Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Tym razem nieśmiertelny w cRPG - szkielet. Podstawowa postać jak na razie, broń i ubranka będą dorzucane później (budowa modułowa jak NPC i bohater). Mam nadzieje że się spodoba, pozdrawiam.

szkieletnj6.jpg

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Świetny modelik, :) Jak długo robiłesz? Pokaz rozłożoną UV-ałkę, bo jestem cholernie ciekawy jak to wygląda :)

 

p.s Jestem ciekaw ile ma trisów taki szkieletor w oblivionie. I fajnie umierają, czacha leci do góry, hi hi

Napisano

wporzo jest

 

ale: zuchwa (przy zawiasie) wydaje sie zbyt szeroka (na tym pierwszym od lewej obrazku to widac)

 

i paluchy u stopy wygladaja jak grabki (nie wiem jak to wyglada naprawde - ale moze jak juz masz takiego polycounta to moze tam jakos to lekko zroznicowac - dodac 'stawy' paluchow albo co)

 

tak czy siak - 'duzo dobry' jak emp rzekl - fajnie byloby zobaczyc w jakis szmatach z zardzewialym zelastwem w lapie :)

 

apopsa

Napisano

ogolnie fajny bardzo !

tylko czacha jakas usmiecha buzia i oczami :) jesli ma to byc szyderczy smiech to wystylizuj oczodoly jakby mialy ksztalt "groznych" oczu (wiem, fantazja, bo za to odpowiadaja miesnie :)) w oblivionie bodajrze tak jest. pokaz siatke i uv please, w oblivionie czacha np zajmuje pol tekstury wiec restza musi niezle na siebie nachodzic... ciekawe jak u ciebie...

 

aha jak na tyle trisow glowa wydaje sie byc zbyt kanciasta ale ja sie na szczegolach nie znam, tyle co z gier podpatrze :)

Napisano

Całość robiłem 8 dni po 8-12h dziennie (model high poli dużo czasu zjadł, ale za to wspomagałem się moim starym szkieletem (2,5k poligonów)). W przeciwieństwie do obliviona nie zrobiłem bumpa tylko normal mapę wiec nie mogłem sobie pozwolić na nakładanie się mapowania (nie chciałem też robić odbicia prawo-lewo). Jeśli chodzi o ilość poli, przy klatce piersiowej i wypustkach kolczystych kręgów zrobionych na siatce a nie na mapie przeźroczystości jest bardzo ciężko zejść niżej.

 

Siatka, goły model, model z normalami i specularem:

szkieletsiatkaiv0.th.jpg

 

Mapowanie:

szkieletuvwnv7.th.jpg

 

Jeśli ktoś miałby pomysł albo widział fotkę/koncept na pierwsze ubranko dla niego to proszę śmiało tu wrzucać (preferowałbym zbroje nie szmatki).

Napisano

Modelik fakny,klatka piersiowa i kręgosłup zjada zadużo poly a texturka może troszkę zbyt monotonna no ale co więcj dać samemu szkieletowi? Musiałeś się mordować z mapowaniem :P

Napisano

Witam ponownie, skończyłem już rynsztunek dla szkieletu. Mam nadzieję że tarcza się spodoba (bez ekstrawagancji, a zdobienia korcą ;) ). Biorę się za animki. Pozdrawiam.

tarczalt2.jpg

Napisano

suprerowe - mi sie bardzo podoba - szczegolnie ta 'nienachalnosc' i prostota wykonania :) lekko i prosto do celu - jedynie brakuje mi drugiej petli - bo teraz nie bardzo jak jest ta tarcza utrzymac...

 

poposa

 

ps. poka siateczke :)

Napisano

i to mi się podoba :D prostota, bez jakiś tandetnych zdobień :)

dorób tylko jeszcze jedno trzymadełko :)

zrób mu jakąś fajną siekiere jeszcze :) ale też taką toporną i prostą

jak na razie bardzo mi się podoba

Napisano

Na zdjęciach na jakich się wzorowałem występowało tylko jedno trzymadełko (co mnie także zdziwiło), dodatkowo w innych grach (oblivion, gothic 3, age of connan) zauważyłem jeden uchwyt albo całkowity jego brak. Szkielet ma już do zestawu pałkę nabijaną kolcami.

Siateczka jest ultra prosta:

Napisano

Raven - a nei bylo trzymadelko tak po srodku tarczy ? bo wtey jeszcze wa mire ok by sie trzymalo...tak sobie tego nie wyobrazam....

Napisano

Proszę fotke: http://www.viking-shield.com/shields2.html

Może trzeba mieć powera w garści żeby to trzymać ;). We wszystkich grach jakim się przyglądałem jest też w tym miejscu, gdyby było po środku siła uderzenia nie na przedramię by była skierowana tylko na nadgarstek i z widocznością byłby problem (tak mi się wydaje). Możliwe też, że w animacjach ciężej byłoby utrzymać nadgarstek i przedramię w dwóch pętlach naraz. Zresztą wydaje mi się to już nieważne, szkielet z tarczą wygląda dla mnie zadowalająco a o to chodzi.

Napisano

a tam na zdjeciach posrodku to nie jest jakis pasek? tak jak masz teraz nie moze byc imo - nie dalo by sie tego trzymac.

 

poza tym tarcza bardzo sympatyczna, tylko te zabrudzenia wokolo wydaja mi sie za mocne/czarne/regularne w ksztalcie i kolorze przez co wygladaja dla mnie troche jak cien global illumination rzucany przez obrecz, ktory z kolei nie moglby byc oczywiscie tak duzy :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności