Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 105
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość George82
Napisano

brakuje camera correction i ogolnie malo do komentowania, bo rozumiem, ze oswietlenie jest tymczasowe

 

Pozdro

Napisano

a z tym że luksusowa to znaczy się robie to z jakiegoś katalogu kafelków.I tam jest wszystko ładne i najlepsze więc sobie taką nazwę wziełem.W porównaniu do mojej kuchni to to z tego katalogu to cudo .A o co chodzi z camera correction (co to da?)

Napisano

cima i nic ni ma :P czyli zdecydowanie za ciemno i tak naprawde to pare boksów jest ;]

 

edit: aha jeszcze jakoś mi sie wydaje że sufit jest za nisko

Napisano

Ciemno bo prądu ni ma, nie widzicie świeczki na stole :D

camera correction - po to żeby nie było trzeciego zbiegu i żeby nie było "krzywych ścian". Czekamy na dalsze wyniki...

Pozdrawiam..

Napisano

masz problem z nogami od krzesła. za mało, żeby coś więcej powiedzieć. pokaż referkę na podstawie której robisz vizke.

 

Pozdrawiam

Napisano

Pamiętaj o jakiejś skali :) bo krzesło wygląda jak z pokoju dziecięcego.

No ale to wstęp więc pozory mogą mylić. Good luck.

Napisano

trochę popracowałem:

 

tweety:wiem ale spróbować można. Przy tej scenie chce się dużo nauczyć.Pożyjemy zobaczymy...

2fotka2co6.jpg

 

2fotka1ao8.jpg

Gość George82
Napisano

true, moze wyjsc ciekawie...

p.s. pierwszy render znowu sie chyli na lewo..;)

Napisano

rączka od piekarnika definitywnie za blisko frontu. nie da się wsunąć palców.

widzę, że odszedłeś w układzie od od referencyjnego zdjęcia.

Napisano

tweety: odszedłem ponieważ nie lubie robić wszystko tak samo.Zawsze dodaje coś od siebie.Na razie szukam referencji czajników:d

Napisano

No to po malutkiej przerwie dalej modeluje kuchnie.

render1:

4fotka1xu2.jpg

render2:

4fotka2mw0.jpg

jeszcze nie zrobiłem okna wiec dlatego tak wygląda jak biała plama na drugim renderze.

Zapraszam do komentowania i wytykania błędów.

Napisano

fajne :P ale jak na luksus brakuje mi jakichś odjechanych żyrandoli ,telewizorka i innych urządzeń tylko dla szpanu:P

ale jak to ma wyglądać po prostu ładnie ,no to będzie..robiłeś to wszystko z linijką?

-chyba jest mały bug po prawej na blacie stołu..[brzydko sie załamuje:p]

-co to za genialne drzwiczki z 2 klamkami:D

pozdro:)

Napisano

krzesełko gites , można już normalnie siedzieć ;]

ale coś ten sufit mnie niepokoi... nie za niski ??

 

pozdrawiam

 

Edit:

 

no i pasowało by ten okap wstawić :]

Napisano

takie luksusowe rzeczy będą.spox.gdzie widzisz te dzwiczki z dwoma klamkami.Od razu mówie ze tam na dole po dwóch stronach piekarnika jest szuflada i na dole szafka;d.A z tym blatem popracuje jeszce:d.Wszystko jest dobrze.sufit chyba nie jest za nisko.Ale zawsze moge trochę go podnieść.Wszystko próbuje robić z wymiarami.Dzis wieczorem kolejny update bedzie.Aha tak przy okazji zna ktoś stronę gdzie są blueprinty różnych garnków łyżeczek noży itp.??

 

coś z tym okapem pomyśle;d

Napisano

No coraz lepiej ale mam pare zastrzezen co do proporcji..

latwo sie domyslec jakie sa rozmiary szafek i dzieki temu wszyko ladnie odtworzyc. Pomieszczenie ma conajmniej 3m. Ten pomaranczowy przeswit moze miec ze 2m a murek 1m. stol powinien miec okolo 75cm i wumiar 100 na 100, wysokosc siedziska ~45cm. blat ma glebokosc 60cm. Mozesz tez liczyc kafelki wiedzac ze maja 33.3cm to wszytko moszna niezle policzyc.

 

kombinuj kombinuj

 

powodzenia zycze!

Napisano

Ja dopatrzyłem się dwóch błędów. Nóżka krzesła jest krzywa w zaznaczonym miejscu, i w oryginale krzesła nie ma raczej takiego "łuku".

 

beztytu322utj3.jpg

 

Ale ogólnie bardzo ładnie, pozostałe modele jak najbardziej poprawne i ładne. Pozdrawiam.

Napisano

troche podłubałem:

render1

7fotka1is2.jpg

 

render2:

7fotka2hp1.jpg

Wiem ze na drugim renderze jest bład z blatem,przy następnej okazji poprawie:P

No to moje pytanie:co jeszcze dodać?

Napisano

Ogólnie podoba mi się, sporo rzeczy i faktycznie wygląda jak kuchnia:P. Powodzenia w teksturowaniu, bo sporo rzeczy jest do zrobienia:) 3mam kciuki!

Napisano

Jeszcze wymodeluje parę drobiazgów i zabieram się za textury.No i tutaj moje pytanie:jak zrobić w v ray'u dobrą texturę kafelków które dobrze odbijają otoczenie (bo zawsze jak robiłem to takie szklane odbicia mi wychodziły)

czekam na szybką pomoc i komentarze

 

 

aha jak zmienić załącznik aby w pierwszym poście była odświeżona miniaturka?

Napisano

wiec tak suszarka na naczynia i talerze sa za małe o 100% kwiaty naprawde robią wrażenie bardzo pozytywne..;)) a co to ten podłogi to dobra takstura na nią bump i odbicia i wszytko;) ale próbuj :P

Napisano

Wyglada całkiem fajnie, zaczyna robic wrazenie. Jedyne co mnie denerwuje i co jest bardzo czesto stosowane to kompletne nie trzymanie proporcji.. Jak mozna robic wszystko na oko? tak trudno jest wziac linijke i pomierzyc w domu rozne sprzety? nawet nie wiem co jest zle bo nic tu nie trzyma wymiarow. Nie wiem czy jest za maly zlew czy za duzy kran, czy za male talerze, czy gigantyczna mikrofala. Po za tym sufit jest za nisko.

Sory za taka krytyke. MAm nadzieje ze jest konstruktywna, bo texturami nie naprawisz tych dysproporcji.

 

Pozdravki!

Napisano
No i tutaj moje pytanie:jak zrobić w v ray'u dobrą texturę kafelków które dobrze odbijają otoczenie (bo zawsze jak robiłem to takie szklane odbicia mi wychodziły)

aha jak zmienić załącznik aby w pierwszym poście była odświeżona miniaturka?

 

1)Obniż Refl. glossiness, zwiększ subdivs to zmatowi Ci odbicie. Jeszcze możesz dla lepszego efektu pobawić się Fresnel IOR.

2)Edytuj pierwszy post i podmień starą

Napisano

dobra z tym modelowaniem spokój,zabieram się za textury.

9fotka1bt8.jpg

na razie bez textur wersja chyba już nic z modeli nie dojdzie,może jakieś małe detaliki a lampami chce się zabrać na końcu.

 

KOmentowAć!!!

Napisano
dobra z tym modelowaniem spokój,zabieram się za textury (...) KOmentowAć!!!

 

nie ma co komentować. nadal leżą proporcje mebli i pomieszczenia.

tekstury i materiały nie pomogą tutaj wogóle. przy okazji: w szczelinie pomiędzy kafelkami można złamać sobie nogę.

 

 

 

do reszty komentujących: dajcie sobie spokój z komentarzami "wypas", "fajnie" etc. i spójrzcie na to krytycznym wzrokiem. przestańcie słodzić a wytknijcie błedy których autor już nie dostrzega.

 

czasami czytając te komentarze zastanawiam się czy Wam naprawdę się to podoba czy po prostu lubicie skomentować pracę jednym nic nie wnoszacym zdaniem?!

Napisano

sufit jest jakos wyjatkowo nisko.... chyba powinno tam byc troche miejsca... pod szafkami powinna byc tak z 15-20 cm listwa bo teraz szafki nie otworzysz bo bedzie sie szurac po plytkach ;) no i te plytki jednak moze lepiej tekstura zastapic ?

Napisano

Nie myślę ze textura będzie kiepsko wyglądać,wole popróbować z wymodelowaniem i oteksturowaniem jej tak jak robie.Jutro rano dam render z oteksturowaną podłogą.

Napisano

KOmentowAć!!!

 

Podobnie jak Tweety nie wiem juz co komentowac. Co mialem powiedziec to powiedzialem.

W wiekszosci postów są dobre rady do ktorych w ogóle sie nie stosujesz.. Ja sie juz zniechecilem, bo marnujesz kawal dobrego modelingu. Oczywiscie to twoja praca i twoja wizja, ale poza modelingiem i fajnymi kwiatkami, wszystko jest źle.

 

Pozdro

Napisano

tweety gdyby mi się to nie podobało to bym napisał, niestety nie jestem takim profesjonalistą jak Ty i nie dostrzegłem tych błędów które zauważyłeś więc proszę się mnie nie czepiać, mi się to po prostu podoba i tyle.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności