Fr3d3k Napisano 8 Październik 2006 Napisano 8 Październik 2006 hello. wydziubalem niedawno taka hele. I teraz mecze ja strasznie...komp nie wyrabia na text 2048, a na 1024 jest brzydko...i mom straszny problem jak to rozwiazac... teksturki byly testowe..beda sie bawil od nowa..na drugich uv. ..mysla ze bedzie 2x1024 ...bo na nic wiekszego nie stac maszynka. Aktualnie mo kole 5k tris, ale na 6k sie powinno skonczyc. Ma to byc wrak ..wiec jeszcze sie moze sporo zmienic. Moze co doradzicie? ... pozdrawiam PS: czasem nie wyswietla wszystkich image'ow wiec polecam ponowne odswierzenie strony. ogrodzenie: uv_stare: uv_nowe: tekstura_staro_test
KLICEK Napisano 8 Październik 2006 Napisano 8 Październik 2006 genialne , super , mega fajne , mega zaje*** wypas itp stary jak nie bedzie rekomy to sie zawiode :) gratulacje genialna robota
_michal Napisano 8 Październik 2006 Napisano 8 Październik 2006 Śliczny! Planujesz z nim coś więcej, czy tylko model? Flight Simulator 9/X Nie znam się za bardzo na wiertolotach, jaki to jest model?
hcpiter Napisano 8 Październik 2006 Napisano 8 Październik 2006 no mi sie bardzo podoba, szczegolnie texturka !
ledyr Napisano 8 Październik 2006 Napisano 8 Październik 2006 model świetny to nie ulega dyskusji ale z tekstury to mozesz jeszcze duzo wyciagnąć (śróbki, łączenia blah itp) a i gdzie on ma dodatkowe działa i karabiny?? :D http://www.isra.org/drawing_a_bead/mi24-hind-helicopter.jpg
kubi Napisano 8 Październik 2006 Napisano 8 Październik 2006 Łopaty wirnika są z tworzyw kompozytowych raczej, więc aluminium nie powinno wystawać spod łuszczącej się farby.
bartonfink Napisano 8 Październik 2006 Napisano 8 Październik 2006 Fr3d3k-> super dupeczko :) naprawde porzadny model Ci wyszedl Z tekstury zeczywiscie jeszczcze mozna sporo wyciagnac i pamietaj o tym jak bedziesz ja konczyl. aha drobna rada - wykorzystaj tu moc ambient mapy - wypal to cudenko i wzuc na multiply tekstury difuze - poczujesz ruznice buzka :)
Tattoo Napisano 9 Październik 2006 Napisano 9 Październik 2006 Witam, sie zupelnie nieznam na takich maszynkach, a po wstepie sugerujacym ze jest "niefajnie z texturą" juz sie przygotowalem na standardzik... , a tu patrze i super to wyszlo :) powiem wiecej swietna robota. anyway czekam na wrak i podciagniete detalem texty jak juz zreszta poprzednicy w postach otym wsponinaja ;)
nielot007 Napisano 9 Październik 2006 Napisano 9 Październik 2006 Witam!! no super juz sam model powala !! rekoma sie nalezy jak nic........
intoxicate Napisano 9 Październik 2006 Napisano 9 Październik 2006 no Bartek nice! piwosz dla Ciebie! A Ty mowisz ze nie potrafisz modelowac :> :*
Cruzh3r Napisano 9 Październik 2006 Napisano 9 Październik 2006 Na osi symetrii na siateczce widać że jak dodawałes do siebie dwie symetralne strony helikoptera, to z weldowało ci sie za dużo werteksów. Ogólnie w gamearcie i tak wszystko na trisy sie zamienia więc różnicy niema. A ogólnie super pracka:)
Fr3d3k Napisano 10 Październik 2006 Autor Napisano 10 Październik 2006 dzieki chopy ! bardzo mi miło. Juz niebawem wrzuca progres z texturki. Empeck ..no w sumie to tylko sam model, a wzorowalem sie na uh60 Nad dzialkami Ledyr wlasnie sie zastanawiam ..ale to zobaczymy pozniej.. _kuba_ ale wlasnie takie sa ciekawsze .. bez tego jest ubogo na śmigłach... Barton_fink ..pomyśli sie :) No i Cruzh3r ..ni zweldowalo sie ..tak mo byc. Jeszcze raz dzieki ...zmobilizowaliscie mnie, bo powoli sie mnie to mierzło juz. Pozdro
andy_a Napisano 10 Październik 2006 Napisano 10 Październik 2006 Pierwsze wrażenie – świetny model :) ale gdy się przyjrzałem dokładniej to… stwierdziłem że miałem racje :D Jedyne co rzuca się mi w oczy to tekstura – zwłaszcza przesadzone odpryski (jest ich za dużo i są zbyt białe ) oraz w niektórych miejscach tekstura wygląda na rozciągniętą (np. kadłub). Mimo tych wad helikopater (jak to mój znajomy miał w zwyczaju mówić ;) ) wygląda bardzo ładnie :)
Gość WojciechZ Napisano 10 Październik 2006 Napisano 10 Październik 2006 Bardzo fajna praca. Do poprawienia moim zdaniem (i przedmówców) są odpryski. Tekstura schodzi do koloru białego i jest to trochę nienaturalne. Ogólnie bardzo ładna pracka.
heZrou Napisano 10 Październik 2006 Napisano 10 Październik 2006 miodzio, jedyne czego mogę się czepić to fakt, iż materiał, z którego wykonany jest helikopter wygląda trochę jak realistycznie pomalowana tekturka, wygooglałem kilka zdjęc tego śmigłowca i materiał w minimalnym stopniu odbija światło, przez co wygląda masywniej
zaki79 Napisano 11 Październik 2006 Napisano 11 Październik 2006 no ładnie ładnie ! czysta i poprawna siatka do tego wzorowy Unwrap :) co do tekstur polecam linka : HH-60G by ACantarel co prawda highpoly, ale texy mozna podpatrzec :) pozdrawiam i czekam na wiecej ps. nie przesadzaj z tymi odpryskami lakieru, no chyba, ze to ma byc wrak stojacy na opuszczonym lotnisku :) - nie przesadzaj tez z mapą specular - te cacka pomalowane są specjalnymi lakierami o bardzo obniżonych parametrach odbicia/refleksji - dosyć matowe
Fr3d3k Napisano 11 Październik 2006 Autor Napisano 11 Październik 2006 zaki79 toś tera dosypał...po tym co zobaczylem to sie zastanawiam z czym ja do ludzi sie pcham !?....tamten model jest genialny...dzieki za namiar. pozdro
Cerebrate Napisano 12 Październik 2006 Napisano 12 Październik 2006 heh :) jak bym nie miał co do roboty to bym sobie poostrzył pazurki na tym robiąc texturke :D
zaki79 Napisano 12 Październik 2006 Napisano 12 Październik 2006 Fredek, tamto jest model highpoly wiec nie ma sie co zniechecac, moim zdaniem radzisz sobie bardzo dobrze i nie odpuszczaj, podalem linka zeby Cie zmotywowac, a nie dobic - porownywanie modelu do gry z modelem do filmu nie ma sensu :)
Fr3d3k Napisano 13 Październik 2006 Autor Napisano 13 Październik 2006 dobra dychłem trocha od tekstur...zabawą z modelem magazynu, ktorego autorem jest Łukasz oraz eksportem wszystkiego w silnik. Teraz juz tylko pozostaje zrobic ladna teksturke helce i bedzie git. Przypominam o odswierzaniu jesli nie widac wszystkiego :) gl&hf widok z maxa oraz dwa widoczki z silnika(edytora, takze bez zadnych wodotryskow) : pozdro!
_michal Napisano 13 Październik 2006 Napisano 13 Październik 2006 Wg mnie wygląda bardzo dobrze. In engine wygląda całkiem naturalnie. Spokojnie mogłyby to być screenshoty z komercyjnej gry. **** ode mnie. Szkoda że trawa jest tylko na teście, ewentualnie, że alpha jest 'dziwna' ale zrzucam to na edytor ;) No i mały ambient by się jednak przydał.
ledyr Napisano 14 Październik 2006 Napisano 14 Październik 2006 o kurczątko :D świenie to wyglada, zwłaszcza pierwszy screen - kongratulejszyn :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się