Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Wielkie dzięki hkropinski za super refki :)

Próbowałem połączyć to wszystko w 1 część ale efekty były do niczego :(

Popoprawiałem jedynie zgodność z oryginałem.

Już nie mogę patrzeć na te ******** światła :[

Ale w końcowych renderach nie będzie żadnych zbliżeń na światła, więc wydaje mi się, że taka dokładność wystarczy...

 

15rle2.jpg

 

PS macie jekieś dobre refki tylnych świateł??

  • Odpowiedzi 203
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ehh takie ladne refki to az zal nie wymodelowac takiego czegos. Ty po prostu sie zle za to zabierasz, musisz wyciac w glownej powierzchni swiatla ladne koleczko i pozniej tylko extrudzik albo tez shiftem dodawac nowe poly;]

hk co to za waga?:D:P

Napisano

JohnZi - może byś tka wypuścił jakiegoś videotutka na temat modelowania takich trudnych świateł?? Plissss :)

Bo światła, to jest to, co najgorzej mi wychodzi :(

Napisano

Ale zrobiłbyś może videotuta jak wymodelować światła jakiegoś innego auta.

Mi to jest wszystko jedno :) Ważne, żeby były trudne do wymodelowania :)

PS już wole lusterka modelowaćw autach niż światła :P

Napisano

5 raz już robie te światła.... :/ Ale i tak nie wyszło tak jak chciałem :(

Nie mogę już patrzeć na te światła.... :/

 

tylswiatlosiatkacx4.jpg

 

tylswiatloll0.jpg

Napisano

Właśnie zrób całość żeby była ładna i równa, a potem boolean.

Napisano

Tylko, że próbowałem już booleanem i przy tak zagęszczonej siatce (bo booleana się robi po siatce z ms, nie??) nie chce mi wyciąć :/ Zawsze jakieś bugi po wycięciu powstają :(

Już nie mam siły do tych świateł.... ehhhh :/

Napisano

To może zrób najpierw siatke ubogą (bez ms), ale równą. Potem boolean i powstałe punkty połącz żeby były tylko czworokąty bądź trójkąty, jeszcze chamfer gdzie muszą być ostrzejsze krawędzie i dopiero ms. I tak pewnie wtedy bedziesz musiał zrobić jeszcze kilka poprawek przesuwając wertexy, ale może okaże się to skuteczny sposób ;)

Napisano

no juz duzo lepiej, jeszcze tylko jakis chamfer na krawedziach by sie przydal. aha i dopasuj dokladnie ta lampe do karoserii, bo miejscami, szczegolnie na dole, to kuleje troche:P

Napisano

Dawcio_m - hehe, dzięki :)

JohnZi - co to tych chamferów to nie wiem jak to wyjdzie, bo siatka gęsta i nie mam tam żadnych edge loop'ów.... :/

A po boolanie jak mam dopasować te światła do karoserii (bo 7 raz na pewno nie będę wycinał od początku tych dziurek :P) ??

Napisano

JohnZi ciężko mu teraz z tym będzie.

Napisano

Trochę pobawiłem się soft selectionem i tyle udało mi się poprawić (czyt. niewiele :)) I chyba koniec modelingu tylnych świateł.

 

tylswiatlohw6.jpg

 

Myślę, że już mniej niż więcej do modelingu mi zostało (koła, lusterka, wycieraczki, rura wydechowa, znaczki, szyby, grill i nie szczegółowe wnętrze...)

Napisano

Światła spoko. Mi się podobają. Jedziesz dalej ;)

Napisano

JohnZi - hehe, thx :)

nielot007 - eee tam przesadzasz :) thx :)

obo - thx :)

 

Dzisiaj znalazłem trochę wolnego czasu i takie sobie rzeczy podłubałem :)

 

15rgl3.jpg

 

PS co to jest?? Bo chyba nie znaczek.... hmm...

znaczekhmmqa7.jpg

Napisano

coraz lepiej ci idzie patry

popraw te poziome listwy grilla - powinny mieć niższy i nie taki kanciasty przód

tylne światło też jak dla mnie do poprawy

Napisano

Thx for all ;)

Mam takie pytanko - czy wszystkie rowki muszą mieć grubość? Bo np. rowki w drzwiach nie mają grubości...

A jak będę robił szyby to muszę zrobić grubość "obramowania" tej szyby czy nie?

PS hk powiedz mi skąd bierzesz takie świetne refki?? :)

Napisano

patry -> dokladnych zrodel ci nie powiem bo prawie kazde zdjecie pochodzi z innej strony, ale za to powiem ze stron ze zdjeciami samochodow w internceie sa tysiące, a moje poszukiwania to nie tylko www.seriouswheels.com itp.

powiem ci jeszcze ze na polskich stronach ( przedewszystkim forach ) tez znajdziesz swietne referki, pozdrawiam

Napisano

Dzięki za seriouswheel :*

No i nadal aktualne pytanie -

czy wszystkie rowki muszą mieć grubość? Bo np. rowki w drzwiach nie mają grubości...

A jak będę robił szyby to muszę zrobić grubość "obramowania" tej szyby czy nie?

Napisano

no jak nie mają grubości, mają ok 5mm, co do szyb to jak chcesz i zależy od modelu, jak są uszczelki wokoło to nie trzeba bo i tak nie widać, a jak szyba styka się z blachą to lepiej zrobić grubość

Napisano

Świeży UP :)

 

16rprzodqo4.jpg

 

16rtylko2.jpg

 

Kurde chciałem zrobić wnętrze, ale chyba nie zrobie, bo wszystkie obiekty mają wyłączone ms i w viewporcie mam od 4 do 5 FPS :/

Napisano

dla chcącego nic trudnego

 

od czego masz warstwy, które możesz ukrywać albo chociaż włączać isolation mode i sobie spokojnie modelować bez lagów?

Napisano

Dach strasznie pofalowany i tył. A tylnia szyba jakoś bardzo dziwnie wygląda.

Ale ogólnie zaczyna to coraz lepiej wygladać ;)

 

Pozdrawiam

Napisano

hkropinski - thx, siatecka :)

16siatkaov0.jpg

 

cta - hmm... zobaczę :)

 

obo - thx, dach raczej nie pofalowany... wina rendera i AA po prostu :)

16rgoraiv9.jpg

 

Tył też duża wina rendera :) Na screenie jest lepiej ;)

16screentylsn3.jpg

Tylna szyba - eee wszystko imo wporządku :)

 

masater - dobra, w nastęnym up'ie dma normalny fov :)

PS a gdzie ta twoja kawa albo herbata?? :D

Napisano

patry co do szyby masz racje ;) Sprawdziłem na refkach i faktycznie ona tak wygląda. Jeśli chodzi o krzywizny to również faktem jest że na renderze troche to gorzej wyglądało, ale i tak troche tam przydałoby się poprawić.

 

Na rysunku zaznaczyłem. Na dachu troche te vertexy trzeba podnieść do góry, a z tyłu to co zaznaczyłem, moim zdaniem jest krzywo troche i przydałoby się to wyprostować ;)

16siatkaov01.jpg

Pozdrawiam

Napisano

hk - idąc od lewej:

- na renderze nic nie będzie widać więc zostawiam

- (ta linia co leci od światła w dół) czepiasz się :P :)

- (ten napis "WTF") przecież tak ma być... ta linia ma właśnie płynnie "rozmywać" się...

- (na dole przy rurze wydechowej której nie ma :)) nie kapuje...

- (miejsce na rejsetracje) ok, wgłębiłem to

- (ten bug najbardziej na prawo) niestety nic z tym nie zrobię :( Tyle już nerwów straciłem przy tym bugu, żę nie mogę na niego patrzeć... :(

 

Mały up

 

16rprzodec5.jpg

 

16rtylui5.jpg

Napisano

bardzo ładnie tylko mam jedno zastrzezenie a mianowicie spójrz na uszczelkę na bocznej szybie mniej wiecej nad lusterkiem tam dzieje się coś niedobrego

ale tak to bardzo ładnie

 

ps. też coś szykuje ;)

Napisano

patry daj w końcu jakiś render z GI. Bo model naprawde ładny, a jego przedstawienie pozostawia wiele do życzenia....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności