Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Ostatnio postanowiłem przypomnieć sobie trochę nurbs’y (Rhino) oraz zrobić jakiś przyzwoity lakier, więc wymodelowałem sobie taki samochodzik:

98b9cb8cee609662.jpg

a68770858da00a5b.jpg

Zdaję sobie sprawę z błędów, ale model był robiony na szybko w celu renderingu.

Jak na razie to tylko ao pass – byłbym wdzięczny za jakieś sugestie dotyczące car studio i lakieru pod mental ray’a

  • Odpowiedzi 19
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

hkropinski tak robiłem zgodnie z blueprintami i problem w tym, że nawet pasuje to wszystko do siebie wieć sam nie wiem gdzie tkwi największy błąd :(

 

Touch samochodzik :) bo wcześniej robiłem audi r8 ale robiąc przednie nadkole stwierdziłem, że szkoda mi czasu na niego (pewnie dopiero teraz miałbym połowę jeśli nie mniej)

 

..:: 3D XTREME ::.. dzięki ale to nie moja zasługa to nurby’s :P

 

mrkrzysiek no wiesz jak to się mówi sh** happens xD a tak na serio to nie chciało się mi ciągle tworzyć tych powierzchni od nowa

 

Jakby kogoś interesowała siateczka to proszę:

d6fb30d5345db7dfm.jpg

Napisano

Mi się ten model bardzo podoba. Dawaj jakiś fajny render ;)

Napisano

niezgodności według mnie wynikają z braku korzystania z referek. wszystkie linie nadwozia biegną raczej tak jak powinny, ale nie ma odpowiednich przejść między nimi.

 

 

edit: no dokładnie to co RA powiedział ;]

Napisano

Nie wiem jakich printów używałeś, ale to nie jest to auto. Może bryłowo jako tako się zgadza, ale zagłębiając się w szczegóły (i to wcale nie takie małe), wychodzą duże niezgodności. Klocek ci wyszedł, tymczasem to auto takie pościnane nie jest. Średnice dużej ilości filletów czy innych blendów się nie zgadzają.

Napisano

troche japońsko wyszedł ten peżocik, a może to chińska podróbka (teraz taka moda :P ) tył mi się bardziej od oryginału podoba, model ładny

 

r8 nie taki trudny, przynajmniej w poly...

Napisano

Stary nie schrzań go bo to moje ulubione (z dostępnych dla zwykłego śmiertelnika) auto. Życzę powodzonka w modelowaniu, jak na razie wygląda to średnio. Czekam na oteksturowaną wersję.pozdro :)

Napisano

obo się zrobi :P na razie muszę rozpracować mentala pod XSI :)

 

chudy w pełni się z Tobą zgadzam

 

RA Dzięki za bardzo konstruktywną krytykę :) Co do filletów to wszystkie były na oko bez patrzenia na referki (mój błąd np. w porę przed filletowaniem zorientowałem się, że kilku surfów mi brakuje :) )

 

pecet Thenx :) Co do r8 to w nurbsach jeżeli się nie zrobi odpowiednich powierzchni początkowych to można tylko pomarzyć o właściwych wypukłościach (filletach) a w tym samochodzie (audi) jest kilka takich miejsc co trzeba by było się nad nimi porządnie zastanowić

 

MaJKel_zmc postaram się i to bardzo :) Co do modelowania to to już jest skończone – teraz żeby cokolwiek zmienić musiałbym sporą część samochodu robić od nowa :]

 

Bacry dzięki – czego to człowiek się z forum nie dowie xD na serio po prostu znalazłem blueprinty i go wymodelowałem nie zgłębiając szczegółów

 

nielot007 dzięki przyda się :)

 

Co do lakieru to troszkę dzisiaj się zawiodłem i doszedłem do wniosku, że bez dobrego studia nie ujadę :( Jutro wezmę się za dopasowywanie oświatlenia a końcowy render raczej zrobię na warstwach.

Napisano

Niestety po kilku dniach prób stwierdziłem, że za pierwszym razem było lepiej :]

Jak na razie zrobiłem taki lakier (muszę jeszcze popracować nad kolorem ale chyba załatwię to przy dodawaniu gi )

8df266c76b5ea4ff.jpg

Wszelkie rady mile widziane :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności