patry Napisano 28 Grudzień 2006 Autor Napisano 28 Grudzień 2006 Wielkie dzięki hkropinski za super refki :) Próbowałem połączyć to wszystko w 1 część ale efekty były do niczego :( Popoprawiałem jedynie zgodność z oryginałem. Już nie mogę patrzeć na te ******** światła :[ Ale w końcowych renderach nie będzie żadnych zbliżeń na światła, więc wydaje mi się, że taka dokładność wystarczy... PS macie jekieś dobre refki tylnych świateł??
JohnZi Napisano 28 Grudzień 2006 Napisano 28 Grudzień 2006 ehh takie ladne refki to az zal nie wymodelowac takiego czegos. Ty po prostu sie zle za to zabierasz, musisz wyciac w glownej powierzchni swiatla ladne koleczko i pozniej tylko extrudzik albo tez shiftem dodawac nowe poly;] hk co to za waga?:D:P
patry Napisano 28 Grudzień 2006 Autor Napisano 28 Grudzień 2006 JohnZi - może byś tka wypuścił jakiegoś videotutka na temat modelowania takich trudnych świateł?? Plissss :) Bo światła, to jest to, co najgorzej mi wychodzi :(
JohnZi Napisano 28 Grudzień 2006 Napisano 28 Grudzień 2006 hehe patry to ty chyba lusterek jeszcze nie robiles:P a tak szczerze mowiac to nie wiem czy to ma sens, bo kazde swiatla sa inne;]
patry Napisano 28 Grudzień 2006 Autor Napisano 28 Grudzień 2006 Ale zrobiłbyś może videotuta jak wymodelować światła jakiegoś innego auta. Mi to jest wszystko jedno :) Ważne, żeby były trudne do wymodelowania :) PS już wole lusterka modelowaćw autach niż światła :P
patry Napisano 6 Styczeń 2007 Autor Napisano 6 Styczeń 2007 5 raz już robie te światła.... :/ Ale i tak nie wyszło tak jak chciałem :( Nie mogę już patrzeć na te światła.... :/
Bruneq Napisano 6 Styczeń 2007 Napisano 6 Styczeń 2007 patry KRZYWO!!!nie wiem...ty to jakos dziwnie tą siatke na tych swiatlach probiłes...
Gość obo Napisano 6 Styczeń 2007 Napisano 6 Styczeń 2007 Właśnie zrób całość żeby była ładna i równa, a potem boolean.
patry Napisano 6 Styczeń 2007 Autor Napisano 6 Styczeń 2007 Tylko, że próbowałem już booleanem i przy tak zagęszczonej siatce (bo booleana się robi po siatce z ms, nie??) nie chce mi wyciąć :/ Zawsze jakieś bugi po wycięciu powstają :( Już nie mam siły do tych świateł.... ehhhh :/
Gość obo Napisano 6 Styczeń 2007 Napisano 6 Styczeń 2007 To może zrób najpierw siatke ubogą (bez ms), ale równą. Potem boolean i powstałe punkty połącz żeby były tylko czworokąty bądź trójkąty, jeszcze chamfer gdzie muszą być ostrzejsze krawędzie i dopiero ms. I tak pewnie wtedy bedziesz musiał zrobić jeszcze kilka poprawek przesuwając wertexy, ale może okaże się to skuteczny sposób ;)
patry Napisano 7 Styczeń 2007 Autor Napisano 7 Styczeń 2007 Uffff.... za 6 razem udało mi się wyciąć te dziurki booleanem :) Ujdzie?? :)
JohnZi Napisano 7 Styczeń 2007 Napisano 7 Styczeń 2007 no juz duzo lepiej, jeszcze tylko jakis chamfer na krawedziach by sie przydal. aha i dopasuj dokladnie ta lampe do karoserii, bo miejscami, szczegolnie na dole, to kuleje troche:P
patry Napisano 7 Styczeń 2007 Autor Napisano 7 Styczeń 2007 Dawcio_m - hehe, dzięki :) JohnZi - co to tych chamferów to nie wiem jak to wyjdzie, bo siatka gęsta i nie mam tam żadnych edge loop'ów.... :/ A po boolanie jak mam dopasować te światła do karoserii (bo 7 raz na pewno nie będę wycinał od początku tych dziurek :P) ??
JohnZi Napisano 7 Styczeń 2007 Napisano 7 Styczeń 2007 patry chodzi mi glownie o to a to mozesz zrobic z poziomu meshsmooth, jesli jeszcze taki masz:/
patry Napisano 7 Styczeń 2007 Autor Napisano 7 Styczeń 2007 Trochę pobawiłem się soft selectionem i tyle udało mi się poprawić (czyt. niewiele :)) I chyba koniec modelingu tylnych świateł. Myślę, że już mniej niż więcej do modelingu mi zostało (koła, lusterka, wycieraczki, rura wydechowa, znaczki, szyby, grill i nie szczegółowe wnętrze...)
Gość obo Napisano 7 Styczeń 2007 Napisano 7 Styczeń 2007 Światła spoko. Mi się podobają. Jedziesz dalej ;)
patry Napisano 12 Styczeń 2007 Autor Napisano 12 Styczeń 2007 JohnZi - hehe, thx :) nielot007 - eee tam przesadzasz :) thx :) obo - thx :) Dzisiaj znalazłem trochę wolnego czasu i takie sobie rzeczy podłubałem :) PS co to jest?? Bo chyba nie znaczek.... hmm...
javor Napisano 12 Styczeń 2007 Napisano 12 Styczeń 2007 coraz lepiej ci idzie patry popraw te poziome listwy grilla - powinny mieć niższy i nie taki kanciasty przód tylne światło też jak dla mnie do poprawy
patry Napisano 13 Styczeń 2007 Autor Napisano 13 Styczeń 2007 Thx for all ;) Mam takie pytanko - czy wszystkie rowki muszą mieć grubość? Bo np. rowki w drzwiach nie mają grubości... A jak będę robił szyby to muszę zrobić grubość "obramowania" tej szyby czy nie? PS hk powiedz mi skąd bierzesz takie świetne refki?? :)
hkropinski Napisano 13 Styczeń 2007 Napisano 13 Styczeń 2007 patry -> dokladnych zrodel ci nie powiem bo prawie kazde zdjecie pochodzi z innej strony, ale za to powiem ze stron ze zdjeciami samochodow w internceie sa tysiące, a moje poszukiwania to nie tylko www.seriouswheels.com itp. powiem ci jeszcze ze na polskich stronach ( przedewszystkim forach ) tez znajdziesz swietne referki, pozdrawiam
patry Napisano 13 Styczeń 2007 Autor Napisano 13 Styczeń 2007 Dzięki za seriouswheel :* No i nadal aktualne pytanie - czy wszystkie rowki muszą mieć grubość? Bo np. rowki w drzwiach nie mają grubości... A jak będę robił szyby to muszę zrobić grubość "obramowania" tej szyby czy nie?
pecet Napisano 13 Styczeń 2007 Napisano 13 Styczeń 2007 no jak nie mają grubości, mają ok 5mm, co do szyb to jak chcesz i zależy od modelu, jak są uszczelki wokoło to nie trzeba bo i tak nie widać, a jak szyba styka się z blachą to lepiej zrobić grubość
patry Napisano 14 Styczeń 2007 Autor Napisano 14 Styczeń 2007 Świeży UP :) Kurde chciałem zrobić wnętrze, ale chyba nie zrobie, bo wszystkie obiekty mają wyłączone ms i w viewporcie mam od 4 do 5 FPS :/
hkropinski Napisano 14 Styczeń 2007 Napisano 14 Styczeń 2007 coraz lepiej, ale nadal wiele krzywizn, pokaz siatke jak mozesz;) pozdr
cta Napisano 14 Styczeń 2007 Napisano 14 Styczeń 2007 dla chcącego nic trudnego od czego masz warstwy, które możesz ukrywać albo chociaż włączać isolation mode i sobie spokojnie modelować bez lagów?
Gość obo Napisano 14 Styczeń 2007 Napisano 14 Styczeń 2007 Dach strasznie pofalowany i tył. A tylnia szyba jakoś bardzo dziwnie wygląda. Ale ogólnie zaczyna to coraz lepiej wygladać ;) Pozdrawiam
masater Napisano 14 Styczeń 2007 Napisano 14 Styczeń 2007 patry, daj renderek tyłu z kamerki z perspektywy nie z ortho i z jakimś normalnym fov, bo to co teraz pokazujesz dość dziwnie wygląda
patry Napisano 14 Styczeń 2007 Autor Napisano 14 Styczeń 2007 hkropinski - thx, siatecka :) cta - hmm... zobaczę :) obo - thx, dach raczej nie pofalowany... wina rendera i AA po prostu :) Tył też duża wina rendera :) Na screenie jest lepiej ;) Tylna szyba - eee wszystko imo wporządku :) masater - dobra, w nastęnym up'ie dma normalny fov :) PS a gdzie ta twoja kawa albo herbata?? :D
Gość obo Napisano 14 Styczeń 2007 Napisano 14 Styczeń 2007 patry co do szyby masz racje ;) Sprawdziłem na refkach i faktycznie ona tak wygląda. Jeśli chodzi o krzywizny to również faktem jest że na renderze troche to gorzej wyglądało, ale i tak troche tam przydałoby się poprawić. Na rysunku zaznaczyłem. Na dachu troche te vertexy trzeba podnieść do góry, a z tyłu to co zaznaczyłem, moim zdaniem jest krzywo troche i przydałoby się to wyprostować ;) Pozdrawiam
patry Napisano 15 Styczeń 2007 Autor Napisano 15 Styczeń 2007 hk - idąc od lewej: - na renderze nic nie będzie widać więc zostawiam - (ta linia co leci od światła w dół) czepiasz się :P :) - (ten napis "WTF") przecież tak ma być... ta linia ma właśnie płynnie "rozmywać" się... - (na dole przy rurze wydechowej której nie ma :)) nie kapuje... - (miejsce na rejsetracje) ok, wgłębiłem to - (ten bug najbardziej na prawo) niestety nic z tym nie zrobię :( Tyle już nerwów straciłem przy tym bugu, żę nie mogę na niego patrzeć... :( Mały up
Thunder Napisano 20 Styczeń 2007 Napisano 20 Styczeń 2007 bardzo ładnie tylko mam jedno zastrzezenie a mianowicie spójrz na uszczelkę na bocznej szybie mniej wiecej nad lusterkiem tam dzieje się coś niedobrego ale tak to bardzo ładnie ps. też coś szykuje ;)
pecet Napisano 20 Styczeń 2007 Napisano 20 Styczeń 2007 ładnie zrobiono felga, tylko daj opone o mniejszym profilu bo ta wygląda jak od poloneza ;)
Gość obo Napisano 21 Styczeń 2007 Napisano 21 Styczeń 2007 patry daj w końcu jakiś render z GI. Bo model naprawde ładny, a jego przedstawienie pozostawia wiele do życzenia....
JohnZi Napisano 21 Styczeń 2007 Napisano 21 Styczeń 2007 tak ja tez chce gi:P tak paskudnie wyglada z viewporta:P
patry Napisano 25 Styczeń 2007 Autor Napisano 25 Styczeń 2007 Dzięki za komenty :* Apdate no i render z gi :)
nielot007 Napisano 25 Styczeń 2007 Napisano 25 Styczeń 2007 bardzo fajnie, tylko jak on sie utrzyma na dwoch kolach :D
cta Napisano 25 Styczeń 2007 Napisano 25 Styczeń 2007 jest fajnie, będzie fajniej jak go skończysz :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się