Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano
  • Autor

nielot007 - dzieki :)

 

fikolek - hehe ten reel ma juz ponad rok wiec ostrzegam, ze jest nieco przestarzaly :rolleyes:

 

 

wykorzystuje weekend i pobawilam sie troche bucikami wiec moge pokazac, niewiele ale zawsze cos! Do konca im daleko :D

 

wip_2.jpg

  • Odpowiedzi 208
  • Wyświetleń 25,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

fajnie wyglada, potem z tego bedziesz normal mape palic albo disp czy moze jakas retopologie siatki robic na tym ?

Napisano
  • Autor

zadnych retopologii -dziekuje bardzo ;) jestem na ten rodzaj pracy za leniwa! Dla mniejszych rzeczy typu buty - tylko normal map... dla twarzy i wiekszych ubran etc... normal + displacement zmieszane w odpowiednich ilosciach :D:cool:

Napisano
  • Autor
musze przyznac ze liczyłem na mistrzowski "traditional modeling" ehh ten zbrush :D

 

hihi! zawsze latwiej - poza tym te buty i tak sa strasznie high poly bez zbrusha! co sie da to bedzie modelowane ale faldek to raczej modelowac nie bede jesli nie bedzie trzeba :)

Napisano

fajnie sie buciki prezentuja;] Mialem podobne 100 lat temu na studniowce;D Czy dziura na nogę nie jest aby za duza?

Napisano

Buty fajne. Jak będziesz dawać siatki to popodpinaj do tego mapki, co?

BTW: Jak tamten reel jest przestarzaly, to zrób update i daj linka. Plizzz! :D

Napisano

Ten pierwszy bucik mówi : Włóż mnie :) Faktycznie , myślałem ze będzie tradnitional modeling. Ehh , nic :) Ja napewno bede robil old schoolowo :)

Powodzenia.

Napisano
  • Autor

Ok nie rozumiem o co wam chodzi z tym tradycyjnym modelowaniem 0_o?! To jest wymodelowane! Nie bedziecie uzywac bumpow na swoich modelach? Jedyne co jest zrobione w zbrushu na tych bucikach to te male faldki - ktore mozna by bylo zrobic za pomoca mapy tradycyjnej ale w zbrush szybciej :) Poza tym wszystko jest zrobione w xsi i zapewniam, ze ten bucik ma pokazna liczbe polygonow - a to tylko maly kawalek calosci...

 

to tak dla sprostowania bo cos mam wrazenie, ze sie wam wydaje, ze ja cale buty zrobilam w zbrush :p

Napisano

dla mnie może być nawet wykute z marmurze i zeskanowane ale żeby ładnie wyglądało :P a butki są ładne i mi to wystarczy :) nie musi być oldschoolowo :)

Napisano

tak jak Fikołek mowi :)

 

nikt nic nie płacze :D spoko rob i sie nie przjmuj, aby niszczylo gałki oczne z wrazenia ;)

 

nie ma sie co denerwowac, ja poprostu jestem zboczencem modelowania recznego(nie skulptowania) dlatego tak napisałem :D

Napisano
  • Autor

alez ja sie nie denerwuje - tylko chcialam wiedziec o co wam chodzi dokladnie :) i czy nasze pojecia sa takie same :cool:

 

dla mnie może być nawet wykute z marmurze
fikolek - to by sie nazywalo old school :D - wtedy nie mialabym watpliwosci :)

 

 

SSn4k3 - masz racje - to mialy byc rozerwane/rozklejone buciki ale tez mi sie zdaje, ze przedobrzylam - poprawki beda :) Dzieki!

Napisano

Ou świetne modele, dobre tempo, zobaczymy jak sprawy potoczą się dalej.

Ja też wolę old school.

Powodzenia w dalszej pracy, będę kibicować!

Napisano
  • Autor

qDevil - dzieki :)

 

No coz, niewiele czasu w tygodniu ale wymodzilam dzisiaj nieco - niewiele ;) Poniewaz ciagle mysle za duzo, stwierdzilam, ze chce zeby jego koszula byla dziurawa i poprzecierana wiec trzeba bylo zrobic cialko ktore bedzie pod ta koszula :) Nie chcemy miec tam ciemnej dziury :D Tak wiec szybkie cialko - bez zbednych detali, tylko zeby bylo cos pod dziurami... [jeszcze nieskonczone - stat te n-gony w miescach;)] Ach i odchudzilam go nieco ;)

 

Na wierzch idzie koszula i kamizelka... tymi, mam nadzieje, zajme sie jutro - teraz tutaj jest noc a ja rano musze wstac :eek: Zamieniam sie w zombie ponownie ;P

 

ach - klamerka na pasku narazie jest tylko jako 'placeholder' - zrobie bardziej ozdobna... Zmniejszylam tez ta dziure w bucie - i bedzie ona tez obwiazana sznurkiem, zeby sie but kupy trzymal ;) dodalam jedna opadajaca skarpetke ;P

spodnie zmienily ksztalt bo ta siatka jest juz po torturach w zbrush - nie skonczone wiec nie pokaze :p

 

ok - szybki screen jako dowod, ze cokolwiek robie :D

 

wip_3.jpg

Napisano

Ciekawi mi jego stopien rozbudowania miesni :) Taki lekko nie proporcionalny strong man :) Brzuch 8x wiekszy od bicepsow :) Jak dla mnie to , troche przesadzone. :cool:

Napisano
  • Autor
Ciekawi mi jego stopien rozbudowania miesni :) Taki lekko nie proporcionalny strong man :) Brzuch 8x wiekszy od bicepsow :) Jak dla mnie to , troche przesadzone. :cool:

 

dzieki za opinie - przypominam, ze to nie czlowiek i jego proporcje sa zupelnie inne :) posluzylam sie referencjami innych gnomow i krasnali -jakos taki pokraczny mi sie spodobal LOL - de facto ja sie pohamowalam w porownaniu do innych u ktorych lapy miesiste sa 3 razy wieksze a nozki tak krotkie, ze ich ze swieca szukac no a brzuchol do nosa siega :)

hmmm - kurcze zmniejszylam mu juz brzuch pokaznie - nadal za gruby?! co innni sadza - bede wdzieczna za opinie :)

 

Elmo22 - tak xsi :)

Napisano

Zwracam honory - chociaz brzuszek jak u jakiegos krasnoluda :) A to chyba zle skojarzenie :) A co tam ja wiem , twoja wizja sie liczy , nie bede wiecej czepial sie tej pracy :) Dobrze idze :D:D

Napisano

jest wporzo:D krasnoluda nie widziałem na własne oczy więc proporcji sie nie czepiam:) może troche mu bary rozbuduj?:P

Napisano

może troszę okolice mostka możnaby lepiej zdefiować, i brzuch w tej okolicy troche za bardzo wybrzuszony :) ale może to przez ten szew po środku mam takie wrażenie :)

generalnie bardzo ładny modelik :)

Napisano
  • Autor
może troszę okolice mostka możnaby lepiej zdefiować, i brzuch w tej okolicy troche za bardzo wybrzuszony :) ale może to przez ten szew po środku mam takie wrażenie :)

generalnie bardzo ładny modelik :)

 

mostek jeszcze nie zrobiony bo jak sie dobiore do glowy to razem to zrobie z szyja :) Co do brzucha - masz racje - zajme sie tym...

Napisano
  • Autor

:eek: oszalalam ;)

i znowu zmieniam temat, przede wszystkim na mniejszy w skali, bo jak sie przekonalam w tygodniu to ja czasu zbyt duzo na to nie bede miala :( niestety!

 

Dzisiaj wymodzilam koncept i zaczelam twarz! Mam nadzieje, ze na waszych monitorach widac tego golabka pokoju ;)

 

POZDRAWIAM...

 

oto koncept:

 

soldier_peace.jpg

 

 

a to skromny poczatek... wszelkie zmarszczki itd beda w zbrush - wiec duzo detalu w siatce nie bedzie :) nie moge sie doczekac teksturowania :D bo juz nie pamietam kiedy to robilam

 

soldier_2.jpg

Napisano

no stary wymiatasz :D moze pamietasz mnie z bitwy 2d (nasza romowa o sztuce) Zycze jak najbardziej powodzenia chociaz moze szczescie nie bedzie potrzebne bo wystarczy warsztat :D

Napisano
  • Autor

Klicek - hehe wiem.... tragedia ;) Dzieki!

 

Fidiasz - dzieki :) LOL powodzenie sie przyda z moja niemal chorobliwa tendencja do zmiany zdania :D:eek:

 

ok - narazie jezdem napalona ;) i modelowanie sie posuwa powolutku do przodu, jeszcze duzo do poprawienia w tej glowie ale glowny zarys jest:

 

soldier_4.jpg

Napisano

eh

jutro do wojana pięć dni,ale przynajmniej pozlewam troche z kotów:)heheh

powodzenia

Napisano
  • Autor
swietnie :)

w jego nosie sie zakochalem ( w modelu ofcourse ;)) swietny modleing nosa :D

pozdro

 

LOL przez chwile mialam ciekawe wizje... fetysz?! ;)

 

dzieki wszystkim...

 

Lelen - rzeczywiscie dol uszu wygladal dziwnie a na przyszlosc prosze o konkret co nie pasuje, zebym mogla szybciej poprawic a nie suspense ;) :D

dolaczylam obrazek ucha - nadal dziwne?

 

ok - to narazie ostateczna wersja samej geometrii glowy przed zbrushem... juz zrobilam unwrap... teraz pora na reszte - ubranie, kask i golabka [pewnie nie wytrzymam i do zbrusha zabiore sie przed zrobieniem reszty - ale zobaczymy...]

 

screeny bo mi sie jeszcze nie chce porzadnego oswietlenia robic [nie jest to moje ulubione zajecie :p wole zrobic unwrap 100 modeli :D]

 

soldier_5.jpg

Napisano

super jest :D, tak sie tylko zastanawiam co on z tym okiem ma ... mruga czy mu cos do oka wpadlo ;D ?

Napisano
  • Autor
no i jest GIT, może wywal mu bardziej dolna warge

 

dobry pomysl :) dzieki!

 

adek_CG - lol... mruga bo drugie wyteza gapiac sie na ta ptice ;)

 

JmTm00 - dzieki, ciesze sie, ze sie podoba :D

Napisano

heh, najciekawszy wątek w tej bitwie, co nie zajżę to nowy temat ;)

 

Bardzo mi się podoba ten pomysł i charakter też świetny :) Kojarzy mi się trochę z generałem ze sztuki spadania :)

 

IMHO zrobienie takiego wydatnego podbródka jak na koncepcie byłoby dobrym pomysłem.

 

Dawaj dalej, idzie świetnie :)

Napisano
  • Autor

LOL ziomus, ale czyz to nie urozmaica wszystkiego ;)

 

ok ... zaczelam sie troche bawic z-brushem... narazie tylko zarys i wszystko jest mocno przesadzone i niewygladzone[ czolo mi sie nie podoba i juz je poprawilam ale nie chce mi sie renderowac ;)]

dalam mu mala szrame przy drugim oku, zeby mial wiecej powodow do zamkniecia go ;)...

shader po prawej jest bez map i zbyt wielu ustawien, etc dlatego on wyglada jak zarowka ;) - chcialam zobaczyc jak bardzo sie wszystko rozmyje po jego nalozeniu...

 

ps. oczko dorysowalam w photoshopie ofkors

 

eh, dosyc gadania:

 

soldier_7.jpg

Napisano

Przyjemniaczek. Nie za chudego ma tego kiepa ? Aż się prosi albo grube cygaro albo jakiś wymiędolony skręt z gazety :)

Napisano
  • Autor

dzieki :)

 

tez myslalam nad cygarem ale dla zolnieza z pola walki mi nie pasowalo... jednak racja, troche rzeczywiscie pogrubie tego papierocha :D

Napisano
  • Autor

ok - niewielkie zmiany - poprawilam czolo [ wiecej zmarszczek nie bede dawac bo i tak bedzie pod helmem :)]

 

przede wszystkim powiekszylam mu brode dosyc mocno - jak sugerowal ziomus :)

 

teraz pora na detal skory i takie tam bajery :)

 

soldier_9.jpg

Napisano

eee mi sie wydaje ze na czole nie ma co robic zmarsczek, bo tego raczej nie bedzie widac jak bedzie mial helm, ten papieros jakby byl wiekszy to by bylo lepiej, ja bym w sumie z niego chyba zrobil bardziej generala jakiegos niz zwyklego piechura i dal mu cygaro a nie papierosa ;)

Napisano

no i elegancko :D troszke jeszcze detali skory ( znaczy sie zmarszki i wogole chropowatosci :p) i bedzie super :)

 

ps. nie zapomnij o nutce magii :p

 

Pozrd.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności