Skocz do zawartości

Obiekt3d : Hotel


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

Narazie prezentuje nieskonczony jeszcze model budynku (hotelu).

W najblizszym czasie postaram sie skonczyc model i kilkoma propsami a nastepnie

zabiore sie za teksturowanie. Oceniac narazie niema jeszcze czego ale postaram sie

w najblizszym czasie to nadrobic:). Jak narazie cala scenka wazy okolo 1100 facow z tym ze jeszcze musz eja zoptymalizwoac gdzieniegdzie :)

 

rendeekhotelmi5.th.jpg

  • Odpowiedzi 29
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Moim zdaniem 1100 faców to naprawdę niezły wynik

Napisano

bo to ma byc maly hotelik z przedzialu lat 40 - 50 w malej miescince:)

 

ledyr - wytne wytne ale ogolnie nie jest to model low poly :)

 

Co do reszty userow texturki jakies pokaze wkrotce :) moze dzis wieczorem jak wroce z pracy o normalnej godzinie

Napisano

Modelik calkiem spoko. A co do tego co ledyr mowil, o tych wcieciach, odpryska blablabla. Mozna zrobic na normalach, ale wtedy zupelnie inaczej wyglada mapowanie i tworzenie textury dla takiego modelu, to raz. A dwa tak wyglada lepiej, przy czym wcale ilosc tri tak bardzo nie rosnie. Jezeli do tego wezmie sie pod uwage ze to modeldo portfolio nie do gry, gdzie przy grach optymalizacja pod silnik szczegolnie otwartych przestrzeni przebiega zupelnie inaczej.

Co do modelu, prezentuje sie solidnie, ale textury wyjasnia wszystko ;) jedyne co to lampy troszke dziwnie dla mnie wygladaja, mozesz zarzucic referka?

Napisano

tutaj taki maly progres w modelingu i powoli za textury juz sie biore.

Okna i drzwi sa narazie tylko do celow pogladowych jak mniejwiecej calosc budynku bedzie sie komponowac. Texturka murku jest juz raczej ostateczna tylko jakies drobne szlify ewentualnie przewiduje. Co do modleingu co myslicie o drzewie z zalozenia ma byc masywne niewiem czy nie wyszlo zbyt masywne ale z drugiej strony po dodaniu lisci niebedzie tego az tak widac a moze to tylko dodac uroku :)

 

dom1it2.th.jpg

 

dom2hs9.th.jpg

Napisano

lezy mi skala elementow - lawka, plot w stosunku do drzwi

 

co do txt, - wydaje mi sie ze warto zroznicowac okna - gdzies rzucic firanke, gdzies okta wygladajacego rpzez szybe, gdzies kwiatka gdzies wscibska babcie, zrobic kilka wersji i wmiare losowo porozmieszczac

 

mur tez za monotonny - porasz kiedys sprzedal mi pomysl na urozmaicenie - jakby co to mnie wodzu popraw: poustawiaj blisko plaszczyzny sciany planey na alphie z przykladowymi detalami, przyklejonym ogloszeniem, obszczanym murkiem, zaciekami z rynny

 

co do samej tajlowanej thx waro na niej wypalic mnozeniem troche dirtu, bez rpzesady zeby tego nie bylo za bardzo widac ale podwyzszy realizm

 

jak na cos jeszcze wpadne to podpowiem

 

powodzenia miszczu :)

Napisano

o oknach niebede pisal bo napisalem w ostatnim poscie. Co do planow z alha ten patent znam :) ale to zastosuje na samym koncu. A co do skali no tak bo walnolem przykladowa texturke drzwi i to na dodaltk podwojnie otwieranych i to dlatego w zeczywistosci beda pojedyncze :))

Napisano

hotelik fajny, jesli całośc będzie wygldala tak jak textury drzwi to bedzie mailo niezły klimat, przyczepic sie na pewno mozna do lawki ze za duza, latarnie tez za duze i za grube a drzewo zbyt masywne, tak mi się wydaje

Napisano

oki tu jakis kolejny update drzwi beda wygladac mniejwecej tak wiec mysle ze problem skali sie juz troche wyjasnil:)

domv2za1.th.jpg

domv21zh1.th.jpg

mario - drzewko tez mi sie zdawalo za masywne poprawie je jak sie wezme za jego teskturke, co reszty no coz postaram sie zeby to wygladalo najlepiej jak sie da, bede to chcial wzucic do portfolio:).

Napisano

wow nie z poraszka budynkiem to niema nic wspolnego chociaz sam zauwazylem podobizny, kurna postaram sie wzucic referke na ktorej sie podpieralem chodz nie w 100% wzorowalem :) juz ktos mi mowil przy innej pracce ze podobne w stylu por@szka i sam to zauwazylem. Tymniemniej nieprzerabiam ani nie kopuje jego prac wow niech no tylko to porasz przeczyta a zbiernosc i jakiekolwiek podobnienstwa mysle ze wynikaja z tego iz jako texturator wychowalem sie pod skrzydlami por@szka za co mu serdeczne dzieki :):):) lol ale to byly czasy i pewnie ile mu nerwow napsulem por@szku wybacz :)

Napisano

Hehe chveti nie szalej :P

Podobienstw nie widze,ja robie 3 budynki a on jak narazie 1. A nawet jakbys sie mosku wzorowal, przeciez i tak moje uwagiznasz w wiekszosci przypadkow zanimwyladuje to na forum ;). Nerwow mi napsules, ale nie jestes jedyna osoba ktora douczalem. I powiem jedno. Bylo warto spedzac te godziny z Toba na gygy czy szkapie. Teraz to widze i mimo, iz jeszcze brakuje Ci szlifu, to co widze teraz a to co widzialem wtedy to niebo a ziemia.

Feel free to ask for more XD

3dsie man :)

Napisano

Lampy sa naprawde nieciekawe jak dlamnie

drzewo wyglada jak korzen nie jak drzewo

plotek jak z bajki

rzuca sie powtarzalnosc w oknach

odpadniety tynk to juz lepiej zrub tekstura

 

sciany sa zbyt szare i bure. Rozumiem ze to ma byc zniszczone i stare - ale to nie w ta strone.

 

 

Postaraj sie dodac jakas dobudowke , schody itp - coby zruznicowac bryle tego budynku

Pozdro

Napisano

barton_fink - drzewko bedzie inne:) i lampy tez beda zmienione:)

co do plotka to dobrze ze jak z bajki czy zle?

Sciany zbyt szare i bure no coz z zalozenia takie mialy byc i raczej juz nic z nimi niebede kombinowac, aby wszystko niebylo wlasnie takie prorpsy jak lawka i kosz beda bardziej zywszych kolorow dojdzie tez jeszcze troche innych propsow jak walajace sie gazety itp. Schody tez moze jakies dodam ale to sie zobaczy na sam koniec. Dzieki za konentsy i tez pozdrawiam :)

Napisano

Heja

fajny modelik i spoko tekstura :) Ogólnie bardzo pozytywnie

 

ale mógłbyś trochę urozmaicić trochę kolorystycznie - np. ta cegła mogła by być bardziej czerwona, na ścianach dałbyś jakieś dodatkowe efekty (zacieki, zniszczenia, przetarcia)... Żeby trochę złamać ten szarobury kolor.

 

Co do płotka to bardziej pasowałby taki metalowy raczej, bo to co teraz jest pasuje do wiejskiej chatki a nie do kilkupiętrowego hotelu. Metalowy parkan i będzie git.

 

pozdrawiam

Napisano

Lepiej.

Boli brak swiatla, daj z 2 target spoty jeden z cieniem wysoko na adv ray, multi na 1,5 bialy, overshoot i object shadow na 0,5, drugie swiatlo nisko, bez cienia, po przeciwnej stronie (tez target spot) na 1 multi albo nizej (przetestuj) z kolorem na 150,160,180 tez overshoot.

Dalej, kuje troche roznica jakosci textur, drzwi i dachowka vs. sciany i cegly , gdzie te ostatnie potrzebuja troche ostrosci. Pobaw sie tez kanalami przenikania aby byly ciekawsze. Szczegolnie mur, co do cegly to troche kolor zabardzo wpada w rozowy IMO, i krawedzie miedzy ceglami sie zlewaja.

Sprobuj dac speca i normala, powininem poprawic jakosc sceny o 100%.

I daj gasiory na dach i zacznij od poprawienia proporcji ;)albo schowaj szare, bo boli.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności