Napisano 7 Październik 200618 l Autor Gaspar: Thx za uwagi.To co teraz robie jest pewnego rodzaju eksperymentem...zabawa w animacje postaci. Ale wiem tez jedno..gdy juz znajde sie na etapie dopracowywania animacji by nadac ostateczna mase, dynamike i naturalnosc postaciom wtedy widz to kupi..niewazne, ze to nie dziala w realu. Disneyowska postac, ktora zawija sie wokol drzewa tez nie dziala w realu,ale dzieki pewnym zasadom mozna uzyskac wiarygodnosc akcji. W filmach, nawet tradycyjnych z aktorami non-stop naginanych jest wiele zasad i nie ma nic gorszego jak ogladac film w gronie znajomych, z ktorych jeden jest ekspertem akurat w dziedzinie poruszanej w filmie i co chwila wyskakuje z tekstem, ze "tak nie ma, to bez sensu,itd" :) Czy widziales kiedys walke na zywo gdzie najpierw jeden zawodnik dostaje ciegi, krwawi, traci przytomnosc 3 razy na minute, po czym wchodzi dramatyczna muzyka i ten nagle przypomina sobie,ze przeciez umie walczyc i ze walczy w imie cioci Jadzi, ktorej banda oprychow wydepilowala w parku okolice bikini;)? Otrzasa sie z krwi, robi sprezynke w slow-motion i napinajac caly zestaw miesni z sila wodospadu powala tych, z ktorymi dostawal w dupsko przez kilka wczesniejszych minut?:) To jest wlasnie film:) Tu takze brak logiki, ale moje szkice animacyjna sa jak ta opowiesc....nie do konca wiarygodne, bo niedopracowane, bez dramaturgii(montaz, muzyka), bez niuansow, bez cial postaci, scenografii naturalnego swiatla... wiekszego filmow zanim trafi do postprodkcji czy na stol montazowy wyglada naprawde malo przekonywujaco:) Bardzo mi zalezy zeby poeksperymentowac troszke z ruchami, ktorych jeszcze w walkach nie bylo...nawet jesli czasem beda wygladac smiesznie:) Pozdrawiam, Pablo
Napisano 7 Październik 200618 l Autor jaras: przeniose je na muzyke, ktora teraz wlasnie robie do tej produkcji:)
Napisano 7 Październik 200618 l szkice pieknie wygladaja, widac ze panujesz nad postaciami i potrafisz w prosty ale i bardzo wyrazisty sposob przedstawic sytuacje. trzymam kciuki!!! oby tak dalej a wyjdzie piekna animacja.
Napisano 8 Październik 200618 l Witam ponownie Pawle. Ze scenami walki to chyba troszkę tak jak z filmami sf żeby fajnie sie ogladało widz musi zawiesić swoją niewiarę, tylko od twórcy zależy jak bardzo wysoko musi ja zawiesić. Fajnie się ogląda dobrze zrobione sceny walki, ale nawet jeżeli są nierealne maja swoja wewnetrzną spójność i logikę. Dla przykładu od siebie podam niektóre sceny walki w equilibrium, które zrobiły na mnie wrażenie choć do realności im daleko :) I tylko o to mi w zasadzie chodzi. Btw. Na żywo widziałem sporo walk bokserskich czy mma gdzie jedna osoba zbierała straszne cięgi na poczatku ale walkę wygrywała ( wtedy dopiero były emocje z oglądania :). Nie odmawiam twojej pracy piękna, bo ruch jest bardzo ładny i osobiście mi sie podoba. Bardzo szybko robisz te szkice, i jestem pod wrażeniem, tyle, że właśnie jeżeli jest to szkic to troszke tej wewnętrzej logiki by się przydało. Bo jeżeli zaczneisz dopracowywać szczegóły czegos co na początku nie ma spójnosci to zmarnujesz mnóstwo czasu. Sorki, że sie tak mądrze, sam dopiero zaczynam ale wydaje mi się, że takie podejście jest sensowne i oszczedza mnóstwo czasu. Pozdrawiam Gaspar
Napisano 11 Październik 200618 l Autor Dla odmiany fragment muzyki do tej animki, nad ktorym popracowalem w weekend. Koncowka sie rozjechala, ale to poprawie przy okazji:) MUZYKA: http://www.rmgfx.com/pub/short/muzyka_choreog.mp3
Napisano 11 Październik 200618 l Fajna muzyczka, az od razu w głowie pojawiają się wszystkie ruchy postaci z Twoich szkiców :D
Napisano 18 Październik 200618 l Mnie 4 powalił... a co do krzywych.... jaki edytor krzywych... w Maxie??? haaahahaah ;)
Napisano 19 Październik 200618 l Autor Tym razem model..jeszcze tu i owdzie go podociagam, ale aktualnie wiecej czasu pochlania mi testowanie skinowania. http://www.rmgfx.com/pub/short/model_do_animacji_bez_textur.avi Pozdrawiam, Pablo
Napisano 19 Październik 200618 l no ładnie ładnie :] Ja osobiście ciekaw jestem animacji twarzy...o ile wogóle przewidujesz ;) Co do montażu...no tam rozegra sie ostateczna walka o przejrzystość dzieła, to fakt...aa właśnie, pokaż siate :] Pozdrawiam
Napisano 20 Październik 200618 l Wow już na tych skicach widać konkretne umiejęności!! Jesteś moim GURU od animacji XD
Napisano 20 Październik 200618 l muza nie wpada mi do ucha, zastanów się jeszcze nad inną muzą. To musi byc cos fajnego ;) Poczekam, na dalszy efekt.
Napisano 21 Październik 200618 l Gordy >> Jest takim koksem, że łopatki mu mięśniami obrosły. Model bardzo ładny :)
Napisano 22 Październik 200618 l uuuau! to wszystko freeform? nie wierze :D brawa, lubie takie animacje XD
Napisano 24 Październik 200618 l yo! ja--ci-po-pro-stu-nie-wie-ze, ze to jest freeform! to jest za***iste! ale muzyka jest slabsza, powinna po prostu kopac dupe, a tu ledwo pobudza :PP jak potrafisz, to najlepiej zagraj swoje kawalki, albo popros jakiegos uzdolniopnego qmpla z gitara elektryczna. te elektro kawalki sa fajne :D, ale zdecyduj sie na styl, bo czasem brzmi to jak POP, a czasem jak kozacki matrix, a czasem jak blade :/. animacje sa jednak niewiarygodne! :*
Napisano 24 Październik 200618 l Autor satanicus: dzieki za mile slowa:)...z muza jeszcze powalcze....raczkuje w tej tematyce, ale mysle,ze uda mi sie zrobic cos mocnego. Teraz jednak pracuje nad texturami do modelu i wole sie na nich w pelni skupic aby podniesc jescze realizm.
Napisano 27 Październik 200618 l Autor POCZATKI TEKSTUROWANIA: http://www.rmgfx.com/pub/short/savage_tekstury.jpg
Napisano 27 Październik 200618 l No pięknie ! Takiego nie chciał bym spotkac w nocy. Czekam na pierwsze animki z texturkami
Napisano 27 Październik 200618 l jesu! fajne to! ladne tekstury. powodzenia, nie moge sie doczekac ostatecznej wersji
Napisano 28 Październik 200618 l Dopiero co zapisalem sie na forumka a tu taka niespodzianka - przesledzilem caly temat i na prawde warto bylo! Czekam na wiecej - w 100% zgadzam sie, ze takie walki nie musza byc w pelni realistyczne - inaczej mielibysmy sceny w stylu "koles po jednym wysokim kopnieciu i trafieniu w glowe, newet przez na predce zastawiona garde, pada na ziemie jak worek kartofli"... Choc faktycznie krecenie sie na kolanie to dla mnie tez lekkie przegiecie ;) Jako ze nie wypada sie wymadrzac bez poparcia wlasnych prac - zamkne sie :D Ale nim sie zamkne polecam goraco film Final Fantasy VII Advent Children. Japonczycy sa dla mnie bogami zarowno wsrod sztuk walki jak i animacji a animacje walk w tym filmie sa dla mnie daleko ciekawsze od tych z Matriksa chociazby. Swietny model, tekstura niezla choc nie w moich klimatach. Oby udalo Ci sie zlozyc fajna rzecz :D
Napisano 6 Listopad 200618 l witam wszystkich... szukam osoby do zrobienia tematu: 1) Wizualizacja obiektu architektonicznego w 3dsmax 2) Modelowanie i animacja postaci w 3dsmax 3) Zestaw cwiczen z grafiki komputerowej w 3dsmax prosze o kontakt najlepiej email... pozdrwiam
Napisano 8 Listopad 200618 l witam wszystkich... szukam osoby do zrobienia tematu: 1) Wizualizacja obiektu architektonicznego w 3dsmax 2) Modelowanie i animacja postaci w 3dsmax 3) Zestaw cwiczen z grafiki komputerowej w 3dsmax prosze o kontakt najlepiej email... pozdrwiam WTF??????????????
Napisano 15 Listopad 200618 l zajebiste !! nawet powstala u mnie chec do czegos podobnego !!! ;] SUPER
Napisano 15 Listopad 200618 l witam wszystkich... szukam osoby do zrobienia tematu: 1) Wizualizacja obiektu architektonicznego w 3dsmax 2) Modelowanie i animacja postaci w 3dsmax 3) Zestaw cwiczen z grafiki komputerowej w 3dsmax prosze o kontakt najlepiej email... pozdrwiam to się chyba spam nazywa. (nie czuję, jak rymuję...)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto