Napisano 2 Październik 200618 l Witam Narazie prezentuje nieskonczony jeszcze model budynku (hotelu). W najblizszym czasie postaram sie skonczyc model i kilkoma propsami a nastepnie zabiore sie za teksturowanie. Oceniac narazie niema jeszcze czego ale postaram sie w najblizszym czasie to nadrobic:). Jak narazie cala scenka wazy okolo 1100 facow z tym ze jeszcze musz eja zoptymalizwoac gdzieniegdzie :)
Napisano 2 Październik 200618 l Autor ja napisalem facow nie tricow. Triangles = 2358 :) pozdrowki empek
Napisano 2 Październik 200618 l No właśnie o to mi chodziło, liczby faców nie powinno się podawać :) pozdrowki :)
Napisano 2 Październik 200618 l Sądzę że jest ok, jedziesz z taczką i textury zaczynasz, tzn model wcześniej dokończ ;P
Napisano 3 Październik 200618 l Autor bo to ma byc maly hotelik z przedzialu lat 40 - 50 w malej miescince:) ledyr - wytne wytne ale ogolnie nie jest to model low poly :) Co do reszty userow texturki jakies pokaze wkrotce :) moze dzis wieczorem jak wroce z pracy o normalnej godzinie
Napisano 3 Październik 200618 l troche mały ten hotel :D duuuzoo tu wiedze trichów do wyciecia.. :) Jak Ty je widzisz? Gdzie, jak? Siatkę widziałes?
Napisano 3 Październik 200618 l Ardeni, miałem na myśli te wymodelowane detale które można by zrobić normal mapą
Napisano 3 Październik 200618 l Modelik calkiem spoko. A co do tego co ledyr mowil, o tych wcieciach, odpryska blablabla. Mozna zrobic na normalach, ale wtedy zupelnie inaczej wyglada mapowanie i tworzenie textury dla takiego modelu, to raz. A dwa tak wyglada lepiej, przy czym wcale ilosc tri tak bardzo nie rosnie. Jezeli do tego wezmie sie pod uwage ze to modeldo portfolio nie do gry, gdzie przy grach optymalizacja pod silnik szczegolnie otwartych przestrzeni przebiega zupelnie inaczej. Co do modelu, prezentuje sie solidnie, ale textury wyjasnia wszystko ;) jedyne co to lampy troszke dziwnie dla mnie wygladaja, mozesz zarzucic referka?
Napisano 3 Październik 200618 l Autor co do lamp poraszku masz racje musze je poprawic one akurat nie byly robione z konceptu :)
Napisano 5 Październik 200618 l Autor tutaj taki maly progres w modelingu i powoli za textury juz sie biore. Okna i drzwi sa narazie tylko do celow pogladowych jak mniejwiecej calosc budynku bedzie sie komponowac. Texturka murku jest juz raczej ostateczna tylko jakies drobne szlify ewentualnie przewiduje. Co do modleingu co myslicie o drzewie z zalozenia ma byc masywne niewiem czy nie wyszlo zbyt masywne ale z drugiej strony po dodaniu lisci niebedzie tego az tak widac a moze to tylko dodac uroku :)
Napisano 5 Październik 200618 l lezy mi skala elementow - lawka, plot w stosunku do drzwi co do txt, - wydaje mi sie ze warto zroznicowac okna - gdzies rzucic firanke, gdzies okta wygladajacego rpzez szybe, gdzies kwiatka gdzies wscibska babcie, zrobic kilka wersji i wmiare losowo porozmieszczac mur tez za monotonny - porasz kiedys sprzedal mi pomysl na urozmaicenie - jakby co to mnie wodzu popraw: poustawiaj blisko plaszczyzny sciany planey na alphie z przykladowymi detalami, przyklejonym ogloszeniem, obszczanym murkiem, zaciekami z rynny co do samej tajlowanej thx waro na niej wypalic mnozeniem troche dirtu, bez rpzesady zeby tego nie bylo za bardzo widac ale podwyzszy realizm jak na cos jeszcze wpadne to podpowiem powodzenia miszczu :)
Napisano 5 Październik 200618 l Autor o oknach niebede pisal bo napisalem w ostatnim poscie. Co do planow z alha ten patent znam :) ale to zastosuje na samym koncu. A co do skali no tak bo walnolem przykladowa texturke drzwi i to na dodaltk podwojnie otwieranych i to dlatego w zeczywistosci beda pojedyncze :))
Napisano 6 Październik 200618 l hotelik fajny, jesli całośc będzie wygldala tak jak textury drzwi to bedzie mailo niezły klimat, przyczepic sie na pewno mozna do lawki ze za duza, latarnie tez za duze i za grube a drzewo zbyt masywne, tak mi się wydaje
Napisano 6 Październik 200618 l Autor oki tu jakis kolejny update drzwi beda wygladac mniejwecej tak wiec mysle ze problem skali sie juz troche wyjasnil:) mario - drzewko tez mi sie zdawalo za masywne poprawie je jak sie wezme za jego teskturke, co reszty no coz postaram sie zeby to wygladalo najlepiej jak sie da, bede to chcial wzucic do portfolio:).
Napisano 6 Październik 200618 l Autor wow nie z poraszka budynkiem to niema nic wspolnego chociaz sam zauwazylem podobizny, kurna postaram sie wzucic referke na ktorej sie podpieralem chodz nie w 100% wzorowalem :) juz ktos mi mowil przy innej pracce ze podobne w stylu por@szka i sam to zauwazylem. Tymniemniej nieprzerabiam ani nie kopuje jego prac wow niech no tylko to porasz przeczyta a zbiernosc i jakiekolwiek podobnienstwa mysle ze wynikaja z tego iz jako texturator wychowalem sie pod skrzydlami por@szka za co mu serdeczne dzieki :):):) lol ale to byly czasy i pewnie ile mu nerwow napsulem por@szku wybacz :)
Napisano 6 Październik 200618 l Autor nie no ja mysle ze nieoskarzasz ale napisalem w roli wyjasnienia jesli komus tez by sie taka mysl nasunela :):):)
Napisano 7 Październik 200618 l Hehe chveti nie szalej :P Podobienstw nie widze,ja robie 3 budynki a on jak narazie 1. A nawet jakbys sie mosku wzorowal, przeciez i tak moje uwagiznasz w wiekszosci przypadkow zanimwyladuje to na forum ;). Nerwow mi napsules, ale nie jestes jedyna osoba ktora douczalem. I powiem jedno. Bylo warto spedzac te godziny z Toba na gygy czy szkapie. Teraz to widze i mimo, iz jeszcze brakuje Ci szlifu, to co widze teraz a to co widzialem wtedy to niebo a ziemia. Feel free to ask for more XD 3dsie man :)
Napisano 13 Listopad 200618 l Lampy sa naprawde nieciekawe jak dlamnie drzewo wyglada jak korzen nie jak drzewo plotek jak z bajki rzuca sie powtarzalnosc w oknach odpadniety tynk to juz lepiej zrub tekstura sciany sa zbyt szare i bure. Rozumiem ze to ma byc zniszczone i stare - ale to nie w ta strone. Postaraj sie dodac jakas dobudowke , schody itp - coby zruznicowac bryle tego budynku Pozdro
Napisano 13 Listopad 200618 l Autor barton_fink - drzewko bedzie inne:) i lampy tez beda zmienione:) co do plotka to dobrze ze jak z bajki czy zle? Sciany zbyt szare i bure no coz z zalozenia takie mialy byc i raczej juz nic z nimi niebede kombinowac, aby wszystko niebylo wlasnie takie prorpsy jak lawka i kosz beda bardziej zywszych kolorow dojdzie tez jeszcze troche innych propsow jak walajace sie gazety itp. Schody tez moze jakies dodam ale to sie zobaczy na sam koniec. Dzieki za konentsy i tez pozdrawiam :)
Napisano 13 Listopad 200618 l Heja fajny modelik i spoko tekstura :) Ogólnie bardzo pozytywnie ale mógłbyś trochę urozmaicić trochę kolorystycznie - np. ta cegła mogła by być bardziej czerwona, na ścianach dałbyś jakieś dodatkowe efekty (zacieki, zniszczenia, przetarcia)... Żeby trochę złamać ten szarobury kolor. Co do płotka to bardziej pasowałby taki metalowy raczej, bo to co teraz jest pasuje do wiejskiej chatki a nie do kilkupiętrowego hotelu. Metalowy parkan i będzie git. pozdrawiam
Napisano 14 Listopad 200618 l Elegancko jak na początek. Ale te "dziury" w ścianie przez które widać cegły chyba lepiej by było zrobić na teksturach.
Napisano 14 Listopad 200618 l Lepiej. Boli brak swiatla, daj z 2 target spoty jeden z cieniem wysoko na adv ray, multi na 1,5 bialy, overshoot i object shadow na 0,5, drugie swiatlo nisko, bez cienia, po przeciwnej stronie (tez target spot) na 1 multi albo nizej (przetestuj) z kolorem na 150,160,180 tez overshoot. Dalej, kuje troche roznica jakosci textur, drzwi i dachowka vs. sciany i cegly , gdzie te ostatnie potrzebuja troche ostrosci. Pobaw sie tez kanalami przenikania aby byly ciekawsze. Szczegolnie mur, co do cegly to troche kolor zabardzo wpada w rozowy IMO, i krawedzie miedzy ceglami sie zlewaja. Sprobuj dac speca i normala, powininem poprawic jakosc sceny o 100%. I daj gasiory na dach i zacznij od poprawienia proporcji ;)albo schowaj szare, bo boli.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto