hawrok Napisano 29 Listopad 2006 Share Napisano 29 Listopad 2006 Witam, Rozpoczynam nowego WIP'a i będę w nim robił postać zegarmistrza zajmującego się zegarkiem (TYM). Narazie luźny koncept sceny: W produkcji jest głowa, wkrótce zrobię update :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
..:: WIKTOR ::.. Napisano 29 Listopad 2006 Share Napisano 29 Listopad 2006 Popieram Twoja wizje!! :) Moze byc ciekawie :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gavreel Napisano 29 Listopad 2006 Share Napisano 29 Listopad 2006 Rewelacyjny koncept! Wyobraźnia ruszyła i już widzę tego zegarmistrza... ale poczekam do końca, ciekawe czy będzie podobny do mojej wizji ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ozzyslip Napisano 29 Listopad 2006 Share Napisano 29 Listopad 2006 no a ja gralem w ta gre i wiem co to za klimat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
satanicus1991 Napisano 29 Listopad 2006 Share Napisano 29 Listopad 2006 Powodzonka. W grę grałem, chociaż nigdy nie przeszedłem; nie mam cierpliwości do przygodówek ;/ Zegarek jest rewelacyjny :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hawrok Napisano 29 Listopad 2006 Autor Share Napisano 29 Listopad 2006 dzięki chłopaki za wsparcie, ale nie mam pojęcia o jakiej wy grze mówicie? Być może tytuł mojej pracy się pokrywa z tytułem gry czy czegoś ale się nie inspirowałem niczym takim :) ---------- Teraz update Zmierzyłem się z trudnym zadaniem zrobienia głowy. Jest to moja pierwsza główka jaką robiłem 3D, więc proszę o wyrozumiałość i o to żebyście pozaznaczali mi na siatce co trzeba poprzesuwać, dodać,itp. Za referkę wziąłem sobie kolesia z dosyć opływową głową, żeby mi się łatwiej modelowało, ale docelowo ma to być starszy człowiek więc muszę pododawać masę zmarszczek i fałd. --------- I jeszcze mam taki mały problemik na który napotkałem. Po skończeniu modelowania głowy chcę ją wrzucić do Wingsa i tam rozłożyć siateczkę szybko, łatwo i przyjemnie. Ale podczas importu głowy w formacie .3ds w Wingsie wyskakuje mi błąd: Wie ktoś o co biega i co zrobić żeby działało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
satanicus1991 Napisano 29 Listopad 2006 Share Napisano 29 Listopad 2006 Nie znasz tej gry? A proszę cię bardzo; zobacz tu A co do modelu głowy; jak na mój gust jest całkiem niezła, w życiu bym takiej nie zrobił :D Ale to mi nie pasuje (posłużyłem się twoim screenem): A co do tego błędu niestety ci nie pomogę, gdyż Wingsa nigdy nie używałem. Na pewno na forum jest ktoś obeznany z tym tematem Powodzenia w dalszej pracy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hawrok Napisano 29 Listopad 2006 Autor Share Napisano 29 Listopad 2006 satanicus1991 dzięki za sugestie ale: - kolo ucha tam gdzie zaznaczyłeś jest właśnie tak zrobione żeby nie było trójkątów i pięciokątów - nos ma szeroki bo to referka od murzyna pochodzi, popoprawiam jeszcze to co zaznaczyłeś i będę myślał jak z niego zrobić starszego gościa :) Problem z Wingsem ciągle aktualny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
satanicus1991 Napisano 29 Listopad 2006 Share Napisano 29 Listopad 2006 Ach, wybacz... Brawo ja! (zonk) ... Czyli ten watchmaker będzie murzynem? To dopiero oryginalne! XD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnZi Napisano 29 Listopad 2006 Share Napisano 29 Listopad 2006 a co jakies uprzedzenia masz?:D hehe ciekawie bedzie;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hawrok Napisano 29 Listopad 2006 Autor Share Napisano 29 Listopad 2006 Czyli ten watchmaker będzie murzynem? To dopiero oryginalne! XD hehe, postaram sie żeby niebył murzynem, wziąłem tylko taka referke bo wydawała mi sie bardzo prosta głowa do wymodelowania, bede jeszcze dużo zmieniał, nos tez poprawie na mniej murzyński :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hawrok Napisano 4 Grudzień 2006 Autor Share Napisano 4 Grudzień 2006 Powolutku, powolutku ale do przodu. Niewielki postęp, bo mało czasu ostatnio mam. Poprawiłem głowę i myślę że jest teraz ok. Udało mi się też pokonać problemy z Wingsem :D, spróbuje pobawić się trochę w ZBrushu ale raczej rewelacji nie przewiduje :). No to dłubie dalej.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koniu_PL Napisano 4 Grudzień 2006 Share Napisano 4 Grudzień 2006 Powodzonka życzę w pracy. Głowa w sumie spoko, aczkolwiek mistrzowie organiki zawsze coś wypatrzą xD (ja nim nie jestem :P ). Ps. Mam pytanie - Czy to będzie chińczyk albo jakiś inny "skosiec" ? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leleń Napisano 4 Grudzień 2006 Share Napisano 4 Grudzień 2006 to bedzie czarny chinczyk urodzony w europie. powodzenia :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
!Ewert Napisano 4 Grudzień 2006 Share Napisano 4 Grudzień 2006 może głowa jest ok ale mi sie nie podoba...nie bedzie pasowała do tej pracy takie jest moje zdanie.. a tak ogólnie to co moge powiedzieć praca zapowiada sie ciekawie :D:D:D i tyle;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hawrok Napisano 4 Grudzień 2006 Autor Share Napisano 4 Grudzień 2006 będzie co wyjdzie :) w końcu to moja pierwsza głowa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
satanicus1991 Napisano 4 Grudzień 2006 Share Napisano 4 Grudzień 2006 (...)wziąłem tylko taka referke bo wydawała mi sie bardzo prosta głowa do wymodelowania(...) W twojej wypowiedzi wyczuwam rasistowskie podteksty ;/ A co do główki to zmiękcz mu łuki brwiowe. I czekam dalej! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hawrok Napisano 6 Grudzień 2006 Autor Share Napisano 6 Grudzień 2006 satanicus1991 - nie no nie przesadzaj :) --------- Upek: Jak widać namalowałem teksturkę oraz zrobiłem owłosienie, które jeszcze nie jest idealne, ale cały czas walczę z maxowskim 'hair and furem' :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cta Napisano 6 Grudzień 2006 Share Napisano 6 Grudzień 2006 sensei zegarmistrz :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
satanicus1991 Napisano 6 Grudzień 2006 Share Napisano 6 Grudzień 2006 Brwi poprawisz i będzie kul. I te zmarszczki to też może z mesha zrób jak dasz radę... [edit] Usta ma jakieś takie "jak kobieta". Na miniaturce mnie to gryzie w oko ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hawrok Napisano 18 Grudzień 2006 Autor Share Napisano 18 Grudzień 2006 Przymiarki do kadru ostatecznego :) Mówcie co poprawić żeby dobrze wyglądało, można (a nawet trzeba) zaznaczać na renderze co przesunąć/zmniejszyć/poprawić/usunąć. PS. Box będzie zastąpiony zegarkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość obo Napisano 18 Grudzień 2006 Share Napisano 18 Grudzień 2006 Usta ma jakby pomalował sobie szminką :P Ja zmieniłbym też lupe. Najlepiej żeby zegarek trzymał w palcach obu dłoni, a patrzył przez wielkie szkło powiększające na stojaku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hawrok Napisano 18 Grudzień 2006 Autor Share Napisano 18 Grudzień 2006 tez tak myslalem wczesniej ale nie znalazlem jakiejs fajnej referki takiego szkła. Jak ktoś ma niech podrzuci, albo jakies inne fajne zegarmistrzowskie zabawki (narzędzia itp) :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 18 Grudzień 2006 Share Napisano 18 Grudzień 2006 wyglada naprawde git!! pozdro i powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hawrok Napisano 18 Grudzień 2006 Autor Share Napisano 18 Grudzień 2006 nielot007 dzieki :) A może okularki? Które lepsze? Piszcie coś tam :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 18 Grudzień 2006 Share Napisano 18 Grudzień 2006 z lupa :) .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość obo Napisano 18 Grudzień 2006 Share Napisano 18 Grudzień 2006 Tak. Koniecznie lupa, a właściwie szkło powiększające. Coś w podobie....: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 18 Grudzień 2006 Share Napisano 18 Grudzień 2006 palce trochę dziwne, zwłaszcza jego lewa ręka, ale może to będzie wyglądało inaczej jak coś konkretnego będzie trzymał. zsunęłabym mu okulary bardziej na czubek nosa, i zrobiła mocniej zakrzywione szkła z dużym IOR. ramię bym zrobiła trochę bardziej rozległe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mentaller Napisano 18 Grudzień 2006 Share Napisano 18 Grudzień 2006 okulary tak, ale nie takie. może cos oldschoolowego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hawrok Napisano 25 Grudzień 2006 Autor Share Napisano 25 Grudzień 2006 Ciągle nad tym pracuję :) PS Zapomniałem tam odsłonić kawałek zegarka, następnym razem już będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
satanicus1991 Napisano 25 Grudzień 2006 Share Napisano 25 Grudzień 2006 IMO do poprawy idzie całe owłosienie. Odnoszę też wrażenie, że ma on za duże dłonie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hawrok Napisano 8 Styczeń 2007 Autor Share Napisano 8 Styczeń 2007 Mimo pewnych przerw ciągle pracuje nad tą scenką, nie poddaję się póki co :) Wywaliłem całe owłosienie bo było do bani, głowę przepuściłem przez ZBrusha (moje początki w tym programie) i narazie wygląda to tak: PS.: Jakim sposobem zrobić "dobrze wyglądające" brwi? Narazie z maxowym hair&furem daje sobie spokój... może jakieś inne bardziej przyjazne pluginy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shadar_logoth Napisano 8 Styczeń 2007 Share Napisano 8 Styczeń 2007 A moze by tak ZBrushem to troszke? Twarz jakaś taka 'plastikowa' się wydaje być, a zmarszczki troche przesadzone... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 8 Styczeń 2007 Share Napisano 8 Styczeń 2007 dziwne ma te zmarszczki, skóra wygląda jak pomięta, zmarszczki powinny mieć ostrzejsze i węższe rowki co do brwi, ja takie rzeczy zazwyczaj robię w postprodukcji, po prostu jak masz gotowy render to w fotoszopie dorysuj. chyba że ma być animacja, wtedy nie wiem. shader skóry za bardzo odbija i wygląda trochę plastikowo, może dodaj leciutkie sss i steruj odbicia mapką (policzki pod oczami powinny być prawie matowe, a mocno odbijać powinien głównie nos i czoło) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czarodziej3D Napisano 8 Styczeń 2007 Share Napisano 8 Styczeń 2007 hawrok - jak dla mnie to jeszcze masz trochę sporo do nadrobienia w jeżeli chodzi o model głowy. Same mazianie pędzelkami w Z. i tak nie pomoże jak mi umiesz wymalować porządnej. Więc albo wymodelujesz niezłą głowę albo świetne ją wymalujesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shadar_logoth Napisano 8 Styczeń 2007 Share Napisano 8 Styczeń 2007 @czarodziej3D Przy 'odrobinie' zacięcia nawet kiepski model głowy można super zrobić w ZBrushu ;) Dobry tutorial z human anatomy można znaleść u gnoma... koleś naprawde wymaita ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hawrok Napisano 8 Styczeń 2007 Autor Share Napisano 8 Styczeń 2007 Ania: Dzięki, postaram się to popoprawiać czarodziej3D: Może jakiś konkret? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czarodziej3D Napisano 8 Styczeń 2007 Share Napisano 8 Styczeń 2007 hawrok - powiem ci tak: popatrz na tą głowę i tak szczerze uważał że jest bez błędów? Choćby końcówki ust czy policzka. Twarz ma masę mięśni i problem z robieniem głów polega na subtelnym ich odwzorowaniu. Nie zamierzam cię tu ostro krytykować głowa jest niezła - jak na początek. Osobiście sugerował bym dokończyć tą prace i posiedzieć trochę na modelowaniu organicznym. Pamiętaj że każda praca coś wnosi do umiejętności. Jak dalej będziesz się systematycznie rozwijał to za 6 miesięcy się zdziwisz - ja robiłem takie badziewie - heh. Taka mała anegdota: parę tygodni temu się wnerwiałem że coś mi nie wychodzi (chodziło chyba o model człowieka) i przypadkiem szukałem pewnego modelu w starych obiektach i znalazłem czajnik (przynajmniej teoretycznie to miał być czajnik heh) aż się zdziwiłem że kiedyś robiłem takie badziewia - podbudowało mnie to trochę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaGuu Napisano 8 Styczeń 2007 Share Napisano 8 Styczeń 2007 Jak dla mnie to ta twarz jest cudowna! Pełna stylizacja...w sumie to nie wiem na co, ale wygląda przepieknie:) Nie kazda gęba musi byc full anatomiczna :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czarodziej3D Napisano 8 Styczeń 2007 Share Napisano 8 Styczeń 2007 Jak dla mnie to ta twarz jest cudowna! Pełna stylizacja...w sumie to nie wiem na co, ale wygląda przepieknie:) Nie kazda gęba musi byc full anatomiczna :] MaGuu - facet zajmujesz się wizualizacjami więc proszę cię nie wciskaj hawrok-owi takich głupot do głowy. Wymodeluj choć jedną głowę to zrozumiesz moje słowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blackzone Napisano 8 Styczeń 2007 Share Napisano 8 Styczeń 2007 Mi sie podoba. Nie moge sie doczekać pracy w Finished Works. Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaGuu Napisano 9 Styczeń 2007 Share Napisano 9 Styczeń 2007 MaGuu - facet zajmujesz się wizualizacjami więc proszę cię nie wciskaj hawrok-owi takich głupot do głowy. Wymodeluj choć jedną głowę to zrozumiesz moje słowa. "Facet" prosze wrzuć na luz, czy nie mogło być to po porstu moje subiektywne odczucie? Czy nie mogła byc to tylko moja opinia? Mi sie to po prostu PODOBA! Zastanawia mnie czy w "Arce" np ludzie będą jechali głównego bohatera, przeciez to nie jest super anatomiczna twarz, a jednak ma coś w sobie. Wlasnie to samo DLA MNIE jest u hawroka, po prostu zaciekawiła mnie ta geba :] Peace. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czarodziej3D Napisano 9 Styczeń 2007 Share Napisano 9 Styczeń 2007 MaGuu - wybacz ostatnio zbyt dosłownie podchodzę do pewnych sprawa chyba za dużo napięć i jakoś się to przenosi tutaj. Wyjątkowo jest wyczulony na złe (heh może inne niż moje) rady z którymi się nie zgadzam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 9 Styczeń 2007 Share Napisano 9 Styczeń 2007 oj i jest zle :) ostatnim updatem cofnales sie o kilka poziomow w stecz :) zmarch do wymiany cale lepiej wymodeluj subtelne i bardziej miekkie bo gdzieniegdzie za ostro :) poodglada zdjecia starszych ludzi choc zapewne ogladales :) a wloski cool :) mi sie podobaja :) pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 11 Styczeń 2007 Share Napisano 11 Styczeń 2007 Racja, każda gęba, nawet karykaturalna musi (powinna) być anatomiczna. Anatomia nie ma nic do stylizacji. No chyba, że robisz mutanta z założenia. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hawrok Napisano 11 Styczeń 2007 Autor Share Napisano 11 Styczeń 2007 Widze, że dyskusja rozgorzała, a ja tu tylko skromną scenkę robię ;) Cofnąłem się parę etapów wstecz, zmieniłem głownie usta i chce to teraz zbrushować, ale może wypowiedzcie się czy na tym etapie coś jeszcze zmienić aby było bardziej anatomiczne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czarodziej3D Napisano 11 Styczeń 2007 Share Napisano 11 Styczeń 2007 Widze że przez moje wtrącanie się zaczynasz częściowo od nowa. Jeżeli o mnie chodzi to siatka jest trochę źle ułożona, hmm 30% jest ok ale sugerował bym zacząć od nowa. Ale to tylko moje skromne zdanie :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Maciek17rts Napisano 20 Luty 2007 Share Napisano 20 Luty 2007 Hej wie ktoś jak przejść te szachy w zegarmistrzu.i co jest potrzebne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się