h4sh Napisano 25 Wrzesień 2006 Share Napisano 25 Wrzesień 2006 zrobilem glowe znajomego, potem naszla ochota zanimowac, widzialem kiedys w necie test Tarona z displacement mapami , robiony w Messiah, postanowilem zrobic to samo w Maya i udalo sie. a 5 sekundowy dialog mozna obejrzec na moim demo: http://blip.tv/scripts/flash/blipplayer.swf?autoStart=false&file=http://blip.tv/file/get/Bananapunk-michalKriukowDemoReel2006682.flv%3Fsource%3D3 http://blip.tv/file/get/Bananapunk-3dModelingDemoreel302.mov PS. wiem ze oczy nei teges, ale wisi mi to , bo to demo 3d modeling :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrkrzysiek Napisano 25 Wrzesień 2006 Share Napisano 25 Wrzesień 2006 super ci ta mimika twrzy wyszła model też super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
h4sh Napisano 25 Wrzesień 2006 Autor Share Napisano 25 Wrzesień 2006 thx . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zeet Napisano 25 Wrzesień 2006 Share Napisano 25 Wrzesień 2006 Wszystkie prace świetne ,tylko po co w kilku wątkach,w jednym byłoby wygodniej oglądać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
h4sh Napisano 25 Wrzesień 2006 Autor Share Napisano 25 Wrzesień 2006 rzeby sie posty nie mieszaly. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 25 Wrzesień 2006 Share Napisano 25 Wrzesień 2006 rewelka :) moglbys zarzucic siateczka :) pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 25 Wrzesień 2006 Share Napisano 25 Wrzesień 2006 Świetny modelik. Gratulację. Jeśli można, to też poprosiłbym siateczkę :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Obywatel Napisano 25 Wrzesień 2006 Share Napisano 25 Wrzesień 2006 Dobry stuff man, czujesz bryłę! : ] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
h4sh Napisano 25 Wrzesień 2006 Autor Share Napisano 25 Wrzesień 2006 siateczka jest w demeczku: http://blip.tv/scripts/flash/blipplayer.swf?autoStart=false&file=http://blip.tv/file/get/Bananapunk-michalKriukowDemoReel2006682.flv%3Fsource%3D3 http://blip.tv/file/get/Bananapunk-3dModelingDemoreel302.mov Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SUPER_OkO Napisano 25 Wrzesień 2006 Share Napisano 25 Wrzesień 2006 ehhh szkoda gadac, nie ma co powiedziec, bo zatyka. Ale mam pytanie jak to wsumie dziala? Czy sa to zwykle morph targety i ladna teksturka dsp, czy moze te targety robiles w juz bezposrednio w ZB z orginalu...a pozniej juz w jakims sofcie skladales. Mozesz nam to jakos przyblizyc, bo "test Tarona" brzmi tajemniczo jakos i zastanawiam sie czy moze tam nie zostala uzyta zupelnie nowa jakas super metoda. Ps. Na koniec. Widac po twoich pracach, ze doskonale wspolgra talent rzezbiarski z tworczoscia virtualna. Postacie zyja i maja odpowiedni charakter, sa doskonale rozegrane proporcje i anatomia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
h4sh Napisano 25 Wrzesień 2006 Autor Share Napisano 25 Wrzesień 2006 ok wiec morphy sa robione w zbrushu. w maya animuje sie podstawowe morphy ale do nich sa podczepione animowane displacement mapy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi