Napisano 22 Wrzesień 200618 l oto początki mojej laguny:D:Dniewiem czy od brze robie jeśli coś żle proszę mówi:)
Napisano 22 Wrzesień 200618 l Ja tutaj nic nie widze... Prosimy o wiecej!! :) i siatke tez chcemy zobaczyc...
Napisano 22 Wrzesień 200618 l No to trochę za mało :P zrób całą maskę i może trochę zderzaka, bądz nadkola :)
Napisano 22 Wrzesień 200618 l zdaje sie ze masz blueprint troche rozciagniety :). Poogubisz proprocje auta przez to.
Napisano 22 Wrzesień 200618 l faktycznie blueprint ci sie dosc mocno rozciagnal... zczytaj sobie rozdzielczosc obrazka... a potem zrob tej samej wielkosci plane a, powinno byc wtedy dobrze
Napisano 22 Wrzesień 200618 l Tusek - zapoznaj się z regulaminem forum [tutaj] a w szczególności z częścią dotyczącą nazewnictwa wątków w poszczególnych działach i popraw temat wątku poprzez edycje pierwszego (Twojego) postu na 1 stronie - przycisk w przeciwnym wypadku wątek zostanie usunięty. Pozdrawiam. Hindus.
Napisano 22 Wrzesień 200618 l No klikasz na edit potem > go to advanced, i zmieniasz nazwę wątku na Model 3D : Renault Laguna lub Pojazd 3D: Renaul Laguna
Napisano 23 Wrzesień 200618 l Autor Mam do was wielkie pytanie jak zrobic to zeby było to zaokraglone??chyba musze doda vartexy co nie??
Napisano 23 Wrzesień 200618 l uzyj modyfikatora meshsmooth albo turbosmooth:) nie zapomnij pozniej o champferach :)
Napisano 23 Wrzesień 200618 l Autor No własnie probuje dotego dojsc a kolega hcpiter3d strasznie mi pomogł bo sa o wiele wieksze postępy:)
Napisano 23 Wrzesień 200618 l Autor Oto postępy po edycjii meshsmooth oczywiście jescze tam wszytko poprawei oto sie niebujcie:)
Napisano 23 Wrzesień 200618 l Ten model chyba jest taki płaski :P To Laguna po spotkaniu z prasą hydrauliczną...
Napisano 23 Wrzesień 200618 l Kolega się uczy, miejcie wyrozumiałość. 1. Używaj modyfikatora symmetry i modeluj tylko jedną połowę pojazdu - lewą lub prawą - bo jak patrzę na twoje rendery to mam wrażenie że modelujesz całą maskę i to "na oko", przez co jest niesymetryczna. Ustaw model tak żeby jedna z osi układu (ja zwykle ustawiam Y) była osią podłużną pojazdu i dzialiła go dokładnie na lewą i prawą stronę. Potem dajesz symmetry i ustawiasz jako os symetri Z. 2. Co do meshsmootha (ms) musisz nauczyć się chamferować krawędzie, bez tego ms nie będzie działał tak jak chcesz (wiem coś o tym -własnie się tego uczę ;-) 3. Maska samochodu nigdy nie jest jedną płaszczyzną, jest dosyć znacznie powyginana (nawet maska malucha jest wypukła i zagieta w dół ;-), postaraj się dopasować położenie zagięć nie tylko do widoku z góry, ale też z boku, wtedy otrzymasz trójwymiarowy model.
Napisano 23 Wrzesień 200618 l ja polecam zeby oilega wogule choc raz rzucil okiem do tutoriala i niech juz nie mowi ze czytal je bo w ktorym nie psize zeby zastosować symmetry??
Napisano 24 Wrzesień 200618 l wpisuje w google to twoje Ranual Lagune i za cholere nie moge znalesc tego auta!!! daj jakies referki bo zapowiada sie ciekawie!
Napisano 24 Wrzesień 200618 l Bo to cholerstwo tak na prawdę nazywa się Renault Lagune, ewentualnie Laguna. Całkiem fajne auto, ale co do modelu to się nie wypowiem, bo za mało jest zrobione i jest widok jeno z góry:|
Napisano 24 Wrzesień 200618 l yyyy w Maxie jest takie okienko onazwie Prespective - warto z niego zapodac rendera :P
Napisano 24 Wrzesień 200618 l Bez przerobienia jakiegos tutka się nie obędzie i nie ma co liczyć na cuda
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto