Bro Napisano 23 Listopad 2006 Napisano 23 Listopad 2006 Dobra oficjalnie wygrała postać z kreskówki - więc zaczynamy. Postać możecie wybrać począwszy od komiksu, poprzez konwencjonalne bajki aż do współczesnych filmów animowanych. Policount : do 5000 tris Tekstura : 1024x1024 (dodatkowo może być normal i specular) Chyba to tyle. Pozdro
KLICEK Napisano 23 Listopad 2006 Napisano 23 Listopad 2006 nawet ciekawy temat :) Bro dzięki za pomoc , jeszcze raz gratulacje wygranej Powodzenia i zapraszam do wzięcia udziału :)
Przybysz Napisano 23 Listopad 2006 Napisano 23 Listopad 2006 Co prawda bylem za enviro ale jak znajdę czas chętnie coś zrobię. Tylko się zastanawim czy do postaci kreskówkowej nie pasuje bardziej oldskoolowa forma niż te 5k trisów+ normale. Gdzie np. takiemu Pluto wcisnąć 5k trisów i normale? :) Pozdro
KLICEK Napisano 23 Listopad 2006 Napisano 23 Listopad 2006 siersc :D i mega okragly model z masa detali ;D btw nie jest nigdzie napisane ze musisz wykozystac limit na maxa :)
arcade Napisano 23 Listopad 2006 Napisano 23 Listopad 2006 Strasznie się cieszę że wygrał ten temat, daje naprawdę ogromne możliwości :) jedziemy :D
Shalivan Napisano 23 Listopad 2006 Napisano 23 Listopad 2006 Ciesze sie że moja propozycja przeszła powodzonka wam :)
max_1989 Napisano 24 Listopad 2006 Napisano 24 Listopad 2006 Ja mam jedną prosbe :) moze by tak do 8 tys. zwiekszyc limit? :D
Matys Napisano 24 Listopad 2006 Napisano 24 Listopad 2006 ja mam takie pytanko czy spawn sie kwalifikuje na postac z kreskowki ?
Bro Napisano 24 Listopad 2006 Autor Napisano 24 Listopad 2006 ja mam takie pytanko czy spawn sie kwalifikuje na postac z kreskowki ? Jak najbardziej tak Ja mam jedną prosbe moze by tak do 8 tys. zwiekszyc limit? Myślę że 5k jak na game art i na ten temat to spokojnie wystarczy.
Cerebrate Napisano 24 Listopad 2006 Napisano 24 Listopad 2006 hymmm teraz mi przyszło do głowy ze chyba bedzie pod koniec bitwy pewna niesprawiedliwość. otóż rozstrzał mozliwości szczegółowości między niektórymi postaciami moze sprawić kłopot przy wybieraniu zwycięscy. Obawiam sie ze jak dojdzie do wybierania między wróbelkiem Ćwirkiem a Thorgalem to ćwirek będzie odrazu na straconej pozycji co oczywiście nie światczy ze osoba która zrobiła ćwirka nie umiała by zrobić Thorgala (poprostu chciała zrobić swoją ulubioną postać) tyle :) pomyślcie.
Kuba Napisano 24 Listopad 2006 Napisano 24 Listopad 2006 Ale tak naprawdę czy w Mini-bitwie chodzi wyłącznie o zwycięstwo? Dla mnie to wyłącznie fajny sposób na porównanie różnych wariacji na ten sam temat. To normalne, że Thorgal rozniesie w pył Ćwirka i Elemelka razem wziętych :D jednak dopóki wróbelki są fajnymi modelami, wszystko jest ok.
ledyr Napisano 24 Listopad 2006 Napisano 24 Listopad 2006 Cerebrate - widzisz, trzeba tez umiejetnie wybrac postać :)
Bro Napisano 24 Listopad 2006 Autor Napisano 24 Listopad 2006 Teraz to ja się zastanawiam się czy jakby ćwirek i Elemelek byli ze spaydermanem czy by mieli szanse z Torgalem - w grupe zawsze raźniej :)
Kuba Napisano 24 Listopad 2006 Napisano 24 Listopad 2006 Miałbym pytanie odnośnie ostatniego etapu mini-bitwy, czyli prezentacji modeli. Z racji że tematem jest postać, czy wchodzi w grę fotoszoping w celu dodania elementów tła itp?
Bro Napisano 24 Listopad 2006 Autor Napisano 24 Listopad 2006 Na moje powinno być tak że pokazuje się rendera (jak chcesz możesz Ps pojechać) dodatkowo widok z programu i TXT.
_michal Napisano 24 Listopad 2006 Napisano 24 Listopad 2006 Ja bym wymagał importu do engine jakiegoś :P
ledyr Napisano 24 Listopad 2006 Napisano 24 Listopad 2006 good idea ale czy znasz jakis dostepny silnik obslugujący normale? w sumie przydał by sie taki :D
arcade Napisano 24 Listopad 2006 Napisano 24 Listopad 2006 hymmm teraz mi przyszło do głowy ze chyba bedzie pod koniec bitwy pewna niesprawiedliwość. otóż rozstrzał mozliwości szczegółowości między niektórymi postaciami moze sprawić kłopot przy wybieraniu zwycięscy. Obawiam sie ze jak dojdzie do wybierania między wróbelkiem Ćwirkiem a Thorgalem to ćwirek będzie odrazu na straconej pozycji co oczywiście nie światczy ze osoba która zrobiła ćwirka nie umiała by zrobić Thorgala (poprostu chciała zrobić swoją ulubioną postać) tyle :) pomyślcie. Ja właśnie myślę że jest dokładnie na odwrót - kreskówy styl może maskować braki umiejętności chociażby w detalicznych teksturach - wiadomo, konwencja to konwencja... A jak walisz realistycznie, z normalami itp to większa szansa że coś skaszanisz i wszyscy powiedzą "no niby fajnie, ale żyły takie jakieś nie przekonywujące, wybieram psa pluto w cell shadingu bo wygląda zupełnie jak w kreskówce" Więc to działa w obie strony, nie ma co marudzić. bez mesh smofa - bo Ktoś tam marudził w wątku Rybki:D Taaaa... za starych czasów robiło się po porstu quick render na domyślnych ustawieniach z max 3 światłami, bo tak mniej więcej miało to wyglądać w silniku... Teraz wszyscy jadą V-rayem i podobnymi... Dodaj do tego jeszcze smootha i może poustawiaj materiały itp. i powiedz mi czym to się różni od grafiki high poly? Nie chcę tu mówić żeby teraz wszyscy tyko screeny z viewporta zarzucali, ale nie przesadzajcie z tymi bajerami, chociażby dlatego że to nieprofesjonalnie później wygląda w pf. Najlepiej by było ładować do silnika jak mówi eMpeck, no ale to może w świecie idealnym :) Takie moje IMHO pozdrawiam!
ftorek Napisano 25 Listopad 2006 Napisano 25 Listopad 2006 doobrzee gada!! polac mu!! :) mi sie zdaje ze owszem - jakas tam pokazowke mozna zrobic (raczej dla wlasnego widzimisie - jak np. ledyr z vaderem zrobil) - ale do oceny jak najbardziej powinno sie dawac model z maxa (ewentualnie prosty render) + mapy i tyle (tym bardziej ze to jest kontest jakby nie bylo) apospo
_michal Napisano 25 Listopad 2006 Napisano 25 Listopad 2006 good idea ale czy znasz jakis dostepny silnik obslugujący normale? w sumie przydał by sie taki :D Doom3 jest dobry i tani ;)
ledyr Napisano 25 Listopad 2006 Napisano 25 Listopad 2006 jak np. ledyr z vaderem zrobil) To nie był VAder!!! :D:D a pozatym gdybym chciał dać screen z viewporta to wyswietliłby on max texture 256 i w dodatku bez normal mapów bo nie mam pixel shadera :P:P a zwyky render to tak jakos .... dziwnie :D Doom3 jest dobry i tani ;) a jakis dobry i darmowy? :D
_michal Napisano 25 Listopad 2006 Napisano 25 Listopad 2006 trzydzieści parę zł to dużo? A z darmowych to nie znam, jest taki tool do palenia normali, też wyświetla normale + spec i w ogóle, ale teraz nie mam pod ręką adresu, powinien być gdzieś tutaj w dziale, kiedyś o nim pisałem.
ledyr Napisano 25 Listopad 2006 Napisano 25 Listopad 2006 40 złoty!? silnik dooma 3? :D a no to to zmienia postać rzeczy :D
gutekfiutek Napisano 27 Listopad 2006 Napisano 27 Listopad 2006 Do wyświetlania pierdół DX-sowych w maxowych viewportach może komuś sie przyda plugin http://www.ofusiontechnologies.com/ Dla mnie to dzxiała dużo lepiej niż maxowe beznadziejne materiały dxowe. I całkiem prosty ten plugin jest w obsłudze. I (chyba) darmowy ...i po reklamie:) PYTANIE: Czy za postać z kreskówki uznajemy Misia Uszatka, Kolargola itp? Albo Chałabałę:D
arcade Napisano 27 Listopad 2006 Napisano 27 Listopad 2006 IMHO tak, w końcu renderowane "kreskówki" to też nie do końca "kreskówki" a są dozwolone. czyli z tego co rozumiem chodzi bardziej o animację. A czy to jest animacja 3d czy animacja kukiełkowa to imo nie ma znaczenia :) W każdym razie - ja nie miał bym nic przeciwko żeby ktoś uszatka zrobił.
Matys Napisano 28 Listopad 2006 Napisano 28 Listopad 2006 odnosnie wybierania zwyciescy: sznase na wygranie to kazdy ma takie same i nie ma tu sie nad czym zastanawiac. liczy sie efekt koncowy i ogolne wrazenie. wiec tym bym sie akorat nie przejmowal, zreszta nie walczymy o zlote kalesony... a co do przedstawienia koncowego to ja mam zamiar zrobic jedno ujecie prezentacyjne czyli z tlem i jakims srodowiskiem + kilka ujec technicznych z pokzaniem map, modelu itp + animka z obrotem modleu o 180stopni. (opcjonalnie bedzie sie poryszal w czasie obrotu) i to wszystko wyrenderowana v-reyem (prawdopodobnie), bo to jak by wygladal ten modle w grze to tak naprawde zalezy od silnika...
Przybysz Napisano 28 Listopad 2006 Napisano 28 Listopad 2006 Hmm, co do samej niesprawiedliwości to byćmoże cos w tym jest ale kogo to obchodzi, liczy sie zabawa. Jakby sie uprzeć to trzebaby wyłonić kilku zwycięzców. Osobno dla superbohaterów, osobno dla zabawnych kreskówek i osobno dla postaci z bajek 3d, w których tematowa "kreska" jest tylko na texturach. To nie ma sensu. Może bardziej szczegółowe określanie zasad uniknęłoby wątpliwości. W końcu zrobić w 3d postać która występuje tylko w 2d to znacznie większe wyzwanie niż odtworzyć coś z bajki 3d, która daje nam całą bryłę na talerzu z łądnymi cieniami i texturami. Pozdro ;)
KLICEK Napisano 28 Listopad 2006 Napisano 28 Listopad 2006 no wlasnie to tylko zabawa liczy sie zdobywanie umiejetnosci a ewentualna wygrana to tylko dodatek :D
Cerebrate Napisano 2 Grudzień 2006 Napisano 2 Grudzień 2006 Mam taką propozycje by po całej bitwie. po wynikach zebrać wszystkie postacie i poustawiać je w pozach ala aniołki Chirliego :) i zrobić render i umieścic w temacie wyników. Moze wygladać bardzo fajnie :D:D
KLICEK Napisano 2 Grudzień 2006 Napisano 2 Grudzień 2006 Ja nie mam nic przeciwko :) bylo to poprostu super, a wystarczy zrobic render do tga z alpha w standardowej pozycji taka jak ktos ustawi do konca bitwy i podeslac do mnie to złoze w całosc :) co myslicie ? :D
Cerebrate Napisano 2 Grudzień 2006 Napisano 2 Grudzień 2006 to klicek :) mozesz ustawić difultową scene i dać do pobrania by każdy render postaci był w tych samych warunkach. Juz napewno coś dobrego wymyślisz. Napewno nic złorzonego . plejn z nadanym materialem + ustwaienie rendera (vray?)
Kuba Napisano 10 Grudzień 2006 Napisano 10 Grudzień 2006 Swój już wysłałem. Fajnie by było gdyby pozostali uczestnicy również podesłali swoje, gdy już ukończą pracę :)
Cerebrate Napisano 10 Grudzień 2006 Napisano 10 Grudzień 2006 Kuba_ a jak posłałeś? jak swoją postać ustawiłeś? :)
Kuba Napisano 10 Grudzień 2006 Napisano 10 Grudzień 2006 Drogą mailową prosto do Pana moderatora oczywiście :). Poza - najbardziej uniwersalna, czyli jak do zdjęcia rodzinnego - frontalna :p
KLICEK Napisano 10 Grudzień 2006 Napisano 10 Grudzień 2006 Tak postac otrzymałem :) fajnie jest, wazne ze z alpha. Reszte sie złozy w ps i tyle :)
nielot007 Napisano 10 Grudzień 2006 Napisano 10 Grudzień 2006 Witam!! pytanie: kiedy jest koniec ?? bo ktos mowil ze 10(czyli dzisiaj) i sie przerazilem choc kiedys slyszlem ze bedzie koniec (teraz) 15 wiec kiedy??
KLICEK Napisano 10 Grudzień 2006 Napisano 10 Grudzień 2006 Koniec zawsze jest 15 nastego, ale przedlużę do 17demnastego zeby ludzie w weekend mieli jeszcze czas na popracowanie, owczywiscie jezeli niechcecie to mozemy zamknac odrazu 15tnastego :) Ale chcialbym 20stego wystartowac juz z nowa, minibitwa :) Nielot pamietaj o regulaminie zawsze tam mozna sprawdzic do kiedy trwa bitwa :) Pamietajcie ze bede starał sie robić tak jak WY tego bedziecie chcieli, wiec mowcie czy przedluzenie o te 2 dni to dobry pomysl :)
nielot007 Napisano 10 Grudzień 2006 Napisano 10 Grudzień 2006 jupi :D ja jestem za 17-stym :) kiedys czytalem w reg. do kiedy jest bitwa i nie znalazlem :D
arcade Napisano 10 Grudzień 2006 Napisano 10 Grudzień 2006 no, wg regulaminu bitwa kończy się 10 tego ;) Ale ja też nie mam nic przeciwko przedłużeniu. pozdrawiam
KLICEK Napisano 10 Grudzień 2006 Napisano 10 Grudzień 2006 Ziomuś masz Ty racje :D *wstyd* :D Ale mysle ze te 7 dni zaowocuje w wiekszej ilosci skonczonych prac :) a jak widac czasu od 20stego do teraz bylo calkiem duzo i wiekszosc sie wyrobila wiec spokojnie mozemy do 17dmnastego przedluzyc :D Trzeba bedzie znowelizować regulamin hehe
ledyr Napisano 10 Grudzień 2006 Napisano 10 Grudzień 2006 do 17 niech bedzie :) widze ze jest moda na koty w avatarze :D a ja jak zwykle w tyle :)
Gość Bad Moon Napisano 11 Grudzień 2006 Napisano 11 Grudzień 2006 kurde to teraz mi mówicie?? a ja 2 noce prawie nie spałem!!
ognisty Napisano 11 Grudzień 2006 Napisano 11 Grudzień 2006 fakt faktem patrzac z perspektywy nie uczestnika to troche lipa tak przedluzac... myslalem ze klicek bedzie tu twardom renkom rządził a tu tańce chulanki, swawola! next time prosze jednak o 'dotrzymywanie' terminu - zeby byly zelazne zasady, o ;)
Owen Napisano 11 Grudzień 2006 Napisano 11 Grudzień 2006 dla mnie w tym momencie to bez różnicy bo i tak juz nie skoncze tej bitwy :/, ale na przyszlosc tez uwazam ze zasady sa zasadami i trzeba sie ich trzymac, a wtedy bitwa nabierze charakteru i wszyscy beda wiedziec ze 20 dzien miesiaca jest wyjatkowy bo sie nowa bitwa zaczyna :D
piksar Napisano 11 Grudzień 2006 Napisano 11 Grudzień 2006 fakt faktem patrzac z perspektywy nie uczestnika to troche lipa tak przedluzac... myslalem ze klicek bedzie tu twardom renkom rządził a tu tańce chulanki, swawola! next time prosze jednak o 'dotrzymywanie' terminu - zeby byly zelazne zasady, o ;) nie uczestnicy głosu nie mają przedłużać - chociaz do piątku "twardom renkom " rox
ognisty Napisano 11 Grudzień 2006 Napisano 11 Grudzień 2006 oj przepraszam bardzo ale ja mam chyba wieksze doswiadczenie w dziedzinie minibitwogejmartowej niz Ty :P i jeszcze pewnie w niejednej wystartuje, to chyba mam prawo głoosu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się