Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, dawno nie robiłem nic z organiki i trzeba by sobie co neico przypomnieć ;)

Będę tutaj wstawiał swoje główki, żeby nie robić kilka wątków dla oddzielnych modeli

 

r1s1wq2.jpg

  • Odpowiedzi 55
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

..::Krzysiek M::.. - przyzwyczajenia z modelowania samochodów :)

Dawcio_m - dzięki :) Spróbuj może zrobić jakąś główkę w rhino, hm?? :)

 

I next up

 

r3s3wr5.jpg

 

Mówcie szybko co poprawić, bo już nie mogę się doczekać i zaraz będę obrabiał tą główkę w zbrushu :D

Napisano

1. chamfery mi sie nie podobaja

2. troche zmarszczki sa za mocne

3. cos kolo nosa=> oka jest dziwnie

4. ja bym usta zrobil chamferem aby bylo widac wyrazistosc pomiedzy skora a ustami

5. szyja jes dziwna

6. broda jes jakas taka dziwaczna nie widac ze wogole jest ta broda

7. polaczenie ucha jest dziwne szczegolnie a dole

8. NOS JEST zly wez w rozszerz go bo jest jakby jakis szpic a nie ladne przejsce

Napisano

WitaM!!

bardzo fajnie wyglada :)

choc troche za ostre zmarszczki na czole oddal troche edgesy a bedzie fajnie j:)

nos troche nie tak :) tzw za ostre dziuerki od nosa daj im jakas grubosc :) i troche za "cienki" zrob go troche grubszego :) np. edges idac od kacikow ust jest nie przemyslany :) staraj sie robic aby siatka byla mniej wiecej jednakowo zageszczona :)

ale glowak i tak bardzo fajna:)

krztalt ust taki sobie :) i kaciki ;)

staraj sie robic przemyslana siatke skladajaca sie z samych czworokatow :)

ps. siatka nie jest za gesta :)

tu masz jak nos powinien mniej wiecej wygladac

c22a165dc453f9ebm.jpg

Napisano

Misiop1990 - thx, postaram się większość tych rzeczy poprawć

..::Krzysiek M::.. - co wy z tymi chamferami??!! :D

Ja tu nie użyłem ani jednego chamfera :)

nielot007 - dzięki, ale co dziwnego widzisz w kącikach ust?? :)

PS masz może jakieś dobre siatki nosa?? pliss podziel się kilkoma, bo nie mogę żadnych fajnych znaleźć :/

Napisano

Misiop1990 - no tak! Zapomniałem o tym wątku! dzięki :)

Dawcio_m - spróbować zawsze można ;) dzięki :)

 

APdejt (nosa już nie będę poprawiał, bo nie chce mi się siatki przebudowywać :) wkońcu to tylko testy... ;))

r4s4xt1.jpg

 

I po obróbce w zb

 

r4zbyi8.jpg

Napisano

Za szybko idziesz w detal, popracuj najpierw nad bryłą głowy, potem baw się w zmarszczki. Nie bój się referek :)

 

Pozdrawiam

Napisano

Nvidia - dzięki, ale już mi się nie chce próbowac :D

Misiop1990 - dzięki

Vorek - dzięki, ale co złego jest w bryle głowy??

nielot007 - dzięki, a co do referek to korzystam... ale nie "kopiuję" z nich wszystkiego (lubię być samodzielny :D)

Napisano

Nom głoweczka ładna, ale te brwi to faktycznie straszne ;P

Napisano

cta - :D

obo - dzięki :)

Nvidia - wszyscy na te brwi... :D

..::Krzysiek M::.. - brwi... XD Ale kurka zaznacz te chamfery które Cię denerwują, bo ja nic takiego nie widzę...

PS co to brwi to ich nie wywalę, tylko będę się z nimi męczył (1 raz w życiu hair & fur używam :))

Napisano

Nie wrzucaj do finished bo wyraźnie się nie nadaje :)

Skórę ma jak trup i brak widocznej texturki? :P

Ale już główkę treningową masz za sobą, brwi mchem porosły hehe.

 

Pozdrawiam.

Napisano

nie dawaj do finished, rób następną w tym samym wątku, tym razem zwracaj większą uwagę na proporcję i nie spiesz się tak z detalem. Pracuj więcej z referkami :)

 

Pozdrawiam

Napisano

Można poprawić siatkę bazową po modyfikacjach w ZB, o ile nie skasowało się niższych leveli. Eksportujesz najniższy level jako .obj, w maxie modyfikujesz, potem importujesz do ZB ciągle będąc w trybie edycji obiektu, na najniższym levelu. ZB podmieni obiekty, zachowując modyfikacje na wyższych levelach, ale uwzględniając zmiany w siatce bazowej. Jedyna zasada jest taka że nie wolno dodawać ani odejmować żadnych vertexów.

Napisano

jejku... jak wy dajecie sobie rade z tymi wszystkimi siatkami :p ja nawet najprostrzej nie potrafie zrobić :/ czy wy te układy znacie na pamięć mniejwięcej czy jak .... ?

Napisano

Siemano - głowka fajowa - i tez tego nie kumam - wy na pamięc pewne uklady siatki co do twarzy znacie czy co? Raz probowalem robić głowkę to wyłożyłem się na "głębokości" niektorych vertexow o proporcjach nie wspomne. Na referkach twarzy tez sobie nie wyobrazam robienia glowki :( . Normalnie full Respect dla tych co takie cos umieja - ja chyba pozostane przy martwej naturze :P

Napisano

Klicek robil tutki na robienie glow. Na poczatku trzeba zapamietac jak maja isc glowne edgle loopy, pozniej je dodawac i przesuwac vertexy ...

Napisano

Ja jestem początkującym grafikiem więc pewnie dlatego jeszcze nie ogarniam tych siatek ale widze że przede mną dłuuuuuuga droga ... żeby cokolwiek dobrego zrobić ... :)

Napisano

makler - hehe, ja nic nie zapamiętuję :)

Mr_SAN - tak jak wyżej :)

zonk - ale to chyba jak się robi z boxa... ja robię face to face (czy jakoś tak :))

makler - początki zawsze są trudne ;)

 

I taką sobię nową główkę zacząłem skrobać

 

e5a3aefd91a79e49.jpg

Napisano

No i fajnie póki co mi sie podoba i nie mam zastrzeżeń ;] Dawaj dalej.W końcu Trening czyni mistrza.... :]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności