Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

No , elegancko , super detal.

 

I nie obijać się bo awardy same się nie zrobią :)

  • Odpowiedzi 64
  • Wyświetleń 7,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Zapomniałem wsadzić siatkę. A trochę się tam pozmieniało od ostatniego czasu.

p117.jpg

Napisano

Śliczna ta siatka, szacunek :D Ale co razi w oczy, to fakt że miejscami ładujesz się w straszny detal a tu Ci nagle słupki (czy co to jest) przebijają powierzchnie bez pardon'u ;) Rozumiem, ze zrobienie tam otworu bedzie uciążliwe, ale cóż, w końcu to co trudne to najlepsza zabawa.

 

Pozdrawiam i powodzenia życzę.

Napisano
  • Autor

Część detali będzie na displacemencie. Owe rzeczone otwory pod słupki również..

Napisano

Mniam, mniam. Świetna robota. Ciekawe, gdzie sobie postawisz granicę szczegółowości, bo z doświadczenia wiem, że tak można w nieskończoność?

Napisano

...swietnie to idzie :) -napisales ze silnik oka ale jakbys chcial sprawdzic... :)-jeden element z wiekszych (widac to dobrze na ujeciu z przekrojami )-mianowicie otwor obudowy cylindrow

Napisano
  • Autor

To się poprawi, chociaż i tak z wszystkimi elementami nie będzie tego widać :). Ale ma być ultra-high detail, to będzie.

Mrys Co do stopnia dokładności - poziom subatomowy jest dla mnie nie do przeskoczenia ;). Dzisiaj zunwrapuje, wydłubie bumpmapy i dirt maski i mam nadzieje pokaże jak to wygladać będzie docelowo w renderingu. Nareszcie ruszę już w stronę kadłuba, który wydaje mi się w miarę prosty po tym co przeszedłem z silnikiem.

Napisano
...swietnie to idzie :) -napisales ze silnik oka ale jakbys chcial sprawdzic... :)-jeden element z wiekszych (widac to dobrze na ujeciu z przekrojami )-mianowicie otwor obudowy cylindrow

 

O ja p...rzepraszam! Wszystko do poprawki ;)

Napisano
  • Autor

Tak mniej więcej to będzie z bumpem i dirtem. Na razie fabryczny shit-alu shader ;). Sorki za Alfe ale jeszcze nie do końca kumam Gimpa. Do poprawki tylko tekstura w niektórych miejscach (na kołpaku muszę zeskalować nity bo się pościskały za bardzo i są chyba nieco za duże). Ale wygląda przyjemnie IMHO.

 

O ja p...rzepraszam! Wszystko do poprawki ;)

No wiadomo. Wszystkie pliki do skasowania i system do reinstalacji. ;)

 

engine2.jpg

Napisano

Dla mię bomba! nawet z pościskanymi nitami! A tak z ciekawości - max ci to czy inny Lightwave?

Napisano

...tak :) - pisalem juz wczesniej ze tego nie bedzie zbytnio widac wiec dlatego jest to "jak ci sie bedzie chcialo" element ;) - czekam na kadlubka :D

Napisano

O Kurde!!! Coś pięknego, Stary!!! Na takie rzeczy warto czekać!!!Piękne nitowanie, no i super zagniecenia blachy!!! Przepiękna jedenastka będzie:D Tak trzymaj Stary!!! CZAD!!! A tak przy okazji jakie przewidujesz rozdzielczości map?

Napisano
  • Autor

Co do rozdzielczości map, nie będę oszczędzał specjalnie. To co jest to 2048^2. Spodziewam się również że tyle samo pójdzie na skrzydła i pewnie z dwa razy więcej lub nawet cztery na kadłub + statecznik pionowy. Do tego dojdzie jeszcze raz tyle na blend mapy. Sporo rzeczy (reflection, pogięcie blachy na bumpie, dirt, odpryski farby) pójdzie na odpowiednio przygotowanych mapach proceduralnych. Choć teoretycznie nie musze ich używać bo i tak uvw będzie zrobione dość dokładnie pod bump/displacement nitów i połączeń blach, i tak będzie to spora oszczędność pod kątem wykorzystania pamięci i dłubania teksturek, a efekt może być lepszy.

 

Teraz niestety muszę na dwa tygodnie max odstawić dłubankę, bo przygotwać musze materiały do DAM2.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności