Skocz do zawartości

Pojazd 3D: Ranual Lagune By Tusek


Tusek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 23
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Tusek - zapoznaj się z regulaminem forum [tutaj] a w szczególności z częścią dotyczącą nazewnictwa wątków w poszczególnych działach i popraw temat wątku poprzez edycje pierwszego (Twojego) postu na 1 stronie - przycisk edit.gif w przeciwnym wypadku wątek zostanie usunięty.

 

Pozdrawiam.

Hindus.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega się uczy, miejcie wyrozumiałość.

1. Używaj modyfikatora symmetry i modeluj tylko jedną połowę pojazdu - lewą lub prawą - bo jak patrzę na twoje rendery to mam wrażenie że modelujesz całą maskę i to "na oko", przez co jest niesymetryczna. Ustaw model tak żeby jedna z osi układu (ja zwykle ustawiam Y) była osią podłużną pojazdu i dzialiła go dokładnie na lewą i prawą stronę. Potem dajesz symmetry i ustawiasz jako os symetri Z.

2. Co do meshsmootha (ms) musisz nauczyć się chamferować krawędzie, bez tego ms nie będzie działał tak jak chcesz (wiem coś o tym -własnie się tego uczę ;-)

3. Maska samochodu nigdy nie jest jedną płaszczyzną, jest dosyć znacznie powyginana (nawet maska malucha jest wypukła i zagieta w dół ;-), postaraj się dopasować położenie zagięć nie tylko do widoku z góry, ale też z boku, wtedy otrzymasz trójwymiarowy model.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności