Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

Tym razem nieśmiertelny w cRPG - szkielet. Podstawowa postać jak na razie, broń i ubranka będą dorzucane później (budowa modułowa jak NPC i bohater). Mam nadzieje że się spodoba, pozdrawiam.

szkieletnj6.jpg

  • Odpowiedzi 20
  • Wyświetleń 4,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Świetny modelik, :) Jak długo robiłesz? Pokaz rozłożoną UV-ałkę, bo jestem cholernie ciekawy jak to wygląda :)

 

p.s Jestem ciekaw ile ma trisów taki szkieletor w oblivionie. I fajnie umierają, czacha leci do góry, hi hi

Napisano

wporzo jest

 

ale: zuchwa (przy zawiasie) wydaje sie zbyt szeroka (na tym pierwszym od lewej obrazku to widac)

 

i paluchy u stopy wygladaja jak grabki (nie wiem jak to wyglada naprawde - ale moze jak juz masz takiego polycounta to moze tam jakos to lekko zroznicowac - dodac 'stawy' paluchow albo co)

 

tak czy siak - 'duzo dobry' jak emp rzekl - fajnie byloby zobaczyc w jakis szmatach z zardzewialym zelastwem w lapie :)

 

apopsa

Napisano

jak widze takie fajne modele lp to aż mam smaka sam się zabrać za to

pokaz siateczke (bez ms - )

Napisano

ogolnie fajny bardzo !

tylko czacha jakas usmiecha buzia i oczami :) jesli ma to byc szyderczy smiech to wystylizuj oczodoly jakby mialy ksztalt "groznych" oczu (wiem, fantazja, bo za to odpowiadaja miesnie :)) w oblivionie bodajrze tak jest. pokaz siatke i uv please, w oblivionie czacha np zajmuje pol tekstury wiec restza musi niezle na siebie nachodzic... ciekawe jak u ciebie...

 

aha jak na tyle trisow glowa wydaje sie byc zbyt kanciasta ale ja sie na szczegolach nie znam, tyle co z gier podpatrze :)

Napisano
  • Autor

Całość robiłem 8 dni po 8-12h dziennie (model high poli dużo czasu zjadł, ale za to wspomagałem się moim starym szkieletem (2,5k poligonów)). W przeciwieństwie do obliviona nie zrobiłem bumpa tylko normal mapę wiec nie mogłem sobie pozwolić na nakładanie się mapowania (nie chciałem też robić odbicia prawo-lewo). Jeśli chodzi o ilość poli, przy klatce piersiowej i wypustkach kolczystych kręgów zrobionych na siatce a nie na mapie przeźroczystości jest bardzo ciężko zejść niżej.

 

Siatka, goły model, model z normalami i specularem:

szkieletsiatkaiv0.th.jpg

 

Mapowanie:

szkieletuvwnv7.th.jpg

 

Jeśli ktoś miałby pomysł albo widział fotkę/koncept na pierwsze ubranko dla niego to proszę śmiało tu wrzucać (preferowałbym zbroje nie szmatki).

Napisano

Modelik fakny,klatka piersiowa i kręgosłup zjada zadużo poly a texturka może troszkę zbyt monotonna no ale co więcj dać samemu szkieletowi? Musiałeś się mordować z mapowaniem :P

Napisano
  • Autor

Witam ponownie, skończyłem już rynsztunek dla szkieletu. Mam nadzieję że tarcza się spodoba (bez ekstrawagancji, a zdobienia korcą ;) ). Biorę się za animki. Pozdrawiam.

tarczalt2.jpg

Napisano

suprerowe - mi sie bardzo podoba - szczegolnie ta 'nienachalnosc' i prostota wykonania :) lekko i prosto do celu - jedynie brakuje mi drugiej petli - bo teraz nie bardzo jak jest ta tarcza utrzymac...

 

poposa

 

ps. poka siateczke :)

Napisano

fajny szkielecik i fajna tarcza troche duzo tris ale co tam..

dziwnie roche siata rozłożona ale ogólnie jest OK

Napisano

i to mi się podoba :D prostota, bez jakiś tandetnych zdobień :)

dorób tylko jeszcze jedno trzymadełko :)

zrób mu jakąś fajną siekiere jeszcze :) ale też taką toporną i prostą

jak na razie bardzo mi się podoba

Napisano
  • Autor

Na zdjęciach na jakich się wzorowałem występowało tylko jedno trzymadełko (co mnie także zdziwiło), dodatkowo w innych grach (oblivion, gothic 3, age of connan) zauważyłem jeden uchwyt albo całkowity jego brak. Szkielet ma już do zestawu pałkę nabijaną kolcami.

Siateczka jest ultra prosta:

Napisano

Raven - a nei bylo trzymadelko tak po srodku tarczy ? bo wtey jeszcze wa mire ok by sie trzymalo...tak sobie tego nie wyobrazam....

Napisano
  • Autor

Proszę fotke: http://www.viking-shield.com/shields2.html

Może trzeba mieć powera w garści żeby to trzymać ;). We wszystkich grach jakim się przyglądałem jest też w tym miejscu, gdyby było po środku siła uderzenia nie na przedramię by była skierowana tylko na nadgarstek i z widocznością byłby problem (tak mi się wydaje). Możliwe też, że w animacjach ciężej byłoby utrzymać nadgarstek i przedramię w dwóch pętlach naraz. Zresztą wydaje mi się to już nieważne, szkielet z tarczą wygląda dla mnie zadowalająco a o to chodzi.

Napisano

a tam na zdjeciach posrodku to nie jest jakis pasek? tak jak masz teraz nie moze byc imo - nie dalo by sie tego trzymac.

 

poza tym tarcza bardzo sympatyczna, tylko te zabrudzenia wokolo wydaja mi sie za mocne/czarne/regularne w ksztalcie i kolorze przez co wygladaja dla mnie troche jak cien global illumination rzucany przez obrecz, ktory z kolei nie moglby byc oczywiscie tak duzy :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności