Skocz do zawartości

Mini bitwa 9: DragonHalf - Mink


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jeszcze nigdy sie tu nie pojawiałam ale temat bitwy mnie przyciągnoł >: D a co... w brew pozorom też coś umiem (hehe ale dowcip)

boje sie że pozostane tylko przy modelu bo mi tablecior szlag trafil i chyba tekstur nie skończe ....

zdąrzyłam przygotować już jakieś referki ale chyba sie jeszcze nimi dzielić nie będe ;) narazie tylko koncepty by Mita Ryuusuke, enjoy!

mink06wd3.th.jpgmink07jk1.th.jpg

  • Odpowiedzi 77
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

1minkox1.th.jpg

nyo to jakiś pierwszy wrzut informujacy o postępie pracy, wiem zapewne że siatka ma wiele bledów ale choć glupio sie przyznawać to moj drugi model w zyciu XD (lol) nie uznaje tego bynajmniej za elemet skonczony ciagle go dopracowywuje, wystajace pyzie, male usta zadarty miekki nosek to wszystko specjalnie, przynajmniej próbowałam dąrzyć do odpowiednika z mangi.

i jeszcze referki :p

refmo5.th.jpg

Napisano

aaale bedzie miała wielgachną pupeczke :) wnioskuję po tym rzucie z przodu

pozdrawiam - powodzenia.

a głowka miodna - zastanawiałęm sie jak oczy rozwiąrzesz - i powiem ze wyśmienicie. dzięki za naukę.

Napisano

mi sie absolutnie nie podoba - sory ale nie trawie dziewczecej buzi z oczmi jak u muchy... (ale to raczej ogolne spostrzezenie :) ale tak czy siak siatka ladnie sie uklada wiec dalej powinno byc dobrze :)

 

popodpaspas

Napisano

w porzatku ne? o gustach sie nie dyskutuje i tak spodziewałam sie szybciej ze ktoś z tym wyskoczy, że brzydkie mangowe fuj... ;-) dyzproporcja itp. ale to tez wyzwanie :p i o tym ze ktos uwaza inaczej tez nie bede dyskutowac xD

Napisano

jak byś nie zrobiła mangowych oczu to twoja praca była by o kant ... potłuc

bo po co robić mange/anime bez ich charakterystycznych oczu?

to tak jak by robić batmana bez opaski na oczach...

Limoli Trzymaj tak dalej :D 1 test zaliczony teraz czeka Cie modelowanie wielkich cycków, zgrabnego tyłeczka i dłuuuugich nóżek ::D:D:D:D:

Napisano

limoli/cerebrate - spx ja tam i tak wole mange w stylu bardziej akiry/gts'a - a takie czarodziejki z xsiezyca srednio mi leza - ale tak czy siak model idzie prawidlowo do przodu jak napisalem wiec czekam na reszte

 

popopsa

 

ps. nie liczy sie styl/konwencja - bardziej juz wykonanie i przedstawienie :)

 

peace :)

Napisano

Fajnie i ciekawie sie zaczyna... najbardziej to mi sie w twoim wykonaniu oczy podobaja... czekam na pupe :D:D

A tak po za tym ftorek chyba ghost in the shell nie ogladales i czytales ;)

poczekajcie jak ja ze swoim goku do bitwy wejde ;P

Napisano

NIe zmniejszać oczu! Głowa ma trochę dziwny kształt, ale po dodaniu włosków powinno byc dobrze, ciałko mniam. Popraw minimalnie kciuk, teraz łapka trochę płaska wyszła. Ale czepiam się na siłę ;)

Napisano

beznazwy1kopiapi0.th.jpg

nio wiec tak... stopy nie ma bo i tak pójdom na to buciki, o kciuku zapomnialam ale go poprawie postaram sie ^_^ obecnie jest 2738 poly i troche do poprawek. Intensywnie mysle ktora zbroje dla niej wybrac bo Ryusuke nie oszczedzał w jej garderobie.... nio dobra ale sie jeszcze do szkoly trza puczyc :p enjoy

Napisano

dobry jest - moze ja troche bardziej pochylic do przodu (a stopy zostawic tam gdzie sa :) - bo teraz troche z balansem dziwne rzeczy sie dzieja...

 

moze ogon jakos lepiej zamocowac - bo teraz troche smisznie wychodzi jej z ...

 

ps. ile masz w tej postaci triangli?? bo chyba juz troche sporo??

 

zp\popa

Napisano

trisow jest 4730 ... troche nie rozumiem czy ten limit tyczy sie poly czy tri ale widze ze w innych watkach tez maja ten problem :p wiec jesli tyczy sie to tri to troche polecialam ^^' uszczuple siatke wlosow a zbroja i tak bedzie skąpa wiec mam nadzieje wiele nie dojdzie :p ewentulanie zrezygnuje ze skrzydełek bo Mink urzywa ich bardzo żadko zazwyczaj ich nie ma (O_o nie wiem gdzie je chowa nie pytajcie sie mnie ...)

Napisano

hmm ale co jest zlego z tym ogonkiem? ... moze porozmawiajmy w ten sposób ze udostepnie najpierw pare referek tegoż obiektu ;)

ogonkiyt6.th.gif

 

 

jako tako skończyłam ubranie... hehe i tak widac tylko buty i naszyjniki :-> reszte zostawilam na teksture bo i tak mam juz 4982 tri ^_^' i że sie tak jeszcze pochwale bo nie mogłam usieciec i nie pobawić sie bipetem, pomyslalam ze jest to najlepszy sposob na zbadanie siatki a pozatym robilam to pierwszy raz w zyciu a tak milo sie czegos uczyc :rolleyes: (oczywiscie wszystkiego tylko nie tego co jutro na kolokwium sie szykuje _^_ ) szkielet to porazka i tak idzie do smietnika troche siatke trzeba poprawić i poszukac tutoriali o szkieletach :p i butysa jakies niezgrabne wiec jeszcze nad nimi posiedze dluzej

mink3kopianx6.th.jpg

Napisano

flatrk4.th.jpg

na bardo szybko zrobiony grab z viewporta bo sie nie spodziewalam ze dostane sie na chwile do netu wiec pospiesz... zrozumiecie moze, tam na prawym oku nie skopiowala mi sie dobrze rzęsa, i wszystko jest bez swiatlocieni bo chyba zdecyduje sie na taki rodzaj prezentacji ostatecznie, pozatym znajomi piszą silnik a ja sie na tym modelu wyedukuje animacji, wiec to calkiem prawdopodobne ze ostateczna prezentacja tego modelu bedzie mini grą ;) w ktorej bedzie można sobie chociarz pochodzić Mink *^__^*

Napisano

Bardzo prosze o pomoc a dokladnie o polecenie tutriali do budowania kosci i riggowania... tylko bez takich "wpisz w google.." bo mecze sie od paru dni wiec takie pomysly juz miałam ^_^'

Napisano

bardzo polecam referencje i helpa z maxa (szczegolnie dzial tutorials) - masz tam calosc budowania kosci, zapinania modyfikatorow itd...

 

przystepnie i prosto napisane - z obrazkami i scenami :)

 

popa

Napisano

dzieki ftorek :) znalazlam tam pare rzeczy o które w sumie mi chodziło, ale mam ciągle problemy z takimi elemteami ktorych tam raczej nie znajde ... ^^' np mam problem z udem, bo gdy zginam kolanem i unosze go na wysokosc biodra robi sie 2x grubsze O_o i nie wiem wogule dlaczego ... ciezko mi zgadywac czy problem jest w siatce czy rozlorzeniu wagi, wiec ciagle prosze o tutoriale o wlasnie takich zagadnieniach :)

Napisano

powolutku dłubie sobie w teksturce na tyle na ile pozwalami to wykonywać myszka... jakos moze mi sie uda porzyczyc tablet od znajomego może, wtedy dopiero wezme sie porządnie za teksture i alphe na wlosach bo jest do poprawienia ;) do tego dochodzi problem ze pracuje na laptopie i na normalnym ekranie kolory i kontrast sa troche inne ... bosh... ale to sie jakos potem poprawi chyba ^^' enjoy!

facewa7.th.jpgmink6xd9.th.jpg

Napisano

IMHO trochę za bardzo pojechałałaś w cieniowanie, ciałko widziałbym bardziej subtelne. Nie jestem też pewien czy nie używasz burn tool do malowania cieni, przynajmniej tak to wygląda, lepiej malowac kolorem, wówczas lepiej wygląda, nie tak 'brudno'.

 

Ale to takie czepianie się, bo postać mi się podoba :) Tylko dlaczego jej stopy ucięłaś z kadru?

Napisano

jak pisalam wszystko wynika z pracy przy latopie i masz calkowita racje ze cienie sa brudne, na laptopie tak nie wygladalo mam tam jasniejszy i z mniejszym kontrastem ekran :,-( czy tez nasycenie jest mocniejsze... ale cos nie tak wkazdym badz razie ^^'

Napisano

wygląda dobrze, nie spiesz sie, masz jeszcze ponad 10 dni :D:D

hmm te oczy nie są za szeroko rozstawione?

widać bardzo zmirrorowaną teksturke na brzuchu

i nie zwalaj na myszke :P mozna na niej robić rónie dobre tekstury jak na tablecie

Gość Bad Moon
Napisano

Jak na mój gust, tak porównując z konceptami, to zrób troche większe a bardziej odkryte piersi.

Powodzenia

Napisano

mink7pm5.th.jpg

 

Powiekszyłam włosy bo ta uwaga wydała mi się sensowna i poprawiłam ksztaut piersi, Bad Moon chyba masz racje i poskąpie jej bardziej ubranka :p ale piersi nie powieksze ^^' wcale na konceptach nie ma ich szczególnie wielkich :p

Napisano

Powiekszyłam , łam, am, no t mamy,,,,,4 dziewczyne na forum? teraz Ci daruje, ze robisz czerwone misiaczki w kwiatki, bo do tej pory nie patrzylem na mode powaznie .... calkiem spoko wyglada. kiedys na cgtalku byl bardzo podobny model...

Napisano

ehehe ;) a koledzy robia tygryska, krecika, pieseczki i wiewioreczki wkoncu miala byc postac z kreskowki... nie dziwie sie ze nie brales go powarznie pod uwage bo manga sie wszyscy brzydzą (choc niektorzy hentacjow maja 10 GB na dysku XDD) a pozatym to grube poczatki wiec czuje sie bardzo zaszczycona ze jednak zuciles na to okiem, dzieki kurt, twoje 'spoko' duzo dla mnie znaczy ;)

Napisano
nie dziwie sie ze nie brales go powarznie pod uwage bo manga sie wszyscy brzydzą

 

Nawet się nie spodziewasz ilu jest fanów anime na forum :>.

 

A i btw... ;) Teksturuj dalej, zaczyna milutko wyglądać :).

 

Pozdrawiam,

Napisano

mink9aj4.th.jpg

 

męcze sie z tą myszką okropnie ^^' jeszcze nie skonczylam całej alphy na wlosach, pozatym nie wiem czy nie wygląda na rozczochraną a ciało na zbyt wypudrowane choć to co dotychczas zrobilam to tylko twarz.... trace caly entuzjazm patrzac na spawny bo to za wysoki poziom, pozatym nawet jakbym chciala to mojej postaci do zbrusha nie wsadze i nic nie poprawie, i chyba sie nie bede juz spiszyc z zadnym terminem tylko sobie skoncze w własnym tępie ;) bo choc konkurs fajny , to bez tych wszystkich bajerow normali itp...jestem poprostu na przegranej pozycji XD

Napisano

nie gadaj ! koncz to bo ladne wloski sa - domaluj reszte tekstury ladna prezentacje i wszystko piknie bedzie

 

AD spawn'sy - patrz na nie i mow sobie ze ty tez taka tez beedziesz tylko trza ci treningu - a to co teraz robisz to trening - wiec do boju ! i skonczyc to prosze na czas !

 

:*

Napisano

a widzisz,,, wobraz sobie, ze isnieja ludzie zwali freelancerami, ktorzy siedza przed monitorami do 5 nad ranem. siedza i robia modele, zygaja juz 3d, nie maja sily, nie jedli juz od 11 godzin, ale siedza, bo musza skonczyc model do rana, musza, bo goni ich deadline... taka tez jest idea bitwy... im wiecej sie na wKURTiasz teraz, tym wiecej loozu bedziesz miala za pare lat... jak podejmiesz prace i przygniecie Cie to wielkie brzemie odpowiedzialnosci...niestety nie przesadzam. zycie...

Napisano
trace caly entuzjazm patrzac na spawny bo to za wysoki poziom, pozatym nawet jakbym chciala to mojej postaci do zbrusha nie wsadze i nic nie poprawie, i chyba sie nie bede juz spiszyc z zadnym terminem tylko sobie skoncze w własnym tępie ;) bo choc konkurs fajny , to bez tych wszystkich bajerow normali itp...jestem poprostu na przegranej pozycji XD

 

Wiesz, są tacy którzy nie uważają normali, perpixeli, nextgenów za priorytet w ocenie modelu. Ja na przykład, pomimo że zacząłem pracę w gamedev już za czasu normali i parallaxów, uważam że najładniejsze modele postaci mieszczą się w 1k triangli i z texturką 256x256.

 

to jest mój guru:

 

http://souldesigns.cottages.polycount.com/personal.html

 

Twoja postać mi się bardzo podoba, włoski są świetne, kolory ciałka też bardzo się podobają. NIe marudź, tylko daj z siebie wszystko. Dobrego diffuse np w 256x256 jest IMHO trudniej zrobić niż nextgenową texturę.

Napisano

dobrze juz nie marudze :) ale przeciez nigdzie nie powiedzialam ze sie poddaje XD prace skoncze na 101% ... terminu nie jestem pewna :p ale zrobie co w mojej mocy ^^ dzieki wszystkim za dobre oceny! :*

Napisano

mink10it7.th.jpg

 

uff posiedziałam nad teksturka caly weekend, ale widze jeszcze pare bledow, czy jest mi ktoś w stanie powiedzieć czy jest róznica jeśli do szkieletu uzywam skin a physique? czy to ma jakies znaczenie przy pozniejszej eksportacji do plikow .x ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności