chveti Napisano 18 Luty 2007 Napisano 18 Luty 2007 No , elegancko , super detal. I nie obijać się bo awardy same się nie zrobią :)
Hynol Napisano 18 Luty 2007 Autor Napisano 18 Luty 2007 Zapomniałem wsadzić siatkę. A trochę się tam pozmieniało od ostatniego czasu.
salvage Napisano 18 Luty 2007 Napisano 18 Luty 2007 Śliczna ta siatka, szacunek :D Ale co razi w oczy, to fakt że miejscami ładujesz się w straszny detal a tu Ci nagle słupki (czy co to jest) przebijają powierzchnie bez pardon'u ;) Rozumiem, ze zrobienie tam otworu bedzie uciążliwe, ale cóż, w końcu to co trudne to najlepsza zabawa. Pozdrawiam i powodzenia życzę.
Hynol Napisano 18 Luty 2007 Autor Napisano 18 Luty 2007 Część detali będzie na displacemencie. Owe rzeczone otwory pod słupki również..
mrys Napisano 19 Luty 2007 Napisano 19 Luty 2007 Mniam, mniam. Świetna robota. Ciekawe, gdzie sobie postawisz granicę szczegółowości, bo z doświadczenia wiem, że tak można w nieskończoność?
eco Napisano 20 Luty 2007 Napisano 20 Luty 2007 ...swietnie to idzie :) -napisales ze silnik oka ale jakbys chcial sprawdzic... :)-jeden element z wiekszych (widac to dobrze na ujeciu z przekrojami )-mianowicie otwor obudowy cylindrow
Hynol Napisano 20 Luty 2007 Autor Napisano 20 Luty 2007 To się poprawi, chociaż i tak z wszystkimi elementami nie będzie tego widać :). Ale ma być ultra-high detail, to będzie. Mrys Co do stopnia dokładności - poziom subatomowy jest dla mnie nie do przeskoczenia ;). Dzisiaj zunwrapuje, wydłubie bumpmapy i dirt maski i mam nadzieje pokaże jak to wygladać będzie docelowo w renderingu. Nareszcie ruszę już w stronę kadłuba, który wydaje mi się w miarę prosty po tym co przeszedłem z silnikiem.
mrys Napisano 20 Luty 2007 Napisano 20 Luty 2007 ...swietnie to idzie :) -napisales ze silnik oka ale jakbys chcial sprawdzic... :)-jeden element z wiekszych (widac to dobrze na ujeciu z przekrojami )-mianowicie otwor obudowy cylindrow O ja p...rzepraszam! Wszystko do poprawki ;)
Hynol Napisano 20 Luty 2007 Autor Napisano 20 Luty 2007 Tak mniej więcej to będzie z bumpem i dirtem. Na razie fabryczny shit-alu shader ;). Sorki za Alfe ale jeszcze nie do końca kumam Gimpa. Do poprawki tylko tekstura w niektórych miejscach (na kołpaku muszę zeskalować nity bo się pościskały za bardzo i są chyba nieco za duże). Ale wygląda przyjemnie IMHO. O ja p...rzepraszam! Wszystko do poprawki ;) No wiadomo. Wszystkie pliki do skasowania i system do reinstalacji. ;)
mrys Napisano 20 Luty 2007 Napisano 20 Luty 2007 Dla mię bomba! nawet z pościskanymi nitami! A tak z ciekawości - max ci to czy inny Lightwave?
eco Napisano 20 Luty 2007 Napisano 20 Luty 2007 ...tak :) - pisalem juz wczesniej ze tego nie bedzie zbytnio widac wiec dlatego jest to "jak ci sie bedzie chcialo" element ;) - czekam na kadlubka :D
peter_f Napisano 23 Luty 2007 Napisano 23 Luty 2007 O Kurde!!! Coś pięknego, Stary!!! Na takie rzeczy warto czekać!!!Piękne nitowanie, no i super zagniecenia blachy!!! Przepiękna jedenastka będzie:D Tak trzymaj Stary!!! CZAD!!! A tak przy okazji jakie przewidujesz rozdzielczości map?
Hynol Napisano 23 Luty 2007 Autor Napisano 23 Luty 2007 Co do rozdzielczości map, nie będę oszczędzał specjalnie. To co jest to 2048^2. Spodziewam się również że tyle samo pójdzie na skrzydła i pewnie z dwa razy więcej lub nawet cztery na kadłub + statecznik pionowy. Do tego dojdzie jeszcze raz tyle na blend mapy. Sporo rzeczy (reflection, pogięcie blachy na bumpie, dirt, odpryski farby) pójdzie na odpowiednio przygotowanych mapach proceduralnych. Choć teoretycznie nie musze ich używać bo i tak uvw będzie zrobione dość dokładnie pod bump/displacement nitów i połączeń blach, i tak będzie to spora oszczędność pod kątem wykorzystania pamięci i dłubania teksturek, a efekt może być lepszy. Teraz niestety muszę na dwa tygodnie max odstawić dłubankę, bo przygotwać musze materiały do DAM2.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się