • Autor

2b02893297.jpg

Mam do was wielkie pytanie jak zrobic to zeby było to zaokraglone??chyba musze doda vartexy co nie??

Napisano

uzyj modyfikatora meshsmooth albo turbosmooth:) nie zapomnij pozniej o champferach :)

Napisano
  • Autor

No własnie probuje dotego dojsc a kolega hcpiter3d strasznie mi pomogł bo sa o wiele wieksze postępy:)

Napisano
  • Autor

Oto postępy b4d67cb24f.jpg po edycjii meshsmooth oczywiście jescze tam wszytko poprawei oto sie niebujcie:)

Napisano

Pokazuj to w jakiejś normalnej perspektywie, tak nam to nic nie daje.

Napisano

Kolega się uczy, miejcie wyrozumiałość.

1. Używaj modyfikatora symmetry i modeluj tylko jedną połowę pojazdu - lewą lub prawą - bo jak patrzę na twoje rendery to mam wrażenie że modelujesz całą maskę i to "na oko", przez co jest niesymetryczna. Ustaw model tak żeby jedna z osi układu (ja zwykle ustawiam Y) była osią podłużną pojazdu i dzialiła go dokładnie na lewą i prawą stronę. Potem dajesz symmetry i ustawiasz jako os symetri Z.

2. Co do meshsmootha (ms) musisz nauczyć się chamferować krawędzie, bez tego ms nie będzie działał tak jak chcesz (wiem coś o tym -własnie się tego uczę ;-)

3. Maska samochodu nigdy nie jest jedną płaszczyzną, jest dosyć znacznie powyginana (nawet maska malucha jest wypukła i zagieta w dół ;-), postaraj się dopasować położenie zagięć nie tylko do widoku z góry, ale też z boku, wtedy otrzymasz trójwymiarowy model.

Napisano

ja polecam zeby oilega wogule choc raz rzucil okiem do tutoriala i niech juz nie mowi ze czytal je bo w ktorym nie psize zeby zastosować symmetry??

Napisano

wpisuje w google to twoje Ranual Lagune i za cholere nie moge znalesc tego auta!!! daj jakies referki bo zapowiada sie ciekawie!

Napisano

Bo to cholerstwo tak na prawdę nazywa się Renault Lagune, ewentualnie Laguna. Całkiem fajne auto, ale co do modelu to się nie wypowiem, bo za mało jest zrobione i jest widok jeno z góry:|

Napisano

Bez przerobienia jakiegos tutka się nie obędzie i nie ma co liczyć na cuda

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności