pecet Napisano 12 Grudzień 2006 Napisano 12 Grudzień 2006 Witam, wiem że już jest kilka wipów z tym autkiem ale za bardzo mi się podoba żeby nie został wymodelowany przeze mnie :p
Gedeon Napisano 12 Grudzień 2006 Napisano 12 Grudzień 2006 Gratki, jak dla mnie to bardzo ładnie. Pokarz wersję bez tekstury, będzie więcej widać.
pecet Napisano 12 Grudzień 2006 Autor Napisano 12 Grudzień 2006 3ds max i edit poly, sory za zmyłke ale w tym rhinowym "lakierze" ładnie się prezentuje ;) update (nie patrzcie na te "purchelki" tam gdzie będzie tylna boczna szyba) :
Dawcio_m Napisano 13 Grudzień 2006 Napisano 13 Grudzień 2006 na razie chyba w maire ok no właśnie z rhino hdrke ukradłeś
#Pawel Napisano 13 Grudzień 2006 Napisano 13 Grudzień 2006 mam konkurencje ;) model Ok ale render jako prezentacja wogóle mi nie podłazi
mentaller Napisano 13 Grudzień 2006 Napisano 13 Grudzień 2006 pokaż clay'a i wire, wtedy będę miał podstawy by się do czegoś przyczepić ;].
pecet Napisano 20 Grudzień 2006 Autor Napisano 20 Grudzień 2006 update (też tak macie że jak zrobicie blachy to zapał mija? ;)
mentaller Napisano 20 Grudzień 2006 Napisano 20 Grudzień 2006 shadery lamp z przodu i z tyłu do wymiany. nadal czekam na clay'a z prawdziwego zdarzenia :].
#Pawel Napisano 21 Grudzień 2006 Napisano 21 Grudzień 2006 ładnie cudo ekstra fajne! ja jestem na etapie robienia świateł :-) dzięki za referki :P też tak mam że zapał mija po zrobieniu blachy :]
Diesel Napisano 21 Grudzień 2006 Napisano 21 Grudzień 2006 Wszystko fajnie ale te wgłębienia przy klamkach w drzwiach do poprawy
pecet Napisano 21 Grudzień 2006 Autor Napisano 21 Grudzień 2006 #Pawel - thnx i nie ma sprawy ;) Diesel - a o co dokładnie chodzi z tą wnęką? dla mnie jest poprawna (ale może jest coś o czym niewiem ;)
pecet Napisano 23 Grudzień 2006 Autor Napisano 23 Grudzień 2006 kolejne update (koła tymczasowe, materiały też ;)
patry Napisano 23 Grudzień 2006 Napisano 23 Grudzień 2006 Witam :) Modelik oczywiście pierwsza klasa :) Koła wypaśne :) Materiały - oj, troszkę leżą :/ PS W czym renderujesz??
mentaller Napisano 23 Grudzień 2006 Napisano 23 Grudzień 2006 shader felg rzeczywiście nienajgorszy, ale popracuj nad detalem felg, bo trochę leżą ;].
Diesel Napisano 23 Grudzień 2006 Napisano 23 Grudzień 2006 Co do tych wnęk klamek to wydawało mi sie że są za głębokie ale myliłem się.
pecet Napisano 24 Grudzień 2006 Autor Napisano 24 Grudzień 2006 tamte felgi były od wcześniejszego modelu, wszystkie materiały jak narazie testowe ale oceniajcie :) update: (jeszcze tylko jakieś wnętrze :)
sharq1 Napisano 24 Grudzień 2006 Napisano 24 Grudzień 2006 Model oczywysie wypas, materialy oczywiscie takie zostac nie moga, jedynie do felg sie doczepie - poprzedbnie podobaly mi sie bardziej - te sa zbyt wystajace i jakos tak wogole mi nie pasuja... Mam nadzieje ze wnetrze przednich swiatel wyglada jak wyglada z powodu testowych materialow a nie bugow w modelowaniu? ;P Pracuj pracuj ;)
Busiu Napisano 24 Grudzień 2006 Napisano 24 Grudzień 2006 Spoko. A można prosić o blue printy ? Był bym wdzięczny
pecet Napisano 24 Grudzień 2006 Autor Napisano 24 Grudzień 2006 sharq1 - materiały naprawde aż takie tragiczne? Lampy hmm chyba je troche jeszcze dopracuje bo faktycznie troche tam łyso, foelgi zostaną te bo takie są w oryginale, tamte są od saaba którego kiedyś robiłem :) Busiu - a prosze :)
Diesel Napisano 25 Grudzień 2006 Napisano 25 Grudzień 2006 Ładny jest ten pomarańczowy ale materiał felg do poprawy
pecet Napisano 27 Grudzień 2006 Autor Napisano 27 Grudzień 2006 blue :) (nie patrzcie na studio to narazie eksperymenty)
Yaro16 Napisano 27 Grudzień 2006 Napisano 27 Grudzień 2006 Modelik mi sie bardzo podoba.Popracuj troche nad oswietleniem i studiem i bedzie fajnie.
Gedeon Napisano 27 Grudzień 2006 Napisano 27 Grudzień 2006 Tak jak reszta, model fajny natomiast materiały mało realistyczne...
#Pawel Napisano 27 Grudzień 2006 Napisano 27 Grudzień 2006 Modelik dobry prawie jak móc (joke) ale materiały coś nie teges ;)
pecet Napisano 27 Grudzień 2006 Autor Napisano 27 Grudzień 2006 z materiałami będziemy się męczyć ;) ale ja ostatecznie planuje zrobić scenkę jeszcze z astrą Twin Top, którą zaczne robić, więc finished work dopiera gdzieś za pół roku, te renderki to tylko dlatego że niechce mi się narazie modelować :p
pecet Napisano 29 Grudzień 2006 Autor Napisano 29 Grudzień 2006 kolejny test lakieru, miał być niebieski a wyszedł fiotelowy :p początki interioru:
Bubu Napisano 29 Grudzień 2006 Napisano 29 Grudzień 2006 Dawaj siate tego srodeczka :] A co do lakieru toooo troche dziwne studio jak dla mnie :]
patry Napisano 30 Grudzień 2006 Napisano 30 Grudzień 2006 OMG, lakier super!!!! Mów zaraz jak go zrobiłeś :) Ach te szczegóły we wnętrzu.... cud miód :) Hehe, a studio to troszkę zgapiłeś z mojego?? :) PS to na górze białe co świeci to plane czy cylinder??
Kr3tz Napisano 30 Grudzień 2006 Napisano 30 Grudzień 2006 Srodek wyglada na zabugowany, szczegolnie miejsce na nawigacje satelitarna (?). Lakier bardzo fajny
miwt Napisano 30 Grudzień 2006 Napisano 30 Grudzień 2006 wow z zewnatrz naprawde teraz ladnie wyglada...coraz lepiej...
pecet Napisano 30 Grudzień 2006 Autor Napisano 30 Grudzień 2006 siatke dam jak zrobie coś więcej :) patry- lakier to zwykły raytrace, w reflection falloff i lekko zmodyfikowana krzywa falloffa (mam tego shadera carpaint ale jakiś taki dziwny) studio to twoje tylko takie rozbudowane, na górze jest plane ale specjalnie zmodyfikowany, tak żeby odbicia wyglądały jak wyglądają teraz :p w środku są bugi może później poprawie, ale one i tak nie będą miały znaczenia bo renderów ze środka nie będzie
#Pawel Napisano 30 Grudzień 2006 Napisano 30 Grudzień 2006 Ładnie :-) jak jest zmodyfikowany ten plane? możesz pokazać?
Yaro16 Napisano 1 Styczeń 2007 Napisano 1 Styczeń 2007 mam pytanie.Jak zrobiłes materiał swiateł? Mi sie podoba.Świetny modelik.*wypas*
pecet Napisano 1 Styczeń 2007 Autor Napisano 1 Styczeń 2007 materiał swiateł to lustro, czyli reflection na max, ale to jak wygląda to zależy od tego co sie w nim odbija. ustawienia studio (to czarne na plane'ach to materiał samoświecący)
pecet Napisano 25 Marzec 2007 Autor Napisano 25 Marzec 2007 próbuje okiełznać vraya, jak znajde więcej wolnego czasu będzie mój :p
MiRi Napisano 25 Marzec 2007 Napisano 25 Marzec 2007 Model świetny, no ale jak sam napisałeś, vraya musisz osiodłać ;]
nielot007 Napisano 25 Marzec 2007 Napisano 25 Marzec 2007 dla mnie bardzo a to bardzo fajjnie lakiermi sie bardzo podoba :) pozdro
patry Napisano 26 Marzec 2007 Napisano 26 Marzec 2007 Witam :) Pecet no co ty!!??!!?? Do mentala wracaj ty, ty, ty... :P Pokazałem Ci już przecież to, że można w mentalu uzyskać ten odbłysk z ferrari i że mental w niczym nie ustępuje vrayowi... Renderek fajny, ale nie widzę tu nic niezwykłego czego mental nie mógł by zrobić...
RA Napisano 26 Marzec 2007 Napisano 26 Marzec 2007 [...] Pokazałem Ci już przecież to, że można w mentalu uzyskać ten odbłysk z ferrari i że mental w niczym nie ustępuje vrayowi... [...]Nie w tym rzecz, że mental w niczym nie ustępuje vray'owi, mental jest programem "lepszym" i pełniejszym. Problem tkwi w przystępności i intuicyjności, tu mental poprzez swoją profesjonalną formę wydaje się być nieciekawy dla szarego użytkownika. Ale różnice między programami renderującymi się zacierają, na szczęście. Za kilka lat oba programy pewnie będą miały podobne możliwości i coraz więcej profesjonalnych firm doceni też wartość vray'a.
chveti Napisano 26 Marzec 2007 Napisano 26 Marzec 2007 pecet - popraw antialiasing i sampling materiałów (w material editorze) :)
Dawcio_m Napisano 26 Marzec 2007 Napisano 26 Marzec 2007 pecet czemu przeszłeś na v raya jak w mentalu takie ładne renderki robiłeś? Bo model bardzo fajny, chveti jak poprawić aa w edytorze materiałów?
pecet Napisano 26 Marzec 2007 Autor Napisano 26 Marzec 2007 dobra, następnym razem niebęde pisał co to za render :p liczy sie efekt końcowy, a to narazie tylko testy więc sie nie martwcie, a krytyka jest mile widziana :) Renderek fajny, ale nie widzę tu nic niezwykłego czego mental nie mógł by zrobić... najważniejsze jest to, czego nie widać (czas) ;) chvetimateriały mają niski subdiv bo to tylko testy RA właśnie :) Dawcio_mmi się bardziej ten ostatni mój render podoba niż tamte z mentala ;)
chveti Napisano 26 Marzec 2007 Napisano 26 Marzec 2007 chveti jak poprawić aa w edytorze materiałów? To była tylko wytyczna do samplingu.
#Pawel Napisano 27 Marzec 2007 Napisano 27 Marzec 2007 felgunie nie teges... dziwny materiał. Reszta Pwnage!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się