Napisano 11 Luty 200718 l Witam, dawno nie robiłem nic z organiki i trzeba by sobie co neico przypomnieć ;) Będę tutaj wstawiał swoje główki, żeby nie robić kilka wątków dla oddzielnych modeli
Napisano 11 Luty 200718 l Autor ..::Krzysiek M::.. - eee chyba nie ;) Master Kiełbaster - jakie kanty... ?? Dawcio_m - hehe, a wygląda jak samochód?? :D
Napisano 11 Luty 200718 l Chodzi o to że za dużo chamferów robisz :P spójrz na usta jakie ja zrobiłem w modelu i spójrz na siate. Moja siatka i tak jest straszna :/ http://img406.imageshack.us/my.php?image=02112007133049pa8.png sorki nie ten screen :P już daje nowy http://img302.imageshack.us/my.php?image=02112007134950sb3.png Spójrz na same usta i to co jest nad nimi nie potrzeba tylu edgów
Napisano 11 Luty 200718 l hehe nos przypomina wlot powietrza na masce :p ale ogólnie spoko, ładnie sobie radzisz z modelingiem :)
Napisano 11 Luty 200718 l chamfery są dobre, ale chyba za duże, ale nieznam się na anatomii więć i tak podziwiam bo ja bym chyba nieruszył z twarzą.
Napisano 11 Luty 200718 l Autor ..::Krzysiek M::.. - przyzwyczajenia z modelowania samochodów :) Dawcio_m - dzięki :) Spróbuj może zrobić jakąś główkę w rhino, hm?? :) I next up Mówcie szybko co poprawić, bo już nie mogę się doczekać i zaraz będę obrabiał tą główkę w zbrushu :D
Napisano 11 Luty 200718 l 1. chamfery mi sie nie podobaja 2. troche zmarszczki sa za mocne 3. cos kolo nosa=> oka jest dziwnie 4. ja bym usta zrobil chamferem aby bylo widac wyrazistosc pomiedzy skora a ustami 5. szyja jes dziwna 6. broda jes jakas taka dziwaczna nie widac ze wogole jest ta broda 7. polaczenie ucha jest dziwne szczegolnie a dole 8. NOS JEST zly wez w rozszerz go bo jest jakby jakis szpic a nie ladne przejsce
Napisano 11 Luty 200718 l zmniejsz chamfery (mam dzisiaj manie na chamfery) p.s masz jakiegoś tutka do robienia uszu ?? ;]
Napisano 11 Luty 200718 l WitaM!! bardzo fajnie wyglada :) choc troche za ostre zmarszczki na czole oddal troche edgesy a bedzie fajnie j:) nos troche nie tak :) tzw za ostre dziuerki od nosa daj im jakas grubosc :) i troche za "cienki" zrob go troche grubszego :) np. edges idac od kacikow ust jest nie przemyslany :) staraj sie robic aby siatka byla mniej wiecej jednakowo zageszczona :) ale glowak i tak bardzo fajna:) krztalt ust taki sobie :) i kaciki ;) staraj sie robic przemyslana siatke skladajaca sie z samych czworokatow :) ps. siatka nie jest za gesta :) tu masz jak nos powinien mniej wiecej wygladac
Napisano 11 Luty 200718 l Autor Misiop1990 - thx, postaram się większość tych rzeczy poprawć ..::Krzysiek M::.. - co wy z tymi chamferami??!! :D Ja tu nie użyłem ani jednego chamfera :) nielot007 - dzięki, ale co dziwnego widzisz w kącikach ust?? :) PS masz może jakieś dobre siatki nosa?? pliss podziel się kilkoma, bo nie mogę żadnych fajnych znaleźć :/
Napisano 11 Luty 200718 l http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=34695&highlight=siatki fajne siatki nielot dal :] bardzo mi sie przydaly
Napisano 12 Luty 200718 l Autor Misiop1990 - no tak! Zapomniałem o tym wątku! dzięki :) Dawcio_m - spróbować zawsze można ;) dzięki :) APdejt (nosa już nie będę poprawiał, bo nie chce mi się siatki przebudowywać :) wkońcu to tylko testy... ;)) I po obróbce w zb
Napisano 12 Luty 200718 l mi sie podoba naprawde ^^ tylko jest jeden problem za ostre jest to polaczenie nosa z ustami ten dolek
Napisano 12 Luty 200718 l Za szybko idziesz w detal, popracuj najpierw nad bryłą głowy, potem baw się w zmarszczki. Nie bój się referek :) Pozdrawiam
Napisano 12 Luty 200718 l wyglada naprawde fajnie :) ale jak pisze vorek detal zostaw na koniec :) no i referki... :)
Napisano 12 Luty 200718 l Autor Nvidia - dzięki, ale już mi się nie chce próbowac :D Misiop1990 - dzięki Vorek - dzięki, ale co złego jest w bryle głowy?? nielot007 - dzięki, a co do referek to korzystam... ale nie "kopiuję" z nich wszystkiego (lubię być samodzielny :D)
Napisano 13 Luty 200718 l Autor Dawcio_m - thx :) Nvidia - thx :) hehe, z więzienia?? Skąd takie skojarzenia?? :D Update
Napisano 14 Luty 200718 l Autor Żadnych komentów?? :( No cóż, kolejne testy (1 czy 2 render lepszy??) 1 2
Napisano 14 Luty 200718 l Heyah !! Ładnie ci idzie :) ale nadal mnie denerwują te chamfery , z tych brwi lepiej zrezygnuj zbyt krzaczaste :). Pozdro
Napisano 15 Luty 200718 l Autor cta - :D obo - dzięki :) Nvidia - wszyscy na te brwi... :D ..::Krzysiek M::.. - brwi... XD Ale kurka zaznacz te chamfery które Cię denerwują, bo ja nic takiego nie widzę... PS co to brwi to ich nie wywalę, tylko będę się z nimi męczył (1 raz w życiu hair & fur używam :))
Napisano 15 Luty 200718 l Autor Sorry, że pod post pod postem Już nie chce mi się z tym bawić, this is the end... :) Dawać do finished gallery??
Napisano 15 Luty 200718 l Nie wrzucaj do finished bo wyraźnie się nie nadaje :) Skórę ma jak trup i brak widocznej texturki? :P Ale już główkę treningową masz za sobą, brwi mchem porosły hehe. Pozdrawiam.
Napisano 15 Luty 200718 l nie dawaj do finished, rób następną w tym samym wątku, tym razem zwracaj większą uwagę na proporcję i nie spiesz się tak z detalem. Pracuj więcej z referkami :) Pozdrawiam
Napisano 15 Luty 200718 l chodzi o to że za bardzo są ostre końcówki nosa oraz to połączenie z ustami ale po Z brush już raczej nic nie zmienisz bo siatka wygląda napewno tragicznie
Napisano 15 Luty 200718 l Można poprawić siatkę bazową po modyfikacjach w ZB, o ile nie skasowało się niższych leveli. Eksportujesz najniższy level jako .obj, w maxie modyfikujesz, potem importujesz do ZB ciągle będąc w trybie edycji obiektu, na najniższym levelu. ZB podmieni obiekty, zachowując modyfikacje na wyższych levelach, ale uwzględniając zmiany w siatce bazowej. Jedyna zasada jest taka że nie wolno dodawać ani odejmować żadnych vertexów.
Napisano 17 Luty 200718 l jejku... jak wy dajecie sobie rade z tymi wszystkimi siatkami :p ja nawet najprostrzej nie potrafie zrobić :/ czy wy te układy znacie na pamięć mniejwięcej czy jak .... ?
Napisano 17 Luty 200718 l Siemano - głowka fajowa - i tez tego nie kumam - wy na pamięc pewne uklady siatki co do twarzy znacie czy co? Raz probowalem robić głowkę to wyłożyłem się na "głębokości" niektorych vertexow o proporcjach nie wspomne. Na referkach twarzy tez sobie nie wyobrazam robienia glowki :( . Normalnie full Respect dla tych co takie cos umieja - ja chyba pozostane przy martwej naturze :P
Napisano 17 Luty 200718 l Klicek robil tutki na robienie glow. Na poczatku trzeba zapamietac jak maja isc glowne edgle loopy, pozniej je dodawac i przesuwac vertexy ...
Napisano 17 Luty 200718 l Ja jestem początkującym grafikiem więc pewnie dlatego jeszcze nie ogarniam tych siatek ale widze że przede mną dłuuuuuuga droga ... żeby cokolwiek dobrego zrobić ... :)
Napisano 3 Marzec 200718 l Autor makler - hehe, ja nic nie zapamiętuję :) Mr_SAN - tak jak wyżej :) zonk - ale to chyba jak się robi z boxa... ja robię face to face (czy jakoś tak :)) makler - początki zawsze są trudne ;) I taką sobię nową główkę zacząłem skrobać
Napisano 3 Marzec 200718 l No i fajnie póki co mi sie podoba i nie mam zastrzeżeń ;] Dawaj dalej.W końcu Trening czyni mistrza.... :]
Napisano 3 Marzec 200718 l Heyah Wreszcie nie ma tych ostrych krawędzi , wszystko jest git zobaczymy jak wyjdzie w praniu Pozdro
Napisano 4 Marzec 200718 l Autor Nvidia - hehe, dzięki :) KLICEK - thx :) ..::Krzysiek M::.. - thx :) apdejt
Napisano 4 Marzec 200718 l Heyah Trochę dziwne policzki , mam pytanko z kąd wziąłeś texture skóry w poprzednim modelu ?? Pozdro
Napisano 4 Marzec 200718 l Autor ..::Krzysiek M::.. - co w policzkach dziwnego?? :) A w poprzednim modelu nie używałem textury, tylko materiał SSS apdejt
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto