Jump to content

Minibitwa nr11 - Model do gry na komórkę


KLICEK
 Share

Recommended Posts

W tym temacie, zrobimy modele do gier na komórki :) możemy zrobić wszystko, nie ograniczamy do żadnego rodzaju modelu, możemy zrobić dosłownie każdy model jaki przyjdzie nam do głowy. Z tym ze możemy zrobić kilka modeli i na każdy model mamy następujące limity :

 

siatka: 400 trisów (~200 poly)

textura: 128x128

przedstawienie modelu : jak na screenach poniżej dobrze by było gdybyście zrobili 360 żeby zobaczyć modelik z każdej strony w całej okazałości.

 

Terminy : 15.02.2007r. +/- 2 dni

 

Tutaj podrzucam kilka przykładów :

1.gifanim3.gif3.gifanim1.gif

2.gifanim2.gif6.gifanim.gif

 

modele zrobił : "Kenneth Fejer" jego strona : http://www.kennethfejer.dk/

 

 

Zapraszamy do wzięcia udziału !!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

eee, a ja mam pytanie. miałem nokie n-gage i tam żadko która gra obsługiwała rozmycie textur (nie wiem jak się to nazywa), ogólnie panowała pixeloza, texturki wyglądały jak te na modelach Kenneth'a Fejer'a.

to jak, dozwolone jest "wygładzanie" textur? czy jedziemy na software renderer?:)

 

edit:

ledyr jestem tego samego zdania, w końcu komórki nie mają directx 9.0.. jeszcze:)

Link to comment
Share on other sites

Ja też.

 

Niestety zeby po wyrenderowaniu nie dostać blura (nawet zmniejszenie we właściwościach textury blura na 0.01 nie pomaga). Należy na fizycznie zwiększyć rozmiar textury. najlepiej do 1024x1024 bez aa. Wtedy bedzie widać pixele.

Link to comment
Share on other sites

A po co w ogóle renderować?

 

Patrząc na te obiekty widać że naświetlenie powierzchni nie zmienia się wraz ze zmianą kąta padania światła więc wnioskuje że Self-illumination = 100 a całe cieniowanie na teksturze?

 

EDIT: Chociaż nie, trzeba zaznaczyć przy Self-illumination Color i dać biały żeby nie było kompletnie żadnych cieni.

To powinno sie chyba znaleźć w regulaminie bo na komórce ma cieniowania i wszystko jest na teksturze.

Link to comment
Share on other sites

alfe bardzo latwo wcisnac-zrobic teksture z przezroczystosciami (jakeis tga lub png) ktora na tym samym mapowaniu jest wczytywana tak samo do opacity, ale juz jako monochromatic (takie okienko sie zaznacza) i widac tyle ile jest wartosc zasloneicia pixela :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy