Skocz do zawartości

Pojazd 3D: Mercedes CL 2007


patry

Rekomendowane odpowiedzi

Wielkie dzięki hkropinski za super refki :)

Próbowałem połączyć to wszystko w 1 część ale efekty były do niczego :(

Popoprawiałem jedynie zgodność z oryginałem.

Już nie mogę patrzeć na te ******** światła :[

Ale w końcowych renderach nie będzie żadnych zbliżeń na światła, więc wydaje mi się, że taka dokładność wystarczy...

 

15rle2.jpg

 

PS macie jekieś dobre refki tylnych świateł??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 203
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

ehh takie ladne refki to az zal nie wymodelowac takiego czegos. Ty po prostu sie zle za to zabierasz, musisz wyciac w glownej powierzchni swiatla ladne koleczko i pozniej tylko extrudzik albo tez shiftem dodawac nowe poly;]

hk co to za waga?:D:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko, że próbowałem już booleanem i przy tak zagęszczonej siatce (bo booleana się robi po siatce z ms, nie??) nie chce mi wyciąć :/ Zawsze jakieś bugi po wycięciu powstają :(

Już nie mam siły do tych świateł.... ehhhh :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może zrób najpierw siatke ubogą (bez ms), ale równą. Potem boolean i powstałe punkty połącz żeby były tylko czworokąty bądź trójkąty, jeszcze chamfer gdzie muszą być ostrzejsze krawędzie i dopiero ms. I tak pewnie wtedy bedziesz musiał zrobić jeszcze kilka poprawek przesuwając wertexy, ale może okaże się to skuteczny sposób ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawcio_m - hehe, dzięki :)

JohnZi - co to tych chamferów to nie wiem jak to wyjdzie, bo siatka gęsta i nie mam tam żadnych edge loop'ów.... :/

A po boolanie jak mam dopasować te światła do karoserii (bo 7 raz na pewno nie będę wycinał od początku tych dziurek :P) ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę pobawiłem się soft selectionem i tyle udało mi się poprawić (czyt. niewiele :)) I chyba koniec modelingu tylnych świateł.

 

tylswiatlohw6.jpg

 

Myślę, że już mniej niż więcej do modelingu mi zostało (koła, lusterka, wycieraczki, rura wydechowa, znaczki, szyby, grill i nie szczegółowe wnętrze...)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Thx for all ;)

Mam takie pytanko - czy wszystkie rowki muszą mieć grubość? Bo np. rowki w drzwiach nie mają grubości...

A jak będę robił szyby to muszę zrobić grubość "obramowania" tej szyby czy nie?

PS hk powiedz mi skąd bierzesz takie świetne refki?? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

patry -> dokladnych zrodel ci nie powiem bo prawie kazde zdjecie pochodzi z innej strony, ale za to powiem ze stron ze zdjeciami samochodow w internceie sa tysiące, a moje poszukiwania to nie tylko www.seriouswheels.com itp.

powiem ci jeszcze ze na polskich stronach ( przedewszystkim forach ) tez znajdziesz swietne referki, pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za seriouswheel :*

No i nadal aktualne pytanie -

czy wszystkie rowki muszą mieć grubość? Bo np. rowki w drzwiach nie mają grubości...

A jak będę robił szyby to muszę zrobić grubość "obramowania" tej szyby czy nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dach strasznie pofalowany i tył. A tylnia szyba jakoś bardzo dziwnie wygląda.

Ale ogólnie zaczyna to coraz lepiej wygladać ;)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hkropinski - thx, siatecka :)

16siatkaov0.jpg

 

cta - hmm... zobaczę :)

 

obo - thx, dach raczej nie pofalowany... wina rendera i AA po prostu :)

16rgoraiv9.jpg

 

Tył też duża wina rendera :) Na screenie jest lepiej ;)

16screentylsn3.jpg

Tylna szyba - eee wszystko imo wporządku :)

 

masater - dobra, w nastęnym up'ie dma normalny fov :)

PS a gdzie ta twoja kawa albo herbata?? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

patry co do szyby masz racje ;) Sprawdziłem na refkach i faktycznie ona tak wygląda. Jeśli chodzi o krzywizny to również faktem jest że na renderze troche to gorzej wyglądało, ale i tak troche tam przydałoby się poprawić.

 

Na rysunku zaznaczyłem. Na dachu troche te vertexy trzeba podnieść do góry, a z tyłu to co zaznaczyłem, moim zdaniem jest krzywo troche i przydałoby się to wyprostować ;)

16siatkaov01.jpg

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hk - idąc od lewej:

- na renderze nic nie będzie widać więc zostawiam

- (ta linia co leci od światła w dół) czepiasz się :P :)

- (ten napis "WTF") przecież tak ma być... ta linia ma właśnie płynnie "rozmywać" się...

- (na dole przy rurze wydechowej której nie ma :)) nie kapuje...

- (miejsce na rejsetracje) ok, wgłębiłem to

- (ten bug najbardziej na prawo) niestety nic z tym nie zrobię :( Tyle już nerwów straciłem przy tym bugu, żę nie mogę na niego patrzeć... :(

 

Mały up

 

16rprzodec5.jpg

 

16rtylui5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności