Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

zrobilem glowe znajomego, potem naszla ochota zanimowac, widzialem kiedys w necie test Tarona z displacement mapami , robiony w Messiah, postanowilem zrobic to samo w Maya i udalo sie.

 

mika.jpg

what.jpg

 

a 5 sekundowy dialog mozna obejrzec na moim demo:

http://blip.tv/scripts/flash/blipplayer.swf?autoStart=false&file=http://blip.tv/file/get/Bananapunk-michalKriukowDemoReel2006682.flv%3Fsource%3D3

http://blip.tv/file/get/Bananapunk-3dModelingDemoreel302.mov

 

PS. wiem ze oczy nei teges, ale wisi mi to , bo to demo 3d modeling :P

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

ehhh szkoda gadac, nie ma co powiedziec, bo zatyka.

 

Ale mam pytanie jak to wsumie dziala? Czy sa to zwykle morph targety i ladna teksturka dsp, czy moze te targety robiles w juz bezposrednio w ZB z orginalu...a pozniej juz w jakims sofcie skladales. Mozesz nam to jakos przyblizyc, bo "test Tarona" brzmi tajemniczo jakos i zastanawiam sie czy moze tam nie zostala uzyta zupelnie nowa jakas super metoda.

 

Ps. Na koniec. Widac po twoich pracach, ze doskonale wspolgra talent rzezbiarski z tworczoscia virtualna. Postacie zyja i maja odpowiedni charakter, sa doskonale rozegrane proporcje i anatomia.

Napisano

ok wiec morphy sa robione w zbrushu. w maya animuje sie podstawowe morphy ale do nich sa podczepione animowane displacement mapy.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności