Skocz do zawartości

Choreografia - POCZATKI TEKSTUROWANIA


Pawel Lipka

Rekomendowane odpowiedzi

Gaspar: Thx za uwagi.To co teraz robie jest pewnego rodzaju eksperymentem...zabawa w animacje postaci. Ale wiem tez jedno..gdy juz znajde sie na etapie dopracowywania animacji by nadac ostateczna mase, dynamike i naturalnosc postaciom wtedy widz to kupi..niewazne, ze to nie dziala w realu.

Disneyowska postac, ktora zawija sie wokol drzewa tez nie dziala w realu,ale dzieki pewnym zasadom mozna uzyskac wiarygodnosc akcji.

W filmach, nawet tradycyjnych z aktorami non-stop naginanych jest wiele zasad i nie ma nic gorszego jak ogladac film w gronie znajomych, z ktorych jeden jest ekspertem akurat w dziedzinie poruszanej w filmie i co chwila wyskakuje z tekstem, ze "tak nie ma, to bez sensu,itd" :)

 

Czy widziales kiedys walke na zywo gdzie najpierw jeden zawodnik dostaje ciegi, krwawi, traci przytomnosc 3 razy na minute, po czym wchodzi dramatyczna muzyka i ten nagle przypomina sobie,ze przeciez umie walczyc i ze walczy w imie cioci Jadzi, ktorej banda oprychow wydepilowala w parku okolice bikini;)? Otrzasa sie z krwi, robi sprezynke w slow-motion i napinajac caly zestaw miesni z sila wodospadu powala tych, z ktorymi dostawal w dupsko przez kilka wczesniejszych minut?:)

To jest wlasnie film:) Tu takze brak logiki, ale moje szkice animacyjna sa jak ta opowiesc....nie do konca wiarygodne, bo niedopracowane, bez dramaturgii(montaz, muzyka), bez niuansow, bez cial postaci, scenografii naturalnego swiatla...

wiekszego filmow zanim trafi do postprodkcji czy na stol montazowy wyglada naprawde malo przekonywujaco:)

 

Bardzo mi zalezy zeby poeksperymentowac troszke z ruchami, ktorych jeszcze w walkach nie bylo...nawet jesli czasem beda wygladac smiesznie:)

 

Pozdrawiam,

Pablo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 76
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Witam ponownie Pawle. Ze scenami walki to chyba troszkę tak jak z filmami sf żeby fajnie sie ogladało widz musi zawiesić swoją niewiarę, tylko od twórcy zależy jak bardzo wysoko musi ja zawiesić. Fajnie się ogląda dobrze zrobione sceny walki, ale nawet jeżeli są nierealne maja swoja wewnetrzną spójność i logikę. Dla przykładu od siebie podam niektóre sceny walki w equilibrium, które zrobiły na mnie wrażenie choć do realności im daleko :) I tylko o to mi w zasadzie chodzi. Btw. Na żywo widziałem sporo walk bokserskich czy mma gdzie jedna osoba zbierała straszne cięgi na poczatku ale walkę wygrywała ( wtedy dopiero były emocje z oglądania :).

Nie odmawiam twojej pracy piękna, bo ruch jest bardzo ładny i osobiście mi sie podoba. Bardzo szybko robisz te szkice, i jestem pod wrażeniem, tyle, że właśnie jeżeli jest to szkic to troszke tej wewnętrzej logiki by się przydało. Bo jeżeli zaczneisz dopracowywać szczegóły czegos co na początku nie ma spójnosci to zmarnujesz mnóstwo czasu.

Sorki, że sie tak mądrze, sam dopiero zaczynam ale wydaje mi się, że takie podejście jest sensowne i oszczedza mnóstwo czasu.

 

Pozdrawiam

Gaspar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yo! ja--ci-po-pro-stu-nie-wie-ze, ze to jest freeform! to jest za***iste! ale muzyka jest slabsza, powinna po prostu kopac dupe, a tu ledwo pobudza :PP jak potrafisz, to najlepiej zagraj swoje kawalki, albo popros jakiegos uzdolniopnego qmpla z gitara elektryczna. te elektro kawalki sa fajne :D, ale zdecyduj sie na styl, bo czasem brzmi to jak POP, a czasem jak kozacki matrix, a czasem jak blade :/. animacje sa jednak niewiarygodne! :*

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopiero co zapisalem sie na forumka a tu taka niespodzianka - przesledzilem caly temat i na prawde warto bylo! Czekam na wiecej - w 100% zgadzam sie, ze takie walki nie musza byc w pelni realistyczne - inaczej mielibysmy sceny w stylu "koles po jednym wysokim kopnieciu i trafieniu w glowe, newet przez na predce zastawiona garde, pada na ziemie jak worek kartofli"... Choc faktycznie krecenie sie na kolanie to dla mnie tez lekkie przegiecie ;)

Jako ze nie wypada sie wymadrzac bez poparcia wlasnych prac - zamkne sie :D Ale nim sie zamkne polecam goraco film Final Fantasy VII Advent Children. Japonczycy sa dla mnie bogami zarowno wsrod sztuk walki jak i animacji a animacje walk w tym filmie sa dla mnie daleko ciekawsze od tych z Matriksa chociazby. Swietny model, tekstura niezla choc nie w moich klimatach. Oby udalo Ci sie zlozyc fajna rzecz :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich...

 

szukam osoby do zrobienia tematu:

1) Wizualizacja obiektu architektonicznego w 3dsmax

2) Modelowanie i animacja postaci w 3dsmax

3) Zestaw cwiczen z grafiki komputerowej w 3dsmax

 

prosze o kontakt najlepiej email...

 

pozdrwiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich...

 

szukam osoby do zrobienia tematu:

1) Wizualizacja obiektu architektonicznego w 3dsmax

2) Modelowanie i animacja postaci w 3dsmax

3) Zestaw cwiczen z grafiki komputerowej w 3dsmax

 

prosze o kontakt najlepiej email...

 

pozdrwiam

 

 

WTF??????????????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich...

 

szukam osoby do zrobienia tematu:

1) Wizualizacja obiektu architektonicznego w 3dsmax

2) Modelowanie i animacja postaci w 3dsmax

3) Zestaw cwiczen z grafiki komputerowej w 3dsmax

 

prosze o kontakt najlepiej email...

pozdrwiam

to się chyba spam nazywa. (nie czuję, jak rymuję...)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności