Napisano 5 Listopad 200618 l A wiec jednak koniec - Od razu mowie ze wiem iz dalo by sie wiecej wycisnac z tej pracki, jednak z powodu faktu iz zostalo mi dokladnie 9 dni do pojscia do wojska - postanawiam zakonczyc ten projekt i wykorzystac wolny czas na inne przyjemnosci niz 3D :) Uwazam ze osiagnelem efekt o jaki mi chodzilo, mimo pewnych niedorobek oraz calkowietej zmiany konceptu jestem zadowolony z pracy jaka wykonalem. Nauczylem sie jak zwykle nowych ciekawych funkcji itp :) Chcialem podziekowac wszystkim tym ktorzy pomagali mi w W.I.Pie ;) A wiec zapraszam do ogladania i komentowania :) PS- wiem ze cienie to nadal nie to ale jakos max mnie nie lubi i niechce robic to o co go poprosze :) SOFT - Max8 - RENDER - Mental Ray PostPro - Paint Shop Pro X Wersja B&W - Daje bo fajnie wyglada :)
Napisano 5 Listopad 200618 l Nawet, nawet, ale tex na podlozu psuje ogolne wrazenie {imo} Widac tu i owdzie psp'owski sharpen ;]
Napisano 6 Listopad 200618 l nie podoba mi sie tekstury podłogi cieniutkie ogień też taki nie za dobry...a te skrzynie na końcu to już poracha sory ale wogóle to do mnie nie trafia...
Napisano 6 Listopad 200618 l Autor :) wazne ze mi sie podoba A tak na powaznie to jak juz pisalem - moglem przy tym posiedziec dluzej i pozmieniac to i owo a zwlaszcza pobawic sie swiatlem, texturkami i cieniami....ale nie ma czlowiken a to czasu (zeby nie bylo nie tlumacze sie bo niemam z czego - jak narazie moj poziom pozwala mi na tyle co pokazuje...ale z czasem czlowiek moze sie wyrobi :)
Napisano 6 Listopad 200618 l Generalnie tekstura mogłaby być inna na podłodze i światełko/cienie bardziej dopracowane. Ale generalnie praca na plus :)
Napisano 6 Listopad 200618 l ZiBi_pl powodzenia i zdrowka w wojsku zycze bo wiem jak to jest maszerowac w optartych stopach:/ wtych strasznych butach :D
Napisano 6 Listopad 200618 l Nie bede wypowiadal sie na temat textur i renderingu tylko powiem ze nawet fainy klimacik ;) faina gra
Napisano 6 Listopad 200618 l swietna pracka :) dodal bym tylko jakas mapke proceduralna symulujaca dirta i wszedzie bym go nawalil ostro :) gratulacje ukonczenia
Napisano 11 Maj 200717 l Fajne, nawiązuje do Obliviona, co jest plusem. Gdybyś bardziej wygiął rękę tego kostka który trzyma pochodnię, byłby bardziej realistyczny, bo tak wygląda jak manekin:) Tekstura na ziemi wygląda, jakby płynęła tamtędy woda:], Pajęczyna wygląda jakby była rozpięta na łuku, który jest może zbyt wygięty, chyba że to taki typ łuku, bo jak byłby prosty, to szkielet musiałby być nieźle napakowany żeby go napiąć, a tam mięśni jakoś nie widać... Uff ale się przyczepiłem =)
Napisano 11 Maj 200717 l Uff ale się przyczepiłem =) Przez te pół roku od ostatniego posta można było więcej wymyślić :P
Napisano 9 Styczeń 200817 l Autor to samo chcialem powiedziec ;) skonczylem z "czyde" , teraz jedynie przegladam co inni ciekawego porobia. Wraz z wojskiem odeszla mi cala wena :P
Napisano 10 Styczeń 200817 l Zibi jestes wielki twoja pracka zaliczyla dwa grave diggery, nie widzialem czegos takieg jeszcze. Powinienes dostac fronta :)
Napisano 16 Styczeń 200817 l Autor tiaaa... mozna w sumie zamykac tematy starsze niz miesiac .... i otwierac je tylko na prosbe autora :D wtedy nie bylo by gornikow :P
Napisano 19 Styczeń 200817 l fajne, rzeczywiście jak z gierki, szkoda ze kilki chociaz refleksów nie ma na wodzie (bo to woda ?)