Napisano 25 Wrzesień 200618 l zrobilem glowe znajomego, potem naszla ochota zanimowac, widzialem kiedys w necie test Tarona z displacement mapami , robiony w Messiah, postanowilem zrobic to samo w Maya i udalo sie. a 5 sekundowy dialog mozna obejrzec na moim demo: http://blip.tv/scripts/flash/blipplayer.swf?autoStart=false&file=http://blip.tv/file/get/Bananapunk-michalKriukowDemoReel2006682.flv%3Fsource%3D3 http://blip.tv/file/get/Bananapunk-3dModelingDemoreel302.mov PS. wiem ze oczy nei teges, ale wisi mi to , bo to demo 3d modeling :P
Napisano 25 Wrzesień 200618 l Wszystkie prace świetne ,tylko po co w kilku wątkach,w jednym byłoby wygodniej oglądać.
Napisano 25 Wrzesień 200618 l Świetny modelik. Gratulację. Jeśli można, to też poprosiłbym siateczkę :)
Napisano 25 Wrzesień 200618 l Autor siateczka jest w demeczku: http://blip.tv/scripts/flash/blipplayer.swf?autoStart=false&file=http://blip.tv/file/get/Bananapunk-michalKriukowDemoReel2006682.flv%3Fsource%3D3 http://blip.tv/file/get/Bananapunk-3dModelingDemoreel302.mov
Napisano 25 Wrzesień 200618 l ehhh szkoda gadac, nie ma co powiedziec, bo zatyka. Ale mam pytanie jak to wsumie dziala? Czy sa to zwykle morph targety i ladna teksturka dsp, czy moze te targety robiles w juz bezposrednio w ZB z orginalu...a pozniej juz w jakims sofcie skladales. Mozesz nam to jakos przyblizyc, bo "test Tarona" brzmi tajemniczo jakos i zastanawiam sie czy moze tam nie zostala uzyta zupelnie nowa jakas super metoda. Ps. Na koniec. Widac po twoich pracach, ze doskonale wspolgra talent rzezbiarski z tworczoscia virtualna. Postacie zyja i maja odpowiedni charakter, sa doskonale rozegrane proporcje i anatomia.
Napisano 25 Wrzesień 200618 l Autor ok wiec morphy sa robione w zbrushu. w maya animuje sie podstawowe morphy ale do nich sa podczepione animowane displacement mapy.