Napisano 16 Pa藕dziernik 200618 l no to lecimy z tym koksem 聽 nie mam zadnych konceptow, zrobilem sobie wstepny plan w maxie co gdzie bedzie 聽 Klimacik b臋dzie takich typowych stacji benzynowych co w filmach amerykanskich wystepuja na bezdrozach. S艂o艅ce, pustynne r贸偶e, fotel bujany, stary dziadek (no moze bez dziadka :P), rozwalony szyld. Zadu**e. :) 聽 聽 czy skoncze, nie wiem, ale sie postaram ;)
Napisano 16 Pa藕dziernik 200618 l Autor przed snem zarzucilem se dystrybutory w wersji 1.0 przed trisowym ucinaniem 聽 聽 juz 1320 trisow zjedzonych... mysle 1500 +-300 na domek, ok 500-700 na znak... reszta smieci i teren... oj czuuuje bedzie ostre ci臋cie :D 聽 ps. empeck - trudno bedzie :) ale zobaczymy :D
Napisano 16 Pa藕dziernik 200618 l moze jakies zgrubienie na dole tej lampy?? 聽 oglnie wporzo - fajne pompy - sporo na nich detalu nawet masz :) 聽 emp dobrze gada - jak ci zbraknie triangli na calego dziadka to mu kulasy kocykiem przykryjesz i luz :) 聽 hehe 聽 pzopopa
Napisano 16 Pa藕dziernik 200618 l No i w oddali 3 kaktusy, a dziadek siedzacy na bujaku z fajka w ustach to bylby full wypas!! Ewentualnie grajacy country na takiej gitarce :D rotfl
Napisano 17 Pa藕dziernik 200618 l c贸偶 za determinacja! w pierwszy dzie艅 juz dwa modele.. ^^ zapowiada sie fajnie
Napisano 17 Pa藕dziernik 200618 l Autor ftorek - zgrubieje, i jeszcze moze detal dodam jakis jak starczy trisow erwfed - kaktusy b臋d膮, a co tam :) ledyr - no mam nadzieje ze bedzie fajnie dziadek - dobra, chyba Ci臋 wrzuc臋 bo nie bede mia艂 wyj艣cia :D
Napisano 17 Pa藕dziernik 200618 l Autor post pod postem ale moze wybaczycie :) 聽 dzis niestety niewiele bo czasu malo :/ 聽 Dystrybutory jak narazie wymodelowane (wsio zalezy czy mi nie zabraknie trisow i ucinac bede musial) 聽 i dalej idac znak... 聽 myslicie 偶e to "s" pasuje? nie za bardzo wwalone na si艂e? :) 聽 mam r贸wniotki 2k tri liczac tylko dystrybutki i znak... oj bedzie ciezko
Napisano 17 Pa藕dziernik 200618 l nie, to "s" raczej pasuje ;) ale jeszcze moznaby bylo ta latarnie pokrzywic ;] tak czy inaczej- powodzenia ;)
Napisano 18 Pa藕dziernik 200618 l Autor dobra, liczmy ze modele wsie ready... zajelo ok 3890 tri, niestety musze was rozczarowac bo dziadka nie ma (ale bujak tam jest w cieniu) :/ poprostu za duzo czasu by mi z nim zeszlo, a chce jak najszybciej skonczyc ta minimitwe coby zajac sie czyms innym co jest w polowie gotowe :) 聽 a i mam takie pytanie: chce zrobic sobie (jeszcze nie wiem jak) teren przez miks 4 txturek z uzyciem mapy maski w 1024x1024, czy to byloby zgodne z regulaminem czy nie, bo nie wiem?
Napisano 18 Pa藕dziernik 200618 l fajowo, co do tego "S" to mi sie nie podoba takie lez膮ce, ja bym j膮 powiesi艂 na tym ca艂ym znaku lecz przekrzywion膮, ledwo wisz膮ca, ale nie lez膮c膮 ( to takie moje wa艂sne odczucia) a og贸lnie to mi sie podoba :] pozdr.
Napisano 18 Pa藕dziernik 200618 l wporzo jest - co do tego 's' to bym je podniosl z ziemi i postawil oparte o slup od znaku (ze niby spadlo ale ktos sie zainteresowal ale nie mial np. drabiny - i oparl ja wlasnie tam :) 聽 ooaoa i jedziesz z texami :) bo na razie milo sie zapowiada 聽 ps. i pokazalbys siatke - to moze jeszcze cos sie da uszczknac :)
Napisano 18 Pa藕dziernik 200618 l ognisty -> strasznie chcesz is na latwizne :P 聽 teren zrobiles zbyt duzy imho - tematem bitwy jest stacja a nie akr pola ;) spokojnie mogl bys to obciachac o polowe 聽 co do tekstury blendingu - to spokojnie starczy 256*256 i nic wiecej nie potrzeba:) i najlepiej by bylo gdybys korzystal z podstawowych zasobow (1024*1024 na cala stacje) - zapewniam Cie ze da sie to zrobic - tylko bedzie troche gimnastyki :) 聽 co do modelu -> ogolne wrazenie jest bardzo dobre. trzyma klimat i od strony techniczne mysle ze jest bardzo ok (nie mam 100% pewnosci bo siatki nie pokazales) 聽 jesli tekstura bedzie trzmala taki poziom jak model to wyjdzie bardzo sympatycznie 聽 pozdro
Napisano 18 Pa藕dziernik 200618 l Autor kosmetyczne korekty :) 聽 1. Poprawilem troche kaktus zeby wygladal na bardziej real niz kreskowkowy :D 2. pytanie z cyklu, gdzie jest "s"? :> 聽 siata: 聽 nie patrzcie na teren bo on i tak pewnie sie zmieni (siata jego znaczy sie) :) 聽 razem 1958tri, reszte zostawie sobie na plany ktore beda imitowac suchutka trawk臋 :> 聽 jutro unwrap i jak Bozia pozwoli malowanie 聽 ps. dzienx za komenty :*
Napisano 18 Pa藕dziernik 200618 l Widze drania:D schowa艂 si臋 na beczkach pod daszkiem z prawej:D Tahc tach... ale co艣 mi tu nie pasi... co powiesz na tak膮 wielk膮 star膮 autostrad臋, nie , nie sutostrad臋, drog臋 biegn膮c膮 po sam choryzont z "wiecznym" asfaltem? (route 66:o) i zaraz obok to? i te偶 taki pomys艂 z tak膮 kr臋c膮c膮 si臋 traw膮, wieszjak膮? taka kulka:D zawsze na westernach jest;)
Napisano 18 Pa藕dziernik 200618 l Autor te kulki to w艂a艣nie wspomniane przezemnie w 1 po艣cie pustynne r贸偶e :) - mo偶e bed膮 :P 聽 a co do drogi to niestety, ale jak mnie barton u艣wiadomi艂 - temat bitwy to "stacja benzynowa" a nie "akr pola" :D
Napisano 18 Pa藕dziernik 200618 l nie za szybko? :D spokojnie mamy ca艂y miesi膮c. narazie fajnie no ale to tylko modele... :D HA! zobaczyymy jak zrobisz teksturki :> :D
Napisano 28 Pa藕dziernik 200618 l Autor skromny updejt coby niebylo ze spie tylko :) 聽 聽 na cala ta 'platforme' daje 512x512, sam dystrybutor zajmuje polowe tego uv moze sie jakos zmieszcze z tym calym balaganem na 1024... ;)
Napisano 28 Pa藕dziernik 200618 l fajnie wygl膮da pierwszy (z tymi cieniami ) :D niemal jak w westernach ale wtedy chyba nie by艂o stacji benzynowych :D a co do samego dystrybutora to pomimo poniszczonej teksturki nie wygl膮da na stary, za mocno swiatlo chyba odbija, i jakis taki bez rdzy i krwii... w og贸le tak dziwnie :D
Napisano 28 Pa藕dziernik 200618 l Autor ledyr - mialem robic rdze ale pomyslalem sobie... rdza to tam gdzie deszcz, a u mnie deszcz to zadkosc... wiec darowalem sobie rdze i postawilem tylko na uszkodzenia mechaniczne (no chyba ze zle mysle :) ) ps. a kto powiedzia艂 偶e maja byc stare? odlskulowe to nie koniecznie stare i zardzewiale :) cerebrate - ciesz臋 si臋 ;)
Napisano 28 Pa藕dziernik 200618 l wiesz co by super wygladalo, jakby to "S" sie do polowy oderwalo (u gory) i wisialo by na jednym zawiasie do gory nogami, kolyszac sie na wietrze i skrzypiac zlowieszczo ;]
Napisano 28 Pa藕dziernik 200618 l Autor ledyr - nie nie nie, to na zdjeciu widac ze ruina na jakims zuomowisku czy gdzies, ja robie w miare (podkre艣lam, w miar臋 :) ) nowa czysta, oldskulowa stacyjk臋. Chyba 偶e na ko艅cu zmienie zdanie :) (cho膰 mo偶e i piachu troche dodam bo nie zwrocilem na to uwagi) 聽 Lodox - mia艂em tak robi膰 ale nie by艂o miejsca na 'wiszenie' i mnie sie juz kombinowac nie chcialo :)
Napisano 28 Pa藕dziernik 200618 l ledyr - mialem robic rdze ale pomyslalem sobie... rdza to tam gdzie deszcz, a u mnie deszcz to zadkosc... 聽 Dla scislosci: rdza powstaje tam gdzie odsloniety metal styka sie z woda. Na pustyni deszcz, owszem, rzadko pada. Za to sa tam spore skoki temperatury. A w zwiazku z tym pod wieczor osadza sie rosa (wydaje mi sie, ze wykorzystuja to jakies zwierzatka/owady pustynne, ktore nie maja innych zrodel wody). 聽 A jak farba popeka i poschodzi pod wplywem goraca i starosci, albo odejdzie tam gdzie ktos nieostroznie przenosil kontener i zrobil ryse na lakierze, to rdza sie jednak moze pojawic :-) 聽 pp _3Jane
Napisano 4 Listopad 200618 l Autor cos mnie dzis w nocy jeszcze nasz艂o na kombinowanie przy dystrybutorze ;) 聽 聽 jutro... tzn dzis ale pooozniej biore sie do roboty bo inaczej do konca roku tego nie zrobi臋 ;)
Napisano 4 Listopad 200618 l fajne ale ci膮gle mi czego艣 brakuje w tym tylko nie wiem czego, mo偶e jakiej艣 mapki... normale i specular s膮?
Napisano 4 Listopad 200618 l Jedyne co razi w tej teksturce to ten plat rdzy - poprostu zbytnio zuca sie w oczy powtarzalnosc tekstury. Jak zapodasz do tego jeszcze lightmape to bedzie bardzo fajnie. ps. blend mape i light mape wal juz poza limitem :) ja tak robie bo niechce az tak strasznie oszczdzic na jakosci tekstur. :) pozdro i dajesz
Napisano 7 Listopad 200618 l Autor lece na 偶ywio艂, zosta艂o bardzo malo czasu, ja mam jeszcze mniej wolnego.. zaczyna mi z tego wychodzic speed ;) 聽 聽 chatka 512x
Napisano 7 Listopad 200618 l heja troch臋 semsy s膮 widoczne na dachu (z jednej strony tekstura robi si臋 ciemniejsza ni偶 z drugiej. Mo偶esz to 艂atwo skorygowa膰 u偶ywaj膮c w Photoshopie flirt -> inne - > g贸rnoprzep贸stowy. Ewentualnie poprawi膰 tekstur臋 偶eby by艂a seamles metod膮 Poraszka z tutka :) 聽 pozdrawiam
Napisano 7 Listopad 200618 l rozumiem ze ten domek to tylko taki pr贸bny render? :D a i czy dobrze widze tam WTC plakat? :D
Napisano 7 Listopad 200618 l Autor co do domku to chcialem zobaczyc jak beda dzialac seamlesy, dach skoryguje ofkors co do tego nie ma watpliwosci :> ale sciany (dechy) tak raczej zostana ogolnie nadal wip 聽 a na plakacie to sam nie wiem co tam... bodajze reklama jakiegos westernu :D
Napisano 7 Listopad 200618 l Przyznam ze lepiej wyglada艂a by ta stacja gdy miala dachoweczke konkretniejsza, bo teksturka mnie nie przekonuje...
Napisano 9 Listopad 200618 l no wyglada ca艂kiem w porzo, taka mexyka艅ska stacja brakuje tylko paru gringo czy amigos z maczetami :D, a tak na serio do opr贸cz dachu wydaje mi si臋 ze za duze s膮 te dechy na pod艂odze, poza tym mog艂by by膰 troche sp艂owia艂e od s艂o艅ca jesli to mexyk, bo dystybutory troche nosz膮 艣lady odg贸rnego wyblakni臋cia,
Napisano 11 Listopad 200618 l Autor ahhh powoli tocz臋 si臋 przez t膮 scenk臋... 聽 聽 聽 聽 w tej minibitwie chyba przegram z limitem i w ogole ... :/
Napisano 14 Listopad 200618 l Autor pnem siem do przodu 聽 zosta艂 ty艂, napis GAS i zaro艣la wko艂o + normalki i spece gdzieniegdzie... da rade mysle 聽 ostatecznie dzielac txt wyjdzie mi 3x512 + 4x256 ;)
Napisano 18 Listopad 200618 l Autor finito: 3996 tri, 3x512 + 4x256 + spece normy alphy 聽 聽 聽 聽 聽 troch臋 zr膮ba艂em z miejscem na teksturce bo przy ko艅cu zrezygnowa艂em z pewnych bajer贸w i zosta艂o wolne miejsce :/ ale co tam, chce mie膰 ta stacyjk臋 ju偶 za sob膮 :) 聽 txt:
Napisano 18 Listopad 200618 l ee dobrze jest :D:D przedostatni redender najlepszy og贸lnie tak jak pisa艂em wyzej modele bardzo fajne tylko to ze widac tekstura sie tiluje (dobrze napisa艂em ? to to jest? :D) a nie powinno gratuluje ukonczenia!
Napisano 18 Listopad 200618 l Fajnie Ci wysz艂o :). Widz臋 偶e si艂y przyrody skupi艂y si臋 g艂贸wnie na znaku :) 聽 BTW. Je艣li jutro mija termin tej bitwy, kiedy rozpocznie si臋 nast臋pna i kto ustala temat przewodni? Pytam, gdy偶 temat dotycz膮cy przd艂u偶enia 8 Mini bitwy zosta艂 kilim.
Napisano 18 Listopad 200618 l Og贸lnie spoko, to co mi nie pasuje to ta tekstura na dachu i ten znak jakby troch臋 za du偶y. Ale fajnie wysz艂o :) 聽 te偶 gratuluj臋 uko艅czenia
Napisano 18 Listopad 200618 l Autor klicek - 'wszystkim to mowisz' xD ale dzieki dzieki ;) ledyr - ano troche sie tiluje, zanim dojde do poziomu bro'a to troche zejdzie :> kuba - thx :) znak najwiekszy to i najwiecej oberwal :> ziomus - szukalem jakiegos koncepta coby 艂adnie pokazywa艂 jaki艣 dach typu 'arizona' ale nic ciekawego nie znalazlem, a to co znalazlem przypominalo to co zrobilem :)
Napisano 18 Listopad 200618 l No klimacik ma, ale bardziej pasuje do jakiego艣 lasu w wyoming a nie na newade:). GJ
Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto