Por@szek Napisano 22 Styczeń 2007 Napisano 22 Styczeń 2007 Dawno, dawno temu, za gora..... niach to nie to forum XD Ale nie da sie ukryc ze dawno niczym nie rzucalem. Wiec tak, to jest stacja benzynowa, jakby ktos nie zauwazyl no i chyba tyle... ... acha, to wip jest aby nie bylo ze nie textury jakies szare, albo w kratki. drzwi beda dopicowane pozniej, jak i cala scena pare propesow jescio Critsy mile widziane. Enjoy. (gdzie jest panel z emotami, albo lista skrotow do naumienia ?? )
ledyr Napisano 22 Styczeń 2007 Napisano 22 Styczeń 2007 eh no wiesz Poraszek, nie zebym nie doceniał postępów no ale troche cienkie to co pokazales, takie komputerowe :D lol nie no joke, hardzior wszystko tylko ze budynek wygląda troszke jakby był z metalu ale rózne fetysze widzialem :D a ta studnia boska jest :D w ogóle wypas i takie tam inne :D pozdro :d
vv3k70r Napisano 22 Styczeń 2007 Napisano 22 Styczeń 2007 ladne... i takie spojne, wszystkie obiekty co sa razem na kupei rownego poziomu, bez ozdabainia perelki smieciami... w studni deska pierwsza od obserwatora ma wzdloz krawedzi czarna kreska, ta kreska to tak zamierzona czy hochliki zmapowaly?
Kuba Napisano 22 Styczeń 2007 Napisano 22 Styczeń 2007 Fajnie, z tym że na pierwszy rzut oka myślałem, że to stacja ledyra z Mini-bitwy.
arcade Napisano 22 Styczeń 2007 Napisano 22 Styczeń 2007 eh, świat się kończy, Por@szek postuje prace a nie wspomina nawet o takich szczegółach jak ilość tri czy wielkość tekstury o siatce nie wspominając. To jest dopiero upadek obyczajów. poza tym spoko ;) Tylko troche speculara imho nadużywasz - ściany i kamienie w studni wyglądają jakby też były z metalu ;) Podobnie beczki - niby ok, ale ta zielona farba dziwnie wygląda ścierając się gradientem ;) Farba powinna łuszczyć się i odpadać po kawałku, a nie ścierać w ten sposób. Takie szczegóły dają trochę sztuczności tym obrazkom.
Por@szek Napisano 22 Styczeń 2007 Autor Napisano 22 Styczeń 2007 Ledyr - taki urok stilli ad. spec'a. Pozniej bedzie animka to zobaczysz ze inaczej to wszystko sie prezentuje. A pimpowac bede na sam koniec. vv3k70r - troche smieci dojdzie, ale to jak w/w na koniec. A ta czarna kreska to przesuniete mapowanie. Moje niedopatrzenie. Kuba_ - haha dobrze myslales, bo korzystamy z tej samej referencji ;) ziomuś - :P, bo to wip, na koniec zamieszcze specyfikacje, bo jescze pare rzeczy dojdzie wiec polycount sie zmieni, a textury to glownie 1024, przydzielane na kilka obiektow. Co do beczki , good point, na koniec pobawie sie ;)
Bro Napisano 22 Styczeń 2007 Napisano 22 Styczeń 2007 ja juz coś o niej ci wspominałem - ale faktycznie ściana troche metalowo wygląda. Studnia zajebi... (wykropkuje bo znowu ktoś sie doczepi ze przeklinam :) ) - poka siateczke aha.... kiedy obrona ?? ... ja za tydzien mam zamiar spadać ... odezwij sie na gg (a nie tylko się ukrywasz :)) obgadamy szczegoly emigracji :) Pozdro
arcade Napisano 22 Styczeń 2007 Napisano 22 Styczeń 2007 Uważaj Bro, bo zarobisz permanentnego bana ;) (sorry Por@szek za offtop, nie mogłem się powstrzymać :D)
Por@szek Napisano 23 Styczeń 2007 Autor Napisano 23 Styczeń 2007 Fr3d3k - wiem :P zauwazylem i dzisiaj sie uwazniej przygladalem felgom w samochodach:P Brakuje paru rzeczy :P Bro - my dear , terminy zaczynaja sie od kwietnia, ale na pocatku marca bede chcial sie wysylac, a na gygy jestem i czekam :) Ba nawet sie odezwalem :P ziomuś - luz ;) Mnie to tam wiesz :P
wizz Napisano 23 Styczeń 2007 Napisano 23 Styczeń 2007 ee :D pr0 robota :) nie mnie dane jest oceniać tak zacne dzieło :D
wain Napisano 24 Styczeń 2007 Napisano 24 Styczeń 2007 co do stacji .. to ja bym jeszcze zacieki zrobil (z dachu, parapetow okien, metalowych elementow przyklejonych do budynku) jak na budynek to jeszcze pare pekniec by sie przydalo mimo ze stacja jest pancerna jak schron to jednak drobne pekniecia mile widziane. ja bym jeszcze delikatny ambient occlusion zrobil na diffusie. aha jasniejsze(jasniejsze od slonca i na rogach) i ciemniejsze(od wilgoci deszczu, czesc polnocna budynku) prebarwienia by sie przydaly na betonie. gdzieniegdzie mozna jakich mech(zolto brazowy/zielono zolty) czy cos podobnego co czasem porasta stary beton. za "sterylny" jest ten brud(jest od krawedzi do krawedzi jak od linijki). nie to ze mi sie nie podoba. generalnie bardzo ladne textury duzo detalu dobra rozdzielczosc i widac ze znasz sie na robocie ale skoro wip to se nawymyslam ;-) pozdrawiam wain
Por@szek Napisano 24 Styczeń 2007 Autor Napisano 24 Styczeń 2007 Ja se dlubie a tu critsy sie pojawiaja hehe. Po tym jak mnie pojechali na innym forum troche mi morale padlo, ale, co nie zabije ... wizz - hehe, dzieki ;) wain - witam na forum, specjalnie dla mnie sie zarejestrowales, hehe :blush: wiele rzeczy z tych co napisales beda, ale generalnie juz nie chce mi sie bardziej plynac, zaczynam zygac troche juz tym, ale dzieki ;)
Konras Napisano 25 Styczeń 2007 Napisano 25 Styczeń 2007 Ladne, milo ze tak zasmieciles otoczenie, dodaje to sporo realizmu. Szkoda ze wiele tekstor ma fakture jak stary spekany garnek... . Jest dobrze, tekstury na pewno jeszcze nie sa ostateczne. Najlepsze i tak sa te zardzewiale dystrybutory, za to 6+ :), reszta do poprawy moim zdaniem. Smiec dalej i odlup kawalek sciany na kancie co by bryla budynku nie byla idealna, wszak korozja nie tyczy sie tylko tekstor :) Pozdrawiam
wain Napisano 25 Styczeń 2007 Napisano 25 Styczeń 2007 wlasciwie to faktycznie zarejestrowalem sie zeby sie wpisac :) . tak naprawde to przegladam to forum co jakis czas ale nie mialem potrzeby sie wypowiadac bo zwykle nie moja dzialka to byla .. no ale skoro kolega po fachu i wybiera sie na emigracyj to moze warto mu dac troche rad ;) .. i tak oto sie wpisalem ;) .. a tak swoja droga to zastanawiam sie ile polakow siedzi za granica w gamedevie. kiedys sam myslalme zeby wyjachac (i nadal mysle) tylko sie boje ze raczej mam marne szanse na dostanie sie.. ... sorki za offtopa. juz nie bede ;). co do stacji. jesli to ma byc stacja dla fpp to lepiej ja pokazywac z perspektywy i w zblizeniach takich w jakich ona bedzie faktycznie widoczna bo z daleka i w rzucie izo 90% obiektow wyglada slicznie..
Por@szek Napisano 25 Styczeń 2007 Autor Napisano 25 Styczeń 2007 Konras - dzieki, duza czesc textur jest skonczona, nie wiele bedzie zmienianych, budynek bedzie bardziej zniszczony, ale jeszcze nie wiem dokladnie jak :P wain - hehe, to mnie zaszczyt kopnal :) . Polakow sporo siedzi za granica. W chwili obecnej ze znajomych z ktorymi pracowalem to wszyscy jezeli nie siedza to za chwile beda. W sumie to sam niedawno wrocilem, aby dyplom skonczyc, a ze dyplom juz praktycznie skonczony wiec czas sie zbierac, szczegolnie ze bro juz mnie cisnie. Co do szans, nie wiem, nie widzialem twoich prac, wiec ciezko mi powiedziec cokolwiek. Natomiast za granica to nie same ubisofty sa ;) Jest tez sporo innych firm ktore u nas uwaza sie za tzw. budzetowe a tam mozna u nich niezla kase zarobic. Wszystko zalezy od poziomu prac, u jednych twoj poziom bedzie az za wysoki u innych jeszcze zamaly. Trzeba sie dopasowac ;) Co do stacji. Nie precyzowalem do czego ma byc, chcialem pojechac troche po detalu, ale juz mnie troche czas goni wiec nie odpicuje tego jakbym chcial. A jezeli cos dobrze wyglada w izo to czemu tego tak nie przedstawic tylko dodac kilka zoomow? :) Pozdrawiam.
Konras Napisano 25 Styczeń 2007 Napisano 25 Styczeń 2007 Co do prezentacji cos jeszcze powiem. Fajnie wygladaja te screeny gdzie mimowszytsko horyzat jest poziomy, go w tym obruconych to hmm, bardziej to by pasowalo na prezentacje samochodu. Fajnie jest jak screeny pokazuja takie objekty albo z wysokosci albo z oczu potencjallnego widza, wtedy lepiej to trafia do wyobrazni i juz sobie dorysowujemy w myslach cala scenerie fpp barz rts, rpg, to chyba naprawde wazne. Daj na ziemie jeszcze sporo takich rzeczy jak jakies prety, moze narzedzia jak mlotki, jakies rozrzucoe kable, gwozdzie, sa to rzeczy ltwe do wykonania a daja naprawde duzo pracy.
_michal Napisano 25 Styczeń 2007 Napisano 25 Styczeń 2007 Co do stacji. Nie precyzowalem do czego ma byc, chcialem pojechac troche po detalu, ale juz mnie troche czas goni wiec nie odpicuje tego jakbym chcial. Tia, lenia złapałeś, ot co :D
Por@szek Napisano 26 Styczeń 2007 Autor Napisano 26 Styczeń 2007 Konras - dzieki, cos wykorzystam :) empeck - hehe, yep, dlugie dystanse personalne nie dla mnie :P UPDATE!!
Konras Napisano 27 Styczeń 2007 Napisano 27 Styczeń 2007 Bardzo ladnie teraz :) jedno mi sie jeszcze tylko w oczy rzuca, ze wszytskie dodatkowe elementy takie jak opony, drzwi samochodowe, deski itd sa oparte o budynek, a warto jednak tez cos porozrzucac gdzies po okolicy, wiem w sumie ze to projekt stacji a nie calego enviro... ale no :>
Por@szek Napisano 2 Luty 2007 Autor Napisano 2 Luty 2007 Bro - tak wyszlo, bardziej mi pasuje do calosci teraz. Konras - thx
Por@szek Napisano 9 Luty 2007 Autor Napisano 9 Luty 2007 Stacja benzynowa uznana za zakonczona. Dla zainteresowanych mov'ik 81mb - okolo 4 minut. Jak sie wyspie to wrzoce ewentualnie siatki i flaty dla zainteresowanych. http://www.abandonedland.net/diploma/
KLICEK Napisano 9 Luty 2007 Napisano 9 Luty 2007 łoojojojo 81 mb :( qrcze moze spakuj rarkiem i daj mirrora dla ludzi z laczem 128 ;) flaty itp koniecznie wrzuc :)
ledyr Napisano 9 Luty 2007 Napisano 9 Luty 2007 sciagnołem video - hardcore! i ty masz jeszcze jakies wątpliwości ze model jest Genialny(ehh ta cenzura)?! dla mnie wszystko swietne gratz! 6* from me jak nic :D :D
Wichur Napisano 11 Luty 2007 Napisano 11 Luty 2007 Bardzo, bardzo ladna robota:) wyglada przeslicznie :D
Por@szek Napisano 11 Luty 2007 Autor Napisano 11 Luty 2007 Troche mi zajelo ale tutaj sa flaty, rendery, normale itd. http://www.abandonedland.net/site/personal/gasstation/gasstation.html Dzieki za komentsy ;) p.s. Ledyr juz tak nie slodz, juz nie mam takiego wielkiego dola, moze lekkiego ;)
Konras Napisano 11 Luty 2007 Napisano 11 Luty 2007 Popatrzylem sobie na obie prezentacje i musze powiedzie ze na prawde fajnie wyszlo. Ciekawy sposob dodawania zaciekow stosujesz, ja sie zawsze zastanawialem czy to bedzie dzialac :> W paru miejscach zostawiles wieloboki ale co tam, za wiadro w koncu mozna odpuscic winy :> Niemniej jednak gratuluje ukonczenia i rzycze sukcesow w kolejnych pracach :)
slizgi Napisano 14 Luty 2007 Napisano 14 Luty 2007 nom fajne, gratuluje :)... tylko mi osobiście wali po oczach wielkość, a raczej wysokość tego dystrybutora jednym słowem "is_huge"... pozdrawaim
Gość Marioza Napisano 14 Luty 2007 Napisano 14 Luty 2007 Stacyjka gites, szkoda ze brakuje jej drobnych cieni w miejscu łączen poszczególnych elementów, wyglada torche jak poskładana z klocków, ale rozumiem ze rozklad uv nie pozwala na ich podlamowanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się