KLICEK Napisano 2 Luty 2007 Napisano 2 Luty 2007 W tym temacie, zrobimy modele do gier na komórki :) możemy zrobić wszystko, nie ograniczamy do żadnego rodzaju modelu, możemy zrobić dosłownie każdy model jaki przyjdzie nam do głowy. Z tym ze możemy zrobić kilka modeli i na każdy model mamy następujące limity : siatka: 400 trisów (~200 poly) textura: 128x128 przedstawienie modelu : jak na screenach poniżej dobrze by było gdybyście zrobili 360 żeby zobaczyć modelik z każdej strony w całej okazałości. Terminy : 15.02.2007r. +/- 2 dni Tutaj podrzucam kilka przykładów : modele zrobił : "Kenneth Fejer" jego strona : http://www.kennethfejer.dk/ Zapraszamy do wzięcia udziału !!!!!!!!!!!!!!
Bruneq Napisano 2 Luty 2007 Napisano 2 Luty 2007 hahaha...minimalizm! cudo! chyba sobie wezme udzial!:)
giorgione Napisano 2 Luty 2007 Napisano 2 Luty 2007 hehe mniejsze limity - może więcej osób będzie w stanie skończyć :)
Ardeni Napisano 2 Luty 2007 Napisano 2 Luty 2007 I ja wezmę udział, nie daruje sobie. Fajniusi temat :)
Owen Napisano 2 Luty 2007 Napisano 2 Luty 2007 fajowo :) jutro jak wróce z egzaminu to tez zaczne działać
Kuba Napisano 2 Luty 2007 Napisano 2 Luty 2007 Z tego co pamiętam tamte modeliki były okręcone w jakimś programie do gif-ów. Było o nim nadmienione w wątku na cgtalku.
_michal Napisano 2 Luty 2007 Napisano 2 Luty 2007 Renderujesz kilka zrzutów naokoło i składasz je w gifa. Możesz użyć okręgu ze splajna jako path'a dla kamery.
ledyr Napisano 2 Luty 2007 Napisano 2 Luty 2007 ee za duzo roboty, tyle to wiem ze mozna, ale myslalem ze jest jakis szybszy sposób :D
Cruzh3r Napisano 2 Luty 2007 Napisano 2 Luty 2007 spoko temat. A postać koniecznie musi mieć elementy różowego?:)
dariusz Napisano 3 Luty 2007 Napisano 3 Luty 2007 eee, a ja mam pytanie. miałem nokie n-gage i tam żadko która gra obsługiwała rozmycie textur (nie wiem jak się to nazywa), ogólnie panowała pixeloza, texturki wyglądały jak te na modelach Kenneth'a Fejer'a. to jak, dozwolone jest "wygładzanie" textur? czy jedziemy na software renderer?:) edit: ledyr jestem tego samego zdania, w końcu komórki nie mają directx 9.0.. jeszcze:)
Lis Napisano 4 Luty 2007 Napisano 4 Luty 2007 Ja też. Niestety zeby po wyrenderowaniu nie dostać blura (nawet zmniejszenie we właściwościach textury blura na 0.01 nie pomaga). Należy na fizycznie zwiększyć rozmiar textury. najlepiej do 1024x1024 bez aa. Wtedy bedzie widać pixele.
Przybysz Napisano 4 Luty 2007 Napisano 4 Luty 2007 Nie wiem jaki macie soft, ale w standardowym rendererze 3dsmax wystarczy odznaczyc Filter Maps i mamy pixelki. A w opcjach drivera dx9 viewportu: Texel i MipMap Lookup ustawić na none i w vieporcie tez mamy pixele.
Kuba Napisano 4 Luty 2007 Napisano 4 Luty 2007 Również jestem za. W końcu te modele mają wyglądać tak, jak wyświetli je komórka. Dzięki Przybysz za wskazówkę. Zaraz wrzucę zaktualizowane screeny.
FF Napisano 4 Luty 2007 Napisano 4 Luty 2007 A po co w ogóle renderować? Patrząc na te obiekty widać że naświetlenie powierzchni nie zmienia się wraz ze zmianą kąta padania światła więc wnioskuje że Self-illumination = 100 a całe cieniowanie na teksturze? EDIT: Chociaż nie, trzeba zaznaczyć przy Self-illumination Color i dać biały żeby nie było kompletnie żadnych cieni. To powinno sie chyba znaleźć w regulaminie bo na komórce ma cieniowania i wszystko jest na teksturze.
_michal Napisano 5 Luty 2007 Napisano 5 Luty 2007 Alpha test bym przepuścił, ale blending to raczej nie.
Ardeni Napisano 5 Luty 2007 Napisano 5 Luty 2007 Mam u siebie alpha test, więc chcę wiedzieć czy poprawić/zrobić od nowa czy przejdzie, btw i tak mam zamiar zrobić jeszcze jeden model na minibitwe.
Ardeni Napisano 5 Luty 2007 Napisano 5 Luty 2007 Z tego co mi wiadomo to alpha w 2 kolorach, bez cieniowania, szarości itd, po prostu białe albo czarne
Ardeni Napisano 5 Luty 2007 Napisano 5 Luty 2007 I takie pytanko - Czy na koniec w ankiecie do wyklikania będzie poszczególny model czy całość ogółem to co wystawił dany user, tzn jego cały dorobek w minibitwie na raz?
Bro Napisano 5 Luty 2007 Napisano 5 Luty 2007 No ja też proponowałbym przepuścić Alpha test ale blending to raczej napewno nie. Co do ilosci modeli to nie mam pojecia. moze lepiej aby byly osobno w czasie glosowania ?
vv3k70r Napisano 5 Luty 2007 Napisano 5 Luty 2007 alfe bardzo latwo wcisnac-zrobic teksture z przezroczystosciami (jakeis tga lub png) ktora na tym samym mapowaniu jest wczytywana tak samo do opacity, ale juz jako monochromatic (takie okienko sie zaznacza) i widac tyle ile jest wartosc zasloneicia pixela :)
_michal Napisano 5 Luty 2007 Napisano 5 Luty 2007 Problem nie jest w tym jak alfę wrzucić w render, ale czy komórki (czyli target minibitwy) ją obsługują.
dariusz Napisano 5 Luty 2007 Napisano 5 Luty 2007 na tym obrazku Pana Kennetha widać że użył alfy (podwozie), może można:)
dariusz Napisano 5 Luty 2007 Napisano 5 Luty 2007 no to w czym problem? wątpie żeby alpha blending był użyteczny na mapce 128x128:)
Cruzh3r Napisano 10 Luty 2007 Napisano 10 Luty 2007 Wygląda na to że minibitwa następna zostanie przeniesiona, do The Dominance War II. Limity akurat gameartowe. http://www.dominancewar.com/
arcade Napisano 10 Luty 2007 Napisano 10 Luty 2007 Powodzenia w Dominace War, grafik który ją wygra będzie moim osobistym bogiem na kolejny rok :P
nielot007 Napisano 10 Luty 2007 Napisano 10 Luty 2007 Powodzenia w Dominace War, grafik który ją wygra będzie moim osobistym bogiem na kolejny rok :P czyli klicek i jaras :D
Kuba Napisano 10 Luty 2007 Napisano 10 Luty 2007 Czy ktoś z Was staruje? Jeśli tak, podajcie linki. Chętnie pokibicuję.
arcade Napisano 10 Luty 2007 Napisano 10 Luty 2007 Nie róbcie offtopów ;) http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=35253 - tutaj jest link z naszymi wojakami :)
Kuba Napisano 10 Luty 2007 Napisano 10 Luty 2007 Zazwyczaj schematycznie zaglądam do działów, które mnie interesują. Na dolną część forum raczej się nie zapuszczam. Przepraszam za wpadkę, zaraz zerknę co i jak :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się