Napisano 28 Grudzień 200618 l Autor Wielkie dzięki hkropinski za super refki :) Próbowałem połączyć to wszystko w 1 część ale efekty były do niczego :( Popoprawiałem jedynie zgodność z oryginałem. Już nie mogę patrzeć na te ******** światła :[ Ale w końcowych renderach nie będzie żadnych zbliżeń na światła, więc wydaje mi się, że taka dokładność wystarczy... PS macie jekieś dobre refki tylnych świateł??
Napisano 28 Grudzień 200618 l ehh takie ladne refki to az zal nie wymodelowac takiego czegos. Ty po prostu sie zle za to zabierasz, musisz wyciac w glownej powierzchni swiatla ladne koleczko i pozniej tylko extrudzik albo tez shiftem dodawac nowe poly;] hk co to za waga?:D:P
Napisano 28 Grudzień 200618 l Autor JohnZi - może byś tka wypuścił jakiegoś videotutka na temat modelowania takich trudnych świateł?? Plissss :) Bo światła, to jest to, co najgorzej mi wychodzi :(
Napisano 28 Grudzień 200618 l hehe patry to ty chyba lusterek jeszcze nie robiles:P a tak szczerze mowiac to nie wiem czy to ma sens, bo kazde swiatla sa inne;]
Napisano 28 Grudzień 200618 l Autor Ale zrobiłbyś może videotuta jak wymodelować światła jakiegoś innego auta. Mi to jest wszystko jedno :) Ważne, żeby były trudne do wymodelowania :) PS już wole lusterka modelowaćw autach niż światła :P
Napisano 6 Styczeń 200718 l Autor 5 raz już robie te światła.... :/ Ale i tak nie wyszło tak jak chciałem :( Nie mogę już patrzeć na te światła.... :/
Napisano 6 Styczeń 200718 l patry KRZYWO!!!nie wiem...ty to jakos dziwnie tą siatke na tych swiatlach probiłes...
Napisano 6 Styczeń 200718 l Autor Tylko, że próbowałem już booleanem i przy tak zagęszczonej siatce (bo booleana się robi po siatce z ms, nie??) nie chce mi wyciąć :/ Zawsze jakieś bugi po wycięciu powstają :( Już nie mam siły do tych świateł.... ehhhh :/
Napisano 6 Styczeń 200718 l To może zrób najpierw siatke ubogą (bez ms), ale równą. Potem boolean i powstałe punkty połącz żeby były tylko czworokąty bądź trójkąty, jeszcze chamfer gdzie muszą być ostrzejsze krawędzie i dopiero ms. I tak pewnie wtedy bedziesz musiał zrobić jeszcze kilka poprawek przesuwając wertexy, ale może okaże się to skuteczny sposób ;)
Napisano 7 Styczeń 200718 l Autor Uffff.... za 6 razem udało mi się wyciąć te dziurki booleanem :) Ujdzie?? :)
Napisano 7 Styczeń 200718 l no juz duzo lepiej, jeszcze tylko jakis chamfer na krawedziach by sie przydal. aha i dopasuj dokladnie ta lampe do karoserii, bo miejscami, szczegolnie na dole, to kuleje troche:P
Napisano 7 Styczeń 200718 l Autor Dawcio_m - hehe, dzięki :) JohnZi - co to tych chamferów to nie wiem jak to wyjdzie, bo siatka gęsta i nie mam tam żadnych edge loop'ów.... :/ A po boolanie jak mam dopasować te światła do karoserii (bo 7 raz na pewno nie będę wycinał od początku tych dziurek :P) ??
Napisano 7 Styczeń 200718 l patry chodzi mi glownie o to a to mozesz zrobic z poziomu meshsmooth, jesli jeszcze taki masz:/
Napisano 7 Styczeń 200718 l Autor Trochę pobawiłem się soft selectionem i tyle udało mi się poprawić (czyt. niewiele :)) I chyba koniec modelingu tylnych świateł. Myślę, że już mniej niż więcej do modelingu mi zostało (koła, lusterka, wycieraczki, rura wydechowa, znaczki, szyby, grill i nie szczegółowe wnętrze...)
Napisano 12 Styczeń 200718 l Autor JohnZi - hehe, thx :) nielot007 - eee tam przesadzasz :) thx :) obo - thx :) Dzisiaj znalazłem trochę wolnego czasu i takie sobie rzeczy podłubałem :) PS co to jest?? Bo chyba nie znaczek.... hmm...
Napisano 12 Styczeń 200718 l coraz lepiej ci idzie patry popraw te poziome listwy grilla - powinny mieć niższy i nie taki kanciasty przód tylne światło też jak dla mnie do poprawy
Napisano 13 Styczeń 200718 l Autor Thx for all ;) Mam takie pytanko - czy wszystkie rowki muszą mieć grubość? Bo np. rowki w drzwiach nie mają grubości... A jak będę robił szyby to muszę zrobić grubość "obramowania" tej szyby czy nie? PS hk powiedz mi skąd bierzesz takie świetne refki?? :)
Napisano 13 Styczeń 200718 l patry -> dokladnych zrodel ci nie powiem bo prawie kazde zdjecie pochodzi z innej strony, ale za to powiem ze stron ze zdjeciami samochodow w internceie sa tysiące, a moje poszukiwania to nie tylko www.seriouswheels.com itp. powiem ci jeszcze ze na polskich stronach ( przedewszystkim forach ) tez znajdziesz swietne referki, pozdrawiam
Napisano 13 Styczeń 200718 l Autor Dzięki za seriouswheel :* No i nadal aktualne pytanie - patry napisał: czy wszystkie rowki muszą mieć grubość? Bo np. rowki w drzwiach nie mają grubości... A jak będę robił szyby to muszę zrobić grubość "obramowania" tej szyby czy nie?
Napisano 13 Styczeń 200718 l no jak nie mają grubości, mają ok 5mm, co do szyb to jak chcesz i zależy od modelu, jak są uszczelki wokoło to nie trzeba bo i tak nie widać, a jak szyba styka się z blachą to lepiej zrobić grubość
Napisano 14 Styczeń 200718 l Autor Świeży UP :) Kurde chciałem zrobić wnętrze, ale chyba nie zrobie, bo wszystkie obiekty mają wyłączone ms i w viewporcie mam od 4 do 5 FPS :/
Napisano 14 Styczeń 200718 l dla chcącego nic trudnego od czego masz warstwy, które możesz ukrywać albo chociaż włączać isolation mode i sobie spokojnie modelować bez lagów?
Napisano 14 Styczeń 200718 l Dach strasznie pofalowany i tył. A tylnia szyba jakoś bardzo dziwnie wygląda. Ale ogólnie zaczyna to coraz lepiej wygladać ;) Pozdrawiam
Napisano 14 Styczeń 200718 l patry, daj renderek tyłu z kamerki z perspektywy nie z ortho i z jakimś normalnym fov, bo to co teraz pokazujesz dość dziwnie wygląda
Napisano 14 Styczeń 200718 l Autor hkropinski - thx, siatecka :) cta - hmm... zobaczę :) obo - thx, dach raczej nie pofalowany... wina rendera i AA po prostu :) Tył też duża wina rendera :) Na screenie jest lepiej ;) Tylna szyba - eee wszystko imo wporządku :) masater - dobra, w nastęnym up'ie dma normalny fov :) PS a gdzie ta twoja kawa albo herbata?? :D
Napisano 14 Styczeń 200718 l patry co do szyby masz racje ;) Sprawdziłem na refkach i faktycznie ona tak wygląda. Jeśli chodzi o krzywizny to również faktem jest że na renderze troche to gorzej wyglądało, ale i tak troche tam przydałoby się poprawić. Na rysunku zaznaczyłem. Na dachu troche te vertexy trzeba podnieść do góry, a z tyłu to co zaznaczyłem, moim zdaniem jest krzywo troche i przydałoby się to wyprostować ;) Pozdrawiam
Napisano 15 Styczeń 200718 l Autor hk - idąc od lewej: - na renderze nic nie będzie widać więc zostawiam - (ta linia co leci od światła w dół) czepiasz się :P :) - (ten napis "WTF") przecież tak ma być... ta linia ma właśnie płynnie "rozmywać" się... - (na dole przy rurze wydechowej której nie ma :)) nie kapuje... - (miejsce na rejsetracje) ok, wgłębiłem to - (ten bug najbardziej na prawo) niestety nic z tym nie zrobię :( Tyle już nerwów straciłem przy tym bugu, żę nie mogę na niego patrzeć... :( Mały up
Napisano 20 Styczeń 200718 l bardzo ładnie tylko mam jedno zastrzezenie a mianowicie spójrz na uszczelkę na bocznej szybie mniej wiecej nad lusterkiem tam dzieje się coś niedobrego ale tak to bardzo ładnie ps. też coś szykuje ;)
Napisano 20 Styczeń 200718 l ładnie zrobiono felga, tylko daj opone o mniejszym profilu bo ta wygląda jak od poloneza ;)
Napisano 21 Styczeń 200718 l patry daj w końcu jakiś render z GI. Bo model naprawde ładny, a jego przedstawienie pozostawia wiele do życzenia....
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto