Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

hello.

wydziubalem niedawno taka hele.

I teraz mecze ja strasznie...komp nie wyrabia na text 2048, a na 1024 jest brzydko...i mom straszny problem jak to rozwiazac...

teksturki byly testowe..beda sie bawil od nowa..na drugich uv. ..mysla ze bedzie 2x1024 ...bo na nic wiekszego nie stac maszynka.

Aktualnie mo kole 5k tris, ale na 6k sie powinno skonczyc.

Ma to byc wrak ..wiec jeszcze sie moze sporo zmienic.

Moze co doradzicie? ...

pozdrawiam

 

PS: czasem nie wyswietla wszystkich image'ow wiec polecam ponowne odswierzenie strony.

ogrodzenie:

hela_wire.jpg

uv_stare:

uv_large_copy_small.jpg

uv_nowe:

uv2_copy_small.jpg

tekstura_staro_test

r1.jpg

r2.jpg

  • Odpowiedzi 21
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Fr3d3k-> super dupeczko :)

naprawde porzadny model Ci wyszedl

 

Z tekstury zeczywiscie jeszczcze mozna sporo wyciagnac i pamietaj o tym jak bedziesz ja konczyl.

 

aha drobna rada - wykorzystaj tu moc ambient mapy - wypal to cudenko i wzuc na multiply tekstury difuze - poczujesz ruznice

 

buzka :)

Napisano

Witam, sie zupelnie nieznam na takich maszynkach, a po wstepie sugerujacym ze jest "niefajnie z texturą" juz sie przygotowalem na standardzik...

, a tu patrze i super to wyszlo :) powiem wiecej swietna robota.

anyway czekam na wrak i podciagniete detalem texty jak juz zreszta poprzednicy w postach otym wsponinaja ;)

Napisano

Na osi symetrii na siateczce widać że jak dodawałes do siebie dwie symetralne strony helikoptera, to z weldowało ci sie za dużo werteksów.

 

Ogólnie w gamearcie i tak wszystko na trisy sie zamienia więc różnicy niema.

 

A ogólnie super pracka:)

Napisano

dzieki chopy ! bardzo mi miło.

Juz niebawem wrzuca progres z texturki.

Empeck ..no w sumie to tylko sam model, a wzorowalem sie na uh60

Nad dzialkami Ledyr wlasnie sie zastanawiam ..ale to zobaczymy pozniej..

_kuba_ ale wlasnie takie sa ciekawsze .. bez tego jest ubogo na śmigłach...

Barton_fink ..pomyśli sie :)

No i Cruzh3r ..ni zweldowalo sie ..tak mo byc.

Jeszcze raz dzieki ...zmobilizowaliscie mnie, bo powoli sie mnie to mierzło juz.

Pozdro

Napisano

Pierwsze wrażenie – świetny model :) ale gdy się przyjrzałem dokładniej to… stwierdziłem że miałem racje :D Jedyne co rzuca się mi w oczy to tekstura – zwłaszcza przesadzone odpryski (jest ich za dużo i są zbyt białe ) oraz w niektórych miejscach tekstura wygląda na rozciągniętą (np. kadłub). Mimo tych wad helikopater (jak to mój znajomy miał w zwyczaju mówić ;) ) wygląda bardzo ładnie :)

Napisano

Bardzo fajna praca.

 

Do poprawienia moim zdaniem (i przedmówców) są odpryski. Tekstura schodzi do koloru białego i jest to trochę nienaturalne.

 

Ogólnie bardzo ładna pracka.

Napisano

miodzio, jedyne czego mogę się czepić to fakt, iż materiał, z którego wykonany jest helikopter wygląda trochę jak realistycznie pomalowana tekturka, wygooglałem kilka zdjęc tego śmigłowca i materiał w minimalnym stopniu odbija światło, przez co wygląda masywniej

Napisano

no ładnie ładnie ! czysta i poprawna siatka do tego wzorowy Unwrap :)

 

co do tekstur polecam linka :

 

HH-60G by ACantarel

 

co prawda highpoly, ale texy mozna podpatrzec :)

 

pozdrawiam i czekam na wiecej

 

ps. nie przesadzaj z tymi odpryskami lakieru, no chyba, ze to ma byc wrak stojacy na opuszczonym lotnisku :)

 

- nie przesadzaj tez z mapą specular - te cacka pomalowane są specjalnymi lakierami o bardzo obniżonych parametrach odbicia/refleksji - dosyć matowe

Napisano

zaki79 toś tera dosypał...po tym co zobaczylem to sie zastanawiam z czym ja do ludzi sie pcham !?....tamten model jest genialny...dzieki za namiar.

pozdro

Napisano

Fredek, tamto jest model highpoly wiec nie ma sie co zniechecac, moim zdaniem radzisz sobie bardzo dobrze i nie odpuszczaj, podalem linka zeby Cie zmotywowac, a nie dobic - porownywanie modelu do gry z modelem do filmu nie ma sensu :)

Napisano

dobra dychłem trocha od tekstur...zabawą z modelem magazynu, ktorego autorem jest Łukasz oraz eksportem wszystkiego w silnik.

Teraz juz tylko pozostaje zrobic ladna teksturke helce i bedzie git.

 

Przypominam o odswierzaniu jesli nie widac wszystkiego :)

 

gl&hf

widok z maxa oraz dwa widoczki z silnika(edytora, takze bez zadnych wodotryskow) :

r7.jpg

s1.jpg

s4.jpg

pozdro!

Napisano

Wg mnie wygląda bardzo dobrze. In engine wygląda całkiem naturalnie. Spokojnie mogłyby to być screenshoty z komercyjnej gry.

 

**** ode mnie.

 

Szkoda że trawa jest tylko na teście, ewentualnie, że alpha jest 'dziwna' ale zrzucam to na edytor ;)

 

No i mały ambient by się jednak przydał.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności