Skocz do zawartości

Minibitwa 8: Oldskulowa stacja benzynowa na pustkowiu [ognisty]


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

no to lecimy z tym koksem

 

nie mam zadnych konceptow, zrobilem sobie wstepny plan w maxie co gdzie bedzie

 

Klimacik będzie takich typowych stacji benzynowych co w filmach amerykanskich wystepuja na bezdrozach. Słońce, pustynne róże, fotel bujany, stary dziadek (no moze bez dziadka :P), rozwalony szyld. Zadu**e. :)

 

projekcikme2.jpg

 

czy skoncze, nie wiem, ale sie postaram ;)

  • Odpowiedzi 47
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

przed snem zarzucilem se dystrybutory w wersji 1.0 przed trisowym ucinaniem

 

dystrybutorygi0.jpg

 

juz 1320 trisow zjedzonych... mysle 1500 +-300 na domek, ok 500-700 na znak... reszta smieci i teren... oj czuuuje bedzie ostre cięcie :D

 

ps. empeck - trudno bedzie :) ale zobaczymy :D

Napisano

moze jakies zgrubienie na dole tej lampy??

 

oglnie wporzo - fajne pompy - sporo na nich detalu nawet masz :)

 

emp dobrze gada - jak ci zbraknie triangli na calego dziadka to mu kulasy kocykiem przykryjesz i luz :)

 

hehe

 

pzopopa

Napisano

ftorek - zgrubieje, i jeszcze moze detal dodam jakis jak starczy trisow

erwfed - kaktusy będą, a co tam :)

ledyr - no mam nadzieje ze bedzie fajnie

dziadek - dobra, chyba Cię wrzucę bo nie bede miał wyjścia :D

Napisano

post pod postem ale moze wybaczycie :)

 

dzis niestety niewiele bo czasu malo :/

 

Dystrybutory jak narazie wymodelowane (wsio zalezy czy mi nie zabraknie trisow i ucinac bede musial) dystrybkr7.jpg

 

i dalej idac znak...

znakjp1.jpg

znak3bd9.jpg

 

myslicie że to "s" pasuje? nie za bardzo wwalone na siłe? :)

 

mam równiotki 2k tri liczac tylko dystrybutki i znak... oj bedzie ciezko

Napisano

dobra, liczmy ze modele wsie ready...

zajelo ok 3890 tri, niestety musze was rozczarowac bo dziadka nie ma (ale bujak tam jest w cieniu) :/ poprostu za duzo czasu by mi z nim zeszlo, a chce jak najszybciej skonczyc ta minimitwe coby zajac sie czyms innym co jest w polowie gotowe :)

done1yi9.jpg

done2ye3.jpg

done3fr3.jpg

 

a i mam takie pytanie: chce zrobic sobie (jeszcze nie wiem jak) teren przez miks 4 txturek z uzyciem mapy maski w 1024x1024, czy to byloby zgodne z regulaminem czy nie, bo nie wiem?

Napisano

fajowo, co do tego "S" to mi sie nie podoba takie lezące, ja bym ją powiesił na tym całym znaku lecz przekrzywioną, ledwo wisząca, ale nie lezącą ( to takie moje wałsne odczucia) a ogólnie to mi sie podoba :]

pozdr.

Napisano

wporzo jest - co do tego 's' to bym je podniosl z ziemi i postawil oparte o slup od znaku (ze niby spadlo ale ktos sie zainteresowal ale nie mial np. drabiny - i oparl ja wlasnie tam :)

 

ooaoa i jedziesz z texami :) bo na razie milo sie zapowiada

 

ps. i pokazalbys siatke - to moze jeszcze cos sie da uszczknac :)

Napisano

ognisty -> strasznie chcesz is na latwizne :P

 

teren zrobiles zbyt duzy imho - tematem bitwy jest stacja a nie akr pola ;)

spokojnie mogl bys to obciachac o polowe

 

co do tekstury blendingu - to spokojnie starczy 256*256 i nic wiecej nie potrzeba:) i najlepiej by bylo gdybys korzystal z podstawowych zasobow (1024*1024 na cala stacje) - zapewniam Cie ze da sie to zrobic - tylko bedzie troche gimnastyki :)

 

co do modelu -> ogolne wrazenie jest bardzo dobre. trzyma klimat i od strony techniczne mysle ze jest bardzo ok (nie mam 100% pewnosci bo siatki nie pokazales)

 

jesli tekstura bedzie trzmala taki poziom jak model to wyjdzie bardzo sympatycznie

 

pozdro

Napisano

kosmetyczne korekty :)

 

1. Poprawilem troche kaktus zeby wygladal na bardziej real niz kreskowkowy :D

2. pytanie z cyklu, gdzie jest "s"? :>

stajaxa4.jpg

 

siata:

siatakr5.th.jpg

 

nie patrzcie na teren bo on i tak pewnie sie zmieni (siata jego znaczy sie) :)

 

razem 1958tri, reszte zostawie sobie na plany ktore beda imitowac suchutka trawkę :>

 

jutro unwrap i jak Bozia pozwoli malowanie

 

ps. dzienx za komenty :*

Napisano

Widze drania:D schował się na beczkach pod daszkiem z prawej:D Tahc tach... ale coś mi tu nie pasi... co powiesz na taką wielką starą autostradę, nie , nie sutostradę, drogę biegnącą po sam choryzont z "wiecznym" asfaltem? (route 66:o) i zaraz obok to? i też taki pomysł z taką kręcącą się trawą, wieszjaką? taka kulka:D zawsze na westernach jest;)

Napisano

te kulki to właśnie wspomniane przezemnie w 1 poście pustynne róże :) - może bedą :P

 

a co do drogi to niestety, ale jak mnie barton uświadomił - temat bitwy to "stacja benzynowa" a nie "akr pola" :D

Napisano

skromny updejt coby niebylo ze spie tylko :)

 

3kn0.jpg

 

na cala ta 'platforme' daje 512x512, sam dystrybutor zajmuje polowe tego uv

moze sie jakos zmieszcze z tym calym balaganem na 1024... ;)

Napisano

fajnie wygląda pierwszy (z tymi cieniami ) :D niemal jak w westernach ale wtedy chyba nie było stacji benzynowych :D

a co do samego dystrybutora to pomimo poniszczonej teksturki nie wygląda na stary, za mocno swiatlo chyba odbija, i jakis taki bez rdzy i krwii... w ogóle tak dziwnie :D

Napisano

ledyr - mialem robic rdze ale pomyslalem sobie... rdza to tam gdzie deszcz, a u mnie deszcz to zadkosc... wiec darowalem sobie rdze i postawilem tylko na uszkodzenia mechaniczne (no chyba ze zle mysle :) )

ps. a kto powiedział że maja byc stare? odlskulowe to nie koniecznie stare i zardzewiale :)

cerebrate - cieszę się ;)

Napisano

wiesz co by super wygladalo, jakby to "S" sie do polowy oderwalo (u gory) i wisialo by na jednym zawiasie do gory nogami, kolyszac sie na wietrze i skrzypiac zlowieszczo ;]

Napisano

ledyr - nie nie nie, to na zdjeciu widac ze ruina na jakims zuomowisku czy gdzies, ja robie w miare (podkreślam, w miarę :) ) nowa czysta, oldskulowa stacyjkę. Chyba że na końcu zmienie zdanie :) (choć może i piachu troche dodam bo nie zwrocilem na to uwagi)

 

Lodox - miałem tak robić ale nie było miejsca na 'wiszenie' i mnie sie juz kombinowac nie chcialo :)

Napisano
ledyr - mialem robic rdze ale pomyslalem sobie... rdza to tam gdzie deszcz, a u mnie deszcz to zadkosc...

 

Dla scislosci: rdza powstaje tam gdzie odsloniety metal styka sie z woda. Na pustyni deszcz, owszem, rzadko pada. Za to sa tam spore skoki temperatury. A w zwiazku z tym pod wieczor osadza sie rosa (wydaje mi sie, ze wykorzystuja to jakies zwierzatka/owady pustynne, ktore nie maja innych zrodel wody).

 

A jak farba popeka i poschodzi pod wplywem goraca i starosci, albo odejdzie tam gdzie ktos nieostroznie przenosil kontener i zrobil ryse na lakierze, to rdza sie jednak moze pojawic :-)

 

pp

_3Jane

Napisano

cos mnie dzis w nocy jeszcze naszło na kombinowanie przy dystrybutorze ;)

 

12jw0.jpg

 

jutro... tzn dzis ale pooozniej biore sie do roboty bo inaczej do konca roku tego nie zrobię ;)

Napisano

Jedyne co razi w tej teksturce to ten plat rdzy - poprostu zbytnio zuca sie w oczy powtarzalnosc tekstury. Jak zapodasz do tego jeszcze lightmape to bedzie bardzo fajnie.

ps. blend mape i light mape wal juz poza limitem :) ja tak robie bo niechce az tak strasznie oszczdzic na jakosci tekstur.

:)

pozdro i dajesz

Napisano

heja

trochę semsy są widoczne na dachu (z jednej strony tekstura robi się ciemniejsza niż z drugiej. Możesz to łatwo skorygować używając w Photoshopie flirt -> inne - > górnoprzepóstowy. Ewentualnie poprawić teksturę żeby była seamles metodą Poraszka z tutka :)

 

pozdrawiam

Napisano

co do domku to chcialem zobaczyc jak beda dzialac seamlesy, dach skoryguje ofkors co do tego nie ma watpliwosci :> ale sciany (dechy) tak raczej zostana

ogolnie nadal wip

 

a na plakacie to sam nie wiem co tam... bodajze reklama jakiegos westernu :D

Gość Marioza
Napisano

no wyglada całkiem w porzo, taka mexykańska stacja brakuje tylko paru gringo czy amigos z maczetami :D, a tak na serio do oprócz dachu wydaje mi się ze za duze są te dechy na podłodze, poza tym mogłby być troche spłowiałe od słońca jesli to mexyk, bo dystybutory troche noszą ślady odgórnego wyblaknięcia,

Napisano

pnem siem do przodu

 

został tył, napis GAS i zarośla wkoło + normalki i spece gdzieniegdzie... da rade mysle

 

speedxch9.jpg

ostatecznie dzielac txt wyjdzie mi 3x512 + 4x256 ;)

Napisano

finito: 3996 tri, 3x512 + 4x256 + spece normy alphy

 

1ayf2.jpg

 

2apm2.jpg

 

3apg3.jpg

 

4avc2.jpg

 

trochę zrąbałem z miejscem na teksturce bo przy końcu zrezygnowałem z pewnych bajerów i zostało wolne miejsce :/ ale co tam, chce mieć ta stacyjkę już za sobą :)

 

txt: txteo1.th.jpg

Napisano

ee dobrze jest :D:D przedostatni redender najlepszy

ogólnie tak jak pisałem wyzej modele bardzo fajne tylko to ze widac tekstura sie tiluje (dobrze napisałem ? to to jest? :D) a nie powinno

gratuluje ukonczenia!

Napisano

Fajnie Ci wyszło :). Widzę że siły przyrody skupiły się głównie na znaku :)

 

BTW. Jeśli jutro mija termin tej bitwy, kiedy rozpocznie się następna i kto ustala temat przewodni? Pytam, gdyż temat dotyczący przdłużenia 8 Mini bitwy został kilim.

Napisano

klicek - 'wszystkim to mowisz' xD ale dzieki dzieki ;)

ledyr - ano troche sie tiluje, zanim dojde do poziomu bro'a to troche zejdzie :>

kuba - thx :) znak najwiekszy to i najwiecej oberwal :>

ziomus - szukalem jakiegos koncepta coby ładnie pokazywał jakiś dach typu 'arizona' ale nic ciekawego nie znalazlem, a to co znalazlem przypominalo to co zrobilem :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności