Napisano 16 Październik 200618 l no to lecimy z tym koksem nie mam zadnych konceptow, zrobilem sobie wstepny plan w maxie co gdzie bedzie Klimacik będzie takich typowych stacji benzynowych co w filmach amerykanskich wystepuja na bezdrozach. Słońce, pustynne róże, fotel bujany, stary dziadek (no moze bez dziadka :P), rozwalony szyld. Zadu**e. :) czy skoncze, nie wiem, ale sie postaram ;)
Napisano 16 Październik 200618 l Autor przed snem zarzucilem se dystrybutory w wersji 1.0 przed trisowym ucinaniem juz 1320 trisow zjedzonych... mysle 1500 +-300 na domek, ok 500-700 na znak... reszta smieci i teren... oj czuuuje bedzie ostre cięcie :D ps. empeck - trudno bedzie :) ale zobaczymy :D
Napisano 16 Październik 200618 l moze jakies zgrubienie na dole tej lampy?? oglnie wporzo - fajne pompy - sporo na nich detalu nawet masz :) emp dobrze gada - jak ci zbraknie triangli na calego dziadka to mu kulasy kocykiem przykryjesz i luz :) hehe pzopopa
Napisano 16 Październik 200618 l No i w oddali 3 kaktusy, a dziadek siedzacy na bujaku z fajka w ustach to bylby full wypas!! Ewentualnie grajacy country na takiej gitarce :D rotfl
Napisano 17 Październik 200618 l cóż za determinacja! w pierwszy dzień juz dwa modele.. ^^ zapowiada sie fajnie
Napisano 17 Październik 200618 l Autor ftorek - zgrubieje, i jeszcze moze detal dodam jakis jak starczy trisow erwfed - kaktusy będą, a co tam :) ledyr - no mam nadzieje ze bedzie fajnie dziadek - dobra, chyba Cię wrzucę bo nie bede miał wyjścia :D
Napisano 17 Październik 200618 l Autor post pod postem ale moze wybaczycie :) dzis niestety niewiele bo czasu malo :/ Dystrybutory jak narazie wymodelowane (wsio zalezy czy mi nie zabraknie trisow i ucinac bede musial) i dalej idac znak... myslicie że to "s" pasuje? nie za bardzo wwalone na siłe? :) mam równiotki 2k tri liczac tylko dystrybutki i znak... oj bedzie ciezko
Napisano 17 Październik 200618 l nie, to "s" raczej pasuje ;) ale jeszcze moznaby bylo ta latarnie pokrzywic ;] tak czy inaczej- powodzenia ;)
Napisano 18 Październik 200618 l Autor dobra, liczmy ze modele wsie ready... zajelo ok 3890 tri, niestety musze was rozczarowac bo dziadka nie ma (ale bujak tam jest w cieniu) :/ poprostu za duzo czasu by mi z nim zeszlo, a chce jak najszybciej skonczyc ta minimitwe coby zajac sie czyms innym co jest w polowie gotowe :) a i mam takie pytanie: chce zrobic sobie (jeszcze nie wiem jak) teren przez miks 4 txturek z uzyciem mapy maski w 1024x1024, czy to byloby zgodne z regulaminem czy nie, bo nie wiem?
Napisano 18 Październik 200618 l fajowo, co do tego "S" to mi sie nie podoba takie lezące, ja bym ją powiesił na tym całym znaku lecz przekrzywioną, ledwo wisząca, ale nie lezącą ( to takie moje wałsne odczucia) a ogólnie to mi sie podoba :] pozdr.
Napisano 18 Październik 200618 l wporzo jest - co do tego 's' to bym je podniosl z ziemi i postawil oparte o slup od znaku (ze niby spadlo ale ktos sie zainteresowal ale nie mial np. drabiny - i oparl ja wlasnie tam :) ooaoa i jedziesz z texami :) bo na razie milo sie zapowiada ps. i pokazalbys siatke - to moze jeszcze cos sie da uszczknac :)
Napisano 18 Październik 200618 l ognisty -> strasznie chcesz is na latwizne :P teren zrobiles zbyt duzy imho - tematem bitwy jest stacja a nie akr pola ;) spokojnie mogl bys to obciachac o polowe co do tekstury blendingu - to spokojnie starczy 256*256 i nic wiecej nie potrzeba:) i najlepiej by bylo gdybys korzystal z podstawowych zasobow (1024*1024 na cala stacje) - zapewniam Cie ze da sie to zrobic - tylko bedzie troche gimnastyki :) co do modelu -> ogolne wrazenie jest bardzo dobre. trzyma klimat i od strony techniczne mysle ze jest bardzo ok (nie mam 100% pewnosci bo siatki nie pokazales) jesli tekstura bedzie trzmala taki poziom jak model to wyjdzie bardzo sympatycznie pozdro
Napisano 18 Październik 200618 l Autor kosmetyczne korekty :) 1. Poprawilem troche kaktus zeby wygladal na bardziej real niz kreskowkowy :D 2. pytanie z cyklu, gdzie jest "s"? :> siata: nie patrzcie na teren bo on i tak pewnie sie zmieni (siata jego znaczy sie) :) razem 1958tri, reszte zostawie sobie na plany ktore beda imitowac suchutka trawkę :> jutro unwrap i jak Bozia pozwoli malowanie ps. dzienx za komenty :*
Napisano 18 Październik 200618 l Widze drania:D schował się na beczkach pod daszkiem z prawej:D Tahc tach... ale coś mi tu nie pasi... co powiesz na taką wielką starą autostradę, nie , nie sutostradę, drogę biegnącą po sam choryzont z "wiecznym" asfaltem? (route 66:o) i zaraz obok to? i też taki pomysł z taką kręcącą się trawą, wieszjaką? taka kulka:D zawsze na westernach jest;)
Napisano 18 Październik 200618 l Autor te kulki to właśnie wspomniane przezemnie w 1 poście pustynne róże :) - może bedą :P a co do drogi to niestety, ale jak mnie barton uświadomił - temat bitwy to "stacja benzynowa" a nie "akr pola" :D
Napisano 18 Październik 200618 l nie za szybko? :D spokojnie mamy cały miesiąc. narazie fajnie no ale to tylko modele... :D HA! zobaczyymy jak zrobisz teksturki :> :D
Napisano 28 Październik 200618 l Autor skromny updejt coby niebylo ze spie tylko :) na cala ta 'platforme' daje 512x512, sam dystrybutor zajmuje polowe tego uv moze sie jakos zmieszcze z tym calym balaganem na 1024... ;)
Napisano 28 Październik 200618 l fajnie wygląda pierwszy (z tymi cieniami ) :D niemal jak w westernach ale wtedy chyba nie było stacji benzynowych :D a co do samego dystrybutora to pomimo poniszczonej teksturki nie wygląda na stary, za mocno swiatlo chyba odbija, i jakis taki bez rdzy i krwii... w ogóle tak dziwnie :D
Napisano 28 Październik 200618 l Autor ledyr - mialem robic rdze ale pomyslalem sobie... rdza to tam gdzie deszcz, a u mnie deszcz to zadkosc... wiec darowalem sobie rdze i postawilem tylko na uszkodzenia mechaniczne (no chyba ze zle mysle :) ) ps. a kto powiedział że maja byc stare? odlskulowe to nie koniecznie stare i zardzewiale :) cerebrate - cieszę się ;)
Napisano 28 Październik 200618 l wiesz co by super wygladalo, jakby to "S" sie do polowy oderwalo (u gory) i wisialo by na jednym zawiasie do gory nogami, kolyszac sie na wietrze i skrzypiac zlowieszczo ;]
Napisano 28 Październik 200618 l Autor ledyr - nie nie nie, to na zdjeciu widac ze ruina na jakims zuomowisku czy gdzies, ja robie w miare (podkreślam, w miarę :) ) nowa czysta, oldskulowa stacyjkę. Chyba że na końcu zmienie zdanie :) (choć może i piachu troche dodam bo nie zwrocilem na to uwagi) Lodox - miałem tak robić ale nie było miejsca na 'wiszenie' i mnie sie juz kombinowac nie chcialo :)
Napisano 28 Październik 200618 l ledyr - mialem robic rdze ale pomyslalem sobie... rdza to tam gdzie deszcz, a u mnie deszcz to zadkosc... Dla scislosci: rdza powstaje tam gdzie odsloniety metal styka sie z woda. Na pustyni deszcz, owszem, rzadko pada. Za to sa tam spore skoki temperatury. A w zwiazku z tym pod wieczor osadza sie rosa (wydaje mi sie, ze wykorzystuja to jakies zwierzatka/owady pustynne, ktore nie maja innych zrodel wody). A jak farba popeka i poschodzi pod wplywem goraca i starosci, albo odejdzie tam gdzie ktos nieostroznie przenosil kontener i zrobil ryse na lakierze, to rdza sie jednak moze pojawic :-) pp _3Jane
Napisano 4 Listopad 200618 l Autor cos mnie dzis w nocy jeszcze naszło na kombinowanie przy dystrybutorze ;) jutro... tzn dzis ale pooozniej biore sie do roboty bo inaczej do konca roku tego nie zrobię ;)
Napisano 4 Listopad 200618 l fajne ale ciągle mi czegoś brakuje w tym tylko nie wiem czego, może jakiejś mapki... normale i specular są?
Napisano 4 Listopad 200618 l Jedyne co razi w tej teksturce to ten plat rdzy - poprostu zbytnio zuca sie w oczy powtarzalnosc tekstury. Jak zapodasz do tego jeszcze lightmape to bedzie bardzo fajnie. ps. blend mape i light mape wal juz poza limitem :) ja tak robie bo niechce az tak strasznie oszczdzic na jakosci tekstur. :) pozdro i dajesz
Napisano 7 Listopad 200618 l Autor lece na żywioł, zostało bardzo malo czasu, ja mam jeszcze mniej wolnego.. zaczyna mi z tego wychodzic speed ;) chatka 512x
Napisano 7 Listopad 200618 l heja trochę semsy są widoczne na dachu (z jednej strony tekstura robi się ciemniejsza niż z drugiej. Możesz to łatwo skorygować używając w Photoshopie flirt -> inne - > górnoprzepóstowy. Ewentualnie poprawić teksturę żeby była seamles metodą Poraszka z tutka :) pozdrawiam
Napisano 7 Listopad 200618 l rozumiem ze ten domek to tylko taki próbny render? :D a i czy dobrze widze tam WTC plakat? :D
Napisano 7 Listopad 200618 l Autor co do domku to chcialem zobaczyc jak beda dzialac seamlesy, dach skoryguje ofkors co do tego nie ma watpliwosci :> ale sciany (dechy) tak raczej zostana ogolnie nadal wip a na plakacie to sam nie wiem co tam... bodajze reklama jakiegos westernu :D
Napisano 7 Listopad 200618 l Przyznam ze lepiej wygladała by ta stacja gdy miala dachoweczke konkretniejsza, bo teksturka mnie nie przekonuje...
Napisano 9 Listopad 200618 l no wyglada całkiem w porzo, taka mexykańska stacja brakuje tylko paru gringo czy amigos z maczetami :D, a tak na serio do oprócz dachu wydaje mi się ze za duze są te dechy na podłodze, poza tym mogłby być troche spłowiałe od słońca jesli to mexyk, bo dystybutory troche noszą ślady odgórnego wyblaknięcia,
Napisano 11 Listopad 200618 l Autor ahhh powoli toczę się przez tą scenkę... w tej minibitwie chyba przegram z limitem i w ogole ... :/
Napisano 14 Listopad 200618 l Autor pnem siem do przodu został tył, napis GAS i zarośla wkoło + normalki i spece gdzieniegdzie... da rade mysle ostatecznie dzielac txt wyjdzie mi 3x512 + 4x256 ;)
Napisano 18 Listopad 200618 l Autor finito: 3996 tri, 3x512 + 4x256 + spece normy alphy trochę zrąbałem z miejscem na teksturce bo przy końcu zrezygnowałem z pewnych bajerów i zostało wolne miejsce :/ ale co tam, chce mieć ta stacyjkę już za sobą :) txt:
Napisano 18 Listopad 200618 l ee dobrze jest :D:D przedostatni redender najlepszy ogólnie tak jak pisałem wyzej modele bardzo fajne tylko to ze widac tekstura sie tiluje (dobrze napisałem ? to to jest? :D) a nie powinno gratuluje ukonczenia!
Napisano 18 Listopad 200618 l Fajnie Ci wyszło :). Widzę że siły przyrody skupiły się głównie na znaku :) BTW. Jeśli jutro mija termin tej bitwy, kiedy rozpocznie się następna i kto ustala temat przewodni? Pytam, gdyż temat dotyczący przdłużenia 8 Mini bitwy został kilim.
Napisano 18 Listopad 200618 l Ogólnie spoko, to co mi nie pasuje to ta tekstura na dachu i ten znak jakby trochę za duży. Ale fajnie wyszło :) też gratuluję ukończenia
Napisano 18 Listopad 200618 l Autor klicek - 'wszystkim to mowisz' xD ale dzieki dzieki ;) ledyr - ano troche sie tiluje, zanim dojde do poziomu bro'a to troche zejdzie :> kuba - thx :) znak najwiekszy to i najwiecej oberwal :> ziomus - szukalem jakiegos koncepta coby ładnie pokazywał jakiś dach typu 'arizona' ale nic ciekawego nie znalazlem, a to co znalazlem przypominalo to co zrobilem :)
Napisano 18 Listopad 200618 l No klimacik ma, ale bardziej pasuje do jakiegoś lasu w wyoming a nie na newade:). GJ
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto