Napisano 7 Listopad 200618 l Witam. Tym razem nieśmiertelny w cRPG - szkielet. Podstawowa postać jak na razie, broń i ubranka będą dorzucane później (budowa modułowa jak NPC i bohater). Mam nadzieje że się spodoba, pozdrawiam.
Napisano 7 Listopad 200618 l Świetny modelik, :) Jak długo robiłesz? Pokaz rozłożoną UV-ałkę, bo jestem cholernie ciekawy jak to wygląda :) p.s Jestem ciekaw ile ma trisów taki szkieletor w oblivionie. I fajnie umierają, czacha leci do góry, hi hi
Napisano 7 Listopad 200618 l wporzo jest ale: zuchwa (przy zawiasie) wydaje sie zbyt szeroka (na tym pierwszym od lewej obrazku to widac) i paluchy u stopy wygladaja jak grabki (nie wiem jak to wyglada naprawde - ale moze jak juz masz takiego polycounta to moze tam jakos to lekko zroznicowac - dodac 'stawy' paluchow albo co) tak czy siak - 'duzo dobry' jak emp rzekl - fajnie byloby zobaczyc w jakis szmatach z zardzewialym zelastwem w lapie :) apopsa
Napisano 7 Listopad 200618 l jak widze takie fajne modele lp to aż mam smaka sam się zabrać za to pokaz siateczke (bez ms - )
Napisano 7 Listopad 200618 l ogolnie fajny bardzo ! tylko czacha jakas usmiecha buzia i oczami :) jesli ma to byc szyderczy smiech to wystylizuj oczodoly jakby mialy ksztalt "groznych" oczu (wiem, fantazja, bo za to odpowiadaja miesnie :)) w oblivionie bodajrze tak jest. pokaz siatke i uv please, w oblivionie czacha np zajmuje pol tekstury wiec restza musi niezle na siebie nachodzic... ciekawe jak u ciebie... aha jak na tyle trisow glowa wydaje sie byc zbyt kanciasta ale ja sie na szczegolach nie znam, tyle co z gier podpatrze :)
Napisano 7 Listopad 200618 l Autor Całość robiłem 8 dni po 8-12h dziennie (model high poli dużo czasu zjadł, ale za to wspomagałem się moim starym szkieletem (2,5k poligonów)). W przeciwieństwie do obliviona nie zrobiłem bumpa tylko normal mapę wiec nie mogłem sobie pozwolić na nakładanie się mapowania (nie chciałem też robić odbicia prawo-lewo). Jeśli chodzi o ilość poli, przy klatce piersiowej i wypustkach kolczystych kręgów zrobionych na siatce a nie na mapie przeźroczystości jest bardzo ciężko zejść niżej. Siatka, goły model, model z normalami i specularem: Mapowanie: Jeśli ktoś miałby pomysł albo widział fotkę/koncept na pierwsze ubranko dla niego to proszę śmiało tu wrzucać (preferowałbym zbroje nie szmatki).
Napisano 7 Listopad 200618 l Modelik fakny,klatka piersiowa i kręgosłup zjada zadużo poly a texturka może troszkę zbyt monotonna no ale co więcj dać samemu szkieletowi? Musiałeś się mordować z mapowaniem :P
Napisano 7 Listopad 200618 l Szkoda ze nie macie mirrorowanych normali, duzo wiecej bys mogl wycisnac z texty. Moze to pomoze -> http://www.swordsofhonor.com/armour.html
Napisano 11 Listopad 200618 l Autor Witam ponownie, skończyłem już rynsztunek dla szkieletu. Mam nadzieję że tarcza się spodoba (bez ekstrawagancji, a zdobienia korcą ;) ). Biorę się za animki. Pozdrawiam.
Napisano 11 Listopad 200618 l suprerowe - mi sie bardzo podoba - szczegolnie ta 'nienachalnosc' i prostota wykonania :) lekko i prosto do celu - jedynie brakuje mi drugiej petli - bo teraz nie bardzo jak jest ta tarcza utrzymac... poposa ps. poka siateczke :)
Napisano 11 Listopad 200618 l fajny szkielecik i fajna tarcza troche duzo tris ale co tam.. dziwnie roche siata rozłożona ale ogólnie jest OK
Napisano 12 Listopad 200618 l i to mi się podoba :D prostota, bez jakiś tandetnych zdobień :) dorób tylko jeszcze jedno trzymadełko :) zrób mu jakąś fajną siekiere jeszcze :) ale też taką toporną i prostą jak na razie bardzo mi się podoba
Napisano 12 Listopad 200618 l Autor Na zdjęciach na jakich się wzorowałem występowało tylko jedno trzymadełko (co mnie także zdziwiło), dodatkowo w innych grach (oblivion, gothic 3, age of connan) zauważyłem jeden uchwyt albo całkowity jego brak. Szkielet ma już do zestawu pałkę nabijaną kolcami. Siateczka jest ultra prosta:
Napisano 12 Listopad 200618 l Raven - a nei bylo trzymadelko tak po srodku tarczy ? bo wtey jeszcze wa mire ok by sie trzymalo...tak sobie tego nie wyobrazam....
Napisano 12 Listopad 200618 l Autor Proszę fotke: http://www.viking-shield.com/shields2.html Może trzeba mieć powera w garści żeby to trzymać ;). We wszystkich grach jakim się przyglądałem jest też w tym miejscu, gdyby było po środku siła uderzenia nie na przedramię by była skierowana tylko na nadgarstek i z widocznością byłby problem (tak mi się wydaje). Możliwe też, że w animacjach ciężej byłoby utrzymać nadgarstek i przedramię w dwóch pętlach naraz. Zresztą wydaje mi się to już nieważne, szkielet z tarczą wygląda dla mnie zadowalająco a o to chodzi.
Napisano 12 Listopad 200618 l a tam na zdjeciach posrodku to nie jest jakis pasek? tak jak masz teraz nie moze byc imo - nie dalo by sie tego trzymac. poza tym tarcza bardzo sympatyczna, tylko te zabrudzenia wokolo wydaja mi sie za mocne/czarne/regularne w ksztalcie i kolorze przez co wygladaja dla mnie troche jak cien global illumination rzucany przez obrecz, ktory z kolei nie moglby byc oczywiscie tak duzy :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto