Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

W tym temacie, zrobimy modele do gier na komórki :) możemy zrobić wszystko, nie ograniczamy do żadnego rodzaju modelu, możemy zrobić dosłownie każdy model jaki przyjdzie nam do głowy. Z tym ze możemy zrobić kilka modeli i na każdy model mamy następujące limity :

 

siatka: 400 trisów (~200 poly)

textura: 128x128

przedstawienie modelu : jak na screenach poniżej dobrze by było gdybyście zrobili 360 żeby zobaczyć modelik z każdej strony w całej okazałości.

 

Terminy : 15.02.2007r. +/- 2 dni

 

Tutaj podrzucam kilka przykładów :

1.gifanim3.gif3.gifanim1.gif

2.gifanim2.gif6.gifanim.gif

 

modele zrobił : "Kenneth Fejer" jego strona : http://www.kennethfejer.dk/

 

 

Zapraszamy do wzięcia udziału !!!!!!!!!!!!!!

  • Odpowiedzi 40
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Z tego co pamiętam tamte modeliki były okręcone w jakimś programie do gif-ów. Było o nim nadmienione w wątku na cgtalku.

Napisano

eee, a ja mam pytanie. miałem nokie n-gage i tam żadko która gra obsługiwała rozmycie textur (nie wiem jak się to nazywa), ogólnie panowała pixeloza, texturki wyglądały jak te na modelach Kenneth'a Fejer'a.

to jak, dozwolone jest "wygładzanie" textur? czy jedziemy na software renderer?:)

 

edit:

ledyr jestem tego samego zdania, w końcu komórki nie mają directx 9.0.. jeszcze:)

Napisano

Ja też.

 

Niestety zeby po wyrenderowaniu nie dostać blura (nawet zmniejszenie we właściwościach textury blura na 0.01 nie pomaga). Należy na fizycznie zwiększyć rozmiar textury. najlepiej do 1024x1024 bez aa. Wtedy bedzie widać pixele.

Napisano

Nie wiem jaki macie soft, ale w standardowym rendererze 3dsmax wystarczy odznaczyc Filter Maps i mamy pixelki. A w opcjach drivera dx9 viewportu: Texel i MipMap Lookup ustawić na none i w vieporcie tez mamy pixele.

Napisano

Również jestem za. W końcu te modele mają wyglądać tak, jak wyświetli je komórka. Dzięki Przybysz za wskazówkę. Zaraz wrzucę zaktualizowane screeny.

Napisano

A po co w ogóle renderować?

 

Patrząc na te obiekty widać że naświetlenie powierzchni nie zmienia się wraz ze zmianą kąta padania światła więc wnioskuje że Self-illumination = 100 a całe cieniowanie na teksturze?

 

EDIT: Chociaż nie, trzeba zaznaczyć przy Self-illumination Color i dać biały żeby nie było kompletnie żadnych cieni.

To powinno sie chyba znaleźć w regulaminie bo na komórce ma cieniowania i wszystko jest na teksturze.

Napisano

Mam u siebie alpha test, więc chcę wiedzieć czy poprawić/zrobić od nowa czy przejdzie, btw i tak mam zamiar zrobić jeszcze jeden model na minibitwe.

Napisano

I takie pytanko - Czy na koniec w ankiecie do wyklikania będzie poszczególny model czy całość ogółem to co wystawił dany user, tzn jego cały dorobek w minibitwie na raz?

Napisano

No ja też proponowałbym przepuścić Alpha test ale blending to raczej napewno nie.

Co do ilosci modeli to nie mam pojecia. moze lepiej aby byly osobno w czasie glosowania ?

Napisano

alfe bardzo latwo wcisnac-zrobic teksture z przezroczystosciami (jakeis tga lub png) ktora na tym samym mapowaniu jest wczytywana tak samo do opacity, ale juz jako monochromatic (takie okienko sie zaznacza) i widac tyle ile jest wartosc zasloneicia pixela :)

Napisano

Zazwyczaj schematycznie zaglądam do działów, które mnie interesują. Na dolną część forum raczej się nie zapuszczam. Przepraszam za wpadkę, zaraz zerknę co i jak :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności