Napisano 12 Grudzień 200618 l Witam, wiem że już jest kilka wipów z tym autkiem ale za bardzo mi się podoba żeby nie został wymodelowany przeze mnie :p
Napisano 12 Grudzień 200618 l Gratki, jak dla mnie to bardzo ładnie. Pokarz wersję bez tekstury, będzie więcej widać.
Napisano 12 Grudzień 200618 l Autor 3ds max i edit poly, sory za zmyłke ale w tym rhinowym "lakierze" ładnie się prezentuje ;) update (nie patrzcie na te "purchelki" tam gdzie będzie tylna boczna szyba) :
Napisano 13 Grudzień 200618 l mam konkurencje ;) model Ok ale render jako prezentacja wogóle mi nie podłazi
Napisano 13 Grudzień 200618 l pokaż clay'a i wire, wtedy będę miał podstawy by się do czegoś przyczepić ;].
Napisano 20 Grudzień 200618 l shadery lamp z przodu i z tyłu do wymiany. nadal czekam na clay'a z prawdziwego zdarzenia :].
Napisano 21 Grudzień 200618 l ładnie cudo ekstra fajne! ja jestem na etapie robienia świateł :-) dzięki za referki :P też tak mam że zapał mija po zrobieniu blachy :]
Napisano 21 Grudzień 200618 l Autor #Pawel - thnx i nie ma sprawy ;) Diesel - a o co dokładnie chodzi z tą wnęką? dla mnie jest poprawna (ale może jest coś o czym niewiem ;)
Napisano 23 Grudzień 200618 l Witam :) Modelik oczywiście pierwsza klasa :) Koła wypaśne :) Materiały - oj, troszkę leżą :/ PS W czym renderujesz??
Napisano 23 Grudzień 200618 l shader felg rzeczywiście nienajgorszy, ale popracuj nad detalem felg, bo trochę leżą ;].
Napisano 23 Grudzień 200618 l Co do tych wnęk klamek to wydawało mi sie że są za głębokie ale myliłem się.
Napisano 24 Grudzień 200618 l Autor tamte felgi były od wcześniejszego modelu, wszystkie materiały jak narazie testowe ale oceniajcie :) update: (jeszcze tylko jakieś wnętrze :)
Napisano 24 Grudzień 200618 l Model oczywysie wypas, materialy oczywiscie takie zostac nie moga, jedynie do felg sie doczepie - poprzedbnie podobaly mi sie bardziej - te sa zbyt wystajace i jakos tak wogole mi nie pasuja... Mam nadzieje ze wnetrze przednich swiatel wyglada jak wyglada z powodu testowych materialow a nie bugow w modelowaniu? ;P Pracuj pracuj ;)
Napisano 24 Grudzień 200618 l Autor sharq1 - materiały naprawde aż takie tragiczne? Lampy hmm chyba je troche jeszcze dopracuje bo faktycznie troche tam łyso, foelgi zostaną te bo takie są w oryginale, tamte są od saaba którego kiedyś robiłem :) Busiu - a prosze :)
Napisano 27 Grudzień 200618 l Modelik mi sie bardzo podoba.Popracuj troche nad oswietleniem i studiem i bedzie fajnie.
Napisano 27 Grudzień 200618 l Autor z materiałami będziemy się męczyć ;) ale ja ostatecznie planuje zrobić scenkę jeszcze z astrą Twin Top, którą zaczne robić, więc finished work dopiera gdzieś za pół roku, te renderki to tylko dlatego że niechce mi się narazie modelować :p
Napisano 29 Grudzień 200618 l Autor kolejny test lakieru, miał być niebieski a wyszedł fiotelowy :p początki interioru:
Napisano 29 Grudzień 200618 l Dawaj siate tego srodeczka :] A co do lakieru toooo troche dziwne studio jak dla mnie :]
Napisano 30 Grudzień 200618 l OMG, lakier super!!!! Mów zaraz jak go zrobiłeś :) Ach te szczegóły we wnętrzu.... cud miód :) Hehe, a studio to troszkę zgapiłeś z mojego?? :) PS to na górze białe co świeci to plane czy cylinder??
Napisano 30 Grudzień 200618 l Srodek wyglada na zabugowany, szczegolnie miejsce na nawigacje satelitarna (?). Lakier bardzo fajny
Napisano 30 Grudzień 200618 l Autor siatke dam jak zrobie coś więcej :) patry- lakier to zwykły raytrace, w reflection falloff i lekko zmodyfikowana krzywa falloffa (mam tego shadera carpaint ale jakiś taki dziwny) studio to twoje tylko takie rozbudowane, na górze jest plane ale specjalnie zmodyfikowany, tak żeby odbicia wyglądały jak wyglądają teraz :p w środku są bugi może później poprawie, ale one i tak nie będą miały znaczenia bo renderów ze środka nie będzie
Napisano 1 Styczeń 200718 l mam pytanie.Jak zrobiłes materiał swiateł? Mi sie podoba.Świetny modelik.*wypas*
Napisano 1 Styczeń 200718 l Autor materiał swiateł to lustro, czyli reflection na max, ale to jak wygląda to zależy od tego co sie w nim odbija. ustawienia studio (to czarne na plane'ach to materiał samoświecący)
Napisano 25 Marzec 200717 l Autor próbuje okiełznać vraya, jak znajde więcej wolnego czasu będzie mój :p
Napisano 26 Marzec 200717 l Witam :) Pecet no co ty!!??!!?? Do mentala wracaj ty, ty, ty... :P Pokazałem Ci już przecież to, że można w mentalu uzyskać ten odbłysk z ferrari i że mental w niczym nie ustępuje vrayowi... Renderek fajny, ale nie widzę tu nic niezwykłego czego mental nie mógł by zrobić...
Napisano 26 Marzec 200717 l [...] Pokazałem Ci już przecież to, że można w mentalu uzyskać ten odbłysk z ferrari i że mental w niczym nie ustępuje vrayowi... [...]Nie w tym rzecz, że mental w niczym nie ustępuje vray'owi, mental jest programem "lepszym" i pełniejszym. Problem tkwi w przystępności i intuicyjności, tu mental poprzez swoją profesjonalną formę wydaje się być nieciekawy dla szarego użytkownika. Ale różnice między programami renderującymi się zacierają, na szczęście. Za kilka lat oba programy pewnie będą miały podobne możliwości i coraz więcej profesjonalnych firm doceni też wartość vray'a.
Napisano 26 Marzec 200717 l pecet - popraw antialiasing i sampling materiałów (w material editorze) :)
Napisano 26 Marzec 200717 l pecet czemu przeszłeś na v raya jak w mentalu takie ładne renderki robiłeś? Bo model bardzo fajny, chveti jak poprawić aa w edytorze materiałów?
Napisano 26 Marzec 200717 l Autor dobra, następnym razem niebęde pisał co to za render :p liczy sie efekt końcowy, a to narazie tylko testy więc sie nie martwcie, a krytyka jest mile widziana :) Renderek fajny, ale nie widzę tu nic niezwykłego czego mental nie mógł by zrobić... najważniejsze jest to, czego nie widać (czas) ;) chvetimateriały mają niski subdiv bo to tylko testy RA właśnie :) Dawcio_mmi się bardziej ten ostatni mój render podoba niż tamte z mentala ;)
Napisano 26 Marzec 200717 l chveti jak poprawić aa w edytorze materiałów? To była tylko wytyczna do samplingu.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto