arcade Napisano 16 Październik 2006 Napisano 16 Październik 2006 Heja :) Na razie zajmuję sobie tylko miejsce i szukam porządnego koncepta do zrealizowania pomysłu :) Jak na razie to nie mogę nic znaleść, a dziwne bo takie stacje to chyba standart w post - apoc powinnien być :/ Jakbyście coś mieli to plis plis plis zarzućcie tutaj albo na gg, będę wdzięczny :] pozdrawiam
ledyr Napisano 16 Październik 2006 Napisano 16 Październik 2006 ja nic post apo nie mam ale poszukaj dobrze na CG talku napewno cos sie znajdzie, moze nie stacja paliwowa ale jakies post apo z którego mozna czerpac napewno. Powodzenia!
ognisty Napisano 16 Październik 2006 Napisano 16 Październik 2006 ziomuś no nie mów że potrzebujesz jakichś artów... klimaty falloutowe sa jak klimaty dzieciństwa, to sie wie i pamięta :D
bartonfink Napisano 18 Październik 2006 Napisano 18 Październik 2006 Ziomus wystarczy - referka zwyklej nie zniszczonej stacji :) bo cale post apo sam juz dodasz :)
ftorek Napisano 18 Październik 2006 Napisano 18 Październik 2006 emp - muahahaha - ale wiesz - to zaden powod do dumy.... a pozatym to sie lepiej nieprzyznawaj bo cie zlinczuja :) a pozatym to ci nie wierze :D muahahha pzopopaopsa
arcade Napisano 18 Październik 2006 Autor Napisano 18 Październik 2006 Heh, no i nie znalazłem żadnego porządnego koncept arta :/ Szkoda, bo to bardzo by mi ułatwiło sprawę - ponieważ to będzie pierwszy raz jak będę modelował otoczenie to najchętniej bym zwinoł skądś taki art z całym planem levelu, blueprintami poszczególnych elementów itp ;) No ale tak łatwo nie ma, wrzucam koncepty referki jakie wygrzebałem - to będzie mi musiało wystarczeć :) Jak można nigdy nie grać w fallouta... grzeszysz Empeck ;) odpal go sobie chociaż na chwilę, ta gierka to taka klasyka RPG, nie grać w nią to tak jakby nie mieć w ręku "Pana Tadeusza" albo "ogniem i mieczem" ;) pozdrawiam :)
arcade Napisano 18 Październik 2006 Autor Napisano 18 Październik 2006 heh na razie nie pojadę za szybko bo mam trochę urwania głowy z innymi sprawami. No ale cały miesiąc jest więc myślę że spokojnie, powolutku dopchnę to do końca :)
arcade Napisano 2 Listopad 2006 Autor Napisano 2 Listopad 2006 heja :D Na razie tylko wstępne boxowe modele, tak żeby zobaczyć proporcje i takie tam... Po prostu zwykła place - holdery, tylko sama stacja jest trochę dalej posunięta. No i takie małe opowiadanko, wkręciłem się w klimat i samo mi przyszło do głowy w czasie modelowania, mam nadzieję że komuś się będzie chciało przeczytać: ---------------- Opowiadanko by ziomuś ;) --------------------------- Sara próbowała powstrzymać się od płaczu, ale im bardziej zaciskała zęby tym bardziej łzy płyneły jej do oczu. Odwróciła więc twarz aby ukryć swoje dziecinne łkanie. Nie mogła pozwolić na to aby jej nowi współtowarzysze zauważyli jej słabość. Życie na postnuklearnej pustyni nie należało do łatwych, słabe jednostki musiały zginąć, prędzej czy później. Sztuczne utrzymywanie ich przy życiu to tylko strata cennego pożywienia i wody. Przez ostatnie godziny starała nie się nie myśleć o tym co się stało na stacji benzynowej, w miejscu które przez ostatnie kilka lat, właściwie przez całe jej świadome życie stanowiło jej jedyny dom. Jednak obrazy te wracały uparcie tak że w końcu poddała się im i zanużyła w otchłań wspomnień wydarzeń sprzed zaledwie paru godzin. Jej plemię składało się zaledwie z sześciu osób. Nigdy nie powiedziano jej w jaki sposób weszło w posiadanie tej przedwojennej stacji. Kiedyś to że stacja ta była ich było dla niej czymś naturalnym. Jednak gdy podrosła już na tyle żeby dostrzegać z całą wyrazistością okrucieństwo świata który ją otaczał odkryła prawdę o pierwotnych właścicielach, zbyt słabych by obronić swój dobytek przed jej plemieniem. Paliwo stanowiło cenny surowiec, dzięki niemu przeżyli te wszystkie lata, wymieniając je od czasu do czasu na żywność i broń. Jej plemie dysponowało paliwem oszczędnie, bo zdawało sobie sprawę że zapasy znajdujące się pod stacją w końcu się skończą. Pamiętała nie tak dawne przecież czasy gdy jako mała dziewczynka chowała się w piwnicy gdy grupki najeźdzców napadające na stację odpierane były przez jej plemię. Pamiętała swoich rodziców jak z mozołem przekształcali stację na prawdziwą twierdzę. Ten ostatni atak sprzed kilku ledwie godzin był inny. Tym razem nie była to słabo uzbrojona grupka desperatów rzucająca się na pewną śmierć pod lufy karabinów, ale zorganizowana prawie armia Raidersów. Matka opowiadała jej o nich gdy była jeszcze mała. Ta grupa uzbrojonych, dobrze wyszkolonych wojowników przemierzała pustkowia niszcząc i grabiąc wszystko co napotkają na drodze. Posiadali przedwojenne jeszcze samochody i inne pojazdy które dodatkowo uzbroili własnoręcznie w karabiny, spychacze i inną broń. Ich nadejście oznaczało zazwyczaj zagładę da niewielkich skupisk ludzkich walczących o przetrwanie na pustkowiach. Sara ma ciągle przed oczami jak jej ojciec ginie w męczarniach po tym jak granat odłamkowy poharatał jego ciało. Słyszy jeszcze przerażające jęki jego i innych, umierających jeden po drugim od celnych kul Ridersów. Widzi jak prowizoryczne osłony budowane przez nich z takim mozołem rozpadają się jedna za drugą... Sama nie ma karabinu żeby się bronić, zresztą i tak nie potrafiła strzelać, ma dopiero 14 lat... Widzi swoją matkę, krztuszącą się krwią... W pamięć wryły się jeszcze jej ostatni słowa „Saro... zrób wszystko czego oni będą od ciebie chcieli... cokolwiek by to było, proszę cię Saro...”. To co Raidersi złupili ze stacji starczyło nie tylko na zatankowanie ich zbiorników paliwa, ale jeszcze będą mieli zapas wachy na jakiś czas. Do tego 2 stare karabiny, 2 pistolety i trochę amunicji. Niezły łup jak na tak szybką akcję. Dlaczego jej nie zabili? Może potrzebowali nowej kobiety w swoich szeregach... Wiedzą że nie mają się czego z jej strony obawiać, ta dziewczynka jest zbyt wystraszona żeby się mścić. Sara wie że musi być posłuszna swojemu nowemu plemieniu. Sama na pustyni zginie, a Raidersi dadzą jej ochronę i część złupionego pożywienia. Jeżeli będzie dzielna, przyjmą ją w swoje szeregi a w końcu dadzą broń aby pomagała im w napadach i wtedy sama stanie się jedną z nich. Jeżeli nie będzie się nadawała to tylko zabawią się z nią, tak jak zrobili to zaraz po napadzie przy martwych już ciałach jej rodziców, a kiedy w końcu już im się znudzi zostawią ją na pustyni lub rozstrzelają aby zaoszczędzić jej długo trwającej śmierci. Stara stacja benzynowa szybko zamieni się w siedlisko szczurów, które wkrótce same będą musiały opuścić to miejsce z braku pożywienia. Wtedy będzie to już tylko kolejna ruina pozostawiona na szlaku wędrówki Raidersów, zwykłe cmentarzysko od jakich roi się na pustyni.
ognisty Napisano 2 Listopad 2006 Napisano 2 Listopad 2006 jedziesz z tym modelem ;) co do tekstu to sry ale nie udalo mi sie przeczytać, za długi, moze kiedys :)
ftorek Napisano 2 Listopad 2006 Napisano 2 Listopad 2006 hehe - mam nadzieeje ze modelik bedzie lepszy od opowiadanka :) hehe - takie nieporadne ono troche - a pierwsze zdanie mnie juz kompletnie rozwalilo: Sara próbowała powstrzymać łzy, ale im bardziej zaciskała zęby tym bardziej płyneły jej do oczu - nie wiedzialem ze zeby moga plywac - a tym bardziej wplywac do oczu.... hehehe spx :) respekt za odmiane :) pads
arcade Napisano 2 Listopad 2006 Autor Napisano 2 Listopad 2006 ;D opowiadanko dobre jest ;) z modelem będzie ciężko bo to moje pierwsze envo - no ale pomęczę, może się czegoś nauczę :) dzięki
kurt_hectic Napisano 2 Listopad 2006 Napisano 2 Listopad 2006 "armia Raidersów", moje klimaty... wystarcza 2 slowa i wszystko jest jasne, caly swiat staje przed oczyma.... 3d: ufff, dobrze, ze to place holder ;]-> licze mocno na cos wiecej. jak na razie to patrzac na obrazek to skojarzyl mi sie on z amerykanska stacja gdzie mozna wejsc, wypic kawe i zjesc jajko na bekonie.... w takim wypadku budynek jest za maly. z drugiej strony jest za duzy jesli mial by byc zwykla buda ala kiosk ruchu. kurcze po prostu to trzeba dobrze zrobic. poczuj ksztalty i je dobrze wymodeluj.
arcade Napisano 2 Listopad 2006 Autor Napisano 2 Listopad 2006 heh, jeden Kurt wczuł się trochę w klimat po przeczytaniu opowiadanka ;) przed snem zrobiłem cadilaka - 430 trisów: A tu jest rzut z izo już z cadilakiem: edit-> jeszcze inne ujęcie ;) Jak na razie scenka zajmuje mniej niż 1300 trisów, mam nadzieję że z biegiem czasu będzie coraz ciekawsza :) pozdrawiam
Por@szek Napisano 3 Listopad 2006 Napisano 3 Listopad 2006 Widze proporcje ala clayman. Dyspozytory wieksze, cars wiekszy, smietnik mniejszy, cos z tego w ktoras strone. Aaa i jeszcze jedno. Ostroznie z modelowaniem, nie wal takimi plaszczyznami, bo labo bedziesz jechac na 256x256 aby till nie bylo, albo bedziesz mial cholerne tille. To nie gra gdzie robisz sobie sety i tylko podmieniasz, albo masz moze i w skrawku lokacji okolo 40 textur ale za to wykorzystywane w calej grze. Tutaj masz male enviro ktore wymaga duzej ilosci zroznicowanych textur. Samochod, asfalt, beton, mur budynku, dach, sam zobacz ile juz podstawowcyh a gdzie reszta, gdzie detal ... Po prostu nie szalej :]zrob mniejsze, daj wiecej modelingu, ale nie staraj sie tego juz bardziej rozbudowywac obszarowo.
bartonfink Napisano 4 Listopad 2006 Napisano 4 Listopad 2006 Poraszek ma racje proporcje toche nie teges - ale generalnie bardzo fajnie wyglada. Tak jak napisal P - modeluj pod tekstury.
arcade Napisano 7 Listopad 2006 Autor Napisano 7 Listopad 2006 hello wrzucam progres: jak na razie coś koło 3k... Kończę modeling pomału. Trochę powalczyłem ze skalą mam nadzieję że jest lepiej (choć cały czas mi coś nie pasuje :/) Aha, no i wbrew waszym radom trochę poszalałem i rozbudowałem scenkę ;) Teksturowanie tego to będzie hardcore :D No ale zobaczymy :) pozdrawiam
ognisty Napisano 7 Listopad 2006 Napisano 7 Listopad 2006 piknie, tylko w oczy rzucił mi się ten szyld... taki za cacy.. wsio wygiete zniszczone a szyld piekny prostu.. hmm?
ledyr Napisano 7 Listopad 2006 Napisano 7 Listopad 2006 no fajnie, fajnie.. nawet widze tam w środku materace dla bezdomnych :D zobaczym z teksturami tom wtedy powiem .. :D a hardcore to bedzie to zmapowac bo teksturka to sama przyjemność piknie, tylko w oczy rzucił mi się ten szyld... taki za cacy.. wsio wygiete zniszczone a szyld piekny prostu.. hmm? bo szyld to pewnie amerikański :d
Por@szek Napisano 7 Listopad 2006 Napisano 7 Listopad 2006 Szyld daj na normalu, zjadlo ci to pewnie 1/3 polycountu sceny. BTW tutaj tornado przeszlo przez ta scene? Rozumiem ze rozwalona ale to jest juz prawie jak po wybuchu mozdzierza.
floo Napisano 7 Listopad 2006 Napisano 7 Listopad 2006 jesli narożnik robisz krzywy to dach powinien od lepej lekko byc opuszczony... rownie z tym garbem na pod dystrybutorami dach nie wyglada dobrze, lepiej zabawić się w szczegóły i bardziej go podziurawić,połamać... cos w tym kierunku...
floo Napisano 7 Listopad 2006 Napisano 7 Listopad 2006 ja bym auto wpakował w stacje... zrobić niezłą jadke... pomysł z dziadkiem jest dobry...
arcade Napisano 7 Listopad 2006 Autor Napisano 7 Listopad 2006 Ognisty -> dzięki :) Znak zniszczę na teksturze, powiedzmy że te litery to takie wytrzymałe ;) Ledyr -> heh, thx to nie materace tylko blachy z okien wypadły. Ale może materace zrobię, dobry pomysł w sumie. Poraszek -> jakbyś czytał opowiadanie :rolleyes: to wiedziałbyś że przez tą stację benzynową przeszła swego czasu armia Raydersów ;) Więc porównanie z tornadem biorę za plus ;) Napis ma 200 z kawałkiem trisów więc do przeżycia... Mocno go poweldowałem więc powinno być w miarę ok... Zresztą i tak mam jeszcze prawie 1k trisów w zapasie więc nie muszę oszczędzać. Flo -> dzięki za komentarze ;) nie czaję o co biega z dziadkiem. update - dorobiłem 3 tekstury 2x256 + 2 razy 128 na boxy. pozdrawiam
Por@szek Napisano 7 Listopad 2006 Napisano 7 Listopad 2006 OT floo ,edycja postow nie boli. EOT Przeciagnij to unsharp mask : 78% ; 1,3 ; 2 bedzie texta ostrzejsza, mimo ze to low res to jednak mozesz zrobic go ostrzjszym.
ledyr Napisano 7 Listopad 2006 Napisano 7 Listopad 2006 mało detali na tych teksturach i nie mów mi ze Ty tez masz wstręt do wspomagania sie fotkami?! a i tekstura dystrybutora a raczej ta zdarta farba sprawia wrazenie ze został on zrobiony z plastiku ale jak to mówią eee ... kurde zapomnialem jak to mówia ale w kazdym razie dajesz dalej :D
kurt_hectic Napisano 7 Listopad 2006 Napisano 7 Listopad 2006 ooooo tak > az mi ciary przeszly :o >>>Przeciagnij to unsharp mask
arcade Napisano 7 Listopad 2006 Autor Napisano 7 Listopad 2006 Spoko, nie ciągnełem unsharpem po jak na razie wszystkie tekstury mam na PSD i są robocze (jak coś będę chciał zmienić to mam wszystko na warstwach). Na koniec wszysko przeciągnę maską wyostrzającą, więc o to się nie bójta ;) ledyr -> czy ja kiedykolwiek mówiełm że boję się wspomagać fotami? :) dzięki za komentarze :)
Gość Marioza Napisano 9 Listopad 2006 Napisano 9 Listopad 2006 no narazie wyglada gicio, co do plastiku to mozna trzepnąć szejdera jakiegoś ( tzn zmontwac sobie) i juz nie będzie plastik tylko metal ;)
floo Napisano 9 Listopad 2006 Napisano 9 Listopad 2006 Z dziadkiem to motyw z deka standardowy... stary, długa broda, taki pijaczyna z laska...
Orangegraphics Napisano 10 Listopad 2006 Napisano 10 Listopad 2006 powywalaj face'y których i tak nie widać to będzie ciut więcej do szczegułów :D fajnie ci to idzie
arcade Napisano 12 Listopad 2006 Autor Napisano 12 Listopad 2006 dzięki za kommentsy :) wrzucam dość skromny up. obawiam się że mogę nie zdążyć przed końcem, no ale cóż, postaram się żeby tak się nie stało (a w czwartek wygłaszam referat :/) pozdrawiam
Bro Napisano 12 Listopad 2006 Napisano 12 Listopad 2006 Staraj sie oświetlac scene światłem trzypunktowym ale z jednym rzucajacym cienie bo dziwnie teraz wygląda
bartonfink Napisano 13 Listopad 2006 Napisano 13 Listopad 2006 ziomuś -> heheh rozwaliles to straszliwie :D Dajesz z teksturkami - i nie peniaj jak sie spuznisz dzien czy 2 to bedzie luzik :) Pozdr
arcade Napisano 14 Listopad 2006 Autor Napisano 14 Listopad 2006 dzięki za comentsy i rady dzisiejszy update: Jak nie zdążę na bitwę to skończę najwyżej po... za dużo pracy włożyłem żeby to tak olać :) pozdrawiam
ledyr Napisano 14 Listopad 2006 Napisano 14 Listopad 2006 kurde to białe podłoze psuje cały klimat :D te metalowe dzrwi/brame zmien koniecznie (teksturke) i wtedy bedzie gicior no i to podloze :? :D
arcade Napisano 14 Listopad 2006 Autor Napisano 14 Listopad 2006 Dzięki Ledyr. Co konkretnie Ci się w drzwiach nie podoba? ja jestem dość zadowoly z tej tekstury. pozdrawiam
Cerebrate Napisano 15 Listopad 2006 Napisano 15 Listopad 2006 za duży rozstrzał między rozmiarami textur tego okapu dachu a ścianami
ledyr Napisano 15 Listopad 2006 Napisano 15 Listopad 2006 nie wiem, jakoś szczególnie sie wyrózniają od reszty :)
arcade Napisano 19 Listopad 2006 Autor Napisano 19 Listopad 2006 Kolejny update... trochę przesadziłem jednak z ilością dodatków i teraz idzie to jak krew z nosa :D no ale mam nadzieję że już niedługo skończę :)
ognisty Napisano 19 Listopad 2006 Napisano 19 Listopad 2006 narazie idzie spokoo a moglbys pokazac jak wyglada z tylu? :) ps. ja tez wwalilem sporo dodatkow-smieci i przy koncu wymieklem :D
arcade Napisano 20 Listopad 2006 Autor Napisano 20 Listopad 2006 Finito :) siatka tekstura Dzięki wielkie za bitewkę, było naprawdę fajnie :D Nie jestem do końca zadowolony z ostatecznego modelu, ale jak na pierwsze enviro chyba nieźle mi poszło. Bardzo dużo się nauczyłem i to chyba najbardziej się liczy - min. tego, żeby nie zaczynać bitwy w połowie, a jeśli już to nie robić sobie ambitnego konceptu z całą masą pierdułek które potem zniszczyły mnie przy teksturowaniu XD ziemia jest przerenderowana - wyaliłem sobie lightmape na tilingowej teksturze ale ponieważ max nie potrafi wyświetlić nakładającego się mapowania (jak to możliwe???) A w silniku jest to możliwe, musiałem zrobić po prostu "render to textue" z GI, aby pokazać preview. Lightmapę policzyłem poza limitem tekstury. - to chyba legalne? :) Dzięki wszystkim pozdro
ognisty Napisano 20 Listopad 2006 Napisano 20 Listopad 2006 no i gratulejszyn ukonczenia :) jedyne co mi nie pasi to czarne tlo na renderze :P mogłeś dać lekko szare... chyba :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się