Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 64
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam!

Nie myślcie, że się poddałem :) - wróciłem ostatnio do tego galeona, nieco powiększyłem model, pododawałem trochę detali, poprawiłem tekstury, więc zapodaję kilka zrzutów.

 

galleon_wip_032a.jpg

 

galleon_wip_033a.jpg

 

galleon_wip_034a.jpg

 

galleon_wip_035a.jpg

 

 

Co zostało do zrobienia to normale i speculary do niektórych tekstur, liny pomiędzy masztami (jest ich teraz kilka tylko), poprawienie tej bocznej balustrady i parę innych szczegółów. Aha, no i trochę więcej wyposażenia, jakieś liny leżące i walające się, beczki itp. itd.

A osobną sprawą jest całe otoczenie portowe, które też zamierzam zrobić :) (pewnie skończy się na paru budynkach, żeby ten projekt nie przerodził się w "projekt życia").

 

Pozdrawiam.

Napisano

no jak dla mnie bomba. Łódeczki świetne. A co do statku to albo troszkę za ciemne to drewno albo render ci za ciemny wyszedł, ale jak do dark moda to chyba podpasi. Nie znam sie na statkach ale twój mi sie podoba :)

 

Pozdro ;>

Napisano

bardzo dobrze

mógłbyś dolne części burty (te w wodzie) zrobić obrośnięte muszelkami czy glonami.

za ciemno jest to fakt, ale nie znam tego dark moda więc pewnie tak ma być

Napisano

Dałem jaśniejsze rendery, bo tamte to faktycznie bez sensu takie ciemne. W grze, w ruchu też to inaczej wygląda, a na stałych obrazach, to nic detalu nie widać w ciemnościach.

 

Dzięki za komentarze. Poprawię jeszcze tą dolną teksturę, bo faktycznie jest czystsza niż górna.

Napisano

Zapodaję parę zrzutów z silnika (Doom3). Otoczenie zrobił na szybko ktoś inny. Można się wspiąć po linach na sam szczyt. Postać, którą widzicie, to postać gracza, ale włączona tylko na czas robienia zrzutów - The Dark Mod będzie tylko FPP.

 

shot00031.jpg

 

shot00028.jpg

 

shot00025.jpg

 

shot00021.jpg

 

shot00018.jpg

 

 

 

Od ostatniej aktualizacji trochę podrasowałem teksturki, dodałem specularów itp, Jeszcze ustrojstwo wymaga dopieszczenia, ale że mam już dość tego modelu, to robię w międzyczasie inne propsy. Przy okazji model armaty (pójdzie pod pokład docelowo).

 

shot00032.jpg

 

Pozdrawiam!

Napisano
Jedyne co mi sie w oczy rzuca, to tekstura desek... za monotonna jakas taka i blada ;)

masz na myśli deski pokładu czy kadłubu? Bo z pokładowych akurat jestem całkiem zadowolony. Nie widać tak tego na zrzutach statycznych, ale specular bardzo ożywia powierzchnię. (powierzchnia jest matowa, tam gdzie brud).

A co do intensywności kolorów - weź pod uwagę, że ambient jest niebieski i księżyc też na niebieskawo świeci.

No, ale nie twierdzę, że ogólnie teksturek by się nie dało jeszcze podkręcić - męczyłem się z nimi dość długo. (z naciskiem na słowo męczyłem... ;) )

Napisano

chodzilo mi o deski kadlubu- widac to nawet na renderach ;)

Mysle ze przydaloby sie na nich wiecej brudu, sladow zuzycia ;)

chyba ze to nowy galeon wiec sie nie czepiam :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności